Επιστροφή στο Forum : Ε30 318is λυση με θεμα καταναλωσης και ηλεκτρικα απο μ44
Ε30 318is λυση με θεμα καταναλωσης και ηλεκτρικα απο μ44??
εχω ενα 318is με μ42 κινητηρα 1ης γενιας και η καταναλοση του με εχει γονατισει ! (απο 12-15λιτρα!! στα 100) σκεφτομουν αν γινετε να περασω ηλεκτρικα απο μ44 μαζι με τιν εισαγωγη του και το μαφ σενσορ του οστε να καταργισω και αυτο το σιχαμενο λουφτ!
το ξερω πωσ η καλητερη λυση ειναι αγραφοσ και τελοσ αλα δεν τα χω!
η κατανάλωσή σου είναι αυξημένη αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να προβείς σε τέτοιες αλλαγές.
κάνε μια καλή συντήρηση στο μοτέρ σου
δεν μπορω να του κανω κατι καλητερο απο θεμα συντηρησης ειναι φουλ service καθε 10000 χιλιομετρα! λαδια φ.λαδιου φ.αεροσ φ.βενζινης και μπουζι επισησ εχω αλαξει και σενσορ λ αλα τιποτα! δεν χερω θελω να βρω ενα καλο λουφτ αλα απο μαντραδεσ ειναι ρισκο στο θεμα καταναλωσης!
αν καποιοσ εχει κανα καλο λουφτ απο ισ περινενω π.μ.!
απο συμπιεση εισαι οκ? μηπως φορας καποιο προγραμμα που το πνιγει στο καυσιμο και δεν το ξερεις?
απο συμπιεση ειμαι κομπλε! τωρα για το προγραμμα δεν το ξερω!ξερει κανεισ ποσ θα το μαθουμε αυτο? ο εγγεφαλοσ παντοσ δεν φενετε να ειναι ανοιγμενος παντος!
καυσαερια εχεις μετρησει?
οταν λες εχεις 10 με 15 ειναι εντοσ πολης?
τωρα τελευταια στο κανει αυτο ή γενικα απο παντα?
12-15 δεν ειναι και δυσκολο μεσα στην πολη αν το πατας και λιγο
απο τον αυγουστο που το αγορσα αχαχαχαχ!
σε μικτη διαδρομη με αττικη οδο! οχι εντοσ πολισ με τιν ενια τον φαναριον δωξα τον θεο στις διαδρομεσ μου σπανια πεφτο σε μποτιλιαρισμα και φαναρια σταματα ξεκινα! οταν λεω 11-15 ενωουσα 11 αν το παω κυρια και 15 οταν το μαστηγονω!
Ε30 318is λυση με θεμα καταναλωσης και ηλεκτρικα απο μ44??
εχω ενα 318is με μ42 κινητηρα 1ης γενιας και η καταναλοση του με εχει γονατισει ! (απο 12-15λιτρα!! στα 100) σκεφτομουν αν γινετε να περασω ηλεκτρικα απο μ44 μαζι με τιν εισαγωγη του και το μαφ σενσορ του οστε να καταργισω και αυτο το σιχαμενο λουφτ!
το ξερω πωσ η καλητερη λυση ειναι αγραφοσ και τελοσ αλα δεν τα χω!
δε γινετε αυτο που θες obd 1 το μ42 obd2 το m44 + imm :sweatdrop:
απο τον αυγουστο που το αγορσα αχαχαχαχ!
σε μικτη διαδρομη με αττικη οδο! οχι εντοσ πολισ με τιν ενια τον φαναριον δωξα τον θεο στις διαδρομεσ μου σπανια πεφτο σε μποτιλιαρισμα και φαναρια σταματα ξεκινα! οταν λεω 11-15 ενωουσα 11 αν το παω κυρια και 15 οταν το μαστηγονω!
η καταναλωση σου ειναι οκ τοσο ειναι δυστιχως:ranting2:
φιλε μου μη νομιζεις οτι με m44 θα δεις διαφορα,ο λογος που εδωσα το m44 ηταν η καταναλωση στην πολη,14-16 ..
κανε το εργοστασιακο με νορμαλ ελαστικα (205) και κανονικο φιλτροκουτι.δες που μπαινει ο κοφτης στο στροφομετρο να δεις αν εχεις προγραμμα,δεν ειναι κανονας αλλα ειναι μια αρχη
φιλε μου μη νομιζεις οτι με m44 θα δεις διαφορα,ο λογος που εδωσα το m44 ηταν η καταναλωση στην πολη,14-16 ..
κανε το εργοστασιακο με νορμαλ ελαστικα (205) και κανονικο φιλτροκουτι.δες που μπαινει ο κοφτης στο στροφομετρο να δεις αν εχεις προγραμμα,δεν ειναι κανονας αλλα ειναι μια αρχη
ο κοφτησ μπαινει στησ 6500 εκει νομιζω ειναι μαμα?
οχι και 14-16 εντος πολης ρε παιδια. Τι ειανι rx-8 ?
υπο κανονικες συνθηκες αυτα τα μοτερ καινε 11 βαρυα 12 εντος πολης στο Ε36. Στο Ε30 που ειναι και πιο ελαφρυ πρεπει να ειναι γυρω στο 10.
Τωρα αμα ειναι πειραγμενο, αμα δε δουλευει σωστα, ή αμα εχει ενα λαστιχο ΝΑ λογικο ειναι να καιει και 20.
ο κοφτησ μπαινει στησ 6500 εκει νομιζω ειναι μαμα?
ναι τοσο ειναι 6500
οχι και 14-16 εντος πολης ρε παιδια. Τι ειανι rx-8 ?
υπο κανονικες συνθηκες αυτα τα μοτερ καινε 11 βαρυα 12 εντος πολης στο Ε36. Στο Ε30 που ειναι και πιο ελαφρυ πρεπει να ειναι γυρω στο 10.
Τωρα αμα ειναι πειραγμενο, αμα δε δουλευει σωστα, ή αμα εχει ενα λαστιχο ΝΑ λογικο ειναι να καιει και 20.
Σωστό! Κι εγώ 318is εχω (M42) και η κατανάλωση είναι περίπου 10 - 11 εντός πόλης, με λάστοιχα 205/50/15. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει.
Α! Ερώτηση.... Βενζίνη βάζεις πάντα από το ίδιο βενζινάδικο?
ρε παιδια 14-16 παντα λεμε αν πηγαινεις τερμα φαναρι φαναρι.προσπαθεις να το διπλωσεις παντου κτλ.οχι αν το παρει η γκομενα το bmw για να παει σουπερ μαρκετ..
το 316 μου καιει 10-11 στην πολη..και ειναι μια χαρα καταναλωση
το οτι ο κοφτης μπαινει στις ιδιες στροφες δε σημαινει πως το αμαξι δε φοραει προγραμμα!
οπως σου ειπαν, πηγαινε να ελεγξεις καυσαερια.
αν απο συμπιεση εισαι ενταξει εχει γλυτωσει τουλαχιστο απο αρκετους μπελαδες.
λαδι σου καιει καθολου?
Τις ταχυτητες τις φορτωνει ολες κανονικα? Η δειχνει καποια απροθυμια σε καποιες στροφες?
+ μπορει να φοραει κοντο διαφορικο
Ούτως ή άλλως 4.10 φοράνε τα μ42 από την μάνα τους πόσο πιο κοντό διαφορικό να φοράει;
Η κατανάλωση σου πάντως είναι φυσιολογική φίλε μου ειδικά μέσα στην πόλη και αν έχεις και λίγο βαρυ πόδι, τώρα για εκτός πόλης μια κατανάλωση 9-11 λίτρα με ταχύτητες γύρω στα 120-130 χλμ/ώρα είναι επίσης φυσιολογική. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα μοτέρ 20ετίας το οποίο όσο καλοσυντηρημένο και να είναι κάτι θα καίει παραπάνω λόγω μειωμένων ανοχών πλέον.
Πάντως υπάρχουν και άλλα πράγματα να κοιτάξεις, έχεις αλλάξει ποτέ καδένα, γλυστιέρες κτλ;
Φίλε μου το έχεις δει τελείως λάθος το θέμα. Κατ αρχήν το Μ44 δεν είναι πιο οικονομικό λόγο προγράμματος, αλλά λόγο σχεδίασης. Το να περάσεις όλη την καλωδίωση απο το Μ44 που πίστεψέ με είναι πολύ διαφορετική απο το Μ42 δεν είναι κάτι απλό καθώς τα 2 μοτέρ έχουν διαφορετικούς αισθητήρες-μοτεράκια κλπ. Με άλλα λόγια Μ42 με ηλεκτρικά απο Μ44 ΔΕΝ γίνετε εκτός αν κάνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ πατέντες και πάλι με αμφίβολο αποτέλεσμα. Αν δεν το έχεις ξεχάσει, απλά ξέχνα το.
Ακόμα και αν είχες το πρόγραμμα του Μ44, μάλλον θα είχες μεγαλύτερη κατανάλωση. Το πρόγραμμα του Μ44 είναι για Μ44 και όχι για Μ42 με ότι αυτό συνεπάγεται. Ωστόσο να ξέρεις οτι το να φτωχύνεις τα καύσιμα δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα κερδίσεις σε κατανάλωση! Με ένα καλό πρόγραμμα ΙΣΩΣ δεις λίγη οικονομία στα χαμηλά με το αντίστοιχο ξάπλωμα σε δύναμη, αλλά και πάλι πιστεύω πως η διαφορά δεν θα φαίνεται.
Τσέκαρε οτι το μοτερ δουλεύει σωστά. Δες τον λ σου και το λουφτ σε πρώτη φάση. Αν θες να κάνεις οικονομία μια πατάς άσκοπα το γκάζι και το φρένο! Το μόνο που σε κάνει να δεις διαφορά είναι ενα κιτακι υγραερίου...thumb
Ε30 318is λυση με θεμα καταναλωσης και ηλεκτρικα απο μ44??
εχω ενα 318is με μ42 κινητηρα 1ης γενιας και η καταναλοση του με εχει γονατισει ! (απο 12-15λιτρα!! στα 100) σκεφτομουν αν γινετε να περασω ηλεκτρικα απο μ44 μαζι με τιν εισαγωγη του και το μαφ σενσορ του οστε να καταργισω και αυτο το σιχαμενο λουφτ!
το ξερω πωσ η καλητερη λυση ειναι αγραφοσ και τελοσ αλα δεν τα χω!
12 με 15????? εεεεεεεεεεε?????? αυτη ειναι η δικη μου καταναλωση καααατι δε παει καλα
αν και δεν ειχα ποτε Μ42 , με το το παλιο μου Μ40 1,8 με νορμαλ οδηγηση ειμουν στα 10-11 λιτρα , με οικονομικη οδηγηση επαιζα καπου στα 9 και με το ποδι στο πατωμα ανετα εβλεπα 12 , και μηλαμε για 115ps με 14αρες ζαντες 195/65/14
φιλε bassako τωρα με 24v τι καταναλωση εχεις?
το δικο σου ειναι μ50β25 αν θυμαμε καλα?
ναι M50B25 χωρις βανος , διαφορικο 3,67 σασμαν Ε34 και 15αρες ζαντες
μεσα στην Αθηνα με νορμαλ οδηγηση 12 λιτρα, (αλλαγες 2500-3000σαλ)
οδηγηση χαλαρη με αλλαγες το πολυ 2000σαλ 10 λιτρα :shok:
οδηγηση με βαρυ ποδι 15-16 λιτρα , αλλα μηλαμε για τρελο σκισιμο
το αμαξι εχει ελευθερη εξατμιση , χωρις καταλυτη (μην βαρατε! ) και φιλτρο στην εισαγωγη
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.