PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] Αλλαγη κινητηρα?



graphe36
21-02-12, 14:42
Καλησπερα,

Εχω ενα 318 Ε36 Μ40 και δυστηχως μια μερα που πηγα στο συνεργειο να αλλαξω ρουλεμαν παρατηρησαμε διαρροη λαδιων στο κινητηρα (νομιζα οτι εκαιγε). δυστηχως μαλλον ειναι η μεσαια φλαντζα. (θελει πλυσιμο για να δουμε με σιγουρια) Θεωρω οτι δεν αξιζει να δωσω τα χρηματα για μια τετοια επισκευη. (αν και το μοτερ εχει 155,000). Η διαρροη ειναι μεγαλη αφηνει σταμπα στο μεγεθος ενος διευρου μεσα σε 2 λεπτα.

Ελεγα να εβαζα εναν 1800 is m42 να ζωηρεψει λιγο τον οποιο πριν τον βαλω θα εκανα και ενα service στο καπακι. Η ερωτηση μου ειναι οτι μετα απο ερευνα που εκανα στο bmw info αλλα και απο εδω, ειδα οτι διαφορικο, σασμαν, κεντρικο και ψυγεια ειναι τα ιδια. Αρα τι πρεπει να αγορασω? πχ μοτερ πλεξουδα και λουφτ? Φρενα εχω βαλει τα παντα απο ε36 325 οποτε ειναι οκ.

Τελος το κοστος της εγκαταστασης το γνωριζει περιπου καποιος? τα περιφεριακα τα εχω βρει κομλε απο 500 με 700 ευρω. Να αναφερω οτι δεν θα γινει αμεσα καθως δεν υπαρχει ρευστο καθολου. Οποτε ρωταω κατα βαση για να ειμαι ενημερωμενος.

Σε 6κυλ δεν θελω να παω για ευνοήτους οικονομικους λογους και της εγκαταστασης και μετα. Αλλωστε ειχα πριν 5 χρονια ενα ε30 328 και ξερω...

Ευχαριστω

Stunt Mike
21-02-12, 15:41
Χρειαζεσαι μονο μοτερ-εγκεφαλο-πλεξουδα+immobilizer αν εχει.Ενας μηχανικος θα σου παρει περιπου 200-300 ευρω να στα περασει πανω στ'αμαξι σου.

graphe36
21-02-12, 16:46
Δεν εχει immobilazer. Και λογικα θα το βαλει γνωστος μου μηχανικος. Αρα οπως τα ειδα ειναι.

Ευχαριστω.

ziaba
21-02-12, 21:15
λουφτ δε θες ειναι το ιδιο σε ολα τα m4xb18
+ θες ενα κομματι εξατμισης μεχρι τον καταλυτη κ ετοιμος

p.s. κατα τ γνωμη μου μην κανεις μεταταροπη πιο καλα φτιαξε το δικο σου κινητηρ

leo328
22-02-12, 10:51
μαριε για παρτη σου!το ξερω το παιδι.αμα σε ενδιαφερει εδω ειμαι....thumb
https://www.car.gr/parts/view/2222833/

Ptboul
22-02-12, 11:02
Το ίδιο θέμα είχα κ εγώ στο 34άρι αλλά με λιγότερη απώλεια λαδιού. Έχριζε ωστόσο επισκευής. Το κόστος θα ανερχόταν περίπου στα 400€.

Θεωρώ ότι είναι πιο καθαρή δουλειά κ ξενοιάζεις από το να μπλέκεις με άγνωστα μοτέρ και μετατροπές.

Μήπως κατα βάθος ψάχνεις ευκαιρία για γούστα κ έξοδα; :sm-angry05::judge:

graphe36
23-02-12, 00:13
μαριε για παρτη σου!το ξερω το παιδι.αμα σε ενδιαφερει εδω ειμαι....thumb
https://www.car.gr/parts/view/2222833/

Ευχαριστω ρε φιλε, αλλα περαν του γεγονοτος οτι δεν θα γινει αμεσα, δεν θελω και πολλα κυβικα, δεν με συμφερει γιατι μετακινουμαι πολυ σε αστικες περιοχες.

graphe36
23-02-12, 00:23
Το ίδιο θέμα είχα κ εγώ στο 34άρι αλλά με λιγότερη απώλεια λαδιού. Έχριζε ωστόσο επισκευής. Το κόστος θα ανερχόταν περίπου στα 400¤.

Θεωρώ ότι είναι πιο καθαρή δουλειά κ ξενοιάζεις από το να μπλέκεις με άγνωστα μοτέρ και μετατροπές.

Μήπως κατα βάθος ψάχνεις ευκαιρία για γούστα κ έξοδα; :sm-angry05::judge:

Κοιτα εχεις δικιο εν μερη, αλλα και ο δικος μου κινητηρας θελει μαζεματα. Με χει κουρασει πολυ και γενικα μου την εχει δωσει. Πριν καιρο μου εκανε κολπα το ρελαντι και αλλαξα βαλβιδα επιστροφης καυσιμου και μπεκ. Μετα απο 11 μηνες μου ξανα κανει το ιδιο. Περαν αυτο μαλλον θα χρειαστει και ωστηρια σε λιγο καιρο. Προσθετω και το θεμα με την διαρροη οπου κατα 80% θελει να αφαιρεθει απο το οχημα. Επιπλεον η καταναλωση εφτασε σχεδον το 14λ τα 100χλμ με συντηρητικό τροπο οδηγησης.

Για αυτο και ρωταω τι χρειαζομαι επιπλεον. Ξερω οτι το IS δεν θελει πολλες μετατροπες. Ηθελα να το επιβεβαιώσω, αλλιως δεν θα εμαπινα στην διαδικασια.

Ελεγα να παρω ενα μεταχειρισμενο, να το ανοιξουμε με ενα φιλο μηχανικο, να στειλουμε το καπακι για γενικο καθαρισμο, καθαρισμό βαλβιδων κτλ. Εαν τα ωστηρια - κοκκορακια ειναι οκ εχει καλως, αλλιως απο Γερμανια σαν σετ τα στελνουν ολα καινουργια μαζι με εκκεντροφορο στα 200 ευρω. Φλαντζες - τσιμουχες ολα καινουργια, αλλωστε εχουν μικρο κοστος. Ετσι μονον θα το εβαζα επανω, με σκοπο να βγαλει πολλα χλμ απροβλημάτιστα, χωρις υπερογκες καταναλωσεις, διαρροές λαδιων κτλ. Αλλωστε το αμαξι θα το κρατησω οποτε αξιζει. Ολα αυτα λιγο λιγο. Να παρει και λιγο ζωντανια στο δρομο.