PDA

Επιστροφή στο Forum : ΞΕΦΟΡΤΙΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ



tzanis320si
21-02-12, 11:03
Παιδια αντιμετοπιζω το εξης προβλημα και θελω τα φωτα απ τους ηλεκτρολογους του forum. Οταν αφησω το αυτοκινητο σε ακινησια 2 βδομαδες μου τρωει την μπαταρια. Την μπαταρια την ειχα αλαξει πριν 5 μηνες για τον ιδιο λογο αλλα ολο αυτο το διαστημα το αυτοκινητο κυκλοφορουσε κανονικα και δεν ειχα προβλημα,τωρα λοιπον το αφησα για 2 βδομαδες κουκουλομενο και παω να το βαλω προχθες μπροστα και δεν εκανε ουτε κιχ...
ΑΑΑΑ....υποσημειωση την παλια μου μπαταρια την ειχα φορτιση πολλες φορες χωρις κανενα αποτελεσμα,μετα που την αλαξα,την παλια την πηρε ο πατερας μου τη φοστισε κ την εβαλε στο Focus του που δεν το κινει σχεδον καθολου και ειναι ακομα καταπρασινη(δηλαδη καλη). Υπαρχει περιπτωση ο συναγερμος να μου τρωει τη μπαταρια τοσο γρηγορα?Δεδομενο οτι ο συναγερμος ειναι της bmw με το φωτακι στον καθρεπτη. Κατι μου βρωμαει σε αυτη την ιστορια :ranting2:

Ptboul
21-02-12, 11:35
Είναι γεγονός ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα λόγω των πολλών ηλεκτρικών εξακολουθούν να καταναλώνουν μπαταρία ακόμα και σε ακινησία.

Ωστόσο 2 εβδομάδες ακινησίας δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση την πλήρη αποφορτισή της.

Φαντάσου ότι εγώ κινώ το αμάξι 1 φορά την εβδομάδα, καμιά φορά και 1 φορά σε δύο εβδομάδες, με τόσα κρύα στην πυλωτή και έχω την ίδια (εργοστασιακή) από το 2006!

Συναγερμό έχω άφτερ μάρκετ.

Η μόνη λογική εξήγηση είναι να έχει από κάπου διαρροή, οπότε μόνο σε ηλεκτρολόγο θα το δεις.

graphe36
21-02-12, 12:10
Ετοιμαζομουν να σε ρωτησω αλλα το ειπες μονος σου. Εχεις συναγερμο. Εχει αρκετη καταναλωση.
Επιπλέον το βασικοτερο 2 εβδομαδες ακινησιας δεν ειναι καθολου μικρο χρονικο διαστημα, ειναι απολυτα λογικο. Εαν εχεις ειδικα συναγερμο με dual respond δεν αντεχει ουτε 6 μερες.

Εαν σας φαινεται παραξενο να το εξηγησουμε με τα μαθηματικα. Δυο εβδομαδες αντιστοιχουν σε 336 ωρες.
Υποθετουμε οτι στο αυτοκινητο με τον συναγερμο standby και οτιδηποτε αλλο ειναι σε αναμονη (μνημες ραδιοφωνου, μνημες trip computer κτλ). εχουμε μεγιστη καταναλωση σχεδον 2W. (πολυ μικρη τιμη καθως ενα λαμπακι πλαφονιερας κυμαινεται απο 5-10W).

2W στο αυτοκινητο ισοδυναμουν με 0.166A την ωρα. Ειναι οντως λιγο. Εαν ομως το πολλαπλασιασουμε με 336 ωρες εχουμε 55,8Α. Σχεδον ολη την μπαταρια 60Α. Υπολογιζουμε οτι οι περισσοτερες κοινες μπαταριες του εμποριου δεν εχουν και σταθερο χρονο αποφορτισης A per H.

Εαν παλι θες να εισαι 100% σιγουρος μετρα με καποιον καλο ηλεκτρολογο τι κατανάλωση κανεις standby. Μπορει να εχεις και καποια διαρροη που να παιζει πολυ πανω απο τα 2W και να στην αδειαζε ετσι και αλλιως πολυ νωριτερα.

Μην αφησεις την νεα σου μπαταρια να ξανα ξεφορτισει και να μεινει ετσι παλι καθως μετα θα ειναι παλι κατα 50% αχρηστη.

tzanis320si
21-02-12, 12:28
Θα το πεταξω το απογευμα σε ενα ηλεκτρολογο να το τσεκαρω καλου κακου γιατι τωρα αναγκαζομαι και βγαζω τον πολο καθε φορα που θελω να το αφησω σε ακινησια 1-2 βδομαδες. με αποτελεσμα να θελουν παλι φτιαξιμο ολα απ την αρχη ωρες,μνημες κ.τ.λ. Για οτι νεοτερο θα σας κρατησω ενημερους...

gyiama
21-02-12, 12:46
2 εβδομαδες ειναι πολυ μικρο διαστημα ωστε να ξεφορισει η μπαταρια.ερωτηση: την αντικατεστησες με αλλη γνησια μπαταρια?η η καινουρια μπαταρια ειναι τυπου AGM?το αυτοκινητο εχει το συστημα start/stop?αν ναι και αν δεν εχεις αντικαταστισει την μπαταρια με AGM τυπου τοτε ειναι λογικο να σε αφηνει και το πιθανοτερο εχει πει το ποιημα η καινουρια σου μπαταρια.

tzanis320si
21-02-12, 13:01
2 εβδομαδες ειναι πολυ μικρο διαστημα ωστε να ξεφορισει η μπαταρια.ερωτηση: την αντικατεστησες με αλλη γνησια μπαταρια?η η καινουρια μπαταρια ειναι τυπου AGM?το αυτοκινητο εχει το συστημα start/stop?αν ναι και αν δεν εχεις αντικαταστισει την μπαταρια με AGM τυπου τοτε ειναι λογικο να σε αφηνει και το πιθανοτερο εχει πει το ποιημα η καινουρια σου μπαταρια.

Δεν εχει συστημα start/stop ,τα si δεν τα εβγαζε απ οσο ξερω με αυτο το συστημα.Στο σαξο που εχω εχει υχοσυστημα με 2 ενησχυτες και μπαταρια αλαξα περυσι μετα απο 4-5 χρονια,αυτο δεν δικαιολογιται μονο με το συναγερμο να την αδιαζει. :thumbsdown:

gyiama
21-02-12, 13:02
οχι δεν δικαιολογειται να αδειαζει ουτε απο συναγερμο ουτε απο τπτ μεσα σε 2 εβδομαδες.η μπαταρια που εβαλες ειναι γνησια?ειναι τα ιδια αμπερωρια?η μπαταρια που ειχες τι χρωμα ηταν θυμασαι?

graphe36
21-02-12, 13:06
336 ωρες ρε παιδια ειναι λιγες?

tzanis320si
21-02-12, 13:16
Εμενα μου φενεται αδικαιολογιτο σε 2 βδομαδες να εχει ξεφορτισει τελειος...
Η μπαταρια που εβαλα τωρα ειναι μεγαλυτερη απ την αλλη που ειχε πριν.Δεν την πηρα απ την bmw για ευνοητους λογους αλλα απο ενα φιλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων.

DIMITr|S
21-02-12, 13:18
εγω το εχω αφησει 20 μερες χωρις να το βαλω εμπρος με συναγερμο επανω και μπαταρια του 2001..οποτε ναι ειναι λιγες!
στανταρ καπου αλλου σου τρωει την μπαταρια...
αν πας σε εναν ηλεκτρολογο και σου μετρησει τα αμπερ την ωρα που ειναι σβηστο 8α βγαλεις κανενα συμπερασμα

graphe36
21-02-12, 13:20
Πιο πανω σου εξηγησα τι συμβαινει μολις με 2W σε αυτο το χρονικο διαστημα.

Απο την αλλη αμα εβαλες πολυ μεγαλυτερη, πορει το δυναμο σου να μην επαρκει για να την φορτισει 100%

tzanis320si
21-02-12, 13:23
Αν ειχε προβλημα το δυναμο δεν θα αναβε καποια ενδειξη μεσα?

graphe36
21-02-12, 13:30
Οχι δεν ειπα για προβλημα. Εαν εβαλες μπαταρια πολυ μεγαλυτερη απο την προηγουμενη, το δυναμο δεν θα μπορει να την φορτισει 100% καθως εχει μελετηθει για να φoρτιζει συγκεκριμενα ΑH.

Πχ ενα δυναμο 70ΑΗ φορτιζει επιτυχως 56-62ΑΗ. Εαν βαλεις εσυ 80ΑΗ+ επανω δεν προκειται να στην φορτισει ποτε επιτυχως. Στο περασμα του καιρου η μπαταρια θα χαλασει καθως θα ειναι αποφορτισμενη ως ενα μεγαλο σημειο.

tzanis320si
21-02-12, 13:46
Το αμαξι το ειχα παρει μεταχειρισμενο και η μπαταρια που του ειχαν βαλει ηταν πολυ μικρη(45ah αν δεν κανω λαθος). τωρα ο ηλεκτρολογος μου εβαλε μεγαλυτερη (θα κοιταξω ποσα ah να σου πω το απογευμα) στα σωστα πλαισια ομως.Τι να πω...με εχει προβληματισει αυτη η ιστορια :think:
Ελπιζω το απογευμα να βρω τη λυση....

Ptboul
21-02-12, 13:50
Το αμαξι το ειχα παρει μεταχειρισμενο και η μπαταρια που του ειχαν βαλει ηταν πολυ μικρη(45ah αν δεν κανω λαθος). τωρα ο ηλεκτρολογος μου εβαλε μεγαλυτερη (θα κοιταξω ποσα ah να σου πω το απογευμα) στα σωστα πλαισια ομως.Τι να πω...με εχει προβληματισει αυτη η ιστορια :think:
Ελπιζω το απογευμα να βρω τη λυση....

Αν μιλάμε για το si, η μίνιμουμ μπαταρία που παίρνει από μαμά είναι 55AH εως 90ΑΗ

gyiama
21-02-12, 13:53
το πιο σωστο ειναι να δεις τι τυπο μπαταριας φοραει απο ΟΕΜ και απο κει και περα θα ξερεις αν η μπαταρια σου ειναι σωστη οποτε και θα ψαξεις να βρεις αλλου το πορβλημα.το αυτοκινητο με τον πιο βασικο εξοπλισμο φοραει 55αρα απο και και περα αν εχει θερμαινομενα καθισματα κλπ κλπ ανεβαινουν και τα αμπερωρια. δες πρωτα τι φορουσε το αυτοκινητο.

graphe36
21-02-12, 14:02
Τωρα ειδα οτι εχει πολυ μεγαλο δυναμο. 140 - 150ΑΗ. Το εργοστασιο αναφερει οντως μεχρι 90ΑΗ Στα 80 με 90ΑΗ τοτε το πραγμα αλλαζει. Στις 2 εβδομαδες πρεπει να εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο W για να στην αδειαζει. Πραγμα υπερβολικο. Αρα καπου παιζει διαρροή. Εαν ομως εχεις 55ΑΗ τοτε ενας συναγερμος με μετρια καταναλωση ειναι λογκο να στην φτανει σε χαμηλα ποσοστα. Υπολογισε οτι οι περισσοτερς μιζες κατω απο 10V δεν λειτουργουν καν. Οποτε δεν χρειαζεται να στην αποφορτισει ολη.

https://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320si-N45/LHD/N/2006/browse/engine_electrical_system/alternator_140_150a/
https://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320si-N45/LHD/N/2006/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_filled/

gant
21-02-12, 15:27
Όταν είχα καινούργιο το 46αρι, 4-5 μηνών, μου άδειαζε την μπαταρία μετά από ακινησία μιας βδομάδος. Αιτία ήταν το γνωστό πρόβλημα της πλακέτας ελέγχου του κυκλώματος του κλιματιστικού. Αποτέσμα να δουλέυει ένα ανεμιστηράκι συνεχώς, αντί να "κόβει" μετά 20 λεπτά περίπου. Τότε αλλάχθηκε στην εγγύηση.
Στο ψάξιμο όμως βρήκα πως είναι αλήθεια πως τα σύγχρονα αμάξια στην ακινησία απλά ξεζουμίζουν όλη την μπαταρία.
Μετά από ακινησία λίγων ημερών και προ παντός λόγω ψύχους, πριν λίγες μέρες άλλαξα μπαταρία σε λιγότερο από 4 χρόνια.
Ετσι και η μαμά προσφέρει μπαταρίες ενισχυμένες σε τιμή υπερτριπλάσια της νορμαλ παρακαλώ! https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD71&mospid=47608&btnr=61_1113&hg=61&fg=30

gant
21-02-12, 15:28
Όταν είχα καινούργιο το 46αρι, 4-5 μηνών, μου άδειαζε την μπαταρία μετά από ακινησία μιας βδομάδος. Αιτία ήταν το γνωστό πρόβλημα της πλακέτας ελέγχου του κυκλώματος του κλιματιστικού. Αποτέσμα να δουλέυει ένα ανεμιστηράκι συνεχώς, αντί να "κόβει" μετά 20 λεπτά περίπου. Τότε αλλάχθηκε στην εγγύηση.
Στο ψάξιμο όμως βρήκα πως είναι αλήθεια πως τα σύγχρονα αμάξια στην ακινησία απλά ξεζουμίζουν όλη την μπαταρία.
Μετά από ακινησία λίγων ημερών και προ παντός λόγω ψύχους, πριν λίγες μέρες άλλαξα μπαταρία σε λιγότερο από 4 χρόνια.
Ετσι και η μαμά προσφέρει μπαταρίες ενισχυμένες σε τιμή υπερτριπλάσια της νορμαλ παρακαλώ! https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD71&mospid=47608&btnr=61_1113&hg=61&fg=30

Υ.Γ. Είναι η AGM που έγραψε προηγουμένως ο Πάνος, (gyama).

gant
21-02-12, 15:35
Ρε λεβέντες mod και admin, γιατί δεν μπορώ να κάνω διαγραφή μηνύματος τώρα τελευταία?

bill_m3
21-02-12, 17:27
Ρε λεβέντες mod και admin, γιατί δεν μπορώ να κάνω διαγραφή μηνύματος τώρα τελευταία?

Γιώργο υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο, αν θυμάμαι καλά 5 λεπτά, για να κάνεις διαγραφή μηνύματος!

mark e92
21-02-12, 18:42
καλησπερα .Να ρωτησω κατι και εγω αν βγαλω πολο εχω προβλημα ? μετα που θα τον ξαναβαλω θελει καποια ρυθμιση ?

tzanis320si
21-02-12, 18:47
καλησπερα .Να ρωτησω κατι και εγω αν βγαλω πολο εχω προβλημα ? μετα που θα τον ξαναβαλω θελει καποια ρυθμιση ?

Δεν χαλαει τιποτα περα απο την ωρα και ισως οι ρυθμισεις του ραδιοφωνου(για το 2ο δεν ειμαι συγουρος)Γιατι θελεις να τον βγαλεις ομως?

mark e92
21-02-12, 18:52
θελω να την φορτισω και στο παρκινγκ δεν εχω ρευμα!

gant
21-02-12, 18:57
Γιώργο υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο, αν θυμάμαι καλά 5 λεπτά, για να κάνεις διαγραφή μηνύματος!

Βασίλη ναι ρε, το γνωρίζω, μέσα στο χρονικό αυτό όριο προσπαθώ αλλά τίποτα. :whistle: