PDA

Επιστροφή στο Forum : poll για Μ



alexk
19-02-12, 23:07
Για να δούμε ποια είναι η άποψή σας και γιατί.

Ποιο θα επιλέγατε και γιατί ?
Τα δικά μου κριτήρια είναι τα εξής.
- καθημερινή χρήση
- δύο θέσεις με ενδιαφέρουν
- μέτριο χώρο αποσκευών
- καλό διαφορικό (για το χιόνι)
- εμφάνιση
- αίσθηση οδήγησης
- ικανότητα για trackdays και Ring

Ζ3 Μ coupe
Μου αρέσει πάρα πολύ, πολύ τίμιο όχημα.
Οδήγησα δύο (διαφορετικά) και η διαφορά με το δικό μου Ζ3 κουπέ δεν ήταν όσο μεγάλη περίμενα και μου έφυγε λίγο η κάψα

Ζ4 Μ coupe
Οδήγησα ένα και μου πήρε τα μυαλά, τέλειο στήσιμο, τέλειο μοτέρ, τέλειο design... νομίζω έχω καταλήξει

1 Μ coupe
Θα οδηγήσω σε δύο εβδομάδες αλλά είναι μερικά πράγματα που δεν μου αρέσουν.
- βάρος
- απλά καθίσματα
- μοτέρ σειράς... και τούρμπο
- εμφάνιση λίγο περίεργη και λουκ boy racer

Εσείς τι θα επιλέγατε και γιατί.

Panos 316T
19-02-12, 23:39
Ψηφιζω 1Μ λογω τουρμπο και οτι το ειδα στην πιστα των Μεγαρων με οδηγο τον Νικο και το αυτοκινητο πραγματικα ηταν πολυ εντυπωσιακο !

Tsakirakos
19-02-12, 23:41
εμφανισιακα και μονο το Ζ4 ειναι κοσμημα!!!!

giannis_compact
19-02-12, 23:43
εμφανισιακα και μονο το Ζ4 ειναι κοσμημα!!!!

Ημουν σε μεγαλο διλημμα στην τελικη ψηφο αλλα τελικα υπεκυψα στο Ζ3!!
Τα κατατασσω μαζι αλλα το Ζ3 μου φαινεται πιο αγριο!!

SoNiC_77Gr
19-02-12, 23:50
1M.. γιατι απλα ειναι το στυλ μου!
Τα καμπριο κ τα 2θεσια δεν μου κανουν το κλικ..!

Vasilis
19-02-12, 23:58
1Μthumb

1.απλα καταπληκτικο με δοση τουρμπο που μου αρεσει:whistle:

2.δυο θεσεις,ποτε δεν ειναι αρκετες!thumb

Z4///M
20-02-12, 00:04
Ζ4 Μ roadster .. γιατι τα καλοκαιρινα βραδυα δεν συγκρινονται με τιποτα!


Z4M coupe ψηφισα.

A8hnaios
20-02-12, 00:28
1Μ ψήφισα...για πρακτικούς λόγους
Ζ4 μ αρέσει αλλά σε κανένα Ζ δε χωραω!!!!



Τι διλληματα μας βάζεις βραδυατικα..μπα σε καλό σου

giannis_compact
20-02-12, 00:50
1Μ ψήφισα...για πρακτικούς λόγους
Ζ4 μ αρέσει αλλά σε κανένα Ζ δε χωραω!!!!



Τι διλληματα μας βάζεις βραδυατικα..μπα σε καλό σου

Ουτε γω :thumbsdown:

PATSIMINI
20-02-12, 01:40
Z4 M coupe....στυλ στησιμο(τρελο για χεραδες).....απλα τρομερο...μειον το εσωτερικο λιγο αλλα και το 1Μ μεσα αστα να πανε ειναι...δεν τελειωσε η παραγωγη του του !1Μ???

nikos1400
20-02-12, 03:12
δεν εχω οδηγησει κανενα βεβαια,
αλλα διαλεγω Ζ3Μ λογω χαρακτηρα (του)

zannis
20-02-12, 03:22
Ψηφισα το ζ4 μ κουπε το 1μ ολα καλα ολα ωραια αλλα ειναι κομπακτ και δεν μου αρεσει γι αυτο το λογο και μονο !!!

BILL007
20-02-12, 07:42
Ζ3M ->αντίκα πλέον,υπάρχουν και καλύτερα

1Μ -> σαν Α3 στο σχεδιασμό ->ΑΚΥΡΟ,μόνο το μοτέρ λέει κάτι

Ζ4Μ ->Εδω είμαστε...Χωρίς σχολιασμό...:D

Thomelef
20-02-12, 07:49
γράψατε λάθος...το Ζ4 ήθελα να βάλω, και έβαλα καταλάθος το Ζ3.
πρώτον, γιατί έχει την μοτεράκλα το s54 που είμαι ερωτευμένος, και δεν θέλω ούτε να φανταστώ τι μπορεί να κάνει με αυτή την μικρή καρότσα.
δεύτερον, είναι πανέμορφο...

NICK_M3
20-02-12, 08:23
ρε αλεξ οδηγα πρώτα κ το 1Μ κ μετά...

τον s54 τον έχεις σε καρότσι που δεν περιγράφεται..

Δεν θές να δείς κ την "νέα γενιά"...να πάρεις κ μια ιδέα του τι έρχεται???
Για "καθημέρινό" νομίζω οτι θα σε βολέψει καλύτερα....

δεν έβαλα ψήφο.....

gnx
20-02-12, 08:39
Ψήφισα 1Μ.

Αλεξ, μπορώ να το αναλύσω μέχρι να ασπρίσουν τα μαλλιά μας, αλλά πονά ο καρπός μου...θα γραψω αργότερα.

Monsta
20-02-12, 08:46
https://img685.imageshack.us/img685/9108/dsc00967a.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/2185/dsc00969a.jpg
https://img193.imageshack.us/img193/8955/dsc00973a.jpg
https://img846.imageshack.us/img846/5512/dsc00970fb.jpg

Z4 DCT
20-02-12, 08:57
https://img685.imageshack.us/img685/9108/dsc00967a.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/2185/dsc00969a.jpg
https://img193.imageshack.us/img193/8955/dsc00973a.jpg
https://img846.imageshack.us/img846/5512/dsc00970fb.jpg

Ωσες φορές και να το δω...παντα σαν να το βλέπω πρώτη φορά κάνω!!!!:thumbsup::thumbsup:


υπέροχο αμάξι!!!!!

tzanis320si
20-02-12, 09:05
1M.. γιατι απλα ειναι το στυλ μου!
Τα καμπριο κ τα 2θεσια δεν μου κανουν το κλικ..!

Συμφωνω με το φιλο sonic...το 1Μ με αντιπροσωπευει καλητερα...

Vassilis ///M
20-02-12, 11:01
Δεν έχω οδηγήσει κανένα μέχρι στιγμής...
Αλλά θα διάλεγα 1Μ λόγο του ότι είπες τη μαγική σύγχρωνη λέξη ''τούρμπο''...

STREETRACING
20-02-12, 11:05
1Μ λογω 4θεσιου.

Monsta
20-02-12, 11:11
Τα δικά μου κριτήρια είναι τα εξής.
- καθημερινή χρήση
- δύο θέσεις με ενδιαφέρουν
- μέτριο χώρο αποσκευών
- καλό διαφορικό (για το χιόνι)
- εμφάνιση
- αίσθηση οδήγησης
- ικανότητα για trackdays και Ring





Δύο θέσεις τον ενδιαφέρουν.

Nikos
20-02-12, 11:13
Z4 M ...... γιατι ετσι.

Z4 DCT
20-02-12, 11:16
Αν δεν με ενδιέφεραν οι χώροι...Ζ4Μ.....thumb

Αλλιως 1Μ....

dark knight
20-02-12, 11:20
Ζ4Μ ειναι αλητικο και ατιθασο.επισης μοτερ σαν το ς54 δεν προκειται να ξαναβγαλει η bmw.

ntinos
20-02-12, 11:23
Χωρις καθολου σκεψη το 1 μιας και τα Z3 & Ζ4 (σε κουπε) ειναι απο τα ποιο ΑΣΧΗΜΑ αμαξια που κυκλοφορουν (σε αντιθεση με τα roadster)

nikos1400
20-02-12, 11:32
https://img685.imageshack.us/img685/9108/dsc00967a.jpg

:think::think:
τωρα θα μας κανει ο Μονστα να αλλαξουμε ψηφο...

gnx
20-02-12, 12:25
Για να δούμε ποια είναι η άποψή σας και γιατί.

Ποιο θα επιλέγατε και γιατί ?
Τα δικά μου κριτήρια είναι τα εξής.
- καθημερινή χρήση
- δύο θέσεις με ενδιαφέρουν
- μέτριο χώρο αποσκευών
- καλό διαφορικό (για το χιόνι)
- εμφάνιση
- αίσθηση οδήγησης
- ικανότητα για trackdays και Ring



Επανέρχομαι.

Λοιπόν, το πιό σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι τί ΑΛΛΟ εχεις.

Εχεις Ζ3 κουπέ : Εχεις την αίσθηση του διθέσιου, με τη χαμηλή θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου παρέχει το Ε36/8 συνολικά.

Έχεις CSL : Εχεις το στήσιμο, το S54 κλπ να μη κουράζω.

Οπότε, υπό την προυπόθεση ότι αυτά τα κρατάς, η επιλογή γίνεται πιό εύκολη.

Το Ζ4Μ, σε αίσθηση, είναι ένα αμάλγαμα των 2. Είναι αντίστοιχης αμεσότητας με το CSL (έχει ακόμη πιό γρήγορη κρεμαγιέρα), δεν εχει όμως το ρεπερτόριο του e46 γιατί λόγω κυρίως κοντύτερο μεταξονίου, δεν έχει τις εναλλακτικές επιλογές του CSL. Αυτό με μαμα ανάρτηση και καμπερ, το κάνει πιό δύσκολο να στρίψεις όπως πρέπει και λιγότερο διασκεδαστικό (το λέω επειδή λές για track days κλπ). Εάν βεβαια το καμπερώσεις πχ -2.2 μπροστά, -2 πίσω το αυτοκίνητο αλλάζει πολύ. Γινεται πιό μπελαλίδικο όμως στο δρόμο.

Δεν εχω οδηγήσει 1Μ, αλλά επειδή έχω ένα Ε88, το οποίο εχει την ίδια καρότσα [(σχετικά μικρή), κεφαλαιώδους σημασίας για τα δικά μου γούστα] πολλές φορές σκέφτομαι πόσο καλό πρέπει να είναι στο δρόμο, πιό προοδευτικό και πιό διασκεδαστικό το 1Μ.

Ε, και νομίζω ότι αυτά έχουν επιβεβαιωθεί και σαν συμπεράσματα από τα διάφορα εξιδεικευμένα έντυπα ανά τον κόσμο.

aristent
20-02-12, 13:40
Αλεξη, ψηφισα Ζ4Μ επειδη μαλλον σου ταιριαζει καλυτερα σ'αυτα που ζητας,.......αν ομως ηταν να διαλεξω για μενα και σε νορμαλ τιμη(οχι στην παραλογη χρεωση που εχει στην Ελλαδα!!!)θα διαλεγα την 1Μ.thumb

Driver M
20-02-12, 13:46
Σαν πιο σύγχρονο, πιο αποτελεσματικό, πιο σπάνιο και πιο all around θα διάλεγα το 1Μ.
Αν αντί για coupe το Ζ4Μ ήταν roadster θα ήμουν σε δίλημμα, λόγω κάμπριο, τώρα όμως όχι.

alexk
20-02-12, 18:39
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Όπως είπα, θα οδηγήσω σύντομα 1 Μ (το έχω δει περιεργαστεί από κοντά, έχω κάτσει μέσα αρκετή ώρα αλλά δεν μου το δίνανε γιατί έχει χιόνια και φοβούνται μην γλυστρίσω :th_Laie_67-1:)


ρε αλεξ οδηγα πρώτα κ το 1Μ κ μετά...

τον s54 τον έχεις σε καρότσι που δεν περιγράφεται..

Δεν θές να δείς κ την "νέα γενιά"...να πάρεις κ μια ιδέα του τι έρχεται???
Για "καθημέρινό" νομίζω οτι θα σε βολέψει καλύτερα....

δεν έβαλα ψήφο.....

Δεν μου αρέσει το μοτέρ Νίκο. Έχω οδηγήσει και 135 και 335 και 535 και πως να σου πω, μου είναι αδιάφορο πόσα άλογα μπορεί να βγάλει και ότι είναι τούρμπο.
Το εσωτερικό του 1 Μ επίσης δεν μου αρέσει, και αυτά με κάνουν να είμαι κατά (προς το παρών).


Επανέρχομαι.

Λοιπόν, το πιό σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι τί ΑΛΛΟ εχεις.

Εχεις Ζ3 κουπέ : Εχεις την αίσθηση του διθέσιου, με τη χαμηλή θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου παρέχει το Ε36/8 συνολικά.

Έχεις CSL : Εχεις το στήσιμο, το S54 κλπ να μη κουράζω.

Οπότε, υπό την προυπόθεση ότι αυτά τα κρατάς, η επιλογή γίνεται πιό εύκολη.

Το Ζ4Μ, σε αίσθηση, είναι ένα αμάλγαμα των 2. Είναι αντίστοιχης αμεσότητας με το CSL (έχει ακόμη πιό γρήγορη κρεμαγιέρα), δεν εχει όμως το ρεπερτόριο του e46 γιατί λόγω κυρίως κοντύτερο μεταξονίου, δεν έχει τις εναλλακτικές επιλογές του CSL. Αυτό με μαμα ανάρτηση και καμπερ, το κάνει πιό δύσκολο να στρίψεις όπως πρέπει και λιγότερο διασκεδαστικό (το λέω επειδή λές για track days κλπ). Εάν βεβαια το καμπερώσεις πχ -2.2 μπροστά, -2 πίσω το αυτοκίνητο αλλάζει πολύ. Γινεται πιό μπελαλίδικο όμως στο δρόμο.

Δεν εχω οδηγήσει 1Μ, αλλά επειδή έχω ένα Ε88, το οποίο εχει την ίδια καρότσα [(σχετικά μικρή), κεφαλαιώδους σημασίας για τα δικά μου γούστα] πολλές φορές σκέφτομαι πόσο καλό πρέπει να είναι στο δρόμο, πιό προοδευτικό και πιό διασκεδαστικό το 1Μ.

Ε, και νομίζω ότι αυτά έχουν επιβεβαιωθεί και σαν συμπεράσματα από τα διάφορα εξιδεικευμένα έντυπα ανά τον κόσμο.

Έχω όπως είπες το CSL και ένα Χ5 Ε70.
Το Ζ3 θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί από το νέο, μιας και είναι δύσκολα με παρκινγκ (έχει μηνιαίο κόστος το πάρκινγκ δηλαδή, υψηλό μάλιστα).

Το 1 Μ είναι σημαντικά βαρύτερο από το Ζ4 Μ (100 κιλά επάνω) και στα 1570 κιλά είναι μωρό ελέφαντα. Σκέψου είναι ίδιο βάρος με Μ3 Ε46.
Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει που έχει κινητήρα ίδιο με το 135 και μάλιστα τούρμπο, μιας και τα τούρμπο μοτέρ δεν μου αρέσουν σε σπορ αυτοκίνητο.
Προτιμώ ατμοσφαιρικό και μάλιστα πολυπετάλουδο.
Επίσης θέλει καθίσματα και χαμήλωμα (γιατί είναι ψηλό σαν κατσίκι).
Μου κάνει εντύπωση δε ότι ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μετ/να εδώ με 8-12χιλ χλμ, πράγμα μη φυσιολογικό. Σαν να τα πήραν και να θέλαν να τα ξεφορτωθούν.
Σε δύο από αυτά που ρώτησα γιατί υπάρχουν σαν μετ/να, η απάντηση ήταν ότι τα ανταλλάξανε με Μ3 Ε92 (σε λιγότερο από χρόνο) :think:

Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα το έξτρα κάμπερ στο Ζ4 Μ, και φυσικά spacers για να μεγαλώσει το μετατρόχιο.
Γιατί λες ότι δεν είναι διασκεδαστικό το Ζ4 Μ ?
Το trackday εργαλείο είναι το CSL αλλά μερικές φορές για αλλαγή πηγαίνω με το Ζ3, οπότε κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τον διάδοχο.

ΥΓ : θυμάμαι πολλοί είχαν θυμώσει που η Μ φτιάχνει τούρμπο και τώρα όλοι γουστάρουν τα τούρμπο :original:

Eleni
20-02-12, 19:31
φυσικα, Ζ4 Μ coupe - απολαυση η οδηγηση !!!!!

m_power_lunatic
20-02-12, 19:41
Aλεξη νομιζω απο τις προυποθεσεις οπως το εθεσες εχεις ηδη αποφασισει.......Ζ4Μ coupe και καλοταξιδο!!!!!

1Μ coupe ευχαριστω αλλα δεν θα παρω δυστυχως για ακομη μια φορα....

Βασικα ρε Αλεξη μετα το CSL-με κεφαλαια αν το προσεξατε-το χαος ρε φιλε τι να λεμε τωρα........

EVERGET
20-02-12, 20:03
Bασικά το καλύτερο για "καθημερινό σπορ" αυτοκίνητο είναι το 1Μ ως πιο καινούργιο, με ανέσεις, στιβαρό, και με ένα μοτέρ που έχει πιο εύκολα αξιοποιήσιμη δύναμη.

Αφού όμως δεν σου αρέσει δεν τίθεται θέμα συζήτησης...Βέβαια δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν τρελαίνονται κιόλας για το καθημερινό τους αυτοκίνητο, απλά κάνουν τη δουλειά τους με αυτό αξιόπιστα και άνετα. Θα μπορούσες δηλαδή να δεις το 1Μ σαν ένα ακριβό - πισωκίνητο Golf-άκι που φέρει τα σήματα του M Division που τόσο πολύ αγαπάμε και τιμάμε...

Προσωπικά ψήφισα Ζ3 Μ Coupe, παρότι σαν αμάξι είναι υποδεέστρο του Ζ4, πολύ απλά γιατί δεν μπορώ με τίποτα να αντισταθώ στην ιδέα να βρίσκεται στο γκαράζ μου ένα τόσο αμφιλεγόμενο, cult, σκληροπυρηρινικό batmobile...και πιο συγκεκριμένα σε Laguna Seca με τον S54 (μοντέλο 2001 δηλαδή) για να ολοκληρωθεί η φαντασίωση!

Μιας και είσαι ήδη ιδιοκτήτης Ζ3 coupe και θες να το αντικαταστήσεις ίσως κάποια στιγμή να το νοσταλγήσεις, είναι από τα σχήματα που δημιουργούν κολλήματα. Τι καλύτερο από το να το αντικαταστήσεις με το κορυφαίο της σειράς...

Christos 330
20-02-12, 20:09
Z4 και απο εμενα . . . Ωραια καροτσα !!!

Nikos
20-02-12, 20:17
Για τι τιμές μιλάμε Αλεξη ;

Thomelef
20-02-12, 20:22
Επίσης θέλει καθίσματα και χαμήλωμα (γιατί είναι ψηλό σαν κατσίκι).
Μου κάνει εντύπωση δε ότι ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μετ/να εδώ με 8-12χιλ χλμ, πράγμα μη φυσιολογικό. Σαν να τα πήραν και να θέλαν να τα ξεφορτωθούν.
Σε δύο από αυτά που ρώτησα γιατί υπάρχουν σαν μετ/να, η απάντηση ήταν ότι τα ανταλλάξανε με Μ3 Ε92 (σε λιγότερο από χρόνο) :think:

θα τους πέρασε κάνα βίσνου απο πάνω και ξενέρωσαν...χαχαχαχαχα!!!

alexk
20-02-12, 20:34
Για τι τιμές μιλάμε Αλεξη ;

Z3 M -> 25-30k CHF (εξαρτάται χιλιομέτρων)
Ζ4 Μ -> 32-35k CHF
1 M -> 65k CHF (καινούργιο, με την ειδική έκπτωση που έχω εγώ)

Το Ζ3 Μ είναι πολύ ακριβό όπως βλέπεις (σκέψου καλό Μ3 Ε46 έχει 25k CHF).
Το Ζ4 Μ έχει εκπληκτική τιμή, μισά χρήμματα από 1 Μ (και με εγγύηση από BMW).

Nikos
20-02-12, 20:43
Τα 1M που έχουν βγει με 8-10 χιλ χιλιόμετρα πόσο τα ζητάνε ;

bmwz3
20-02-12, 21:08
z4m θα ψηφιζα αν δεν υπηρχε z3m με s54
απο τη στιγμη που εβγαιναν και ετσι δεν υπαρχει δευτερη επιλογη γιατι εχει και χαρακτηρα οπως ειπατε παραπανω με ιδιο μοτερ με z4m.

alexk
20-02-12, 21:49
Τα 1M που έχουν βγει με 8-10 χιλ χιλιόμετρα πόσο τα ζητάνε ;

65k και άνω...

Stamatis
20-02-12, 22:12
Ζ3Μ coupe γιατί ειναι απο τα αγαπημένα μου και δεν υπάρχει λογική σε αυτή την επιλογή.
Ενα αμάξι μπορεί να κάνει παπάδες, αλλά να μη σε ¨φτιάχνει".
Το Ζ3 κουπέ μου αρέσει τρελά.
πάντα μου άρεσε και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει.

εντελώς υποκειμενικά και χωρίς άλλη αιτιολογία, θα ψηφίσω αυτό.
Αν είχα και τη δυνατότητα να βρώ ένα, θα το αγόραζα ακόμα και με χρέος, γιατί είναι ένα απο τα 3 αυτοκίνητα που μου αρέσουν τόσο ώστε ποτέ δεν θα σκεφτώ ότι με επιβαρύνουν.

Nikos
20-02-12, 22:21
65k και άνω...

Άρα μιλάμε και για πολύ μεγάλη διάφορα στην τιμή ακόμα και για μεταχειρισμένο . Ζ4Μ και πάλι.

alexk
20-02-12, 22:27
Άρα μιλάμε και για πολύ μεγάλη διάφορα στην τιμή ακόμα και για μεταχειρισμένο . Ζ4Μ και πάλι.

Ναι και αυτός σημαντικός παράγοντας φίλε thumb
Το 1 Μ δεν νομίζω να έχει τόσο μεγάλη διαφορά που να δικαιολογείται διπλάσιο κόστος.
Δεν είναι όπως το CSL σε αντίθεση με όλα τα άλλα...
Τα Ζ4 Μ που ανέφερα είναι με 30-50χιλ χλμ. και μερικά εκ' αυτών με 2 χρόνια εγγύηση από BMW (το service inclusive μέχρι τις 100χιλ χλμ είναι για όλα)

ΥΓ : CSL καλό είναι 70k και άνω. Πιστεύω μέσα στο 2012 θα ανέβουν και άλλο οι τιμές...

NICK_M3
21-02-12, 08:16
νομίζω οτι έχεις αποφασίσει ρε ψηλέ.
αλλά κάτι σε τρώει..

για μένα πάντως δεν είναι για καθημερινό το Ζ4Μ..
εαν δεν είχες το σι-ες-ελι θα σου έλεγα πάρτο με κλειστα μάτια
κ άσε τις μλκιες !!!!

ΑΛΛΑ

αφου έχεις το πράμα πάρε κάτι για να σε εξυπηρετήσει ρε...
Μην πάρεις καν 1Μ..αστο χέστο!
Πάρε 135 βάλε μέσα κ 20 κιλά ψώνια και κάνε την δουλειά σου..
να δώσεις τσάμπα φράγκα????
ποιός ο λόγος ρε?
εαν έδωσες το 3αρι κ πήρες το Χ πάρε τον ασσο να
κάνεις χαβαλέ στην καθημέρινότητα σου και να μην το "λυπάσαι" κιόλας...

Πάρτο κ σε κανα trackday να είσαι με το πλάϊ συνέχεια..
ξέρεις με 2-3k rpm....

αντε μην το σκέφτεσαι !!!!

υγ. δεν έχω ψηφήσει ακόμη....:whistle:

chief
21-02-12, 09:12
Μολις γυριζα απο την ζυγαρια του λιμανιου εδω στην Λεμεσο.Πηγα να ζυγισω το Ζ4Μ κουπε του φιλου μου του Γιαννη.
Λοιπον, στην ιδια ζυγαρια το CSL χωρις βενζινη εδειξε 1400 κιλά.
Το Ζ4Μ με φουλ εξτρα και τη βενζινη στο μισό εδειξε 1450 κιλά.

gnx
21-02-12, 09:25
Μολις γυριζα απο την ζυγαρια του λιμανιου εδω στην Λεμεσο.Πηγα να ζυγισω το Ζ4Μ κουπε του φιλου μου του Γιαννη.
Λοιπον, στην ιδια ζυγαρια το CSL χωρις βενζινη εδειξε 1400 κιλά.
Το Ζ4Μ με φουλ εξτρα και τη βενζινη στο μισό εδειξε 1450 κιλά.

Άρα Χριστόφορε και τα δικά μου 1420 σε γυμνό αμάξι είναι αντίστοιχα.

chief
21-02-12, 09:39
Ναι αντιστοιχα ειναι Γιωργο.
Το δικο σου δεν εχει δερματινα, ηλεκτρικα, ναβι κλπ ??

gnx
21-02-12, 09:56
Ναβια, μπλεδόντια, και καθίσματα με ρεύμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ga41
21-02-12, 16:17
Ναι αντιστοιχα ειναι Γιωργο.
Το δικο σου δεν εχει δερματινα, ηλεκτρικα, ναβι κλπ ??

Μην ξεχνάς όμως ότι το δικό μου, όπως το ζύγισες, δεν είναι με τις εργοστασιακές εξατμίσεις. Τα RPI είναι και σχεδόν το ένα τρίτο του βάρους.

https://shoprpi.com/images/rpi_eg117_z4.jpg

https://i33.photobucket.com/albums/d53/BENEB03_/Z4%20M%20Parts%20FS/108_1950.jpg

alexk
11-03-12, 18:18
Και λέμε ότι βγήκαν μερικά καλά Ζ3 Μ σε πολύ καλές τιμές...

Αλλάζουν τα πράγματα πάλι.
Υπάρχει και ένα με S54...

Tι λέτε ?

VanVIC
11-03-12, 18:25
Ψήφισα Ζ3Μ (για αυτό με S54) λόγω του ότι σαν σχεδιασμό το θεωρώ πολύ ιδιαίτερο αλλά και με το συγκεκριμένο κινητήρα είναι και αρκετά σπάνιο.
Είμαι Z3-fan δεν το κρύβω.

EVERGET
11-03-12, 21:01
Και λέμε ότι βγήκαν μερικά καλά Ζ3 Μ σε πολύ καλές τιμές...

Αλλάζουν τα πράγματα πάλι.
Υπάρχει και ένα με S54...

Tι λέτε ?

To συζητάς? τέτοια οχήματα είναι "once ever"...thumb

lpapostolis
11-03-12, 21:18
Ψήφισα Z4M Coupe γιατί είναι και όμορφο και με φοβερό μοτέρ!