Επιστροφή στο Forum : Γενικες κ ειδικες αποριες για Ε30
Επροκυτο για Ε30 Μ40 1,8i αυτοματο διπορτο..
στο ψητο λοπον..
εχω διαφορα προβληματακια οπως
1 η ηλεκτομαγνητικη κλειδαρια του οδηγου δεν δουλευει παρα μονο με την ασφαλεια
2 ο χιλιομετρητης δεν δουλευει
3 απο καπου μπαζει νερα πισω στο πορτ παγκαζ,αλλα μαλλον ειναι το λαστιχο γιατι εχει τα χαλια του..
4 τα μπροστινα καθησματα εχουν φθορες
5 κεραια πισω εχει σπασει απο την βαση της
επειδη θελω να βαλω χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων αλλα κ να διωρθωσω ολα αυτα τα προβληματα μηπως θα ηταν καλυτερα να εβρισκα ενα Μ40 τετραπορτο (για να μου ερθει οικονομικοτερο) κ να τα εριχνα στο αλλο πανω?
ποσο μπορει να κανουν αυτα κομματι κομματι?
αν πουμε οτι παρω το τετραπορτο,τι δεν θα ταιριαζει?
πχ ξερω οτι ουρανος κ φτερα πισω δεν κανουν, ο πισω προφυλακτυρας κανει?
τα μηχανικα ειναι ολα τα ιδια?
ακομα κατι,το σασμαν κ τα μηχανικα μερη ταιριαζουν κ απο 1600 η κ απο αλλα μοντελα? απο πιο μοντελο ειναι το πιο κοντο που μπορω να βρω?
το αμαξι θελω να το κανω χωρις μετατροπες κ γνησιο μηπως καποτε μπορεσω κ του βγαλω ιστορικες πινακιδες, απ οτι εχω ρωτησει το σασμαν δεν παιζει ρολο γιατι εβγαινε κ χειροκινητο κ αυτοματο,οπως εχω ακουσει κ για τα μπροστα καθησματα οτι δεν χρειαζετε να ειναι μαμα(μπορεις να βαλεις κ μπακετ δηλαδη) αλλα δεν ειμαι κ που σιγουρος για τα καθησματα!
ευχαριστω εκ των προτερων!
Ολα τα μηχανολογικα απο 4κυλινδρο μπαινουν κομπλε.
Προφυλακτηρες επισης.
Αν αλλαξεις κινητηρα δυσκολο να βγαλει ιστορικες.
Κοντερ κεραια κτλ ειναι μικρο το κοστος στην Σπυρου Πατση η στα ανταλλακτικαδικα με λιγα λεφτα τα βρισκεις.
Ολα τα μηχανολογικα απο 4κυλινδρο μπαινουν κομπλε.
Προφυλακτηρες επισης.
Αν αλλαξεις κινητηρα δυσκολο να βγαλει ιστορικες.
Κοντερ κεραια κτλ ειναι μικρο το κοστος στην Σπυρου Πατση η στα ανταλλακτικαδικα με λιγα λεφτα τα βρισκεις.
οχι κινητηρα δεν θα αλλαξω,μονο σασμαν κ αν μαθω οτι οντως τα καθισματα δεν παιζουν ρολο!
ξερει κανεις θετικα να μου πει για τα καθισματα?
m-power_01
15-02-12, 01:29
Επροκυτο για Ε30 Μ40 1,8i αυτοματο διπορτο..
στο ψητο λοπον..
εχω διαφορα προβληματακια οπως
1 η ηλεκτομαγνητικη κλειδαρια του οδηγου δεν δουλευει παρα μονο με την ασφαλεια
2 ο χιλιομετρητης δεν δουλευει
3 απο καπου μπαζει νερα πισω στο πορτ παγκαζ,αλλα μαλλον ειναι το λαστιχο γιατι εχει τα χαλια του..
4 τα μπροστινα καθησματα εχουν φθορες
5 κεραια πισω εχει σπασει απο την βαση της
επειδη θελω να βαλω χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων αλλα κ να διωρθωσω ολα αυτα τα προβληματα μηπως θα ηταν καλυτερα να εβρισκα ενα Μ40 τετραπορτο (για να μου ερθει οικονομικοτερο) κ να τα εριχνα στο αλλο πανω?
ποσο μπορει να κανουν αυτα κομματι κομματι?
αν πουμε οτι παρω το τετραπορτο,τι δεν θα ταιριαζει?
πχ ξερω οτι ουρανος κ φτερα πισω δεν κανουν, ο πισω προφυλακτυρας κανει?
τα μηχανικα ειναι ολα τα ιδια?
ακομα κατι,το σασμαν κ τα μηχανικα μερη ταιριαζουν κ απο 1600 η κ απο αλλα μοντελα? απο πιο μοντελο ειναι το πιο κοντο που μπορω να βρω?
το αμαξι θελω να το κανω χωρις μετατροπες κ γνησιο μηπως καποτε μπορεσω κ του βγαλω ιστορικες πινακιδες, απ οτι εχω ρωτησει το σασμαν δεν παιζει ρολο γιατι εβγαινε κ χειροκινητο κ αυτοματο,οπως εχω ακουσει κ για τα μπροστα καθησματα οτι δεν χρειαζετε να ειναι μαμα(μπορεις να βαλεις κ μπακετ δηλαδη) αλλα δεν ειμαι κ που σιγουρος για τα καθησματα!
ευχαριστω εκ των προτερων!
1 Πρέπει να λύσεις ταπετσαρία για να την ψαχουλέψεις.
2 Κλασικό φαινόμενο σε Ε30 και Ε34, σπάνε τα γραναζάκια στο οδομετρο. Ή βρίσκεις μεταχειρισμένο αλλά με δοκιμή (9/10 είναι χαλασμένα) ή παιρνεις γραναζάκια και το φτιάχνεις ή πας σε κοντερά και το φτιάχνει. Αν παραγγείλεις πρόσεχε γιατί υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι (vdo & motometer)
3 κοιτάς τσιμούχα και κεραία.
4 Ή βρίσκεις σαλόνι έτοιμο ή επισκευάζεις το δικό σου
5 κανένα πρόβλημα απλώς αλλάζεις κεραία.
Θελεις σασμαν και πεταλιέρα για να γίνει χειροκίνητο.
σασμάν αν θέλεις έχω.
Για το αν θα πάρεις άλλο ή οχι είναι δική σου επιλογή... τι σε κάνει να πιστεύεις όμως ότι δεν θα έχει τις ίδιες ασθένειες και το άλλο?
Φιλε ΤΑΚΙS 1983, ιστορικες πινακιδες με μπακετ after market καθισματα δεν βγαζεις. Tα μπακετ καθισματα(εγκεκριμενα φυσικα) επιτρεπονται μονο σε αγωνες-εκδηλωσεις των λεσχων και εφοσον κατεχεις ιστορικες πινακιδες η κανονικα νουμερα με εγκριση ιστορικου οχηματος απο καποια λεσχη, (πχ ΕΛΠΑ). Παντα φιλικα!
Φιλε ΤΑΚΙS 1983, ιστορικες πινακιδες με μπακετ after market καθισματα δεν βγαζεις. Tα μπακετ καθισματα(εγκεκριμενα φυσικα) επιτρεπονται μονο σε αγωνες-εκδηλωσεις των λεσχων και εφοσον κατεχεις ιστορικες πινακιδες η κανονικα νουμερα με εγκριση ιστορικου οχηματος απο καποια λεσχη, (πχ ΕΛΠΑ). Παντα φιλικα!
ευχαριστω, εχουμε εναν φανοποιο που εχει κανει τα ιστορικα αυτοκινητα επαγγελμα αλλα κ να τον ρωτησεις δε σου λεει κ πολλα! εχει ενα Ε30 Μ3 με την παλια καροτσα κ εχει βγαλει ιστορικες πινακιδες, σε αυτο εχει βαλει μπακετ αφτερ μαρκετ αγωνιστικα καθησματα,δεν ειναι αγωνιστικο,δεν εχει ρολ κειτζ η κατι τετοιο. τελοσπαντον των ρωτησα κ μου ειπε οτι τα καθισματα εχουν ειδικη παραγραφο οπου μπορεις να βαλεις κ διαφορετικα εκτος απ τα μαμα!αφτα σκεψου με το τσιγκελι του τα εβγαλα, αλλα υποψιαζομαι οτι εχει πολλες κ τρελες ακρες...
1 Πρέπει να λύσεις ταπετσαρία για να την ψαχουλέψεις.
2 Κλασικό φαινόμενο σε Ε30 και Ε34, σπάνε τα γραναζάκια στο οδομετρο. Ή βρίσκεις μεταχειρισμένο αλλά με δοκιμή (9/10 είναι χαλασμένα) ή παιρνεις γραναζάκια και το φτιάχνεις ή πας σε κοντερά και το φτιάχνει. Αν παραγγείλεις πρόσεχε γιατί υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι (vdo & motometer)
3 κοιτάς τσιμούχα και κεραία.
4 Ή βρίσκεις σαλόνι έτοιμο ή επισκευάζεις το δικό σου
5 κανένα πρόβλημα απλώς αλλάζεις κεραία.
Θελεις σασμαν και πεταλιέρα για να γίνει χειροκίνητο.
σασμάν αν θέλεις έχω.
Για το αν θα πάρεις άλλο ή οχι είναι δική σου επιλογή... τι σε κάνει να πιστεύεις όμως ότι δεν θα έχει τις ίδιες ασθένειες και το άλλο?
να ρωτησω, το σασμαν του 1600 σε σχεση με του 1800 ειναι πιο κοντο? σε γενικες γραμμες πιο ειναι το πιο κοντο που μπορω να βαλω?
εκτος απο πεταλιερα δεν πιστευω να θελει κ καμια κολωνα τιμονιου αλλαγη? απ οτι ειδα απο κατο δεν πρεπει να θελει,αλλα θελω να ειμαι κ σιγουρος!
Η ηλεκτρομαγνητικη μεταχειρισμενη κλειδαρια που θα παρω απο παλιατζη,θελει προγραματισμμο,η απλα το δικο της κλειδι?
σχετικα με τα γραναζακια στο οδομετρο,που μπορω να παραγκειλω?
ευχαριστω!
για πειτε ρε παιδια!
γιατι πηγα σε ανταλλακτικατζη σημερα κ μου εκανε την καρδια περιβολι! μου ειπε οτι θελω βολαν,σασμαν,λεβγεδες,κονσ λες,ντιζες πεταλιερες,τρομπα υδραβλικου κτλ! κ αυτο μονο για την μετατροπη απο αυτοματο σε χειροκινητο!
μαλλον θα παμε για την περιπτωση ολοκληρου αυτοκινητου για ανταλλακτικα!
Να ρωτήσω τον λόγο που δεν το θες αυτόματο?
Να ρωτήσω τον λόγο που δεν το θες αυτόματο?
γιατι δεν μου αρεσε ποτε το αυτοματο! αλλη φαση το χειροκινητο!
ασε που σου κοβει κ κατι ψιλα απο τις οποιες επιδοσεις!
τελικα ρε παιδια τοσοι Ε30αντακιδες κ δεν ξερει κανεις εδω μεσα???:think:
θεσ
1 σασναν
2 βολαν
3δισκο+πλατο+ρουλεμαν+διχαλ ο
4πεταλιερα κομπλε με τρομπα σιμπλεκτη
5κατω τρομπα συμπλεκτη με το μαρκουτσι του
6 θα χριαστισ μια πατεντα αν θιμαμε καλα στο πατομα στο σιμιο που θα μπει το πεντλ του συμπλεκτη για το ελατιριο επαναφορας και υπαρχει και το ενδεχομενο να θεσ και παρουρι υγροσ φρενον!
ΑΑΑ!!! μιν χεχασεισ μαλον τηα χριαστισ και ενα πιο μακρι βημα γιατι τωρα λογικα πρεπει να φορασ 4,45! (πολι κοντο για καθημερινη χριση)
ΑΑΑ!!! μιν χεχασεισ μαλον τηα χριαστισ και ενα πιο μακρι βημα γιατι τωρα λογικα πρεπει να φορασ 4,45! (πολι κοντο για καθημερινη χριση)
αυτο θελω κ γω να ειναι οσο πιο κοντο γινετε! το σασμαν 1600 με το 1800 εχει διαφορες? πιο ειναι πιο κοντο?
μου φενετε ποσ και τα δυο φορανε το ιδιο σασμαν (getrag 240)
οποτε το διαφορικο που εχεισ λογικα παντα ειναι 4,45 αντε 4,27
παντοσ αν θεσ για 4,45 πεσ μου<1 εχω και εγω ενα στην καβα!!
Σασναν, βολαν, ρουλεμαν και τα κουκιά μπαγλάν...:thumbsup:
αν θες την γνωμη μου απο αυτοματο σε manual θες πολλα πραγματα και ειναι ασυμφορο
στο θεμα του διαφορικου , μην κρατησεις το 4,45 του αυτοματου (αν μπεις στον κοπο να το αλλαξεις τελικα) γιατι με 5τη σχεση και 100km θα εχεις 4000 ισως και παραπανω RPM , αν θες να κανεις κανενα ταξιδι κτλ θα καιει τον πατο του + την κουραση απο θορυβο και φθορες στο μοτερ (μαλον...θα καιει τον πατο του συνεχεια ! ειτε εθνικη ειτε οχι)
τα σασμαν ειναι ιδια αναμεσα σε 1600-1800
οπως επισης και τα μηχανικα μερη αναμεσα σε 2πορτο-4πορτο ειναι ιδια
και ο πισω προφυλακτηρας ιδιος ειναι
στο car εχει γενικα αγγελιες με σαλονια για Ε30 , και γενικα μπαινουν αγγελιες
αναλογα την κατασταση βεβαια παιζει και η τιμη
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.