PDA

Επιστροφή στο Forum : TEST EVOQUE



Z4 DCT
10-02-12, 11:48
Range Rover Evoque: Το νέο βρετανικό 4x4 με κινητήρα 2.000 κ.εκ.






Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Φωτογραφίζει ο Γιώργος Παππάς

Οι εποχές που ζούμε στην Ελλάδα δεν είναι για αυτοκίνητα 4x4 ή γενικότερα γιΆ αυτά που προκαλούν. Ωστόσο, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το νέο μοντέλο της Range Rover που ναι μεν είναι Range Rover αλλά μπορεί να βρίσκεται και στο κλίμα της εποχής. Και αυτό διότι το Evoque, όπως ονομάζεται, δεν απευθύνεται στο καθημερινό οδηγό αλλά σε αυτόν που έχει να διαθέσει ένα σημαντικό ποσό για την αγορά ενός αυτοκινήτου που θα τον συναρπάζει. Από την άλλη το νέο βρετανικό 4x4 μπορούμε να πούμε ότι είναι και .. καθημερινό διότι δεν αναφερόμαστε σε μοντέλο με χιλιάδες κυβικά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια αλλά σε ένα Range με κινητήρα 2.0 λίτρων!


Το νέο δημιούργημα της βρετανικής φίρμας με την ονομασία Evoque, απλά με μία λέξη συναρπάζει. Δεν σας το κρύβω ότι είχα πολύ καιρό να νοιώσω τόσο ωραία με αυτοκίνητο. Το Evoque με έπεισε με τον ξεχωριστό χαρακτήρα, με την προσωπικότητα αλλά και με τις καινοτομίες του. Δυστυχώς όμως κυκλοφόρησε στην Ελλάδα λάθος εποχή, γιατί πολύ απλά αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας πωλούνται πανάκριβα εξαιτίας των υπέρογκων φόρων (πολυτελείας κ.λπ.) αλλά και γιατί θεωρούνται… προκλητικά. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι πρόκειται για ένα μοντέλο της σύγχρονης εποχής που θα ήθελαν να αποκτήσουν χιλιάδες Έλληνες αλλά όχι... σήμερα, με όλη αυτή την κρίση που έχει «χτυπήσει» τη χώρα μας.

Εξωτερικά πάντως το Evoque δεν χρειάζεται συστάσεις και είναι σίγουρο, κάτι που διαπιστώσαμε στο δρόμο, ότι αρέσει σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Πολλοί μάλιστα εντυπωσιάζονται από την φουτουριστική σχεδίαση κάτι που δεν μας είχε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια η Range Rover. Εσωτερικά τα πράγματα σε ταξιδεύουν χρόνια μπροστά. Η αίσθηση είναι ότι πρόκειται για πρωτότυπο όχημα αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί ο καθένας να αποκτήσει γιατί απλά πωλείται. Φωτάκια, λαμπάκια, δεκάδες κουμπιά, οθόνη αφής και γενικά συστήματα που κάνουν τη ζωή των επιβατών πιο άνετη βρίσκονται σε κάθε μέρος της καμπίνας ενώ εντυπωσιάζει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που… εμφανίζεται όταν βάλεις μπροστά τον κινητήρα. Η έκδοση με τις δύο πόρτες μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες αλλά αρκετοί θα προβληματιστούν με τους χώρους. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει η εναλλακτική με την πεντάθυρη έκδοση που θα λέγαμε ότι είναι πιο οικογενειακή. Ο οδηγός πάντως θα νιώσει υπερβολικά άνετα με εξαίρεση την ορατότητα προς τα πίσω η οποία περιορίζεται λόγω του μικρού πίσω παρμπριζ.


Οδηγικά τώρα, ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 240 ίππους και μπορεί να προσφέρει στον οδηγό από χαμηλή κατανάλωση (για τα δεδομένα του αυτοκινήτου) μέχρι και οδηγική απόλαυση. Με τη συνεργασία του αυτόματου σειριακού κιβωτίου, άνεση και γρήγορη οδήγηση μπορούν να συνδυαστούν άψογα και να ικανοποιήσουν απαιτητικούς πελάτες που τόσο χρόνια είχαν συνηθίσει τα πολλά κυβικά. Εκτός δρόμου το Evoque μπορεί να κινηθεί σβέλτα αφού υπάρχει η δυνατότητα ρυθμίσεων ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπλέον η τετρακίνηση (εάν υπάρχει γιατί πωλούνται και εκδόσεις 4x2) βοηθά σε σημαντικό βαθμό και αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας αλλά και σε προδιαθέτουν, για.. παιχνίδι εάν βρεθείς στο χιόνι.

Σε γενικές γραμμές το νέο μοντέλο της Range Rover απλά κλέβει καρδιές και είναι σίγουρο πως σε άλλες εποχές οι αντιπρόσωποι θα μπορούσαν να το πουλήσουν ακόμα σε… ροζ χρώμα. Εν έτει όμως 2012, το Evoque απευθύνεται σε αυτούς που έχουν να διαθέσουν χρήματα για αυτοκίνητο αλλά και σε αυτούς τους πελάτες που ναι μεν έχουν Range Rover αλλά τους προβληματίζει ο όγκος τους και θέλουν κάτι μικρότερο. Είναι σίγουρο πάντως πως μία βόλτα με τη… σύζυγο στο διπλανό κάθισμα θα σας γεμίσει… κρεβατομουρμούρα αφού είναι γνωστή η αδυναμία του ασθενές φύλου με τα μοντέλα της Range Rover


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509218&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509218&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509220&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509223&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509225&q=95

https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509227&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509231&q=95

https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509241&q=95





Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (cc) 1.999
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 240/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.900
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 7,6
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 217
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 8,4
Εκπομπές Ρύπων CO2 199
Τέλη Κυκλοφορίας 507,45
Μήκος (μέτρα) 4,355
Πλάτος (μέτρα) 1,965
Ύψος (μέτρα) 1,605
Βάρος (κιλά) 1.640
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 550
Τιμή (από…) 59.800





https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=469412&cid=12

Z4 DCT
10-02-12, 11:50
https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509243&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509244&q=95


https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=509246&q=95


https://sanjayacars.com/wp-content/uploads/2010/12/2012-Land-Rover-Range-Rover-Evoque-Five-Door-3.jpg


https://www.helloevoque.com/blog/wp-content/uploads/2010/11/Evoque_5DOOR_08.jpg

ntinos
10-02-12, 11:54
Δεν ειναι ασκημο πολυ, αλλα με τα ιδια και λιγοτερα θα προτιμουσα ενα 3αρι καραβαν

BILL007
10-02-12, 11:55
Ωραίο και με πολυ τεχνολογία πάνω του!

Z4 DCT
10-02-12, 11:56
Δεν ειναι ασκημο πολυ

Το πενταπορτο...αν εξαιρέσεις το οτι είναι στο μέσο όρο των χώρων αποσκευών....ειναι πολύ ωραίο αμάξι thumb


Στα ιδια βρισκεις 335χι στεισιον

Η το νεο 328.......στεισιον xi.....με 2000cc

Χρίστος
10-02-12, 11:56
Μια παρατηρηση για το τιμονι που ειναι χαλι μαυρο.

Ως συνολο πολυ εντυπωσιακο με λεπτομεριες "κλεμενες" κατ εμε απο αλλες μαρκες...

120ie87
10-02-12, 12:10
^ τους είχαν περισσέψει κάτι τιμόνια και τα χρησιμοποίησαν! :)


(από μπροστά το κόψιμο μοιάζει με saab νομίζω)

super duper
10-02-12, 12:49
ομορφο αυτοκινητο, τσιμπαει λιγο η τιμη
οσο για το τιμονι πιστη αντιγραφη από polski

Vassilis ///M
10-02-12, 14:22
Φανταστικό δείχνει...(προσωπική άποψη πάντα)
Θα τραβήξει πολλά βλέματα σε κάθε πέρασμά του...
Αλλά η τιμή τσούζει λίγο...