Επιστροφή στο Forum : [E46] M54 Gpower
:shok::shok::shok:
https://www.ebay.de/itm/G-POWER-Kompressor-Kit-44-PS-BMW-3er-E46-Z4-E85-/260945999086?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc197f4ee
:shok::shok::shok:
https://www.ebay.de/itm/G-POWER-Kompressor-Kit-44-PS-BMW-3er-E46-Z4-E85-/260945999086?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc197f4ee
:shok:
ΩΠΑ !?!
Γιατί τόσα λίγα αλογάκια?????
γιατι μονο 2 χιλιαρικακια !
:th_Laie_67-1:
δεν ξερω Μπιλ, μαλλον επειδη δεν υπαρχει επεμβαση στον εγκεφαλο ??
λεει:
G-POWER SK Plus Basic "Sporty Drive" supercharger system for
BMW E46 330i / 325i / 320i and E85 Z4 3.0i / 2.5i / 2.2i
with M54 engine
Properties of the new G-POWER "Sporty Drive" supercharger system generation:
- Improved, earlier boost pressure, more "mid range torque" "
- Spontaneous, instantaneous power delivery with unparalleled revving
- Powerful acceleration with progressive growth, "rubber band effect"
- High efficiency in performance and fuel economy
- Premium quality with CAD development, production at OEM level
- Dynamometer testing, in-house software development
- Competent support through internal development and production
- High-quality components, e.g. proven ASA superchargers "Made in Germany"
- Reliability and durability thanks to more than 25 years of experience
- Extensively tested and proven by hot and cold country testing
- More than 3000 satisfied customers rely on G-POWER supercharger system
G-POWER SK Plus Basic "Sporty Drive" supercharger system consisting of:
Belt Drive:
ultra stiff CNC shaped supercharger bracket system made from cast aluminum including an extended support aggregate belt drive for driving the compressor;
Intake Manifold:
Sport air filter;
Optimized flow clean-air intake with large cross sections of aluminum alloy;
Fitting the standard throttle before the compressor inlet;
-> Fuel-efficient air mass control at part load
charge:
ASA T3-313 compressor;
Oil supply to the compressor motor by-pass circuit;
flow optimized, large volumetric fresh air intake made from cast aluminum;
Boost 0.3 bar rel.
Fuel system / Electronics:
Adaptation of the electronic engine control unit (BMW OBD stays completely untouched).
https://i.ebayimg.com/04/!B9(DTWQ!mk~$(KGrHqEOKjUEzSMNKgcQBM5jk,ErGQ~~_3.JP G
Γιατί τόσα λίγα αλογάκια?????
μικρός κομπρέσσορας, μεγάλη τροχαλία, χωρίς πρόγραμμα
Παντα το ειχα απορια πως γινεται χωρις προγραμμα.Δλδ πας στον μηχανικο της γειτονιας και στο περναει?Τοσοι αισθητηρες κανενας δεν εχει θεμα?
Παντως πιο πολυ σαν να βαζεις ενα καλο αλλα ακριβο προγραμματακι μου κανει παρα κομπρεσορα που ανεβαζουν 100+ αλογα.
Στο σαιτ της gpower εχει 3 προγραμματα αναβαθμισης αλλα με τον ιδιο κομπρεσορ της ΑSA...???
Λετε να μπορει να μπει ο μικρος για αρχη και να αναβαθμιστει σταδιακα ?Κανενας αποψη?
Akis 330Ci
08-02-12, 19:55
Εχω την ιδια απορια με τον αποπανω....:original:
dark knight
08-02-12, 20:43
ουτε μπεκ ουτε ιντερκουλερ ουτε προγραμμα.οποιος το παρει θα παει να μεινει γερμανια γιατι με το Ελληνικο καλοκαιρι θα κανει διακοπες...διαρκειας το μοτερ
tzanis320si
08-02-12, 21:07
Ρε παιδια τι τιμες ειναι αυτες???
:shok: :shok: :shok:
https://www.ebay.de/itm/G-POWER-Kompressor-Kit-93-PS-BMW-M5-E60-M6-E63-/260945997975?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc197f097
Oι κανονικές της GPower...:p
Στο σαιτ της gpower εχει 3 προγραμματα αναβαθμισης αλλα με τον ιδιο κομπρεσορ της ΑSA...???
Λετε να μπορει να μπει ο μικρος για αρχη και να αναβαθμιστει σταδιακα ?Κανενας αποψη?
ναι με τον ίδιο...αλλάζει πίεση μέσω τροχαλίας
βάζεις και μεγαλύτερο κομπρέσσορα αλλά το κόστος ανεβαίνει
tzanis320si
08-02-12, 21:24
Δηλαδη αν θα εχω 507 μουλαρια δεν θα με φτανουνε και θα δωσω αλλα 22.000 ευρωπουλα να τα κανω 600???? :doh: που συνεπαγεται αλλα τουλαχιστον 25.000 για το σταυλο + τροφη μια δεξαμενη + περιποιηση,συντηρηση κ.τ.λ.....ωωωωχχχ ζαλιστηκα :wacko:
ουτε μπεκ ουτε ιντερκουλερ ουτε προγραμμα.οποιος το παρει θα παει να μεινει γερμανια γιατι με το Ελληνικο καλοκαιρι θα κανει διακοπες...διαρκειας το μοτερ
0,3 bar...δε χρειάζεται ιντερκούλερ, ούτε μπεκ
πρόγραμμα χρειάζονται όλα
0,3 bar...δε χρειάζεται ιντερκούλερ, ούτε μπεκ
πρόγραμμα χρειάζονται όλα
Μήπως παίζουν με κάνα ρυθμιστή βενζίνης κιόλας και δεν θέλουν και καν πρόγραμμα???:think:
Μήπως παίζουν με κάνα ρυθμιστή βενζίνης κιόλας και δεν θέλουν και καν πρόγραμμα???:think:
υποτίθεται ότι σε αυτήν την χαμηλή πίεση ο εγκέφαλος προσαρμόζεται
στο κιτ υπάρχει και ρυθμιστής πίεσης
dark knight
08-02-12, 21:58
0,3 bar...δε χρειάζεται ιντερκούλερ, ούτε μπεκ
πρόγραμμα χρειάζονται όλα
εδω σε πουσαρισμενα ατμοσφαιρικα τριλιτρα βαζουν ψυγειο λαδιου προληπτικα.και σε 42+ ελληνικου καλοκαιριου μου λες οτι δεν θελει τουλαχιστον ιντερκουλερ.εγω τετοιο ρισκο δεν θα επαιρνα
Καλά εντάξει,ένα intercooler δεν κάνει και τρελά λεφτά.
Το απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι τα πουλάνε πλέον στο ebay τα κιτάκια τους!:shok:
εδω σε πουσαρισμενα ατμοσφαιρικα τριλιτρα βαζουν ψυγειο λαδιου προληπτικα.και σε 42+ ελληνικου καλοκαιριου μου λες οτι δεν θελει τουλαχιστον ιντερκουλερ.εγω τετοιο ρισκο δεν θα επαιρνα
το ψυγείο λαδιού δεν έχει να κάνει με το ιντερκούλερ
το ιντερκούλερ δε φροντίζει την ψύξη του κινητήρα, αλλά την απόδοση
σε μεγάλες πιέσεις ο αέρας που συμπιέζεται μέσα στον κομπρέσσορα αποκτά μεγαλύτερη θερμότητα και διαστέλλεται με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση.
σε κανένα κιτ εταιρείας με 0,3bar δεν μπάινει ιντερκούλερ διότι δεν χρειάζεται...χώρια που τα 0,3 θα γινόταν 0,2 αν έβαζαν
dark knight
08-02-12, 22:19
η ελιπης ψυξη ειναι αιτια μειωμενης αποδοσης(ψυγειο λαδιου).οσον αφορα το ιντερκουλερ εγω θα εβαζα σαν μια εξτρα εξασφαλιση.
katsaraios
08-02-12, 22:29
η ελιπης ψυξη ειναι αιτια μειωμενης αποδοσης(ψυγειο λαδιου).οσον αφορα το ιντερκουλερ εγω θα εβαζα σαν μια εξτρα εξασφαλιση.
το ιντερκουλερ ανακυκλωνει καυσαερια και δινει εξτρα αποδοση
η ελιπης ψυξη ειναι αιτια μειωμενης αποδοσης(ψυγειο λαδιου).οσον αφορα το ιντερκουλερ εγω θα εβαζα σαν μια εξτρα εξασφαλιση.
ναι οκ αλλά είναι έμμεσος παράγοντας
το ιντερκούλερ λειτουργεί μόνο για απόδοση, δεν εξασφαλίζει ψύξη του κινητήρα
ghost-rider
08-02-12, 22:38
Το ψυγείο λαδιού μπαίνει για να προστατεύσει τη μηχανή. Όχι για απόδοση. Το ιντερκουλερ ψυχει τον αέρα εισαγωγής. Στα κομπρεσσορατα είναι χρήσιμο μόνο αν μιλάμε για υψηλές πιέσεις. Στα τουρμπατα αλλάζουν τα πράγματα...
Φαίνεται ένα καλό κιτάκι για κάποια extra άλογα χωρίς πολλά πολλά.
Ο κομπρέσσορας αυτός είναι φυγοκεντρικός που σημαίνει ότι:
-Δεν σηκώνει πίεση γρήγορα, αλλά την δίνει στις μεσαίες και ψιλές στροφές.
-Παρόλο που μιάζει με τουρμπο είναι το πιο ευγενικό είδος κομπρέσσορα στο θέμα της θερμοκρασίας του αέρα.
Τα παραπάνω είναι και ο λόγος που δεν έχει ιντερκουλερ. Αν έβαζαν ιντερκουλερ σε τοσο χαμηλή πίεση το μόνο που θα κατάφερναν θα ήταν μειωμένη απόκριση στο γκάζι.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το θέμα τις διαχείρισης. Αν έχουν αλλάξει μόνο τον ρυθμιστή πίεσης σε κομπρέσσορα που δεν έχει πίεση χαμηλά πάει να πει οτι ή το μοτερ είναι πολύ πλούσιο χαμηλά, ή οχι τόσο πλούσιο όσο πρέπει στα ψηλά. Γιατι δεν έβαλαν ένα πρόγραμμα μαζί το οποίο θα πέρναγε εύκολα κάποιος απο την OBD? Έτσι θα είχαν και λίγη παραπάνω δύναμη ψηλά και καλύτερη οικονομία στις χαμηλές. Βέβαια μπορεί να το κάνει κάποιος μόνος του μετά, αλλά....
ΥΓ Το ιντερκουλερ δεν έχει να κάνει καθόλου με καυσαέρια, απλά ψύχει τον αέρα και με αυτόν τον τρόπο δίνει παραπάνω δύναμη και απομακρύνει τα πυράκια, τα οποία είναι αυτά που μπορούν να κάνουν το μοτερ φυτίλια πολύ εύκολα!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.