PDA

Επιστροφή στο Forum : [E92] Αντλία νερού?



antoniskrg
04-02-12, 09:29
Χτες μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι για την θερμοκρασία νερού και το αυτοκίνητο με 6 όσο και να πάταγα το γκάζι δεν ανέβαζε ταχύτητα. Υγρά στο ψυγείο είχα. Τηλ. στο ΒΜW mobile και μου είπαν ότι μάλλον είναι η αντλία νερού και μου έστειλαν όχημα ρυμούλκησης. ευτυχώς δεν ήμουν μακρυά από την πόλη, οπότε έφτασε μέσα σε ένα μισάωρο. Το ερώτημα είναι, δεν είναι λίγο νωρίς για αντλία νερού? 54000 km έχει το αυτοκίνητο.

PANOS-E60
04-02-12, 10:23
το κίτρινο λαμπάκι που μοιάζει με βρύση νερού είναι το check engine και ο λόγος που δεν ανέβαζε στροφές ο κινητήρας είναι επέιδή ο εγκέφαλος μπήκε σε safe mode. Δεν σημαίνει αντλία νερού αυτό, μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Θα στο δείξει το διαγνωστικό τι είναι.

BILL007
04-02-12, 10:38
το κίτρινο λαμπάκι που μοιάζει με βρύση νερού είναι το check engine και ο λόγος που δεν ανέβαζε στροφές ο κινητήρας είναι επέιδή ο εγκέφαλος μπήκε σε safe mode. Δεν σημαίνει αντλία νερού αυτό, μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Θα στο δείξει το διαγνωστικό τι είναι.

ακριβώς έτσι!:original:

antoniskrg
04-02-12, 10:39
Το βιβλίο γράφει κινητήρας ζεστός, συνεχίστε με χαμηλή ταχύτητα. Δεδομένου ότι είχα κάνει μόλις 20 χιλιόμετρα, μάλλον δεν λειτουργεί η αντλία. το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικά. Επίσης παρατήρησα ότι δεν μου έβγαζε ζεστό αέρα από το καλοριφέρ ή δεν πρόλαβε μα ζεσταθεί για να βγάλει???

Kostas_1
04-02-12, 17:17
Το βιβλίο γράφει κινητήρας ζεστός, συνεχίστε με χαμηλή ταχύτητα. Δεδομένου ότι είχα κάνει μόλις 20 χιλιόμετρα, μάλλον δεν λειτουργεί η αντλία. το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικά. Επίσης παρατήρησα ότι δεν μου έβγαζε ζεστό αέρα από το καλοριφέρ ή δεν πρόλαβε μα ζεσταθεί για να βγάλει???

Αν ειχε ζεσταθει, αυτο δεν ειναι καλο σημαδι. Σαν να λειπει ψυκτικο υγρο απο το κυκλωμα.

antoniskrg
04-02-12, 21:15
το κίτρινο λαμπάκι που μοιάζει με βρύση νερού είναι το check engine και ο λόγος που δεν ανέβαζε στροφές ο κινητήρας είναι επέιδή ο εγκέφαλος μπήκε σε safe mode. Δεν σημαίνει αντλία νερού αυτό, μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Θα στο δείξει το διαγνωστικό τι είναι.

Tο σηματάκι ειναι το 5ο (Radiator indicator light) : https://www.eugeneautomotiverepair.com/eugene_car_repair_indicators.html

S8N
05-02-12, 00:03
Αντώνη, το πιθανότερο είναι να έχει πέσει η στάθμη του ψυκτικου κι όχι να εχεις υπερθερμανση. Ριξ' του μια μάτια, είναι σύνηθες στα 90αρια. Το προβλημα μπορεί να μην οφειλεται σε αντλία αλλά σε θερμότατη, αρκετοί παρουσιάζουν διαρροές. Το part number έχει αλλάξει τρεις φορες στον Ν43 γι' αυτόν τον λογο. Αν αλλάξεις αντλία, να σου αλλαξουν και τις τρεις αλουμινένιες βιδες οπωσδήποτε.

antoniskrg
05-02-12, 10:56
Αντώνη, το πιθανότερο είναι να έχει πέσει η στάθμη του ψυκτικου κι όχι να εχεις υπερθερμανση. Ριξ' του μια μάτια, είναι σύνηθες στα 90αρια. Το προβλημα μπορεί να μην οφειλεται σε αντλία αλλά σε θερμότατη, αρκετοί παρουσιάζουν διαρροές. Το part number έχει αλλάξει τρεις φορες στον Ν43 γι' αυτόν τον λογο. Αν αλλάξεις αντλία, να σου αλλαξουν και τις τρεις αλουμινένιες βιδες οπωσδήποτε.

Η στάθμη του ψυκτικού ήταν ψηλά που το κοίταξα. Μακάρι να είναι ο θερμοστάτης γιατί άμα είναι αντλία, βλέπω να μου φεύγουν πολλά λεφτά... Αλλά στα 54000 km να βγάλει αντλία??? Στο μικρό αυτοκίνητο που έχω για 2ο, άλλαξα αντλία στις 210.000 km και αυτό γιατί είχα διαρροή ψυκτικού από εκεί....

Kostas_1
05-02-12, 11:03
Στο Ζ4 ειχα αλλαξει ψυγειο λαδιου στα 30.000χλμ....ειχε διαρροη στη φλατζα....

Οτι κι αν ειναι προσεξε μετα να σου κανουν ΚΑΛΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.

Μια ενδειξη οτι δεν εχει γινει καλη εξαερωση ειναι οτι δεν βγαζει ζεστο αερα το καλοριφερ (εγκλωβιζεται αερας στο κυκλωμα ψυκτικου υγρου)....

antoniskrg
05-02-12, 11:21
Στο Ζ4 ειχα αλλαξει ψυγειο λαδιου στα 30.000χλμ....ειχε διαρροη στη φλατζα....

Οτι κι αν ειναι προσεξε μετα να σου κανουν ΚΑΛΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.

Μια ενδειξη οτι δεν εχει γινει καλη εξαερωση ειναι οτι δεν βγαζει ζεστο αερα το καλοριφερ (εγκλωβιζεται αερας στο κυκλωμα ψυκτικου υγρου)....

Πάντως παρατήρησα ότι όταν μου άναψε η ένδειξη για την θερμοκρασία, το καλοριφέρ δεν μου έβγαζε ζεστό αέρα.... Υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται απλά εξαέρωση???

Kostas_1
05-02-12, 19:30
Πάντως παρατήρησα ότι όταν μου άναψε η ένδειξη για την θερμοκρασία, το καλοριφέρ δεν μου έβγαζε ζεστό αέρα.... Υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται απλά εξαέρωση???

Ετσι στα καλα καθουμενα να εχασε υγρο? δυσκολο....

antoniskrg
06-02-12, 13:56
Τελικά όπως το φανταζόμουν......Αντλία νερού είναι.... Το ανταλλακτικό κοστίζει 420 ευρώ.... Περαστικά μου.......

S8N
06-02-12, 14:58
Τελικά όπως το φανταζόμουν......Αντλία νερού είναι.... Το ανταλλακτικό κοστίζει 420 ευρώ.... Περαστικά μου.......

Κρίμα βρε Αντώνη. Ηλεκτρική είναι? Με την εργασία πόσο θα πάει δηλαδή?

antoniskrg
06-02-12, 15:34
Κρίμα βρε Αντώνη. Ηλεκτρική είναι? Με την εργασία πόσο θα πάει δηλαδή?

Ναι ηλεκτρική είναι. Με τα εργατικά περίπου 530 ευρώ μου είπανε. Πάντως και αυτοί μου έλεγαν οτι είναι κάπως σπάνιο στα χιλιόμετρα που έχω να βγάλει αντλία. Βασικά το πρώτο είναι που βλέπουν. Καθαρά μου είπαν αστοχία υλικού, αλλά είμαι 8 μήνες εκτός εγγύησης. Προσπάθησαν να μου μειώσουν κάπως το κόστος στο μισό, αλλά δεν είχαν τελικά περιθώριο. Παραγγείλαμε την αντλία που σημειωτέον μόνο 10 κομμάτια είχαν στα κεντρικά...Που σημαίνει ότι δεν είναι συνηθισμένη βλάβη στον Ν43. Τι να πεις.... ατυχία.... Αυτή η οικονομική κρίση μας κατέστρεψε..... 1 χρόνο πρίν μου είπε ο τεχνίτης θα μπορούσε να μου την βγάλει σαν βλάβη και να την επωμιστεί η αντιπροσωπία και ας ήμουν εκτός εγγύησης. Τους έχει μειώσει αρκετά η BMW τα χρήματα για τέτοιες περιπτώσεις....

S8N
06-02-12, 16:32
Έτσι ξαφνικά ανακάλυψαν Αντώνη πως δεν έχουν περιθώριο? Τότε τι στο αναφέρουν εξ' αρχής? Κάποτε περνούσαν ανταλλακτικά κι εκτός εγγύησης και σε ξένες καρτέλες και με μεγάλες εκπτώσεις. Σήμερα το 10% το κάνουν μεσανατολικό ζήτημα.

Κάποιοι άλλοι είναι μπαγαπόντηδες. Όταν ρέταρε το δικό μου, μου είπαν πως θα αντικαταστήσουν στην εγγύηση τα μπεκ ως πιθανή αιτία αλλά πως έπρεπε να πληρώσω εγώ για τους πολλαπλασιαστές. Τελικά έμαθα πως για τα μπεκ υπήρχε καμπάνια... Άρα καμία χάρη δε μου έκαναν.

Επίσης, πριν καιρό παρήγγειλα από τον Σφακιανάκη δυο ράβδους ενίσχυσης από το Μ5. Ακόμη περιμένω. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως έχουν έρθει τα μπουλόνια αλλά όχι και οι ράβδοι. Θεωρητικά έπρεπε να ήταν εδώ σε 10 ημέρες. Έχουν περάσει 30.

Τέλος πάντων, για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα πιστεύω πως ειδικά στην περίπτωσή σου (αποδεδειγμένη αστοχία υλικού) έπρεπε να κάνουν μια καλή έκπτωση.

E60_Arkadia
06-02-12, 19:38
Πας σε δικο σου καταστημα με ανταλακτικα-αξεσουαρ,αγοραζεις μια αντλια για το αμαξι σου και πας σε εναν δικο σου μηχανικο και στην βαζει.Εγω σε πολο για αλλαγη τρομπας νερου και ιμαντων,η αντιπροσωπεια μου ζητουσε 510 ευρω,πηγα τα πηρα μονος μου απο μαγαζι τα εδωσα σε φιλο μηχανικο και η δουλεια εγινε με 250 ευρω!

antoniskrg
06-02-12, 19:57
Και στο ebay που κοίταξα την βρήκα καινούρια 400 ευρώ. Όσο περίπου και εδώ. Απ΄ ότι μου είπαν, 420 ευρώ η αντλία και μαζί με το ψυκτικό υγρό και τα εργατικά περίπου θα βγεί 530 ευρώ