PDA

Επιστροφή στο Forum : [E90] Προβλημα με Ν43



Kostase46
21-01-12, 20:36
Οπως πολυ απο δω ξερετε εχω παρει ενα Ε90 320i με Ν43 κiνητηρα.

1-ο προβλημα μετα απο ενα φουλαρισμα απο ενα ανωνυμο πρατηριο αρχησε να ρεταρει η διαγνωση εδειξε προβλημα στον τριτο κυλινδρο το προβλημα λυθηκε με την αλλαγη του μπεκ.
2-ο προβλημα οταν σταματαω στα φαναρια και δουλευει το αμαξι ρελαντι που και που μου κανει ενα κομπιασμα μετα απο μια διαγνωση η βλαβη που εδειξε ειναι (30C1 λειτουργια αναγκης λογω χαμηλης πιεσης λαδιου)
Μετα απο την αλλαγη λαδιου, φιλτρου λαδιου και της φουσκας πιεσης λαδιου (η οποια δινει εντολη στην αντλια λαδιου τι πιεση πρεπει να δωσει) το προβλημα ξεπεραστηκε.

Πηγαινοντας για μια προληπτικη διαγνωση δε μας ξαναεβγαλε προβλημα με τη πιεση λαδιου αλλα ανακαλυφθηκε μια καινουρια βλαβη κατι για θειωμένος αισθητηρα NOX, το προβλημα μου ειπαν ειναι οτι το πηγαινω πολυ χαλαρα κι οτι πρεπει να ανοιγω που και που.
Σημερα σταματοντας στο φαναρι μου ξαναεκανε το κομπιασμα.

Εχω αγανακτήσει μ' αυτο το αυτοκινητο τι αλλο δηλαδη μπορει να βγαλει.

S8N
21-01-12, 21:53
Οπως πολυ απο δω ξερετε εχω παρει ενα Ε90 320i με Ν43 κiνητηρα.

1-ο προβλημα μετα απο ενα φουλαρισμα απο ενα ανωνυμο πρατηριο αρχησε να ρεταρει η διαγνωση εδειξε προβλημα στον τριτο κυλινδρο το προβλημα λυθηκε με την αλλαγη του μπεκ.
2-ο προβλημα οταν σταματαω στα φαναρια και δουλευει το αμαξι ρελαντι που και που μου κανει ενα κομπιασμα μετα απο μια διαγνωση η βλαβη που εδειξε ειναι (30C1 λειτουργια αναγκης λογω χαμηλης πιεσης λαδιου)
Μετα απο την αλλαγη λαδιου, φιλτρου λαδιου και της φουσκας πιεσης λαδιου (η οποια δινει εντολη στην αντλια λαδιου τι πιεση πρεπει να δωσει) το προβλημα ξεπεραστηκε.

Πηγαινοντας για μια προληπτικη διαγνωση δε μας ξαναεβγαλε προβλημα με τη πιεση λαδιου αλλα ανακαλυφθηκε μια καινουρια βλαβη κατι για θειωμένος αισθητηρα NOX, το προβλημα μου ειπαν ειναι οτι το πηγαινω πολυ χαλαρα κι οτι πρεπει να ανοιγω που και που.
Σημερα σταματοντας στο φαναρι μου ξαναεκανε το κομπιασμα.

Εχω αγανακτήσει μ' αυτο το αυτοκινητο τι αλλο δηλαδη μπορει να βγαλει.

Τι να σου πω βρε Κώστα...

Μπεκ και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει κι εγώ. Τα μπεκ τα πέρασαν στην εγγύηση ευτυχώς, τους πολλαπλασιαστές όχι. Για τους αισθητήρες NOX είναι γνωστό το θέμα, εκείνο δε της πίεσης λαδιού μου φαίνεται τυχαίο.

Είναι λογικό να έχεις απαυδήσει με τόσο συχνές και ακριβές βλάβες, πίστεψέ με όμως όταν σου λέω πως ο Ν43 είναι ο πιο αξιόπιστος κινητήρας που είχα ποτέ.

ΔημήτρηςΜ3
21-01-12, 22:29
100ara μονο και εισαι οκ....

aristent
22-01-12, 09:33
Οπως πολυ απο δω ξερετε εχω παρει ενα Ε90 320i με Ν43 κiνητηρα.
.......................
........, το προβλημα μου ειπαν ειναι οτι το πηγαινω πολυ χαλαρα κι οτι πρεπει να ανοιγω που και που.
Σημερα σταματοντας στο φαναρι μου ξαναεκανε το κομπιασμα.

Εχω αγανακτήσει μ' αυτο το αυτοκινητο τι αλλο δηλαδη μπορει να βγαλει.


Kατοχος και εγω του Ν43 σε Ε60, ειμαι στην ευχαριστη θεση(φτου να μη με ματιασω!!!) να πω οτι δεν εχει βγαλει μεχρι σημερα (αγορα καινουργιο πριν 3,5 χρονια και εχω κανει 40,000χιλ.) κανενα απολυτως προβλημα!!!thumb

αν και εγω ειμαι 46 ενω εσυ 26, μου κανει εντυπωση οτι το πας "χαλαρα",....οχι οτι εγω το "μαστιγωνω"....... αλλα τις 7000στροφες τις βλεπει συχνα το στροφομετρο.....και αληθεια εχω την εντυπωση οτι εχει "ανοιξει"αρκετα καλα ο κινητηρας!!!:thumbsup:



Τι να σου πω βρε Κώστα...

Μπεκ και πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει κι εγώ. Τα μπεκ τα πέρασαν στην εγγύηση ευτυχώς, τους πολλαπλασιαστές όχι. Για τους αισθητήρες NOX είναι γνωστό το θέμα, εκείνο δε της πίεσης λαδιού μου φαίνεται τυχαίο.

Είναι λογικό να έχεις απαυδήσει με τόσο συχνές και ακριβές βλάβες, πίστεψέ με όμως όταν σου λέω πως ο Ν43 είναι ο πιο αξιόπιστος κινητήρας που είχα ποτέ.

Υστερα απο τις περιπετειες που εχεις περασει εσυ με τα προηγουμενα οχηματα σου,......η Ε60 θα σου φαινεται αλεξισφαιρη !!!:thumbsup:

Z4 DCT
22-01-12, 09:42
Tα κομπιάσματα θεωρό οτι ειναι θέμα βενζίνης....εμένα 3 αμάξια με μοτέρ άμεσου ψεκασμού....και ποτε δεν ειχα θεμα....αλλα ήμουν πολυ προσεκτικός με την βενζίνη...

Τωρα για τον αισθητήρα nox...δεν είναι κατι...τραβα στην αντιπροσωπεία να σου περάσει ενα πρόγραμμα καθαρισμού που εχει, μονο που μετα πρεπει να κανεις για κανα 30' μια απόσταση με ταχύτητα 120χλμ/ωρα....denox νομιζω το λενεthumb

Kostase46
22-01-12, 10:57
εκείνο δε της πίεσης λαδιού μου φαίνεται τυχαίο.



Για την πιεση του λαδιου μου ειπαν πως κι αυτο ειναι γνωστο το προβλημα
αρχικα μου ειπανε αλλαγη φουσκας πιεσης λαδιου κι αν συνεχισει πηγαινουμε για αντλια λαδιου κοσκος ανταλλακτικου 850 ευρω.

Kostase46
22-01-12, 11:00
100ara μονο και εισαι οκ....

Δημητρη το βαζω 95-αρα μονο απο Shell.

Kostase46
22-01-12, 11:10
Kατοχος και εγω του Ν43 σε Ε60, ειμαι στην ευχαριστη θεση(φτου να μη με ματιασω!!!) να πω οτι δεν εχει βγαλει μεχρι σημερα (αγορα καινουργιο πριν 3,5 χρονια και εχω κανει 40,000χιλ.) κανενα απολυτως προβλημα!!!thumb

αν και εγω ειμαι 46 ενω εσυ 26, μου κανει εντυπωση οτι το πας "χαλαρα",....οχι οτι εγω το "μαστιγωνω"....... αλλα τις 7000στροφες τις βλεπει συχνα το στροφομετρο.....και αληθεια εχω την εντυπωση οτι εχει "ανοιξει"αρκετα καλα ο κινητηρας!!!:thumbsup:


:thumbsup:

Πιστευω πως δεν εχει να κανει με την ηλικια, πριν απο αυτο ειχα και 328i εχω κι ακομα το Ε36 Μ3 USA, Εχω πουλησει ενα Ε46 compact σ' ενα φιλο του giannis_compact το οποιο ηταν και ειναι σε αριστη κατασταση κι εχω κι ενα Ε46 τετραθυρο με τον Ν40 που πιστευω δε θα μ απογοητευσει.
Παντος το κοντερ μου 7000 στροφες στα χερια μου δεν εχει φτασει προσπαθω να το δουλευω πολυ χαλαρα!!!!!:original:

aristent
22-01-12, 11:43
Πιστευω πως δεν εχει να κανει με την ηλικια, πριν απο αυτο ειχα και 328i εχω κι ακομα το Ε36 Μ3 USA, Εχω πουλησει ενα Ε46 compact σ' ενα φιλο του giannis_compact το οποιο ηταν και ειναι σε αριστη κατασταση κι εχω κι ενα Ε46 τετραθυρο με τον Ν40 που πιστευω δε θα μ απογοητευσει.
Παντος το κοντερ μου 7000 στροφες στα χερια μου δεν εχει φτασει προσπαθω να το δουλευω πολυ χαλαρα!!!!!:original:

Μη φανταζεσαι οτι παω σαν τρελλος στο δρομο με παντιλικια,κοντρες κλπ.απλα εβαλα την ηλικια ως ενδειξη οτι συνηθως "βραζει το αιμα"σε νεαροτερες ηλικιες και ειναι σπανιο το χαλαρα.thumb

Το χαλαρα με βρισκει απολυτα συμφωνο ως προς την νοοτροπια οδηγησης,ομως το μοτερ θελει και κανενα στροφαρισμα να δουλεψει λιγο ψηλα.(ταπεινη μου αποψη,...δεν ειναι συμβουλη)


Πολλες φορες οσο το προσεχεις τοσο χειροτερα παει το πραμα!!!
Αν ειναι γραφτο να βγει βλαβη σε κατι,θα βγει,.... ειτε το πας χαλαρα ειτε οχι.

....φυσικα δεν εννοω να γινονται υπερβολες,αλλα ενα "ξεμπουκωμα" καλο θα του κανει!!!:thumbsup:

Vassilis ///M
22-01-12, 12:03
Ένα καλό ξεμπούκωμα χρειάζεσαι...Άσε το χαλάρωμα και πιάσε κόφτες....Σε λίγο θα στην βγάζει άκαυστη απο πίσω...thumb

ΔημήτρηςΜ3
22-01-12, 18:40
αυτο ο προβλημα με το nox το βγαζει και ασσος που και που ειναι απο τι πολλλλλλλλυ
καλη βενζινη που κυκλοφορει μου εδωσαν ενα υγρο το ριχνεις μεσα κανεις βολτες κανα 30λεπτο το σκιζεις λιγο και μετα μονο 100αρα για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο !!
οσο για τη shell αστο....

Konstantinos E60
22-01-12, 21:23
αυτο ο προβλημα με το nox το βγαζει και ασσος που και που ειναι απο τι πολλλλλλλλυ
καλη βενζινη που κυκλοφορει μου εδωσαν ενα υγρο το ριχνεις μεσα κανεις βολτες κανα 30λεπτο το σκιζεις λιγο και μετα μονο 100αρα για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο !!
οσο για τη shell αστο....

Με ενα προγραμματάκι ακυρώνεις τον Nox και τελειωνεις!! Ξερεις που να το κανεις !!! thumb

ΔημήτρηςΜ3
22-01-12, 21:28
μμμμ αυτο δεν το γνωριζα....
thank you my friend..

Kostase46
30-01-12, 21:54
Σημερα αλλαχτηκαν 4 μπουζι και τεσσερεις πολλαπλασιαστες τ' αμαξι δουδευει καλυτερα αλλα στο ρελαντι παλι νιωθω ενα τρεμουλο, κομπιασμα.
Κανενας αλλος με παρομοιο προβλημα που να το ελεισε?

S8N
30-01-12, 22:26
Μήπως το πρόβλημα είναι στην τροφοδοσία και όχι στην ανάφλεξη; Μήπως δηλαδή θες μπεκ; Παρεμπιπτόντως, όταν αλλάξα μπεκ και πολλαπλασιαστες τα νέα ανταλλακτικά δηλώθηκαν στην ecu και έγινε κάποια βασική ρύθμιση. Στα έκαναν όλα αυτά;

Kostase46
31-01-12, 15:48
Μήπως το πρόβλημα είναι στην τροφοδοσία και όχι στην ανάφλεξη; Μήπως δηλαδή θες μπεκ; Παρεμπιπτόντως, όταν αλλάξα μπεκ και πολλαπλασιαστες τα νέα ανταλλακτικά δηλώθηκαν στην ecu και έγινε κάποια βασική ρύθμιση. Στα έκαναν όλα αυτά;

Τα μπεκ αλλαχτηκαν και τα τεσσερα τον Νοεμβριο και δηλωθηκαν κιολας.

rebelrebel
04-02-12, 16:57
Με ενα προγραμματάκι ακυρώνεις τον Nox και τελειωνεις!! Ξερεις που να το κανεις !!! thumb


Πως γίνεται αυτο ρε παιδιά δώστε περισσότερες πληροφορίες να μαθουμε κι εμεις

halkida116mpack
05-02-12, 16:34
Οπως πολυ απο δω ξερετε εχω παρει ενα Ε90 320i με Ν43 κiνητηρα.

1-ο προβλημα μετα απο ενα φουλαρισμα απο ενα ανωνυμο πρατηριο αρχησε να ρεταρει η διαγνωση εδειξε προβλημα στον τριτο κυλινδρο το προβλημα λυθηκε με την αλλαγη του μπεκ.
2-ο προβλημα οταν σταματαω στα φαναρια και δουλευει το αμαξι ρελαντι που και που μου κανει ενα κομπιασμα μετα απο μια διαγνωση η βλαβη που εδειξε ειναι (30C1 λειτουργια αναγκης λογω χαμηλης πιεσης λαδιου)
Μετα απο την αλλαγη λαδιου, φιλτρου λαδιου και της φουσκας πιεσης λαδιου (η οποια δινει εντολη στην αντλια λαδιου τι πιεση πρεπει να δωσει) το προβλημα ξεπεραστηκε.

Πηγαινοντας για μια προληπτικη διαγνωση δε μας ξαναεβγαλε προβλημα με τη πιεση λαδιου αλλα ανακαλυφθηκε μια καινουρια βλαβη κατι για θειωμένος αισθητηρα NOX, το προβλημα μου ειπαν ειναι οτι το πηγαινω πολυ χαλαρα κι οτι πρεπει να ανοιγω που και που.
Σημερα σταματοντας στο φαναρι μου ξαναεκανε το κομπιασμα.

Εχω αγανακτήσει μ' αυτο το αυτοκινητο τι αλλο δηλαδη μπορει να βγαλει.


φιλε κωστα εχω αλλαξει 4 μπεκ 4 πολλαπλασιαστες 1 λαμδα 2 νοξ και δεν θυμαμαι τι αλλο πραγματικα...να σου πω για τον νοχ και για το κομπιασμα ρελαντι τωρα αφου αυτα σε αφορουν...
ο νοξ κοστιζει καπου στα 550 αν θυμαμαι καλα(και τους δυο δωρεαν τους εβαλα ο ενας με εγγυηση ο αλλος χωρις αλλα πληρωσα μονο εργασια κανα 45αρι.το προβλημα ειναι το θειο δηλαδη οι κακες βενζινες και οτι δεν το μπιστολιαζεις συχνα.λυση βαζε μεσα μεσα 100αρα πηγαινε να σου βαλουν και ενα προγραμμα ρενοξ στην αντιπροσωπεια κανε βολτα 30 λεπτα με σταθερο γκαζι και πανω απο 120χλμ και καθαρισες αλλα πες τους να σου σηκωσουν και το ρελαντι χωρις φορτιο απο 650 στροφες στις 720 (+70) και με φορτιο +40...αυτα που σου λεω τα εχω κανει και εχουν βγει μετα απο πολλες πολλες πολλες δοκιμες...μην ακολουθεις πιστα τι σου λεει το αμαξι για το ποτε αλλαζεις ταχυτητα...οδηγα οπως καναμε παντα ανεβαζε στροφες και μην τις αλλαζεις στις 2000 με 2200 που σου λεει η μαμα εταιρια(δεν ξερουν ειναι κουτοι:th_Laie_67-1:)


ρε παιδια για πειτε πως τον παρακαμπτουμε τον νοξ και που βοηθηστε και μην αφηνεται τους αλλους στο σκοταδι...φορουμ ειναι και γι αυτο υπαρχει...ευχαριστω

halkida116mpack
05-02-12, 16:41
οσο για την βενζινη βαλε οπου γουσταρεις ιδια σκατα πουλανε ολοι μονο τσεκαρε να ειναι λιγο περιποιημενο το βενζιναδικο που ΙΣΩΣ να συνεπαγεται οτι ειναι λιγο προσεκτικος με τους καθαρισμους των δεξαμενων

Kostase46
19-04-12, 22:01
Ξαναγυρναμε στο προβλημα μας!
Χθες πηγα το αμαξι σ' ενα εξειδικευμενο συνεργειο για να κανουμε update και μας ζηταει αντικατασταση μοναδας DME (εγγεφαλος μηχανης) και μοναδας FRM (εγγεφαλος φωτων) και αντικατασταση μονο με καινουρια.
Για αρχη εχω παραγειλει τον εγγεφαλο μηχανης σε καμια 10-αρια μερες θα μας ερθει!

Kostase46
19-04-12, 22:34
Εδω εχω και καπιες φωτο απο το online διαδνωστηκο.

https://img690.imageshack.us/img690/1/42963470.jpg
By kostase46 (https://profile.imageshack.us/user/kostase46) at 2012-04-19

https://img802.imageshack.us/img802/4350/79476200.jpg
By kostase46 (https://profile.imageshack.us/user/kostase46) at 2012-04-19

https://img4.imageshack.us/img4/7770/65793974.jpg
By kostase46 (https://profile.imageshack.us/user/kostase46) at 2012-04-19

https://img638.imageshack.us/img638/876/81730298.jpg
By kostase46 (https://profile.imageshack.us/user/kostase46) at 2012-04-19

m-power_01
20-04-12, 01:52
Γιατί δεν πήρες κάποιον μτχ και να τον σβήσεις πριν;

lefterishatzi
20-04-12, 11:10
Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά θέλω να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι αν γίνεται. Δεν έχω πολλές γνώσεις για μηχανικά, οπότε μη με παρεξηγήσετε. Πολλοί θα έχουν διαβάσει για τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει.
Λοιπόν, επειδή διάβασα για βλάβη DME έχω ακούσει άποψη ότι λάθος ρεύματα που μπορεί να δίνουν προβληματικά μπεκ ενδέχεται να "τραυματίσουν" τον εγκέφαλο. Βέβαια το πώς γίνεται ηλεκτρονικό να δούλευε μέχρι πρότινος και να χάλασε μετά από αυτό δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό αφού αναφέρεις ότι έχουν αλλαχθεί από τον Νοέμβριο φαίνεται περίεργο. Σίγουρα καλύτερα θα ήταν να είχε αλλαχθεί όλο το πακέτο μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί μαζί. Επίσης, προσωπικό συμπέρασμα (μπορεί να είμαι και λάθος) είναι ότι άσχετα με τί λέει η bmw θα περί αλλαγής μπουζί στα 50000 χλμ, εγώ θα τα αλλάζω στα 15000χλμ γιατί όσο φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους , δηλαδή η αντίστασή τους, οπότε ζορίζονται οι πολλαπλασιαστές κτλ. Βέβαια προσέχω και την βενζίνη που βάζω. Έφτασα τα 40500χλμ με τον n43b16 και δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό κόμπιασμα από τα 33000 που άλλαξα όλο το πακέτο (μη το ματιάξω!!).

Kostase46
20-04-12, 14:08
Γιατί δεν πήρες κάποιον μτχ και να τον σβήσεις πριν;

Ο μεταχειρισμενος εχει 200 ευρω +150ευρω να τον αδιασουνε ο καινουριος θα μου βγει απο 432ευρω στα 348ευρω. Γι αυτο και προτημησα καινουριο.

Kostase46
20-04-12, 14:10
Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά θέλω να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι αν γίνεται. Δεν έχω πολλές γνώσεις για μηχανικά, οπότε μη με παρεξηγήσετε. Πολλοί θα έχουν διαβάσει για τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει.
Λοιπόν, επειδή διάβασα για βλάβη DME έχω ακούσει άποψη ότι λάθος ρεύματα που μπορεί να δίνουν προβληματικά μπεκ ενδέχεται να "τραυματίσουν" τον εγκέφαλο. Βέβαια το πώς γίνεται ηλεκτρονικό να δούλευε μέχρι πρότινος και να χάλασε μετά από αυτό δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό αφού αναφέρεις ότι έχουν αλλαχθεί από τον Νοέμβριο φαίνεται περίεργο. Σίγουρα καλύτερα θα ήταν να είχε αλλαχθεί όλο το πακέτο μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί μαζί. Επίσης, προσωπικό συμπέρασμα (μπορεί να είμαι και λάθος) είναι ότι άσχετα με τί λέει η bmw θα περί αλλαγής μπουζί στα 50000 χλμ, εγώ θα τα αλλάζω στα 15000χλμ γιατί όσο φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους , δηλαδή η αντίστασή τους, οπότε ζορίζονται οι πολλαπλασιαστές κτλ. Βέβαια προσέχω και την βενζίνη που βάζω. Έφτασα τα 40500χλμ με τον n43b16 και δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό κόμπιασμα από τα 33000 που άλλαξα όλο το πακέτο (μη το ματιάξω!!).

Λευτερη ολα αυτα τα εχω αλλαξει βλαβη δε βγαζει ο εγγεφαλος το πηγα για update αλλα ζηταει αυτα που εγραψα ποιο πανω.

lefterishatzi
20-04-12, 23:50
Απλά αποψή μου είναι ότι είναι προτιμότερο να αλλάζονται όλα ταυτόχρονα εφόσον υπάρχει κάτι από αυτά με τους παλιούς κωδικούς..

m-power_01
21-04-12, 00:42
Ο μεταχειρισμενος εχει 200 ευρω +150ευρω να τον αδιασουνε ο καινουριος θα μου βγει απο 432ευρω στα 348ευρω. Γι αυτο και προτημησα καινουριο.

Πλάκα κάνεις; Τόσο στοιχίζει ο εγγεφαλος; Για το ε46 πάει 1000 και κάτι.
Με αυτα τα ποσά , καλά έκανες

aristent
29-04-12, 20:44
Kατοχος και εγω του Ν43 σε Ε60, ειμαι στην ευχαριστη θεση(φτου να μη με ματιασω!!!) να πω οτι δεν εχει βγαλει μεχρι σημερα (αγορα καινουργιο πριν 3,5 χρονια και εχω κανει 40,000χιλ.) κανενα απολυτως προβλημα!!!thumb



....με ματιασα!!!:ranting2:

...εβγαλε προβλημα!!!!!!....πριν λιγο γυρισα στο σπιτι,προφανως με 3κυλινδρους και ηχο απο Λαντα!!!!

...αναψε το λαμπακι της μηχανης με μηνυμα οτι εχει χαθει η δυναμη του μοτερ!!!

....αυριο λοιπον στο μαστορα,μαλλον για πολλαπλασιαστες!!!!

PANOS-E60
29-04-12, 21:01
....με ματιασα!!!:ranting2:

...εβγαλε προβλημα!!!!!!....πριν λιγο γυρισα στο σπιτι,προφανως με 3κυλινδρους και ηχο απο Λαντα!!!!

...αναψε το λαμπακι της μηχανης με μηνυμα οτι εχει χαθει η δυναμη του μοτερ!!!

....αυριο λοιπον στο μαστορα,μαλλον για πολλαπλασιαστες!!!!

Νομίζω και του Αρη κάπου στις 40κάτι χιλ χλμ το είχε βγάλει το πρόβλημα.

Περαστικά του φίλε, πες μας νέα αύριο.

aristent
30-04-12, 17:32
...αναψε το λαμπακι της μηχανης με μηνυμα οτι εχει χαθει η δυναμη του μοτερ!!!

....

....απορω πως περασε ασχολιαστο αυτο!!!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:

PANOS-E60
30-04-12, 17:35
....απορω πως περασε ασχολιαστο αυτο!!!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:

Πέρασε ασχολίαστο επειδή είσαι φίλος και καλό παιδί :thumbsup:

λέγε βρε τι έγινε !

aristent
30-04-12, 17:42
Τελικα,αφου μετα ρεταρισματων και πολυ αγχος, για το αν θα καταφερω να φτασω στο συνεργειο της BMW,εγινε διαγνωση για πολλαπλασιαστη 3ου κυλινδρου!!!

....ανταλλακτικο ομως δεν υπηρχε!!!:shok:....ετσι μου εβαλε εναν μεταχειρισμενο ωσπου να παραλαβει!!!


...επι της ευκαιριας αλλαξα και τα μπουζι που ειχαν κοστος 40ευρω με ΦΠΑ...αλλα νομιζω οτι με "δαγκωσαν"για την εργασια!!!...80ευρω με ΦΠΑ!!!

ενταξη,μπορει,....λεω εγω τωρα,να μην με χρεωσουν εργασια για την αντικατασταση του πολλαπλασιαστη οταν θα ξαναπαω......

Παντως, οτι υποψιαζομασταν αυτο ηταν,ευτυχως να πω???...δεν ξερω γιατι υπαρχουν και χειροτερα!!!thumb

PANOS-E60
30-04-12, 17:47
Τελικα,αφου μετα ρεταρισματων και πολυ αγχος, για το αν θα καταφερω να φτασω στο συνεργειο της BMW,εγινε διαγνωση για πολλαπλασιαστη 3ου κυλινδρου!!!

....ανταλλακτικο ομως δεν υπηρχε!!!:shok:....ετσι μου εβαλε εναν μεταχειρισμενο ωσπου να παραλαβει!!!


...επι της ευκαιριας αλλαξα και τα μπουζι που ειχαν κοστος 40ευρω με ΦΠΑ...αλλα νομιζω οτι με "δαγκωσαν"για την εργασια!!!...80ευρω με ΦΠΑ!!!

ενταξη,μπορει,....λεω εγω τωρα,να μην με χρεωσουν εργασια για την αντικατασταση του πολλαπλασιαστη οταν θα ξαναπαω......

Παντως, οτι υποψιαζομασταν αυτο ηταν,ευτυχως να πω???...δεν ξερω γιατι υπαρχουν και χειροτερα!!!thumb

αν θυμάμαι καλά τα λόγια του Αρη, στην αλλαγή μπουζί τα LCI μπαίνουν στον εγκέφαλο, ίσως αυτό εξηγεί τα 80ε ... Συνεργείο της αντιπροσωπείας ήταν ?

bill_m3
30-04-12, 17:47
....απορω πως περασε ασχολιαστο αυτο!!!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:


Πέρασε ασχολίαστο επειδή είσαι φίλος και καλό παιδί :thumbsup:

λέγε βρε τι έγινε !

Δλδ φίλος από τα 500 στα πόσα άλογα σε πήγε?????


:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

Επειδή πιστεύω ότι δεν είναι καλό παιδί :D:D:D:D:D

aristent
30-04-12, 17:49
αν θυμάμαι καλά τα λόγια του Αρη, στην αλλαγή μπουζί τα LCI μπαίνουν στον εγκέφαλο, ίσως αυτό εξηγεί τα 80ε ... Συνεργείο της αντιπροσωπείας ήταν ?

Ναι, στο επισημο της BMW πηγα.thumb


Δλδ φίλος από τα 500 στα πόσα άλογα σε πήγε?????


:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

Επειδή πιστεύω ότι δεν είναι καλό παιδί :D:D:D:D:D

499 πηγε!!!....και δεν πηγαινε βημα!!!:thumbsup:

aristent
11-01-15, 20:39
μια και εχω μοτερ Ν43 και για να μην ανοιγω αλλο θεμα,πρωτη φορα ειδα σ'αυτο το μοτερ, σε οχημα του μελους μας Ε91, ρελαντι κοντα στις 600 στροφες/λεπτο!!!:shok:

ιδου η φωτο απο την αγγελια του:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5430418/
https://ph.carcdn.gr/5430/5430418_V_b.jpg

και μη μου πειτε οτι εγω εχω αυτοματο ή εχω ανοιχτο τον κλιματισμο!!!:original:

εδω φωτο απο E60 520i (με Ν43 εννοητε) που ΔΕΝ ειναι αυτοματο και ειναι ζεστο το μοτερ,...φαινεται απο την ενδειξη με τις γραμμουλες στο στροφομετρο:
https://ph.carcdn.gr/5113/5113786_2_b.jpg

φωτο αγγελιας ειναι και αυτη:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5113786/

BILL007
11-01-15, 20:48
E και εδώ είναι ενδιάμεσα Άρη απο τις φωτό που πόσταρε αμα δεις... Έτσι για να κλείσεις τη συλλογή :D Mήπως έχει να κάνει με τον κυβισμό του Ν43? ;)


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fT46ELVKehA"][/URL][url]https://www.youtube.com/watch?v=fT46ELVKehA

zgouriazmenos
11-01-15, 21:22
Άρη και εμένα εκεί δουλεύει, όπως αυτό που πόσταρες και όχι κοντά στις 600. Οι γραμμές δε στο στροφόμετρο δεν έχουν κουνηθεί και ποτέ κρύο-ζεστό. Σα διακοσμητικές μου φαίνονται.... Εσένα στο δικό σου όταν είναι κρύο "παίζουν" καθώς ζεσταίνεται?

Ε91
11-01-15, 21:51
μια και εχω μοτερ Ν43 και για να μην ανοιγω αλλο θεμα,πρωτη φορα ειδα σ'αυτο το μοτερ, σε οχημα του μελους μας Ε91, ρελαντι κοντα στις 600 στροφες/λεπτο!!!:shok:

ιδου η φωτο απο την αγγελια του:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5430418/

Τι θες να πεις με το πόστ σου,Άρη;

aristent
11-01-15, 22:01
Άρη και εμένα εκεί δουλεύει, όπως αυτό που πόσταρες και όχι κοντά στις 600. Οι γραμμές δε στο στροφόμετρο δεν έχουν κουνηθεί και ποτέ κρύο-ζεστό. Σα διακοσμητικές μου φαίνονται.... Εσένα στο δικό σου όταν είναι κρύο "παίζουν" καθώς ζεσταίνεται?

...το δικο για να γινει //Μ λουκ,εκτος του οτι εχει πλεον λευκο φωτισμο και κοκκινες βελονες,ο τεχνικος που το εκανε,εχει καταργησει την κινηση στο ροδακι του στροφομετρου και εχει χρωματιστει με λιγο κιτρινο στην ακρη πρν το κοκκινο......αλλα πριν την μετατροπη ειχε καποια μικρη κινηση αυτο το ροδακι.

εδω φωτο οπως ειναι τωρα το δικο μου:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2012/02/DSC00083-1.jpg

aristent
11-01-15, 22:03
Τι θες να πεις με το πόστ σου,Άρη;

Τιποτα περιεργο,υποπτο ή υπονοουμενο βεβαιως!!!:thumbsup: :cheers:


...περιμενα να δεις το ποστ για να απαντησεις και εσυ αν οντως ειναι ετσι απο κατασκευης,ή εχεις κανει καποια βελτιωση.thumb

:thnx: :thanks: :thnx:

aristent
11-01-15, 22:07
πιο πολυ με προβληματιζει οτι η καταναλωση μου δεν ειναι και η καλυτερη και σκεφτομουν οτι ισως οφειλετε και σ'αυτο .thumb

Ε91
11-01-15, 22:32
Τιποτα περιεργο,υποπτο ή υπονοουμενο βεβαιως!!!:thumbsup: :cheers:


...περιμενα να δεις το ποστ για να απαντησεις και εσυ αν οντως ειναι ετσι απο κατασκευης,ή εχεις κανει καποια βελτιωση.thumb

:thnx: :thanks: :thnx:

Ok,γιατί έτσι όπως το διάβασα,με το σοκαρισμένο ανθρωπακι,νόμιζα οτι είδες κάτι περίεργο...:cheers:
Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία μηχανική μετατροπή.
Όπως φαίνεται και από τις θερμοκρασίες νερού/λαδιού του Performance τιμονιού μου,το αυτοκίνητο στη συγκεκριμένη φωτό βρίσκεται στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του και, εάν θυμάμαι καλά, το ρελαντί βρίσκεται συνήθως σε αυτές τις στροφές,όταν ειναι ζεστό.
Το μοτέρ χαίρει άκρας υγείας και μάλιστα ειναι από τα πιο πρόθυμα στο revving,όπως μου έχουν πει από μόνοι τους στον Σπανό.
Υ.Γ. Μιας και έγινε αναφορά και στην αγγελία μου,οι λόγοι που το δίνω αφορούν καθαρά τον οικονομοτεχνικό σχεδιασμό μου. Όσοι το έχουν δει από κοντά στις συναντήσεις του forum,μπορούν να επιβεβαιώσουν την υπεράριστη εν γένει καταστασή του αυτοκινήτου thumb

aristent
11-01-15, 22:41
..... Όσοι το έχουν δει από κοντά στις συναντήσεις του forum,μπορούν να επιβεβαιώσουν την υπεράριστη εν γένει καταστασή του αυτοκινήτου thumb

....και εγω που δεν το εχω δει απο κοντα ,ειμαι 1000% σιγουρος οτι ειναι σε αψογη κατασταση!!!:original:

....ευχομαι να βρεθει τυχερος νεος ιδιοκτητης και να προχωρησεις στα σχεδια σου.





Τωρα,αφου υπαρχει λειτουργια ρελαντι στις 600 στροφες,κατι που δεν εχω δει ποτε εδω και 6,5 χρονια!!!....περιμενω να μου πειτε αν πρεπει να το ψαξω,ή να το θεωρησω φυσιολογικο.....

scania124
11-01-15, 23:02
Και το δικό μου εκεί δουλεύει. ....600-650.

nikos valvetronic
11-01-15, 23:08
Άρη μήπως δουλεύεις συνέχεια το A/C ? Το λέω γιατί στον Ν42 μόλις βάλεις το A/C, το ρελαντί ανεβαίνει από τις 700-750 στις 850 περίπου.

Ε91
11-01-15, 23:14
Τωρα,αφου υπαρχει λειτουργια ρελαντι στις 600 στροφες,κατι που δεν εχω δει ποτε εδω και 6,5 χρονια!!!....περιμενω να μου πειτε αν πρεπει να το ψαξω,ή να το θεωρησω φυσιολογικο.....


Άρα τελικά μάλλον δεν το θεωρείς φυσιολογικό....
Για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις,με έκανες να κατέβω στο γκαράζ και να το ανάψω βραδιάτικα....
Με κρύο μοτέρ,η βελόνα αρχίζει από τις 1100 rpm για καμία 10ρια δευτερόλεπτα και σταδιακά πέφτει στις 750 rpm.
Οπότε το θεωρώ φυσιολογικό να βρίσκεται στις 600κατι rpm,με ζεστό μοτέρ...
Το βασικό για μένα ειναι το ρελαντί να ειναι σταθερό.
Εσύ σε πόσες στροφές έχεις ρελαντί;
Θέτω και την παράμετρο,χωρίς όμως να το γνωρίζω,μήπως οι στροφές του ρελαντί σχετίζονται και με τη λειτουργία του start-stop;
Πάντως και σε εναν Άσσο E87 LCI, που είχα παλιότερα,το ρελαντί του στο ίδιο εύρος στροφών κυμαινόταν.

Nikos320
11-01-15, 23:51
....και εγω που δεν το εχω δει απο κοντα ,ειμαι 1000% σιγουρος οτι ειναι σε αψογη κατασταση!!!:original:

....ευχομαι να βρεθει τυχερος νεος ιδιοκτητης και να προχωρησεις στα σχεδια σου.





Τωρα,αφου υπαρχει λειτουργια ρελαντι στις 600 στροφες,κατι που δεν εχω δει ποτε εδω και 6,5 χρονια!!!....περιμενω να μου πειτε αν πρεπει να το ψαξω,ή να το θεωρησω φυσιολογικο.....


Αύριο θα το κοιτάξω και εγώ γιατί μ έβαλες έννοιες βραδιάτικα Άρη, αυτό που θυμάμαι είναι οτι κρύο ξεκινάει από της 1100 και μετά από λίγο πέφτει,ζεστό όμως ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πόσο πάει.

aristent
11-01-15, 23:58
Σορυ Βασιλη που σε ταλαιπωρω βραδιατικα!!!:cheers:

800στροφες ειναι το λιγοτερο που βλεπω!!!...εννοητε φουλ ζεστο μοτερ.


επειδη ειναι αυτοματο το δικο μου (steptronic)ειχα την ενυπωση οτι ειναι φυσιολογικο να κραταει παραπανω ρελαντι απο ενα χειροκινητο...

....ομως βλεπωντας τυχαια την δικη σου αγγελια απο ποστ του Στεφανου εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=520922#post520922

παρατηρησα στις διαφορες φωτο,οτι και σε χειροκινητες 5αρες ειναι ψηλα το ρελαντι,επισης το ειχα αναφερει και παλαιοτερα εδω σε καποιο θρεντ και μου λεγανε οτι μονο το 6κυλινδρο 2,2 κρατει 600στροφες ρελαντι και δεν εχει δυαντοτητα να κατεβει τοσο χαμηλα το δικο μου,οποτε δεν το εψαξα παραπερα....αλλα αφου εχουμε το ιδιο μοτερ,πως δε γινεται τελικα???

Αν καποιος ξερει, ας μας πει. :thnx:

zgouriazmenos
12-01-15, 09:46
Μια χαρά είναι το ρελαντί σου φυσιολογικότατο ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΣΑΙ !!!!

ΥΓ: Όσο και να ανεβάσουμε το ρελαντί μας, τα ρημάδια τα άλογα δεν ανεβαίνουνε γμτ....
:th_Laie_67-1: :thumbsup:

tokiko
12-01-15, 18:19
Θέλει ρύθμιση το καρμπιρατέρ σου Άρη...

:th_Laie_67-1:

E60_Arkadia
12-01-15, 20:31
Αρη σε περιμένουμε στον μαγικό κόσμο των 6κυλινδρων...

giantho
01-02-17, 11:48
Μπορεί κάποιος να μου συστήσει με PM κανένα συνεργείο στην Αττική να κάνω bypass τον αισθητήρα NOx στην E90 (Ν43) μου; Ευχαριστώ

maris7
02-02-17, 19:13
Bypass δεν νομίζω να γίνεται αλλά τσιπάρισμα με παράκαμψη του box γίνεται



Sent from my iPhone using Tapatalk

maris7
02-02-17, 19:13
Nox


Sent from my iPhone using Tapatalk