PDA

Επιστροφή στο Forum : Fan-ανεμιστηρας δουλευει συνεχεια.. (??)



zaharias
05-01-12, 15:48
Χθες που το εκανα μια βολτα, το βραδυ.. παρατηρησα οτι ο ανεμιστηρας δουλευε "γκαζωμενος".. Ωστοσο, δεν εχει και ιδιαιτερη ζεστη για να δικαιολογειται αυτο.. Επισης, ειχα ανοιχτο το καλοριφερ.. αλλα και αφου το εκλεισα, τα ιδια..
Θερμοκρασια, στη μεση.. Θερμοστατη ειχα αλλαξει περιπου περσυ τετοια εποχη (ειχε κολλησει ανοιχτος και η θερμοκρασια πηγαινε προς τα πισω)..
Αυτο που εκανα μονο πριν 3-4 μερες, ηταν οτι συμπληρωσα λιγο νερο στο ψυγειο, επειδη ειχα να το τσεκαρω απο περσυ το καλοκαιρι, με τη μετατροπη και ειδα τη σταθμη χαμηλη.. (εχω κανει καμια πατατα εγω? μηπως θελει εξαερωση?)
Φταει το φαν ή κανενας αισθητηρας θερμοκρασιας?
Και πριν λιγο που το εβαλα μπροστα και ηταν εντελως κρυο.. τσιτα τα γκαζια απευθειας ο ανεμιστηρας.. Κατι μου λεει οτι ειναι το φαν..
Εσεις τι λετε?

gyiama
05-01-12, 16:41
ο ανεμηστηρας στην αρχη γκαζωνει και μετα σταματαει(ξεκομπλαρει) αν δουλευει συνεχεια τσιτα μηπως εχει κολλησει το υδραργυρικο του και ειναι μονιμα κομπλαρισμενος

zaharias
05-01-12, 17:04
ο ανεμηστηρας στην αρχη γκαζωνει και μετα σταματαει(ξεκομπλαρει) αν δουλευει συνεχεια τσιτα μηπως εχει κολλησει το υδραργυρικο του και ειναι μονιμα κομπλαρισμενος

Και πως μπορω να το δω ρε Πανο αυτο..?? Και τι να κανω..??

Kostas Maras
05-01-12, 17:16
ο ανεμηστηρας στην αρχη γκαζωνει και μετα σταματαει(ξεκομπλαρει) αν δουλευει συνεχεια τσιτα μηπως εχει κολλησει το υδραργυρικο του και ειναι μονιμα κομπλαρισμενος

Ακριβως αυτο συμβαινει.......κολλημενος και επισης αυξανεται η καταναλωση σου!

S8N
05-01-12, 17:33
Εμένα Ζαχαρία μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο δυο φορές σε άλλα αυτοκίνητα και οι αιτίες ήταν... κουκουρούκου:

1. Στο ΤΤ έγινε αντικατάσταση του εγκεφάλου του κλιματισμού (το πάνελ στην κεντρική κονσόλα). Κόστος 800 ευρώ.

2. Στο Astra είχε κοπεί η πλεξούδα μπροστά (είχαν ξεραθεί τα καλώδια από την πολυκαιρία και με τις μετακινήσεις του μοτέρ κόπηκαν). Κόστος 70 ευρώ.

Προφανώς και δε σε βοήθησα πολύ, αλλά τα ανέφερα γιατί όλα είναι πιθανά.

ΔημήτρηςΜ3
05-01-12, 19:06
πας για αλαγη να ξερεις δεν θυμαμε πως το λενε κατι με τον υδραργυρο εχει σχέση

zaharias
05-01-12, 19:53
πας για αλαγη να ξερεις δεν θυμαμε πως το λενε κατι με τον υδραργυρο εχει σχέση

ΟΛΟ το φαν θελει αλλαγη ή κατι αλλο..??

Κανα part# ή οτιδηποτε να καταλαβω, υπαρχει..?? :D

nikos valvetronic
05-01-12, 21:52
Εμένα Ζαχαρία μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο δυο φορές σε άλλα αυτοκίνητα και οι αιτίες ήταν... κουκουρούκου:

1. Στο ΤΤ έγινε αντικατάσταση του εγκεφάλου του κλιματισμού (το πάνελ στην κεντρική κονσόλα). Κόστος 800 ευρώ.

2. Στο Astra είχε κοπεί η πλεξούδα μπροστά (είχαν ξεραθεί τα καλώδια από την πολυκαιρία και με τις μετακινήσεις του μοτέρ κόπηκαν). Κόστος 70 ευρώ.

Προφανώς και δε σε βοήθησα πολύ, αλλά τα ανέφερα γιατί όλα είναι πιθανά.

Κι εγώ στο ACCENT που είχα,το ίδιο είχα πάθει.Δούλευε αδικαιολόγητα το
βεντιλατέρ με τη θερμοκρασία στην μέση και τελικά ήταν φλάνζτα:thumbsdown:
Μη τρομοκρατείσαι Ζάχο και εγώ σαν πιθανότητα το αναφέρω thumb

ΔημήτρηςΜ3
05-01-12, 22:14
θα το βρω και θα το ποσταρω wait please

BILL007
05-01-12, 22:29
https://i9.photobucket.com/albums/a58/dansciol/fan.jpg

Kάπου μέσα σε αυτό το σύμπλεγμα γίνεται η "δουλειά"...Μάλλον η βλακεία αυτή με τον διακόπτη που περιέχει υδράργυρο είναι...thumb

m-power_01
06-01-12, 02:20
ΟΛΟ το φαν θελει αλλαγη ή κατι αλλο..??

Κανα part# ή οτιδηποτε να καταλαβω, υπαρχει..?? :D

11 52 7 505 302 fan coupling. Καταχρηστικά λέγεται υδραργυρικό, στην πράξη μόνο υδραργυρικό δεν είναι αφού το περιεχόμενο υγρό είναι σιλικονούχας βάσης.
Το συγκεκριμένο υγρό όταν ζεσταίνεται γίνεται πιο παχύρευστο και όταν κρυώνει πιο λεπτόρευστο. Έτσι όταν ζεσταίνεται κάνει την σύμπλεξη (viscous coupling) και γυρίζει το fan. Εντύπωση μου κάνει πάντως το ότι έμεινε ανοιχτό... Συνήθως από τον καιρό δημιουργείται κάποια διαρροή και χάνει τα υγρά, άρα και την δυνατότητα συμπλεξης. Τσέκαρε το, αν και δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα αν δεν το έχεις ξαναβγάλει. Κοίταξε το λαμάκι που έχει στο κέντρο μην έχει κολλήσει ανοιχτό.

zaharias
06-01-12, 10:20
11 52 7 505 302 fan coupling. Καταχρηστικά λέγεται υδραργυρικό, στην πράξη μόνο υδραργυρικό δεν είναι αφού το περιεχόμενο υγρό είναι σιλικονούχας βάσης.
Το συγκεκριμένο υγρό όταν ζεσταίνεται γίνεται πιο παχύρευστο και όταν κρυώνει πιο λεπτόρευστο. Έτσι όταν ζεσταίνεται κάνει την σύμπλεξη (viscous coupling) και γυρίζει το fan. Εντύπωση μου κάνει πάντως το ότι έμεινε ανοιχτό... Συνήθως από τον καιρό δημιουργείται κάποια διαρροή και χάνει τα υγρά, άρα και την δυνατότητα συμπλεξης. Τσέκαρε το, αν και δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα αν δεν το έχεις ξαναβγάλει. Κοίταξε το λαμάκι που έχει στο κέντρο μην έχει κολλήσει ανοιχτό.

Σπυρακο, ευχαριστω γα την απαντηση κατ'αρχην..

Εισαι σιγουρος οτι ειναι αυτο..?? Εδω το δινει για αυτοματο.. https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2003/january/browse/engine/cooling_system_fan_fan_coupling/

m-power_01
06-01-12, 15:01
Τώρα μίλαγα με τον Ζάχο...Μ'αρέσει που όλοι λέγαμε για υδραργυρικά και χαζομάρες, και κανένας δεν βρέθηκε να πει ότι το αμάξι του Ζάχου δεν έχει υδραργυρικό αλλά ηλεκτρικό fan

BILL007
06-01-12, 16:19
και κανένας δεν βρέθηκε να πει ...ηλεκτρικό fan

Κάτι είχε γράψει κάποιος...:whistle::whistle::whistle:
Μ9thumb

https://i9.photobucket.com/albums/a58/dansciol/fan.jpg

PANOS-E60
06-01-12, 16:20
Τώρα μίλαγα με τον Ζάχο...Μ'αρέσει που όλοι λέγαμε για υδραργυρικά και χαζομάρες, και κανένας δεν βρέθηκε να πει ότι το αμάξι του Ζάχου δεν έχει υδραργυρικό αλλά ηλεκτρικό fan

οπότε τι λες να φταίει dr Spyrus ?

m-power_01
06-01-12, 16:36
οπότε τι λες να φταίει dr Spyrus ?

Πιθανότατα αυτό...

https://i4.photobucket.com/albums/y142/jfboy/e46fan15.jpg

και δυστυχως δεν πάει μόνο του αν θυμάμαι καλα ...πάει όλο το βεντιλατερ μαζι

zaharias
06-01-12, 17:00
Σιγουρα δεν παει μονο του.. (Το θυμαμαι και απο ενα θεμα που ειχα στο προηγουμενο 46αρι μου)
Οποτε.. τον π*υλο.. Καινουργιο φαν θεμε.. :D
Ευχαριστω παιδες!!

zaharias
06-01-12, 22:58
Εβγαλα το φαν εντελως, ψεκασα με σπρευ ηλεκτρικων επαφων πλακετα και φυσες και επισης τη φυσα που ηταν κουμπωμενη στο κατω αριστερο (συνοδηγου) κολαρο του ψυγειο (δεν εβγαλα τον αισθητηρα, μονο τη φυσα του).. Εκει ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας..??

m-power_01
06-01-12, 23:19
Εβγαλα το φαν εντελως, ψεκασα με σπρευ ηλεκτρικων επαφων πλακετα και φυσες και επισης τη φυσα που ηταν κουμπωμενη στο κατω αριστερο (συνοδηγου) κολαρο του ψυγειο (δεν εβγαλα τον αισθητηρα, μονο τη φυσα του).. Εκει ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας..??

Ναι ! Έγινε τίποτα?

zaharias
07-01-12, 07:22
Ναι ! Έγινε τίποτα?

Δεν αλλαξε κατι Σπυρακο..

Βεβαια πριν παραγγειλω οτιδηποτε, θα περασω και απο τον ηλεκτρολογο μου να του ριξει μια ματια..

ziaba
07-01-12, 13:27
παθών άλλα στ οπελ corsa δούλευε ο ανεμιστήρας συνέχ κ τλκ ήταν αισθητήρας παράφλου τον έβγαλα τον καθάρισα με σπρέυ δούλεψε λίγες μέρες μετά παλι τα ίδια, ύστερα τον άλλαξα κ όλα καλά

zaharias
09-01-12, 20:28
Λοιπον..
Πηγα σημερα σ'ενα φιλο που εχει συνεργειο (Bosch car service) και κουμπωσαμε το διαγνωστικο.. Αυτο που ειδαμε ειναι οτι, μαλλον ο αισθητηρας που βρισκεται στο κολαρο που φευγει απο το ψυγειο (εξοδος) εδειχνε σταθερα 100 φευγα βαθμους.. ακομα και με κρυο μοτερ.. Το μετρησαμε και με ζεστο μοτερ, μετα αφησαμε το αμαξι να κατσει καμια ωρα, παλι τα ιδια εδειχνε.. (παρολο που η θερμοκρασια του νερου ειχε πεσει).
Οποτε, σε πρωτη φαση αλλαζουμε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και βλεπουμε..

BILL007
10-01-12, 00:23
Πόσο κάνει αυτός ο αισθητήρας Ζαχαρία?Έτσι απο απορία...

zaharias
10-01-12, 06:20
Πόσο κάνει αυτός ο αισθητήρας Ζαχαρία?Έτσι απο απορία...

Ειναι το Νο4 Βασιλη https://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=17_0215&hg=17&fg=05 Τωρα ποσο κανει, θα μαθω σημερα, που θα τον παραγγειλει.. αλλα ειναι φτηνοδουλεια αποτι το κοβω 20-25 ευρω..

BILL007
10-01-12, 11:01
αλλα ειναι φτηνοδουλεια αποτι το κοβω 20-25 ευρω..

Πάλι καλά αν είναι τόσο.Η λέξη BMW και ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ δεν έχουν καλή σχέση με τα ευρώ...thumb

Vassilis ///M
10-01-12, 11:11
Πάλι καλά αν είναι τόσο.Η λέξη BMW και ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ δεν έχουν καλή σχέση με τα ευρώ...thumb

Εμένα μου λές...

zaharias
14-01-12, 09:02
Τελικα..
Aισθητηρας θερμοκρασιας ηταν.. Αυτος που βρισκεται πανω στο κολαρο που φευγει απο το ψυγειο..
Ζημια.. 23 ευρω (ΟΕΜ) τοποθετημενος.. :D

BILL007
14-01-12, 10:21
Tέλεια Ζαχαρία!Φτηνά την γλίτωσες!:D

zaharias
14-01-12, 10:57
Tέλεια Ζαχαρία!Φτηνά την γλίτωσες!:D

Κανονικα, η θερμοκρασια στην εξοδο του ψυγειου επρεπε να ειναι πολυ χαμηλη.. Μεσω διαγνωστικου που το παρακολουθησαμε, ειχε 100+ βαθμους!!!
Μολις μπηκε ο καινουργιος και το βαλαμε στο διαγνωστικο, εδειχνε ανθρωπινες τιμες.. 17 (αν θυμαμαι καλα..)..

Απλα, τα ανφερω αυτα, διοτι ειναι δυσκολο να κανει κανεις διαγνωση, μεσω.. φορουμ.. Πολλα μπορει να ειναι..

Εγω ημουν σιγουρος οτι ηθελα αλλο φαν.. (το οποιο γνησιο εχει 400 κατι ευρω αν θυμαμαι καλα!!)

Και τελικα.. ;)


Ευχαριστω για τη βοηθεια παντως, παιδες..!!! :)

m-power_01
14-01-12, 11:05
Κανονικα, η θερμοκρασια στην εξοδο του ψυγειου επρεπε να ειναι πολυ χαμηλη.. Μεσω διαγνωστικου που το παρακολουθησαμε, ειχε 100+ βαθμους!!!
Μολις μπηκε ο καινουργιος και το βαλαμε στο διαγνωστικο, εδειχνε ανθρωπινες τιμες.. 17 (αν θυμαμαι καλα..)..

Απλα, τα ανφερω αυτα, διοτι ειναι δυσκολο να κανει κανεις διαγνωση, μεσω.. φορουμ.. Πολλα μπορει να ειναι..

Εγω ημουν σιγουρος οτι ηθελα αλλο φαν.. (το οποιο γνησιο εχει 400 κατι ευρω αν θυμαμαι καλα!!)

Και τελικα.. ;)



Ευχαριστω για τη βοηθεια παντως, παιδες..!!! :)
Υπεροχότατα ! Φτηνά την έβγαλες! Οι 17 βαθμοί που λες ήταν μόλις έβαλες μπροστά έτσι ;

zaharias
14-01-12, 12:37
Υπεροχότατα ! Φτηνά την έβγαλες! Οι 17 βαθμοί που λες ήταν μόλις έβαλες μπροστά έτσι ;

Ναι Σπυρακο.. Μπορει να κανω και λαθος το νουμερο ρε φιλε.. αλλα ναι, το αμαξι ηταν σχετικα κρυο..

m-power_01
14-01-12, 14:38
Ναι Σπυρακο.. Μπορει να κανω και λαθος το νουμερο ρε φιλε.. αλλα ναι, το αμαξι ηταν σχετικα κρυο..

5 πάνω 5 κάτω δεν λέει τίποτα ρε συ! Προφανώς και ήταν κολλημένος ο άλλος που έδειχνε 100, σε εξωτερική θερμοκρασία 20 περίπου βαθμών ,σταματημένο το όχημα αλλά με ανεβασμένη θερμοκρασία, η θερμοκρασία στο κολάρο που είναι ο αισθητήρας παίζει κάπου στους 60

steliosgt
12-03-12, 18:00
Σπυρακο, ευχαριστω γα την απαντηση κατ'αρχην..

Εισαι σιγουρος οτι ειναι αυτο..?? Εδω το δινει για αυτοματο.. https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2003/january/browse/engine/cooling_system_fan_fan_coupling/

διαβαζοντας εδω και προσπαθοντας να βρω κατι αντιστοιχο εμενα στο ε36 1991 δουλευει συνεχεια εδω και μερικες μερες...οταν ειναι σβηστο μπορω και το γυρναω ανετα με το χερι...αλλα δουλευοντας η μηχανη δειχνει κομπλαρισμενο και οσο γκαζωνω ανεβαζει στροφες και αυτο....ιδεες???

steliosgt
13-03-12, 08:52
τι εγινε μονο σε μενα εχει συμβει αυτο???:sm-scared5:

fast-enough
13-03-12, 09:53
Είναι αυτό που αναφέρθηκε ως υδραργυρικό / fan coupling. Το είχα πάθει και εγώ στο Ε36. Απλή αλλαγή είναι αν έχει βλάβη...
Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις, αλλά για να καταλάβεις για ποιο εξάρτημα μιλάμε, κοίτα εδώ FAN COUPLING εξάρτημα Νο 2 (https://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/325i-M50/LHD/M/1994/march/browse/engine/cooling_system_fan_fan_coupling/)

steliosgt
13-03-12, 10:54
316 του 1991 εχω....αν εχει βλαβει δλδ μιλαμε για 140 ευρω ετσι?

steliosgt
13-03-12, 11:07
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-E34-E32-E38-E39-E46-VISCOUS-FAN-CLUTCH-COUPLING-/180701842873?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a12ab4db9 για αυτο μιλαμε λοιπον??

Kostas_1
13-03-12, 11:18
Μη κοιτας το κοστος που γραφει στον καταλογο. Ειναι εντελως ενδεικτικο.

Ναι μαλλον γιαυτο μιλαμε

steliosgt
13-03-12, 12:03
τωρα που ανοιξα το καπο ειδα αυτο που λετε...ειναι με 4 βιδες το θεμα ειναι πως βγαινει το προστατευτικο του ανεμιστηρα απο εκει μεσα....ξερετε απο Ελλαδα που θα βρω τετοιο? τιμουλα μηπως??

steliosgt
19-03-12, 12:51
σημερα παρελαβα απο Γερμανια το fun coupling 48e με μεταφορικα και το απογευμα θα μπει επανω...

steliosgt
23-03-12, 10:31
μπηκε πανω λοιπον και ολα μια χαρα! τελικα ηταν πιο ευκολη η αντικατασταση απ οτι περιμενα και δεν λυνεις τιποτα για να βγει. την τρομπα νερου την μπλοκαρεις με ενα μακρυ κατσαβιδι στο αλτενειτορ και η βιδα του καπλινγκ ειναι 32αρα και ξεσφιγγει ευκολα αν την ψεκασετε με w40 . κανετε και ενα καλο πλυσιμο στην φτερωτη την βαζετε πανω και εχετε και παλι ενα ησυχο μοτερ.