Επιστροφή στο Forum : Να γινει η αλλαγη?
Καλημερα σε ολους.
Λοιπον,εχω εδω και 3μιση χρονια ενα 320 Ε92 το οποιο με τις βλαβες του, με εχει κουρασει.Ακομη το συνεχομενο σεξ που ριχνει η κυβερνηση στος "2λιτρους" με εχει κουρασει εξισου.Στο δρομο μου εχει βρεθει ενα υπεραριστο slk σε τιμη σκανδαλο,και ζηταω τα φωτα σας για το αν αξιζει η αλλαγη η θα κανω πατατα?
Οτι εμπειριες-γνωσεις εχετε απο slk ευπροσδεκτες!
υγ.δε ψαχνω νυφη.
Δοκιμη φιλε μου..
Αμα εσενα σ'αρεσει (εμφανισιακα, μοτερ, περπατημα κτλ) και ειναι καλο και σε συμφερει, παρτο..
Το + του ειναι τα τελη σιγουρα.. Για προβληματα κτλ δεν ξερω..
Σε BMW φορουμ παντως εισαι, μην περιμενεις να σου πουν ΟΛΟΙ, ΝΑΙ παρτο.. Εσενα τί αρεσει ειναι το θεμα (και φυσικα η τσεπη σου παιζει ρολο)..
Εγω προσωπικα σαν Ζαχαριας (μ'αρεσει σαν αυτοκινητο, δεν τρελαινομαι..), δεν θα το επαιρνα..
κοίτα, αν είσαι περαστικός από την bmw, δηλαδή 'έτυχε' μια φορά να πάρεις, μπορείς να πας άνετα στο σκανδαλιστικό slk :original:
300 ειναι τα τελη του μερσεντε, 660 του πεμβε.
Γνωριζεις το κοστος χρησης του πεμβε (καταναλωση / σερβις / ασφαλεια)
Για το μερσεντε ξερεις ?
Τόσες βλάβες? γιατί?
ψιλοαπαράδεκτο για BMW....
Αν το δίνεις σε καλή τιμή και το παίρνεις σε εξίσου καλή και ξέρεις οτι ειναι καλό, μπορεί και να το έκανα..
300 ειναι τα τελη του μερσεντε, 660 του πεμβε.
Γνωριζεις το κοστος χρησης του πεμβε (καταναλωση / σερβις / ασφαλεια)
Για το μερσεντε ξερεις ?
Ντίνο μην ξεχνάμε έκτακτη εισφορά 440 για το 12!!
Τεκμήριο κτλ!!
Είπαμε το να έχεις στην Ελλάδα 2λιτρο και πάνω είναι ποινικό αδίκημα!!
Αν το θέμα είναι τα έξοδα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με την bmw, προχώρα στην αλλαγή!!!
Αν χαίρεσαι την οδήγηση, κράτα τη BMW σου, η SLK δεν έχει χάρη αν οδηγάς σβέλτα. Την έχει φίλος μου με 18αρες & sportline ... φάβα. Αξιοπρεπή δύναμη έχει, δυνατά φρένα (χωρίς αίσθηση) αλλά τίποτα άλλο γιά χαρείς οδήγηση.
Προβλήματα αξιόλογα δεν έχω ακούσει.
Ντίνο μην ξεχνάμε έκτακτη εισφορά 440 για το 12!!
Τεκμήριο κτλ!!
Είπαμε το να έχεις στην Ελλάδα 2λιτρο και πάνω είναι ποινικό αδίκημα!!
Αν το θέμα είναι τα έξοδα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με την bmw, προχώρα στην αλλαγή!!!
440 !!!!! Σοβαρα ??? Με εσφαξες... Ειχα μεινει στα 270...
440 !!!!! Σοβαρα ??? Με εσφαξες... Ειχα μεινει στα 270...
Ντινο εχεις μεινει πολυ πισω.......265 πληρωσα σημερα για το 116........
Αυτα ειναι για το σημα θαρρω
Ντινο εχεις μεινει πολυ πισω.......265 πληρωσα σημερα για το 116........
John μπερδεύτηκες μάλλον, τα τέλη είναι 660, τα 270 είναι η επιπλέον εισφορά για τους δίλιτρους. Δεν γνωρίζω αν το ανέβασαν στα 470 όπως γράφουν τα παιδιά.
John μπερδεύτηκες μάλλον, τα τέλη είναι 660, τα 270 είναι η επιπλέον εισφορά για τους δίλιτρους. Δεν γνωρίζω αν το ανέβασαν στα 470 όπως γράφουν τα παιδιά.
ΑΑΑΑ ΟΚ
thumbthumb
πολλα....:thumbsdown::thumbsdown:
John μπερδεύτηκες μάλλον, τα τέλη είναι 660, τα 270 είναι η επιπλέον εισφορά για τους δίλιτρους. Δεν γνωρίζω αν το ανέβασαν στα 470 όπως γράφουν τα παιδιά.
Το 2012 με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει τόσα χρόνια διπλασιάζονται τα τεκμήρια.
Για τα 2000cc πάνε στα 8800 οπότε η έκτακτη εισφορά (5%)πάει στα 440¤.
Το 2012 με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει τόσα χρόνια διπλασιάζονται τα τεκμήρια.
Για τα 2000cc πάνε στα 8800 οπότε η έκτακτη εισφορά (5%)πάει στα 440¤.
έκτακτη εισφορά για το 2012 δεν έχει ανακοινωθεί (ακόμα)
Eixa to proigoumeno SLK to 230 kai malista ftiagmeno me AMG anartiseis kai zantes....Apla aparadektos koubas
Το 2012 με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει τόσα χρόνια διπλασιάζονται τα τεκμήρια.
Για τα 2000cc πάνε στα 8800 οπότε η έκτακτη εισφορά (5%)πάει στα 440¤.
Δεν διπλασιαζονται τα τεκμηρια. πχ. Απο 5400 τα 2λιτρα πηγανε στα 8800 (καπου 60% πανω)
Τα τεκμηρια για πισινες διπλασιαστηκαν...
Η εκτακτη εισφορα δεν συνδεεται με το τεκμηριο, αλλα με τα κυβικα. Πχ το πενταετιας 2λιτρο, θα εχει τεκμηριο 6.160 (8800-30%), αλλα η εκτακη εισφορα τουλαχιστον δεν θα μειωθει.
Υγ. Το ξεσκισαμε το νημα παλι...
Δεν διπλασιαζονται τα τεκμηρια. πχ. Απο 5400 τα 2λιτρα πηγανε στα 8800 (καπου 60% πανω)
Τα τεκμηρια για πισινες διπλασιαστηκαν...
Η εκτακτη εισφορα δεν συνδεεται με το τεκμηριο, αλλα με τα κυβικα. Πχ το πενταετιας 2λιτρο, θα εχει τεκμηριο 6.160 (8800-30%), αλλα η εκτακη εισφορα τουλαχιστον δεν θα μειωθει.
Υγ. Το ξεσκισαμε το νημα παλι...
:offtopic:
H έκτακτη εισφορά είναι απόλυτα με συνδεδεμένη με το τεκμήριο, γι΄αυτό και λέμε ότι για το 12 θα είναι 8800Χ5%= 440 !!!
Τέλος το :offtopic:
Στο θέμα μας, φίλε βρες οδήγησε ένα slk που θες να αγοράσεις και διάλεξε!!
Φίλε, οδήγησε το slk αλλά πρόσεξε! όχι μόνο σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε μια κλειστή διαδρομή με επαναλαμβανόμενα κλειστά s όπως στο επαρχιακό δίκτυο. Σε μια διαδρομή στην εθνική ή στην αττική οδό θα καταλάβεις την ποιότητα κύλισης και τους αεροδυναμικούς θορύβους, όχι όμως και τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε επαρχιακό δίκτυο.
Και όταν το κάνεις, κάνε μας μια ωραία περιγραφή για την οδική του συμπεριφορά σε δυναμικές συνθήκες! Θέλουμε να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου!
Υ.Γ μην ξεχνάς ότι το slk είναι διθέσιο με ότι αυτό συνεπάγεται σε αποθηκευτικό χώρο αλλά και όταν θα θέλεις να πας ταξιδάκι με μεγαλύτερη παρέα (κάτι που με την 320 θα έχεις ευχαριστηθεί πολλές φορές)
Μόνο εγώ βρίσκω το slk καταπληκτικό αμάξι σε overall αίσθηση; :wassat:
Είχα το μοντέλο του 2006 στην κατοχή μου (με τα 160) για 3 μέρες και το οδήγησα Αθήνα - Ιωάννινα (για όποιον γνωρίζει το δρόμο από Αμφιλοχία και μετά)..
Δεν είμαι φυσικά και ο ΚόΛΛιν, αλλά για ένα μέσο οδηγό το βρίσκω εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο.
Αν και έχω μείνει έξω από τον χορό στα mec, τα μοντέλα εκείνης της εποχής είχαν αυξημένη αξιοπιστία.
παρολο που ειμαι φανατικος της bmw να το κανεις.
για να φτασεις στο σημειο να το σκεφτεσαι παει να πει οτι η τσεπη ειναι πιο δυνατη απο το θελω.δηλαδη η τσεπη σου διαμαρτυρεται για αυτα που βγαινουν και δεν φτανει η κ...λα της οδηγησης της bmw να στο σβησει.
αλλωστε μιλαμε για ενα ποιοτικοτατο merc που εχει αδιαμφισβητητα πανεμορφη εμφανιση και λογικες επιδοσεις.μη πεφτεις στη παγιδα να κυνηγας απολυτα νουμερα επιδοσεων γιατι τοτε θα πρεπει να μιλας μονο για veyron
αυτα που προσφερει η merc φτανουν για το 95% των συνηθισμενων οδιγηκων σου συνηθειων.
ναι δεν ειναi bmw που σημαινει οτι δεν θα εχεις αυτο που εχεις συνηθισει.
το κοστος συντηρησης ειναι παραδοσιακα πιο αυξημενο λογω ονοματος.
δεν το εχω οδηγησει αλλα θα ηθελα πολυ να το κανω.
John μπερδεύτηκες μάλλον, τα τέλη είναι 660, τα 270 είναι η επιπλέον εισφορά για τους δίλιτρους. Δεν γνωρίζω αν το ανέβασαν στα 470 όπως γράφουν τα παιδιά.
Kατι εκτος θεματος συνονοματε Γιωργαρα καλες γιορτες κι οτι επιθυμεις
Υ.Σ. απο νεο ετος και μετα βλεπω να τα λεμε κανα σαββατο θα'ρχομαι με το σκουτερακι βε12:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Vassilis ///M
21-12-11, 14:38
Μόνο εγώ βρίσκω το slk καταπληκτικό αμάξι σε overall αίσθηση; :wassat:
Είχα το μοντέλο του 2006 στην κατοχή μου (με τα 160) για 3 μέρες και το οδήγησα Αθήνα - Ιωάννινα (για όποιον γνωρίζει το δρόμο από Αμφιλοχία και μετά)..
Δεν είμαι φυσικά και ο ΚόΛΛιν, αλλά για ένα μέσο οδηγό το βρίσκω εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο.
Αν και έχω μείνει έξω από τον χορό στα mec, τα μοντέλα εκείνης της εποχής είχαν αυξημένη αξιοπιστία.
Τον γνωρίζουμε πολύ καλά τον δρόμο....thumbthumb
τοσες βλαβες για σχετικα καινουργιο αυτοκινητο?τι στο καλο σου εχει βγαλει,και θες να το αλλαξεις?παντως κατα την γνωμη μου θα το κρατουσα αλλα θα εφερνα και εναν παππα να το διαβασει!!!!
Καλημερα σε ολους.
Λοιπον,εχω εδω και 3μιση χρονια ενα 320 Ε92 το οποιο με τις βλαβες του, με εχει κουρασει.Ακομη το συνεχομενο σεξ που ριχνει η κυβερνηση στος "2λιτρους" με εχει κουρασει εξισου.Στο δρομο μου εχει βρεθει ενα υπεραριστο slk σε τιμη σκανδαλο,και ζηταω τα φωτα σας για το αν αξιζει η αλλαγη η θα κανω πατατα?
Οτι εμπειριες-γνωσεις εχετε απο slk ευπροσδεκτες!
υγ.δε ψαχνω νυφη.
δε μπορω να καταλαβω το ες ελ κα που θες ειναι δυλιτρο η 2,300?
αν οντως ειναι 2λιτρο (και δυθεσιο κομπρεσορ) αυτο εξαρταται απο σενα τι ζητας διοτι σε συγκριση με την 320 εχεις υπερ ενταξει αλλα στο μελλον ομως ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ που θα θυμασαι στην 320
Δεν διπλασιαζονται τα τεκμηρια. πχ. Απο 5400 τα 2λιτρα πηγανε στα 8800 (καπου 60% πανω)
Τα τεκμηρια για πισινες διπλασιαστηκαν...
Η εκτακτη εισφορα δεν συνδεεται με το τεκμηριο, αλλα με τα κυβικα. Πχ το πενταετιας 2λιτρο, θα εχει τεκμηριο 6.160 (8800-30%), αλλα η εκτακη εισφορα τουλαχιστον δεν θα μειωθει.
Υγ. Το ξεσκισαμε το νημα παλι...
Ντίνο, το τεκμήριο πισίνας δεν πηγε στα 160 ευρω ανα τ.μ από 100;
Ναι νομιζω, καπου 60% παραπανω.
(μ@λ@κια εγραψα πριν)
Ντίνο, το τεκμήριο πισίνας δεν πηγε στα 160 ευρω ανα τ.μ από 100;
Ε ρε τα κουμάντα πως φαίνονται.. :hystericalbs1:
Ντίνο, το τεκμήριο πισίνας δεν πηγε στα 160 ευρω ανα τ.μ από 100;
Γιωργο καρφωθηκες μονος σου.....
Με τα τραγικά τέλη κυκλοφορίας και την έκτακτη εισφορά (ας υποθέσουμε πως από τεκμήρια είσαι οκ) που έχουν τα 2λιτρα και σε συνδυασμό με τα προβλήματα που σου βγάζει (αν και νόμιζα πως το θέμα πολλαπλασιαστές-μπεκ έχει λυθεί), θα πήγαινα στο slk χτες κιόλας.
Οκ, δεν είναι και το πιο καθαρόαιμο roadster της αγοράς, αλλά πραγματικά who cares?
Λες και η 320 είναι γενημμένη για τις πίστες?
Κι εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την οδική συμπεριφορά της 3άρας μου, αλλά στη σημερινή Ελλάδα αυτό πολύ απλά δεν αρκεί για να σε κάνει να πληρώνεις τέλη, έκτακτες εισφορές κλπ.
Και τη merc μπορείς να την ευχαριστηθείς, όχι τόσο λόγω του στησίματός της αλλά της περισσότερης δύναμης (ιδίως αν έχει και πρόγραμμα, μιας και εργοστασιακά δε βάζει και φωτιά στο δρόμο).
Εσύ ξέρεις λοιπόν, αλλά στη θέση σου και ιδίως αν είχα θέματα αξιοπιστίας θα έκανα την αλλαγή χωρίς ιδιαίτερους ενδοιασμούς.
Ε ρε τα κουμάντα πως φαίνονται.. :hystericalbs1:
Μην τρελενεσαι. :th_Laie_67-1:
160 ευρω ειναι για μεχρι 60 τεραγωνικα
Μετα παει 200 ευρω.
(14,5Χ6,5)
Ξερω λεμε :hystericalbs1:
το slk200 το προηγούμενο και μάλιστα το fl είναι νομίζω το πιο όμορφο αυτοκίνητο στα λεφτά του - κυβικά του. Πολλές φορές μετάνιωσα που δεν το πήρα, μοναδικό μειονέκτημα ότι έχει βρωμίσει ο τόπος από αυτά. Φυσικά μπορεί στο μέλλον να φορολογηθεί και αυτό.. ποιος ξέρει το μέλλον..
Παρε SLK, με τιμονι χαλια, ηλεκτρονικα που δεν βγαινουν εντελως off.. :thumbsdown:
το slk ειναι πανευκολο στην οδηγηση ,μπορεις σε λιομενο να κανεις παντιλικακια χωρις να φοβασαι αφου ειναι ελεγχομενη κατασταση και με ασφαλεια.1100 για 320 ποτε ρε παιδια.απο εγωισμο μονο μπορεις να το κυκλοφορεις.κοιτα τα extra. υπαρχουν διαφορες δεκαδων χιλιαδων ευρω και μονο αν δειξεις αγγελια μπορω να σου πω τι λειπει.
Το σοβαρότερο μειονέκτημα του SLK είναι ότι είναι διθέσιο. Δεν ξέρω αν έχεις ζήσει με διθέσιο, αλλά είναι περιορισμός. Δεν είναι και διασκεδαστικό να πεις το προσπερνάω...
Το σοβαρότερο μειονέκτημα του SLK είναι ότι είναι διθέσιο. Δεν ξέρω αν έχεις ζήσει με διθέσιο, αλλά είναι περιορισμός. Δεν είναι και διασκεδαστικό να πεις το προσπερνάω...
Tόσα χρόνια ζούμε με 2θέσιο και είναι μια χαρά άνετο....
Υ.Γ: Για εμένα μόνο... χαχα
Λοιπον,κατ αρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας..
Φυσικα και απολαμβανω την οδηγικη συμπεριφορα του bmw μου, που χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο σε αφηνει να βγαζεις γουστα.Τοσο στα μεγαρα οσο και σε επαρχιακα στροφιλικια(ακομα και λιμανακια) το εχω καταευχαριστηθει.Ωστοσο,με εχει κουρασει το γεγονος οτι εχω αλλαξει εις διπλουν ολους τους πολλαπλασιαστες,μπεκ,μπουζ ι και ακομα βλεπω μπροστα μου κομπιασματα και το μαμημενο κιτρινο λαμπακι στο καντραν.Θεμα συντηρησης-τεκμηριου δεν υπαρχει,αλλα δεν μπορω να μην πω οτι δεν αισθανομαι και λιγο ******ς οντας κατοχος διλητρου,αν και για αυτο φυσικα δε φταει το αμαξι ή η bmw.
Σημερα οδηγησα το slk,με ολα τα καλουδια πανω(airscarf,brabus kit με φωτιζομενα spoilers κτλ),και κατεληξα οτι αυτο το αμαξι απλα δε κανει για μενα..Δεν πλησιαζει σε αισθηση ουτε το ε92,ουτε καν το προηγουμενο μου 4κυλινδρο ε46.Καλο χρυσο αλλα δε μου κανει.Η αισθηση που μου αφησε ειναι ιδια με ενα a-class(στο θεμα τιμονι-κιβωτιο)απλα εδω εχουμε το σουλουπι του roadster.To esp βγαινει εντελως off μεσω του κρυφου μενου και με απαραιτητη προυποθεση να ειναι και το ΑΒS off,ωστοσο το εν λογω αμαξι δεν με εφτιαξε ποτε για να το σκισω..Ειναι οτι πρεπει για να πας στη δουλεια σου η το ταξιδι σου,ατσαλακωτος, και με στυλ αλλα ως εκει.
Το γκαζι του ειναι αρκετα ικανοποιητηικο,δε του λειπει η δυναμη,αλλα του λειπουν..
Πραγματικα δεν εχω αποφασισει τι θα κανω..Η καρδια λεει μοναχο αλλα η λογικη στουτγκαρδη..
Ιδωμεν:original:
Πολύ καλή περιγραφή... ευχαριστούμε φίλε!
(φανταστείτε πόση δουλειά έχει κάνει η bmw για να είναι ένα τετραθέσιο σεντάν καλύτερα στημένο και οδηγοκεντρικό από "roadster" άλλης εταιρείας...)
Για Ε92 coupe μιλάει ο φίλος..
Λοιπον,κατ αρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας..
Φυσικα και απολαμβανω την οδηγικη συμπεριφορα του bmw μου, που χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο σε αφηνει να βγαζεις γουστα.Τοσο στα μεγαρα οσο και σε επαρχιακα στροφιλικια(ακομα και λιμανακια) το εχω καταευχαριστηθει.Ωστοσο,με εχει κουρασει το γεγονος οτι εχω αλλαξει εις διπλουν ολους τους πολλαπλασιαστες,μπεκ,μπουζ ι και ακομα βλεπω μπροστα μου κομπιασματα και το μαμημενο κιτρινο λαμπακι στο καντραν.Θεμα συντηρησης-τεκμηριου δεν υπαρχει,αλλα δεν μπορω να μην πω οτι δεν αισθανομαι και λιγο ******ς οντας κατοχος διλητρου,αν και για αυτο φυσικα δε φταει το αμαξι ή η bmw.
Σημερα οδηγησα το slk,με ολα τα καλουδια πανω(airscarf,brabus kit με φωτιζομενα spoilers κτλ),και κατεληξα οτι αυτο το αμαξι απλα δε κανει για μενα..Δεν πλησιαζει σε αισθηση ουτε το ε92,ουτε καν το προηγουμενο μου 4κυλινδρο ε46.Καλο χρυσο αλλα δε μου κανει.Η αισθηση που μου αφησε ειναι ιδια με ενα a-class(στο θεμα τιμονι-κιβωτιο)απλα εδω εχουμε το σουλουπι του roadster.To esp βγαινει εντελως off μεσω του κρυφου μενου και με απαραιτητη προυποθεση να ειναι και το ΑΒS off,ωστοσο το εν λογω αμαξι δεν με εφτιαξε ποτε για να το σκισω..Ειναι οτι πρεπει για να πας στη δουλεια σου η το ταξιδι σου,ατσαλακωτος, και με στυλ αλλα ως εκει.
Το γκαζι του ειναι αρκετα ικανοποιητηικο,δε του λειπει η δυναμη,αλλα του λειπουν..
Πραγματικα δεν εχω αποφασισει τι θα κανω..Η καρδια λεει μοναχο αλλα η λογικη στουτγκαρδη..
Ιδωμεν:original:
thumb Δεν ειναι να παιζεις με το ABS..
Το SLK δεν ειναι αμαξι για να το ευχαριστηθεις και να το ξεζουμισεις, ειναι για μπουζουκια, καφετεριες και ξεσκεπαστη χαλαρη βολτα.
ΔημήτρηςΜ3
21-12-11, 21:24
καλες οι μερτσες αλλα οταν πας για σερβις σε βλεπουν σα μπισκοτολουκουμο τα συνεργεία!!! !!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.