kemetzaki
12-12-11, 19:40
Αν κάποιο μέλος του forum έχει ανοίξει ίδιο θέμα, πείτε μου. Είμαι καινούριος εδώ.
Λιπών, έχουμε να κάνουμε με μοτέρ Ν46 (150ps). Αρχικά τοποθετήσαμε ένα κιτ αερίου της Ο.Μ.V.L και είχαμε άπειρα προβλήματα με την απόκριση του γκαζιού, με ρελαντί κτλ....στην συνέχεια το ξηλώσαμε και τοποθετήσαμε ένα κιτ της BRC,
πολύ καλύτερη λειτουργία αλλά τώρα έχω πρόβλημα με το ρελαντί σε λειτουργία βενζίνας(πολύ πεσμένο ρελαντί, σβήνει). Όταν γυρνάει στο αέριο όλα οκ. Ξέρει κανείς τίποτα;
Μέτα τα 36άρια όλα είναι κουβάδες.....
Λιπών, έχουμε να κάνουμε με μοτέρ Ν46 (150ps). Αρχικά τοποθετήσαμε ένα κιτ αερίου της Ο.Μ.V.L και είχαμε άπειρα προβλήματα με την απόκριση του γκαζιού, με ρελαντί κτλ....στην συνέχεια το ξηλώσαμε και τοποθετήσαμε ένα κιτ της BRC,
πολύ καλύτερη λειτουργία αλλά τώρα έχω πρόβλημα με το ρελαντί σε λειτουργία βενζίνας(πολύ πεσμένο ρελαντί, σβήνει). Όταν γυρνάει στο αέριο όλα οκ. Ξέρει κανείς τίποτα;
Μέτα τα 36άρια όλα είναι κουβάδες.....