Επιστροφή στο Forum : m6 ή 850 csi
Αν θυμαμαι καλα το m6 ξεπερασε το εμποδιο της 911 στο forum μας.
Τωρα ηρθε η ωρα να ξεπερασει το εμποδιο του μοναδικου και ανεπαναλυπτου m8 ή αλλιως 850csi by Big George.
Αυτη τη φορα ψηφιζω στεγνα m6 χωρις να περιμενω τις αποψεις σας.
m6 μονοδρομος.Ζητω τα 10κυλινδρα κασονια.
Κατω ο 12κυλινδρος Αγαμεμνωνας ας ειναι κι old time classic.
850 και τα μυαλά στο μπλέντερ!! Τον Τομι τον έφαγε.. τώρα θα φάει και τον Στάθη!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Τον Στάθη τον έχουμε για πρωινό Θεσσαλονίκη -Αθήνα και πίσω, θα κουραστεί ο V10 ο 12 δεν φοβάται τίποτα!!!
Άσε που ο Στάθης θα θέλει να φάει και κάτι, τον Γιωργάρα δεν το φοβάμαι!!!!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Περιμενω με αγωνια την απαντηση του Θωμα!!!:original:
super duper
22-11-11, 20:36
M6 επιλέγω (σοβαρο δίλημμα όμως)
δεν υπαρχει καν συγκριση μεταξυ των δυο...
850 ευκολα κιολας....:thumbsup:
Nick bmwlover
22-11-11, 20:39
Μ6 με χιλια για τα παντα,τι να λεμε τωρα...Ειναι καλο,ομορφο,κλασσικο,πολυ ιδιαιτερο το Μ8 αλλα μονο για φωτο,συγκριτικα με το Μ6!!!
Μ6 με χιλια για τα παντα,τι να λεμε τωρα...Ειναι καλο,ομορφο,κλασσικο,πολυ ιδιαιτερο το Μ8 αλλα μονο για φωτο,συγκριτικα με το Μ6!!!
Tα ειπε ολα ο νικολας....Μ6 και τα μυαλα στο μιξερ!!!:thumbsup:
850.
Δεν εχει δημιουργηθει κατι σαν αυτο, μετα απο αυτο.
Το Μ6 σε 50 χρονια θα ειναι ενα ακομα Μ6 απο τα χιλιαδες Μ6.
Θα λες εχω Μ6 και θα σε ρωτανε ποιο απο ολα.
Το 850 ηταν και θα παραμεινει ενα.
850 δαγκωτο.
https://img268.imageshack.us/img268/4468/850csi.jpg
Δεν υπαρχει γιατί ! :thumbsup:
850.
Δεν εχει δημιουργηθει κατι σαν αυτο, μετα απο αυτο.
Το Μ6 σε 50 χρονια θα ειναι ενα ακομα Μ6 απο τα χιλιαδες Μ6.
Θα λες εχω Μ6 και θα σε ρωτανε ποιο απο ολα.
Το 850 ηταν και θα παραμεινει ενα.
850 δαγκωτο.
Το μονο θεμα με το m6 δεν ειναι οτι εχουν κυκλοφορησει πολλα m6, αλλα εχουν κυκλοφορησει 6ρια μικροτερα του m6.
Φαντασου να υπηρχαν m6 χωρις τα μικροτερα αδερφακια τους.
Το τελευταιο απο τη γεννηση του m division κι επειτα.
Και το 8αρι βγηκε σε 840 και 850 απλο.
12 κυλινδρο κουπε ομως η πενβε δεν ξαναβγαλε.
Και το 8αρι βγηκε σε 840 και 850 απλο.
12 κυλινδρο κουπε ομως η πενβε δεν ξαναβγαλε.
η καροτσα ναι σιγουρα ηταν καινοτομια για τη bmw.
ομως 12κυλινδρο εκεινη την εποχη με τοσο χαμηλες επιδοσεις δε θυμαμαι αλλο
dark knight
22-11-11, 21:39
περα απο την πλακα.850 το design της bmw στα καλυτερα της
η καροτσα ναι σιγουρα ηταν καινοτομια για τη bmw.
ομως 12κυλινδρο εκεινη την εποχη με τοσο χαμηλες επιδοσεις δε θυμαμαι αλλο
έτσι είναι
γι αυτό και ψηφίζω Μ6
εκείνη την εποχή η πενβέ είχε δώσει τον εκπληκτικό 12κύλινδρο με 627 άλογα στην μακλάρεν...ήταν κουλό που έβαλε σε τέτοιο αμάξωμα 2βάλβιδο κινητήρα με 299 άλογη
ακόμη και ως ση εσ αη, η δύναμή του ήταν μικρή σε σχέση με τον κυβισμό του και το βάρος του
περα απο την πλακα.850 το design της bmw στα καλυτερα της
αυτο λεω κι εγω απλα το μοτερ για να ειναι ριζοσπαστικο δεν αρκει να ειναι απλα 12κυλινδρο(μαγικη λεξη).Επρεπε να ειναι 130 αλογα πανω για πλακα.
PS Γιωργο μη σκαλιζεις το μοτερ που ειπε κι οΣταθης.Αν εξοικονομησεις χρηματα κανε μαμα και τη καροτσα!
Ο s70 βγαζει 380 αλογα.
Το 850 σας θυμιζω οτι εχει Aktive Hinterachs-Kinematik (τετραδιευθυνση)
Ο κινητηρας αυτος στην εκδοση αλπινα εβγαζε 416 αλογα και ο Κ55 Καπου κοντα στα 475.
Ολα αυτα στις 6.000 στροφες.
Για την εποχη του ηταν τρελο ρισπεκτ.
περα απο την πλακα.850 το design της bmw στα καλυτερα της
850.
Δεν εχει δημιουργηθει κατι σαν αυτο, μετα απο αυτο.
Το Μ6 σε 50 χρονια θα ειναι ενα ακομα Μ6 απο τα χιλιαδες Μ6.
Θα λες εχω Μ6 και θα σε ρωτανε ποιο απο ολα.
Το 850 ηταν και θα παραμεινει ενα.
850 δαγκωτο.
thumbthumbthumb
Ο s70 βγαζει 380 αλογα.
Το 850 σας θυμιζω οτι εχει Aktive Hinterachs-Kinematik (τετραδιευθυνση)
Ο κινητηρας αυτος στην εκδοση αλπινα εβγαζε 416 αλογα και ο Κ55 Καπου κοντα στα 475.
Ολα αυτα στις 6.000 στροφες.
Για την εποχη του ηταν τρελο ρισπεκτ.
την ίδια εποχή, ο s38b36 έβγαζε 315 άλογα από 2 λίτρα λιγότερα thumb
Tsakirakos
22-11-11, 22:10
850... καινοτόμο! ακόμα τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του...
850... καινοτόμο! ακόμα τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του...
+1thumb
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-008_1.jpg
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-002_4.jpg
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-007_2.jpg
....ηθελα να 'ξερα σε ποιοι πουλουσαν αφτερμαρκετ Μ8 σηματακι......γιατι ετσι δεν το αγορασε σιγουρα....850Csi εγραφε....
aggelosmk2
22-11-11, 22:19
850csi :wub: ! Το βλέπω κάποιες φορές στη μάνδρα -Αττικής,οχι στο σαβουριάρη της γειτονιάς- και μου κόβονται τα πόδια....
Nick bmwlover
22-11-11, 22:21
....ηθελα να 'ξερα σε ποιοι πουλουσαν αφτερμαρκετ Μ8 σηματακι......γιατι ετσι δεν το αγορασε σιγουρα....850Csi εγραφε....
Κρατησε το 8 απο ολοκληρο το σημα,κ αγορασε ενα σηματακι///Μ κ τα κολλησε διπλα-διπλα...
dark knight
22-11-11, 22:22
για γρηγορο gt ηταν μια χαρα αυτοκινητο την εποχη που κατασκευαστηκε.
Α ξεχασα,εχουμε αλλο συνδιασμο εδω by George:
https://img88.imageshack.us/img88/2021/56813872.jpg
την ίδια εποχή, ο s38b36 έβγαζε 315 άλογα από 2 λίτρα λιγότερα thumb
Εχεις πάει βόλτα με το 850?
Σοβαρά τώρα.
Το αμάξι δεν είναι για κόντρες. Είναι GT απίστευτο.
Είναι μουρλό εργαλείο.
Μ6 δεν είναι. Γιατι το Μ6 είναι άλλο πράμα.
Το 850csi ομως είναι άλλο πράμα.
Μην ακυρώνετε ένα αυτοκίνητο απο περιστάσεις.
Εχεις πάει βόλτα με το 850?
Σοβαρά τώρα.
Το αμάξι δεν είναι για κόντρες. Είναι GT απίστευτο.
Είναι μουρλό εργαλείο.
Μ6 δεν είναι. Γιατι το Μ6 είναι άλλο πράμα.
Το 850csi ομως είναι άλλο πράμα.
Μην ακυρώνετε ένα αυτοκίνητο απο περιστάσεις.
κόντρες δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου άρα δε με ενδιαφέρουν
να μην μπερδευόμαστε...εδώ τέθηκε μια σύγκριση και βάση αυτής μιλάμε thumb
αν είναι δυνατόν να ακυρωθεί το 850
παρεπιπτόντως ένα φιλαράκι μου έχει κλεισμένο ένα σε γκαράζ χωρίς πινακίδες
κόντρες δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου άρα δε με ενδιαφέρουν
να μην μπερδευόμαστε...εδώ τέθηκε μια σύγκριση και βάση αυτής μιλάμε thumb
αν είναι δυνατόν να ακυρωθεί το 850
παρεπιπτόντως ένα φιλαράκι μου έχει κλεισμένο ένα σε γκαράζ χωρίς πινακίδες
Να το βγάλετε βόλτα οπωσδήποτε.
Είναι εμπειρία.
thumb
Να το βγάλετε βόλτα οπωσδήποτε.
Είναι εμπειρία.
thumb
έχει βγει βόλτα βρε...
Έχω οδηγήσει την Μ5 του γείτονα, φαντάζομαι λοιπόν πως η Μ6 είναι ακόμα καλύτερη. Οι δεκαετίες που τη χωρίζουν από την 8άρα της δίνουν αναμφισβήτητο προβάδισμα παντού. Βλέποντας όμως την 850 CSI, την ερωτεύεσαι αμέσως. Το μυαλό λέει Μ6, η καρδιά 850. Εγώ θ' ακολουθούσα την καρδιά.
Θα προτιμούσα αυτό.. AlpinaΒ12 5.0 μοτερ 257KW/350PS. 6αρι σαζμαν απο 850csi σ αυτη τη καροτσα..
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/8.jpg
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/4.jpg
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/10.jpg
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/9.jpg
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/11.jpg
https://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00017/1.jpg
:whistle:
btw vote for 850 csi
το έχω δει στην e30.de
με το βάρος που έχει μπροστά απαγορεύονται οι στροφές...
φοβερή δουλειά πάντως...
850 και απο μενα... thumb
katsaraios
23-11-11, 01:24
Το 850 σας θυμιζω οτι εχει Aktive Hinterachs-Kinematik (τετραδιευθυνση)
μια διορθωση ο Γιωργαρας λεει τεραδιασθηση,μην αλοιωνουμε τα γραφομενα του !!!
850 csi και εγω για ενα απλο λογο οπως το βλεπω..
Το 8αρι το εβλεπες και σου τρεχαν τα σαλια ,το 6 αρι αντιστοιχα ηρθε σε μια εποχη που και η κουτση μαρια ειχε μπεμβε και τα λιγοτερα απο 200 αλογακια θεωρουνται "ψοφια" ακομα και σε καθημερινης χρησης αμαξι...
Η συγκριση λοιπον των 2 εποχων φερνει -για μενα τουλαχιστον- μπροστα το 8.
:thanks:
το βλεπω διαφορετικα....
νομιζω οτι το αυτοκινητο ειχε διαφορετικη αξια τη δεκαετια του 90 και διαφορετικη σημερα..
το 92 που πηρε ο πατερας του κολλητου μου ενα 316 (χωρις ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα...)περνουσε απο το δρομο και οι μισοι γυρνουσαν να το δουν...
σημερα ενα ε90 316 ειναι ενα αυτοκινητο της σειρας και μιλαω κυριολεκτικα.οχι βεβαια σαν ενα αβενσις!
την εποχη του 850 και για να ειμαστε πιο σωστοι,την εποχη της σειρας 8,το σχεδιο ηταν πολυ προχω...
και βεβαια το 850 δεν ηταν το υπεροπλο της bmw!
τοτε το υπεροπλο εξακολουθουσε να ειναι το μ3-μ5.αυτες οι σειρες υπηρχαν!!
παμε στο σημερα που μιλαμε για ενα χλιδατο κουπε οπως η 6ρα.
την επιασε η Μ και την εκανε μ6 δινοντας ενα φοβερο κινητηρα,ενα επισης φοβερο πλαισιο,ομως σε μια εποχη που το φαντασμαγορικο εχει γινει ....κοινο!
και επισης αν ειναι να μιλαμε για αυτοκινητα θα πρεπει να μιλαμε παντα σε εργοστασιακη βαση..
το να παρεις μ6 και να μην το στριψεις ποτε σου....
το να παρεις 850 και να μην το στριψεις ποτε σου..
πραγματικα αν γινονταν,θα ηθελα και τα δυο στο γκαραζ μου και μαλιστα πισω απο βιτρινα...
αλλα εδω μιλαμε για ενα χλιδατο κουπε με επιδοσεις του 90 και ενα σχεδον αγωνιστικο αμαξι με χλιδη του 2010....
andreas110080
23-11-11, 08:17
την εποχη του 850 και για να ειμαστε πιο σωστοι,την εποχη της σειρας 8,το σχεδιο ηταν πολυ προχω...
και βεβαια το 850 δεν ηταν το υπεροπλο της bmw!
τοτε το υπεροπλο εξακολουθουσε να ειναι το μ3-μ5.αυτες οι σειρες υπηρχαν!!
παμε στο σημερα που μιλαμε για ενα χλιδατο κουπε οπως η 6ρα.
την επιασε η Μ και την εκανε μ6 δινοντας ενα φοβερο κινητηρα,ενα επισης φοβερο πλαισιο,ομως σε μια εποχη που το φαντασμαγορικο εχει γινει ....κοινο!
και επισης αν ειναι να μιλαμε για αυτοκινητα θα πρεπει να μιλαμε παντα σε εργοστασιακη βαση..
το να παρεις μ6 και να μην το στριψεις ποτε σου....
το να παρεις 850 και να μην το στριψεις ποτε σου..
πραγματικα αν γινονταν,θα ηθελα και τα δυο στο γκαραζ μου και μαλιστα πισω απο βιτρινα...
αλλα εδω μιλαμε για ενα χλιδατο κουπε με επιδοσεις του 90 και ενα σχεδον αγωνιστικο αμαξι με χλιδη του 2010....
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το φίλο παραπάνω!!!
kanena apo ta dyo , m5 protimo, eimai klasikouras
850.
Δεν εχει δημιουργηθει κατι σαν αυτο, μετα απο αυτο.
Το Μ6 σε 50 χρονια θα ειναι ενα ακομα Μ6 απο τα χιλιαδες Μ6.
Θα λες εχω Μ6 και θα σε ρωτανε ποιο απο ολα.
Το 850 ηταν και θα παραμεινει ενα.
850 δαγκωτο.
+1 ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!:th_Laie_67-1:
Αν θυμαμαι καλα το m6 ξεπερασε το εμποδιο της 911 στο forum μας.
Τωρα ηρθε η ωρα να ξεπερασει το εμποδιο του μοναδικου και ανεπαναλυπτου m8 ή αλλιως 850csi by Big George.
Αυτη τη φορα ψηφιζω στεγνα m6 χωρις να περιμενω τις αποψεις σας.
m6 μονοδρομος.Ζητω τα 10κυλινδρα κασονια.
Κατω ο 12κυλινδρος Αγαμεμνωνας ας ειναι κι old time classic.
Οντως Νικ το εμ6 δεν πρεπει να λεγετε κασονι ειναι κι αυτο Πυροβολο Οπλο αλλα,,,,,ενα σαξο η ενα κουπρα λεον Ας πουμε ειναι Κασονια
Tα ειπε ολα ο νικολας....Μ6 και τα μυαλα στο μιξερ!!!:thumbsup:
και ΓΩ ειμαι της γνωμης για το εμ6 πως να το κανουμε αλλα αν βρισκοταν ευκαιρια να το βρω πουθενα δε κολωνο να πατησω για χιλιομετρα
Το μονο θεμα με το m6 δεν ειναι οτι εχουν κυκλοφορησει πολλα m6, αλλα εχουν κυκλοφορησει 6ρια μικροτερα του m6.
Φαντασου να υπηρχαν m6 χωρις τα μικροτερα αδερφακια τους.
Το τελευταιο απο τη γεννηση του m division κι επειτα.
Οχι εδω εισαι λαθος Να δες τα πιο καινουργια μι6 τα F10/30 με τα 555αλογα που βγηκαν φετος αν δε κανω λαθος,,,,, ειναι καπως δυνατωτερα και λιγο ταχυτερα απο τα ε60/63 οποτε δεν ειναι ολα τ'αλλα μικροτερα!!!!!
Ο s70 βγαζει 380 αλογα.
Το 850 σας θυμιζω οτι εχει Aktive Hinterachs-Kinematik (τετραδιευθυνση)
Ο κινητηρας αυτος στην εκδοση αλπινα εβγαζε 416 αλογα και ο Κ55 Καπου κοντα στα 475.
Ολα αυτα στις 6.000 στροφες.
Για την εποχη του ηταν τρελο ρισπεκτ.
αυτη εδω Σταματη η Αλπινα μπι 12 οντως εργαλειο:
https://img190.imageshack.us/img190/779/83818278.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/190/83818278.jpg/)
+1thumb
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-008_1.jpg
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-002_4.jpg
https://img.infocoches.com/img/bmw/1992-850CSi/bmw_1992-850CSi-007_2.jpg
....ηθελα να 'ξερα σε ποιοι πουλουσαν αφτερμαρκετ Μ8 σηματακι......γιατι ετσι δεν το αγορασε σιγουρα....850Csi εγραφε....
Αρη απ οτι εχω δη μεχρι το 94 που βγηκαν τα 1100 κομματια αυτα βγηκαν με επιγραφη πισω σι ες αιη στα επομενα 2 χρονια 95-96 απο 5 ετη συνολικης παραγωγης τα τελευταια 400 αγοραστηκαν μονο κατα παραγγελια και επειδη εκλεινε το μοντ. πολλα οπως το δικο μου ιουνιος 95 βγηκαν Η παραγγελθηκαν με ///Μ σηματα γιατι επερνε τον τιτλο απο το Προτοτυπ που δεν ηταν σειρα 8 παραγωγης αμαξι αλλα ενα αγωνιστηκο Προτοτυπο που κατα το πλειστον πολλα πηρε απο πανω του το 850ΣΙ ΕΣ ΑΙΗ και κατι (εξαιρουμενου το american version που βγηκε χωρις γνησια ///Μ φρενα ΑΗΚ τετραδιευθυνση ///Μ καθρεφτες κ.α.) το αμαξι κατα σημεια γινωταν χειροποιητο π.χ. μεσα στοις πορτες μου εχω μανισιες μπαρες ασφαλειας το διαφορικο εχει Ολοκληρη γεφυρα δικια του για να αρμοζει με τα Υδραυλικα Μαρκουτσια του και Ηλεκτρονικα το ΑΗΚ τετραδιευθυνση
κι εγω τετοιο ηθελα να παρω γιωργαρα μου αλλα δεν το πουλαγε η bmw...
ετσι πηρα Μ6, συμβιβασμος θα μου πεις, αλλα τι να κανω...
savvas bmwdakias
23-11-11, 12:21
850 θα πω και γω.Πραγματικα νομιζω οτι το εβλεπα με τετοιο θαυμασμο οταν ημουνα μικρος,ηταν φεραρι της εποχης για μενα.Εν το μεταξυ βλεπω την τελευταια βδομαδα μια κοκκινη 850 με ξενα νουμερα να ανεβοκατεβαινει την Λ.Πεντελης και οποτε το βλεπω σταματαω για να το χαζεψω.
Αρη απ οτι εχω δη μεχρι το 94 που βγηκαν τα 1100 κομματια αυτα βγηκαν με επιγραφη πισω σι ες αιη στα επομενα 2 χρονια 95-96 απο 5 ετη συνολικης παραγωγης τα τελευταια 400 αγοραστηκαν μονο κατα παραγγελια και επειδη εκλεινε το μοντ. πολλα οπως το δικο μου ιουνιος 95 βγηκαν Η παραγγελθηκαν με ///Μ σηματα γιατι επερνε τον τιτλο απο το Προτοτυπ που δεν ηταν σειρα 8 παραγωγης αμαξι αλλα ενα αγωνιστηκο Προτοτυπο που κατα το πλειστον πολλα πηρε απο πανω του το 850ΣΙ ΕΣ ΑΙΗ και κατι (εξαιρουμενου το american version που βγηκε χωρις γνησια ///Μ φρενα ΑΗΚ τετραδιευθυνση ///Μ καθρεφτες κ.α.) το αμαξι κατα σημεια γινωταν χειροποιητο π.χ. μεσα στοις πορτες μου εχω μανισιες μπαρες ασφαλειας το διαφορικο εχει Ολοκληρη γεφυρα δικια του για να αρμοζει με τα Υδραυλικα Μαρκουτσια του και Ηλεκτρονικα το ΑΗΚ τετραδιευθυνση
Ευχαριστουμε Γιωργο για τις σπανιες πραγματικα πληροφορειες!!!thumb
ΥΣ.τι εγινε ξαφνικα και γραφεις καλυτερα(ειδικα ορθογραφικα) και πιο κατανοητα??? :shok: .....με διαφορα λεμε τωρα!!!....μπας και τα 'μπλεξες με καμμια δασκαλα???:thumbsup:
Ευχαριστουμε Γιωργο για τις σπανιες πραγματικα πληροφορειες!!!thumb
ΥΣ.τι εγινε ξαφνικα και γραφεις καλυτερα(ειδικα ορθογραφικα) και πιο κατανοητα??? :shok: .....με διαφορα λεμε τωρα!!!....μπας και τα 'μπλεξες με καμμια δασκαλα???:thumbsup:
Μπα, ο Γιώργος τις θέλει μικρές και ναζιάρες. Ξέρεις, το πρωί φοιτήτριες, το βράδυ... καθηγήτριες.
Μπα, ο Γιώργος τις θέλει μικρές και ναζιάρες. Ξέρεις, το πρωί φοιτήτριες, το βράδυ... καθηγήτριες.
ειναι αυτο που λεμε: το πρωι ροκακιας το βραδυ καμαριερα.
κι εγω τετοιο ηθελα να παρω γιωργαρα μου αλλα δεν το πουλαγε η bmw...
ετσι πηρα Μ6, συμβιβασμος θα μου πεις, αλλα τι να κανω...
thumb
:original::original: ο χαλκός και ο μπρουτζος οσο και άψογα οσο και ομορφα να εργαστεί δεν παραμένει χαλκός και μπρουτζος γιατι μια μερα μαυρίζει,,
Αλλα ο χρυσός παραμένη ΠΆΝΤΟΤΕ χρυσός και μετα σπο χιλιάδες χρόνια.
Ναι φιλε εξαρτάται τι θες να εχεις μου λες για v12 της μακ λαρεν Εγω θα σου πω για καλυτερο v12 της φερραρι ακομη και χρονια μετέπειτα ξερης τι σου δινη ο κατασκευαστής στα 100.000 χιλιομετρα?? Αλλαγη μπλοκ κινητήρα ολόκληρου το δικαιολογη φαντάσου και το δικο μου το 850CSÌ εχω 241.000 και κατι ψιλα και ακομη στρώνη συμπίεση 11το max ακομη στρωνη.
Ξερεις γιατί?????
Γιατι οι ιταλοί και οι μακ λαρρεν ξεζουμίζουν το κύλινδρο σε συμπίεση-στροφές γιαυτο εχουν τα 600 και 800 αλογα στα κυβικα αυτα σε βε 12.
Εγω παραμένω πιστός στο κατασκευαστή Μ με 1 προγραμματάκι ειμαι οκ.
Ξερεις οταν δημιουργησε η μπ εμ β το 850CSÌ για πρώτη φορά τι δήλωσε ? Το ABSOLUTE DRIVING MACHINE δεν δηλωσε το γρηγωρότερο αλλα το ΑΠΌΛΥΤΟ μηχάνημα οδήγησης συμπεριλαμβανομένου το οτι διαθέτη γρήγορη οδήγηση , το γρηγωρότερο με το ΑΠΟΛΥΤΟ υπαρχη διαφορά.
Πιο λιγο ο ες 70 βγαζη ολα τα άλογα στις 5.300 σ.α.λ. ως τις 7.000 κοφτη παραμενη μια ευθεια η καμπύλη ιποδύναμης το δικο μου εχει πρόγραμμα + ελευθέρας λειτουργεία 450HP.
Aλλά ΟΛΑ ατμόσφαιρα.
Εχει στην Αθήνα 850CSÌ αλήθεια??
Οχι φιλαράκο τα 1000 και κατι 850CSÌ ( euro version ) δεν δώθηκαν με στανταρτ σηματοκοληση αλλα κατόπιν την επιθυμία του αγοραστή παραγγελιοδοχου αλλα φερουν την επικρατέστερη σηματοκοληση ( 850CSÌ ) kαι αλλα απλως Μ η Μ8 στο δικο μου ο Σουηδός που το παραγγηλε ο πρώτος το παραγγηλε ετσι οπως ηθελε.
Εγω ειμαι ο δευτερος και τελευταίος διά παντός. Εδω κράτησα φοτο της αγγελιας πριν το πάρω.
Πιες δεκαετιες φιλος το δικο μου 850CSÌ ειναι το 95 ε το το 2005 βγάλανε το μι5/6 ε60/61 ηταν 9 χρονια μετά εκτός αν εννοης τα μετέπειτα μι5.
Το 840/50 ειναι e31 και οχι ε30.
Έχω πάρει κλωστή και βελόνα ,είμαι έτοιμος για ράψιμο
τι ενοης ( σκάλισμα μοτερ ) το μοτέρ μου ειναι μανισιο με εξελιγμένο προγρ. Ολο ατμοσφερα
το σωμα του αυτ. παλι συμφωνα με την αναρτηση του ειναι μανισιο και φενετε παλι μανισιο την γραμμη του e31 850 που αρχιζη απο εμπρος ως πισω Ειναι εκεί μαμά το αυτ.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.