Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : 2013 Lotus Esprit 4.4L V8



Monsta
21-11-11, 14:20
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-5.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/lotus-esprit-frt34.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-6.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-9.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-4.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-7.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-1.jpg
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-8.jpg

Χρίστος
21-11-11, 14:47
https://i272.photobucket.com/albums/jj169/Eau_Rouge/2013-lotus-esprit-6.jpg



VS

https://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200909/bmw-vision-efficient-1_800x0w.jpg

BILL007
21-11-11, 14:57
:tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1: :tt1::tt1:TEΛΟΣ!!!!ΠΡΟΤΙΜΑΩ LOTUS ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΑΑ!!!!:warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley:

Stamatis
21-11-11, 14:59
Τι θα πουν για αυτο το αμαξι:
Clarkson: an orgasmic masterpiece of british brilliance and technology
AutoBild: χαμηλης ποιοτητας εφαρμογη στα πανελ, καταναλωση του στοπ του φρενου σε μη αποδεκτα επιπεδα και κλεμμενη ιδεα
Fast lane: damn quick in a staight line
4troxoi δια χειρος Στρατισσινο: παμε σαν αλλωτε να δοκιμασουμε οδηγησουμε απολαυσουμε και εν τελει κρινουμε, ωστε να αποφασισουμε προτεινουμε δικαιολογησουμε την κατασκευη αυτη των Βρεττανων. Μπλα μπλα μπλα μπλα και θα καταληξει στο τελος οτι η Νισαν βγαζει καλα αμαξια.

Τεσπα, δεν μου αρεσει εμενα, γκαλιρντιζει αρκετα και φερραριζει στο παραθυρο της μηχανης.
Προτιμω μια εξιζ η μια γκαβλαρντω οριτζιναλε

Οτι και να κανουν, κορβετ δεν ειναι.

Stamatis
21-11-11, 15:00
:tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1::tt1: :tt1::tt1:TEΛΟΣ!!!!ΠΡΟΤΙΜΑΩ LOTUS ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΑΑ!!!!:warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley:

ΒΑΝ ....

BILL007
21-11-11, 15:13
Δώστε μου το Lotus και μετά https://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gifhttps://forum.beer.gr/images/smilies/banme.gif

Χρίστος
21-11-11, 15:23
Προτιμω μια εξιζ η μια γκαβλαρντω οριτζιναλε


Το χαλικι που πατας να το αισθανεσαι στο κ..λο απο το χαμηλωμα....
Να σου καιγεται το χερι οταν ζεσταινεις το μοτερ....
Χωρις πολλα πολλα περιτα μπλιμπλικια.....

Stamatis
21-11-11, 15:26
Ναι και το πασχα να κανεις ειτε το κοκορετσι ειτε τον ιουδα φλαμπε.
Ασε.....

nfot
21-11-11, 15:53
Αν και γκαλαρδιζει, οπως αναφερθηκε, ΜΕ αρεσει με 1.000.

Driver M
21-11-11, 15:59
Απίστευτο!

Μπροστά σε αυτό η προηγούμενη esprit δείχνει παλαιολιθική!

doctore
21-11-11, 16:05
Επιτέλους ένα LOTUS που βλέπεται !
Άν έχει και το DNA του παλιού ESPRIT ...
Mόνο με KAWASAKI μπορούσε να συγκριθεί !

Dimzan
21-11-11, 17:42
αν αυτο το αμαξι ειχε μπροστα σημα λαμποργκινι θα ορκιζομουν πως ειανι λαμποργκινι.


ακομα και σε λοτους παντως ειναι πανεμορφο, δε με χαλαει :D

EVERGET
21-11-11, 18:25
Δε μου αρέσει, δεν έχει να πει τπτ το νέο σχεδιαστικά, δεν ενσωματώνει κανένα στοιχείο από τα παλιά esprit και δεν έχει στίγμα.

z3 2.2
21-11-11, 18:30
Σαν R8 δεν ειναι?

aristent
21-11-11, 19:08
Τι θα πουν για αυτο το αμαξι:
Clarkson: an orgasmic masterpiece of british brilliance and technology
AutoBild: χαμηλης ποιοτητας εφαρμογη στα πανελ, καταναλωση του στοπ του φρενου σε μη αποδεκτα επιπεδα και κλεμμενη ιδεα
Fast lane: damn quick in a staight line
4troxoi δια χειρος Στρατισσινο: παμε σαν αλλωτε να δοκιμασουμε οδηγησουμε απολαυσουμε και εν τελει κρινουμε, ωστε να αποφασισουμε προτεινουμε δικαιολογησουμε την κατασκευη αυτη των Βρεττανων. Μπλα μπλα μπλα μπλα και θα καταληξει στο τελος οτι η Νισαν βγαζει καλα αμαξια.

Τεσπα, δεν μου αρεσει εμενα, γκαλιρντιζει αρκετα και φερραριζει στο παραθυρο της μηχανης.
Προτιμω μια εξιζ η μια γκαβλαρντω οριτζιναλε

Οτι και να κανουν, κορβετ δεν ειναι.

:whistle:.....εχεις καμμια συγγενεια με τον Στρατισσινο???


Επιτέλους ένα LOTUS που βλέπεται !
Άν έχει και το DNA του παλιού ESPRIT ...
Mόνο με KAWASAKI μπορούσε να συγκριθεί !

+1thumb

VanVIC
21-11-11, 19:51
Υποθέτω οτι αυτή η Lotus είναι η "απάντηση" της εταιρίας στη νέα McLaren MP4 και στη Ferrari 458.
Πάντως ο σχεδιασμός δεν δείχνει να "δένει" με το παρελθόν.

Αλήθεια, πού ανήκει σήμερα η Lotus ;

Monsta
21-11-11, 20:10
Το αμάξι είναι πολύ τουμπανιαρισμένο απ όπου και να το κοιτάξεις.

https://www.elusivemedia.com/gallery2/d/35167-3/DSC_0799.jpg
https://www.elusivemedia.com/gallery2/d/35170-3/DSC_0800.jpg
https://www.elusivemedia.com/gallery2/d/35173-3/DSC_0801.jpg
https://www.elusivemedia.com/gallery2/d/35176-3/DSC_0802.jpg
https://www.elusivemedia.com/gallery2/d/35179-3/DSC_0803.jpg



UPDATE 10/24/2011 : The British company has been working on what will be the engine for the future Esprit at its headquarters in Hethel, Norfolk. The new 4.8L V8 engine has achieved 570 HP at around 9000rpm and 398 lb-ft of torque at a bit higher than 3000rpm, but Lotus Chief Technical Officer, Wolf Zimmermann, says this engine can reach up to 630 HP at 9,400 rpm and 424 lb-ft of torque between 5,500 and 6,000rpm. The V8 weighs in at about 375 lbs, which is about 176 lbs lighter than the original 5.0L V8 Lotus was going to borrow from Lexus. (NZHerald)



Dispelling rumors of a Lexus LFA-sourced V-10 onboard, Lotus announced that the power driving the rear wheels will come from a mid-mounted supercharged 5.0-liter V-8 pumping out between 542 bhp and 611 bhp, depending on tuning, with 531 lb.-ft. of torque. The engine, out of the Lexus IS F, utilizes direct and port fuel injection, scavenged cylinder heads, dry sump lubrication and electronically controlled variable valve timing.

Following the “manumatic” transmission trend, the EspritΆs V-8 will mate up with a 7-speed paddle-shift dual-clutch gearbox (DCT). There has been no mention so far of a possible manual transmission option, but weΆre hoping (as weΆre sure the late Mr. Chapman is too) that Lotus will stay true to its roots. What will be an option however is a street-going version of the Kinetic Energy Recovery System (KERS) you may remember from last yearΆs Formula 1 season, which provides added performance when called upon. Last, the new Esprit, along with the new Elan, will be available in open-top form as well as coupes.

At $171,000, the 2-seat Esprit is sure to cause a stir when it comes to market in 2013. And if plans to make the car comply with future FIA and IMSA GT regulations hold true, this new Esprit should stir up some track competition as well.

https://www.roadandtrack.com/auto-sho...3-lotus-esprit


https://www.youtube.com/watch?v=AdqryWhm6yQ&feature=player_embedded



Το λινκ της 1ης σελίδας που ξέχασα ... https://www.autoblog.com/2011/11/18/lotus-confirms-in-house-v8-lego-like-chassis-has-potential/

Nikos
21-11-11, 20:15
Η Esprit Turbo στην εποχή της ήταν απλά μοναδική. Σε λευκο με κόκκινα γραφικά στο πλάι και χρυσές ακτίνες στις ζάντες, η σε μαύρο με χρυσα γραφικά και αντίστοιχες ζάντες ( αλλά Lotus F1 John Player Special) δεν έμοιαζε ούτε με Audi ούτε με Lamborghini. Ήταν παναλαφρη, ενώ αυτή θα είναι βαριδι με 4.8 μοτέρ , πανγρηγορη για την εποχή της και κουκλαρα. Τούτο το υβριδιο θαρρείς πως είναι πολύ Deja vu κατάσταση.

Stamatis
21-11-11, 20:18
Υποθέτω οτι αυτή η Lotus είναι η "απάντηση" της εταιρίας στη νέα McLaren MP4 και στη Ferrari 458.
Πάντως ο σχεδιασμός δεν δείχνει να "δένει" με το παρελθόν.

Αλήθεια, πού ανήκει σήμερα η Lotus ;

στην μαλαισιανή Perusahaan Otomobil National Bhd

Monsta
21-11-11, 20:26
Η εταιρεία ακολουθεί τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις του 21ου αιώνα όπως άλλωστε και οι ανταγωνιστές της (Lambo, Ferrari). To σχήμα το βρίσκω απόλυτα αρμονικό και επιθετικό, αν και τα πλαϊνά νεύρα φέρνουν αρκετά σε 458. Πίσω έχει στοιχεία από LFA.

Stamatis
21-11-11, 20:29
Η εταιρεία ακολουθεί τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις του 21ου αιώνα όπως άλλωστε και οι ανταγωνιστές της (Lambo, Ferrari). To σχήμα το βρίσκω απόλυτα αρμονικό και επιθετικό, αν και τα πλαϊνά νεύρα φέρνουν αρκετά σε 458. Πίσω έχει στοιχεία από LFA.

θα μπορούσε πολύ απλά, όπως και οι προηγούμενες να μοιάζει με lotus και να τελειώνει το θέμα.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ea/Lotus_Europa_SE_000_since_2008_frontleft_2010-02-21_A.jpg

Stamatis
21-11-11, 20:30
https://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S41fQ8L38ZI/AAAAAAACkpA/16uYyxqiYNA/s1600/Lotus-Evora-Carbon-Concept-7.JPG

Stamatis
21-11-11, 20:31
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Lotus_Exige_S_front.jpg

Stamatis
21-11-11, 20:32
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/1995LotusEspritS4s_3049.jpg

Stamatis
21-11-11, 20:34
άποψή μου, η εταιρεία είχε ταυτότητα.
Δυστυχώς, χάθηκε.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/Lotus_Elise_GT1_Road_Car.jpg

Monsta
21-11-11, 20:43
Μιλάμε για σύγχρονα σχέδια.

Η Europa και η άλλη στη 2η φωτό are just hideous ως σχήματα.

Οι παλιές, ναι, είχαν ταυτότητα, αλλά τη προηγούμενη esprit απλά τη χάζευες. Δεν μπορούσες καν να μπεις μέσα.

gnx
21-11-11, 20:45
αυτο ειναι lotus

https://www.classicandperformancecar.com/features/octane_features/231381/for_your_eyes_only.html

Monsta
21-11-11, 20:52
αυτο ειναι lotus

https://www.classicandperformancecar.com/features/octane_features/231381/for_your_eyes_only.html


Yeah! Car will self-destruct in 5, 4, 3, 2, 1 ..... :drive:

z3 2.2
21-11-11, 21:16
οι Λωτοι ειχαν αυτο το lighweight attitude που φαινεται να πηγε περιπατο στο βωμο των επιδοσεων και των ηλεκτρονικων τζιβιτζιλικιων.
Εγω το Lotus μου το θελω ενα σκαλι πιο βαρυ και πολιτισμενο απο το Caterham μου!!!

Stamatis
21-11-11, 21:23
Yeah! Car will self-destruct in 5, 4, 3, 2, 1 ..... :drive:

ναι ρε χλέμπουρα, και η https://2.bp.blogspot.com/_SJmRSpX3iIw/TP9BmU15spI/AAAAAAAAAcs/uFDYkv_BL_E/s1600/uma-thurman.jpg Uma δεν ξέρει να μαγειρεύει, αλλά χου ακξουαλι γκιβς ε φακ?

Ωραίο αμάξι η νέα λότους, όμορφο, αρμονικό, δυνατό, αλλά Λότους, δεν είναι έτσι όπως τις ξέρουμε.

doctore
21-11-11, 21:41
:shok::shok:
Μιλάμε για σύγχρονα σχέδια.

Η Europa και η άλλη στη 2η φωτό are just hideous ως σχήματα.

Οι παλιές, ναι, είχαν ταυτότητα, αλλά τη προηγούμενη esprit απλά τη χάζευες. Δεν μπορούσες καν να μπεις μέσα.

Εσύ δεν μπορούσες να μπεις μέσα.:original:
Εγώ μια χαρά μπήκα, στη μία και μοναδική βόλτα που είχα κάνει, και μου έχει μείνει αξέχαστη!
Υψος ουρανού 1,2κάτι , κάθισμα στην άσφαλτο, και ο συμπλέκτης ήτανε στο ίδιο
ύψος με το κόλο του καθίσματος.
Δευτέρα 125 km/h με το μοτέρ να ουρλιάζει στη πλάτη μου !:thumbsup:
Στα φρένα έκανες το σταυρό σου και 3 ευχέλαια !:shok:

Monsta
21-11-11, 23:01
:shok::shok:

Εσύ δεν μπορούσες να μπεις μέσα.:original:




Έχω 4 πελάτες. Όταν έρχονται είναι ΕΦΙΑΛΤΗΣ.

Αφού λοιπόν σ αρέσει τόσο πολύ η μπανιέρα, θα σε φωνάζω να κάνεις εσύ τις μανούβρες, οκ? :original:

playmaker
21-11-11, 23:02
τι να πει παιδια κανεια για την elise και μαλιστα στην sc Με 260 αλογα ενα αμαξι που κοντραρε με 260 αλογα m3 ferrari κτλ στη πιστα....και φτιαγμενο ειδικα με κανα κομπρεσορα ηταν αλλου.
πιστευω οτι η Lotus σου προσφερε κατι διαφορετικο σε σχεση με τα αλλα supercar Που λιγο πολυ μοιαζουν!και επισης νομιζω πως η ικανονητες ενος οδηγου ειναι αναλογες με τις ικανοτητες του αν οδηγησει σωστα μια lotus.παραδεχομαι εναν οδηγο μονο οταν ξερει και οδηγαει καλα μια lotus.....

doctore
22-11-11, 18:53
Έχω 4 πελάτες. Όταν έρχονται είναι ΕΦΙΑΛΤΗΣ.

Αφού λοιπόν σ αρέσει τόσο πολύ η μπανιέρα, θα σε φωνάζω να κάνεις εσύ τις μανούβρες, οκ? :original:

Eπιτρέπεται η ανοικτή μανούβρα μέσω Κηφισίας ? :thumbsup: