PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 330



Dimitrisc
20-11-11, 22:21
Καλησπερα σας και απο εμενα..Ειμαι καινουργιος στο forum..Σπουδαζω στην Σοφια στην Βουλγαρια και ειμαι ετοιμος να παρω μια BMW 330 -02 μοντελο βενζινη..Ολες αυτες εδω εχουν γυρω στα 10.000 λεβα δηλαδη 5.000 ευρο!Θελω να σας ρωτησω τι βελτιωσεις μπορω να της κανω και αν αξιζει!Ενας φιλος μου που δουλευε σε συνεργειο BMW μου εχει πει οτι με προγραμμα εξατμσιη παει γυρω στα 270 και με κομπρεσορα μπορεις να φτασεις τα αλογα της Μ3!Ειναι αληθεια?Σας ρωταω γιατι σιγουρα ειστε πιο ειδικοι πανω στο θεμα!Ευχαριστω προκαταβολικα για την οποια βοηθεια!:original:

ziaba
20-11-11, 22:59
Καλώς ήρθες!

γιατί δε παίρνεις κατεύθυαν m3?

katsaraios
20-11-11, 23:03
καλως ηρθες φιλε
αν επιτρεπεται γιατι θες να το ανεβασεις σε ισχυ?
ειχες παλιοτερα και δεν σου εφτανε η δυναμη του??

stefm5
20-11-11, 23:18
με πρόγραμμα και εξάτμιση το πολύ να φτάσεις τα 250...

merbeind
20-11-11, 23:30
18 ετων χωρις να εχεις εμπειρια απο πισωκινητο και 231 αλογα ατμοσφαιρα θελεις παραπανω;10 χρονια οδηγος ειχα μονο πισωκινητα και παρολο αυτα το μοτερ που θελεις να αναβαθμισεις με πολυ ζορι το βαζω κατω.
Τεσπα για να απαντησω στην ερωτηση σου με προγραμμα φτανει οπως αναφερθηκε μεχρι 250 αλογα,με κομπρεσορα φτανει 350 περιπου

deepBLUE
21-11-11, 00:05
Καλώς ήρθες καλή διαμονη και καλα ποσταρίσματα !!!!
Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι λουλούδι και με αρκετές δυνατότητες αλλα και πολυ ελαστικό !
Με φίλτρο προγραμμα εξατμιση και εκεντροφορους θα πας γύρω στα 260.
Όσο αφορά το κομπρεσσορα ανάλογα ποιον θα φορεσεις και σε πιο στάδιο θα πας μπορείς να φτάσεις μέχρι 450-460 ίππους.

GEORGE316
21-11-11, 07:12
Οπως ειπαν και οι φιλοι,το μοτερακι αυτο ειναι διαμαντακι...
πρωτα απο ολα θα χρειαστεις καιρο να χορτασεις τη δυναμη του...
εισαι 18 και μιλαμε για τριλιτρο 230 αλογων...θαεισαι με 5 σε ανηφορα και θα βγαινεις για προσπεραση...
παρολα αυτα υπαρχουν δειγματα στην ελλαδα που με ενα κομπρεσορα κανουν μαμα Μ3 να κλαινε.
απο εκει και περα οσο πληρωνεις..βαζεις.
η λυση του κομπρεσσορα εινιαι και η πιο αξιοπιστη βεβαια.

deepBLUE
21-11-11, 13:22
Οπως ειπαν και οι φιλοι,το μοτερακι αυτο ειναι διαμαντακι...
πρωτα απο ολα θα χρειαστεις καιρο να χορτασεις τη δυναμη του...
εισαι 18 και μιλαμε για τριλιτρο 230 αλογων...θαεισαι με 5 σε ανηφορα και θα βγαινεις για προσπεραση...
παρολα αυτα υπαρχουν δειγματα στην ελλαδα που με ενα κομπρεσορα κανουν μαμα Μ3 να κλαινε.
απο εκει και περα οσο πληρωνεις..βαζεις.
η λυση του κομπρεσσορα εινιαι και η πιο αξιοπιστη βεβαια.

Για να παει στη λυση του κομπρεσορα τουλαχιστον για stage2+ ετσι και αλλιως πρεπει να προηγηθουν και ολα τα προαναφερομενα εκτος του προγραμματος που θα πρεπει να ειναι αυτο που δινει ο κατασκευαστης για το κομπρεσερ.
Το ιδιο αξιοπιστο και ισως ακομα πιο πολυ (μια και δεν παρεμβαινεις ιδιαιτερα καπου) ειναι η λυση, φιλτρο, προγραμμα, χταποδι ,εξατμιση, εκεντροφοροι με τη διαφορα πως αν πας σε επωνυμα προιοντα θα παρεις 30 το πολυ αλογα και θα σου στοιχισουν οσο ενας κομπρεσορας ενω με τον κομπρεσερ και μονο θα πας στη χειροτερη 100 αλογα σχεδον με τα ιδια χρηματα.

GEORGE316
21-11-11, 14:13
ναι ισως δεν το εγραψα σωστα..
ο deep εχει δικιο.
ενοω οτι το 330 με ενα κομπρεσσορα εχει πολυ καλες δυνατοτητες και το σημαντικοτερο αξιοπιστες.
αλλα το φιλο μας δε νομιζω να τον χαλανε 230 αλογα...
και κανω μια υποθεση..
πιθανως να μην εχει οδηγησει κατι τοσο δυνατο,οποτε να μη γνωριζει ακριβως τι σημαινει το ανω των 200 αλογα σε bmw.σιγουρα θα κανει αρκετο καιρο να τα συνιθησει και το κυριοτερο να τα χαλιναγωγησει!
και οι τιμες που μας λεει ειναι παρα πολυ καλες ,οποτε γιατι να μην προσωρησει στην αγορα?
οσο αφορα τη λυση του Μ3,να βαλουμε στο παιχνιδι και τα εξοδα συντηρησης των δυο αυτοκινητων που δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους..
ενα 330 ειναι ενα δυνατο καθημερινο ενω ο θρυλος οπως και να κανεις...εχει ονομα και απαιτησεις...

BILL007
21-11-11, 14:15
Πάρε Μ3 έτοιμο και τέλος...Το 330 δεν λέει με τις τιμές όπως είναι διαμορφωμένες και δεδομένου ότι θες να κάνεις βελτιώσεις.

DionisisM5
21-11-11, 14:42
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

ntinos
21-11-11, 14:52
Καλως ορισες στο φορουμ κατ αρχας,

Κατα δευτερον, εαν εχει σκοπο να γυρισεις καποια στιγμη Ελλαδα, ασε τα 330, μιας και τα 5.000 θα σου φανουν τοτε ποιο χρησιμα.


Μικρος εισαι, την κανεις την (οποια) "δουλεια" σου και με κατι λιγοτερο απο ενα 330

Stamatis
21-11-11, 15:16
Παρακολουθω αυτο το θρεντ με ενδιαφερον.
Κατι μου λεει οτι θα βγαλω "λαυρακι".

Atsa linos
21-11-11, 15:17
Ιχθυοτροφειου??

Stamatis
21-11-11, 15:27
Ντοπιο παντως.

katsaraios
21-11-11, 15:29
330 τροπετακια εχουνε στην Σοφια??:whistle:

Atsa linos
21-11-11, 15:31
330 τροπετακια εχουνε στην Σοφια??:whistle:
Μην χασεις εσυ αμεσως!! :th_Laie_67-1:

ntinos
21-11-11, 15:32
Μιλατε με γριφους αρχοντες :-)

fanisk
21-11-11, 15:36
Παρακολουθω αυτο το θρεντ με ενδιαφερον.
Κατι μου λεει οτι θα βγαλω "λαυρακι".

Διπλο acc ?

kplc16
21-11-11, 17:51
οταν μιλαει ο Σταματης πεφτει ομιχλη στο τοπιο.

m-power_01
21-11-11, 18:01
Πάρε Μ3! Εχει ωραία καθίσματα

BMW2jz
21-11-11, 18:02
welcome αδερφε...κοιτα 330 με φιλτρο προγραμα κ εξατμιση 270 δν ειναι για κανενα λογο...μαλλον σε δουλευει ο φιλος σου για να στο σπρωξει...αλλα κατα τα αλλα ειναι κ γαμω τις επιλογες κ μια παρα πολυ καλη βαση...απλα αν τωρα θες το 3λιτρο σε κανα 2 χρονια θα ψηνεσαι για Μ5....κ μην ακους οτι με κομπρεσορα φτανει 400+ αυτα ειναι μπουρδες...ειναι ακραια νουμερα τα οποια πιανονται με μεθανολη κ χτισιμο στο μοτερ απο κατω...μεχρι 330 αλογα το πολυ με μαμα πιστονια αξιοπιστα να το δουλευεις every day γινεται με κομπρεσορα ετσι...μεχρι εκει ομως...μετα το χερι πρεπει να μπει βαθεια στην τσεπη...Οποτε δεν παιρνεις ενα Μ3 μια κ καλη γιατι αν ακομα δν το εχεις παρει το 330 κ θες να το βελτιωσεις τοτε αν το παρεις σε 10 μερες θα θες να το φτιαξεις..

deepBLUE
21-11-11, 18:10
welcome αδερφε...κοιτα 330 με φιλτρο προγραμα κ εξατμιση 270 δν ειναι για κανενα λογο...μαλλον σε δουλευει ο φιλος σου για να στο σπρωξει...αλλα κατα τα αλλα ειναι κ γαμω τις επιλογες κ μια παρα πολυ καλη βαση...απλα αν τωρα θες το 3λιτρο σε κανα 2 χρονια θα ψηνεσαι για Μ5....κ μην ακους οτι με κομπρεσορα φτανει 400+ αυτα ειναι μπουρδες...ειναι ακραια νουμερα τα οποια πιανονται με μεθανολη κ χτισιμο στο μοτερ απο κατω...μεχρι 330 αλογα το πολυ με μαμα πιστονια αξιοπιστα να το δουλευεις every day γινεται με κομπρεσορα ετσι...μεχρι εκει ομως...μετα το χερι πρεπει να μπει βαθεια στην τσεπη...Οποτε δεν παιρνεις ενα Μ3 μια κ καλη γιατι αν ακομα δν το εχεις παρει το 330 κ θες να το βελτιωσεις τοτε αν το παρεις σε 10 μερες θα θες να το φτιαξεις..

Ψαξτο λιγο καλυτερα thumb

m-power_01
21-11-11, 18:17
με χτίσιμο ,σοβάτισμα, στρώσιμο πλακάκια, πέρασμα γραμμών ένας φίλος μου είναι στα 400. Άμα βάλει και κουφώματα...ποιος τον πιάνει.

To 330 κομπρεσερ φτάνει κοντά στα 1000άλογα

stefm5
21-11-11, 18:35
με χτίσιμο ,σοβάτισμα, στρώσιμο πλακάκια, πέρασμα γραμμών ένας φίλος μου είναι στα 400. Άμα βάλει και κουφώματα...ποιος τον πιάνει.

To 330 κομπρεσερ φτάνει κοντά στα 1000άλογα

δηλαδής στην περίπτωσή μου συμφέρει σε σχέση με Μ5 τροπετ;

m-power_01
21-11-11, 18:36
το Μ54 Β30 φτάνει με λίγα πραγματάκια πάνω από 900hp.
καρασυμφέρει Στέφανε

BMW2jz
21-11-11, 18:40
με χτίσιμο ,σοβάτισμα, στρώσιμο πλακάκια, πέρασμα γραμμών ένας φίλος μου είναι στα 400. Άμα βάλει και κουφώματα...ποιος τον πιάνει.

To 330 κομπρεσερ φτάνει κοντά στα 1000άλογα

την τσιμεντογωνια ξεχασες αεροναυπηγε:thumbsdown:

stefm5
21-11-11, 18:42
το Μ54 Β30 φτάνει με λίγα πραγματάκια πάνω από 900hp.
καρασυμφέρει Στέφανε

τέτοια λέγε μου γιατί έχω δίλλημα...
και με 400 είμαι ευχαριστημένος :thumbsup:

m-power_01
21-11-11, 18:43
την τσιμεντογωνια ξεχασες αεροναυπηγε:thumbsdown:

άμα δεν κόψεις τουλάχιστον 150 άλογα από τα 500 που πηγαίνει το 2jz κλειστό, μέχρι και τεχνοτροπία στους τοίχους θα κάνω

PANOS-E60
21-11-11, 18:44
δηλαδής στην περίπτωσή μου συμφέρει σε σχέση με Μ5 τροπετ;

Στέφανε πρέπει να μιλήσεις με Vassili, Deepblue και Vanvic.

m-power_01
21-11-11, 18:46
Στέφανε πρέπει να μιλήσεις με Vassili, Deepblue και Vanvic.

ή μίλα μαζί μου, που τα λέω ωραία :th_Laie_67-1:

stefm5
21-11-11, 18:49
ή μίλα μαζί μου, που τα λέω ωραία :th_Laie_67-1:

εσύ δεν προλαβαίνεις...έχεις να κάνεις μερεμέτια απ'ότι βλέπω :th_Laie_67-1:

PANOS-E60
21-11-11, 18:51
ή μίλα μαζί μου, που τα λέω ωραία :th_Laie_67-1:

καλός είσαι στο μπλα μπλα εσύ, τη λάντζα όμως τη αφήνεις στο βοηθό ... :th_Laie_67-1:

VanVIC
21-11-11, 21:23
Μου δίνεται η εντύπωση οτι σε αυτό το thread συμμετέχουν παλιοί γνώριμοι...
Ασχέτως του τί θα αποφανθεί το Α2 (Κώστας λαμβάνει ?), όσο κι αν απέχω 1 χρόνο τώρα, κάποια πράγματα βγάζουν μάτι. Είμαι σίγουρος οτι αρκετοί καταλαβαίνουν.

Σταμάτη, το λαυράκι θα είναι "επιστημονικό" αλλά με την ίδια ριξιά θα βγάλεις και σπαράκια. Για το τηγάνισμα βάλε Castrol που τους αρέσει. Σιγόψησέ τα !

Με την ευκαιρία, ατμοσφαιρικό Μ54Β30 που να βγάζει σχεδόν 270 άλογα ξέρετε κανένα ? :whistle:
Προσωπικά θυμάμαι ένα περιποιημένο coupe 46άρι σε ασημί χρώμα που είχε τέτοια απόδοση με κόφτη λίγο πάνω απο τις 7.
Αν θυμάμαι σωστά, φορούσε άλλη εισαγωγή, εκκεντροφόρους 1ου σταδίου Schrick, χταπόδι, μεσαίο & τελικό SS, καταλύτες 100άρηδες, αλλαγμένες τροχαλίες και πρόγραμμα.
Μπορεί και να 'χε αλλάξει και τίποτε άλλο (για αυξηση στην απόδοση του μοτέρ) και ο ιδιοκτήτης του δεν μας το'λεγε. Πάντως για ατμοσφαιρικό πήγαινε πολύ καλά και όλοι το καμαρώναμε.
Ολα τ'αλλα Μ54Β30 που ξέρω, με ατμοσφαιρική βελτίωση (χωρίς να πειράξεις εντόσθια) δεν ξεπερνούσαν τα 260 άλογα.

Σϋμπτωση να'ναι και ο "συνάδελφος" που άνοιξε το thread να έχει πέσει στην περίπτωση ?
Μάλλον σύμπτωση θα'ναι.

Have Fun !

Atsa linos
21-11-11, 21:47
με χτίσιμο ,σοβάτισμα, στρώσιμο πλακάκια, πέρασμα γραμμών ένας φίλος μου είναι στα 400. Άμα βάλει και κουφώματα...ποιος τον πιάνει.

To 330 κομπρεσερ φτάνει κοντά στα 1000άλογα
Κατι σε ποτησαν σημερα δεν εξηγητε αλλιως :th_Laie_67-1:

katsaraios
21-11-11, 22:22
Μου δίνεται η εντύπωση οτι σε αυτό το thread συμμετέχουν παλιοί γνώριμοι...
Ασχέτως του τί θα αποφανθεί το Α2 (Κώστας λαμβάνει ?), όσο κι αν απέχω 1 χρόνο τώρα, κάποια πράγματα βγάζουν μάτι. Είμαι σίγουρος οτι αρκετοί καταλαβαίνουν.

Σταμάτη, το λαυράκι θα είναι "επιστημονικό" αλλά με την ίδια ριξιά θα βγάλεις και σπαράκια. Για το τηγάνισμα βάλε Castrol που τους αρέσει. Σιγόψησέ τα !

Με την ευκαιρία, ατμοσφαιρικό Μ54Β30 που να βγάζει σχεδόν 270 άλογα ξέρετε κανένα ? :whistle:
Προσωπικά θυμάμαι ένα περιποιημένο coupe 46άρι σε ασημί χρώμα που είχε τέτοια απόδοση με κόφτη λίγο πάνω απο τις 7.
Αν θυμάμαι σωστά, φορούσε άλλη εισαγωγή, εκκεντροφόρους 1ου σταδίου Schrick, χταπόδι, μεσαίο & τελικό SS, καταλύτες 100άρηδες, αλλαγμένες τροχαλίες και πρόγραμμα.
Μπορεί και να 'χε αλλάξει και τίποτε άλλο (για αυξηση στην απόδοση του μοτέρ) και ο ιδιοκτήτης του δεν μας το'λεγε. Πάντως για ατμοσφαιρικό πήγαινε πολύ καλά και όλοι το καμαρώναμε.
Ολα τ'αλλα Μ54Β30 που ξέρω, με ατμοσφαιρική βελτίωση (χωρίς να πειράξεις εντόσθια) δεν ξεπερνούσαν τα 260 άλογα.

Σϋμπτωση να'ναι και ο "συνάδελφος" που άνοιξε το thread να έχει πέσει στην περίπτωση ?
Μάλλον σύμπτωση θα'ναι.

Have Fun !

που χαθηκε ο Γιαννακης???

spar@
21-11-11, 23:51
κατι μου λεει οτι θα εχουμε ταξιδακι με τον προεδρο...να το συνδυασουμε με Σερρες ομως την Ανοιξη! 70κμ ειναι!

fanisk
22-11-11, 03:30
Μου δίνεται η εντύπωση οτι σε αυτό το thread συμμετέχουν παλιοί γνώριμοι...
Ασχέτως του τί θα αποφανθεί το Α2 (Κώστας λαμβάνει ?), όσο κι αν απέχω 1 χρόνο τώρα, κάποια πράγματα βγάζουν μάτι. Είμαι σίγουρος οτι αρκετοί καταλαβαίνουν.

Σταμάτη, το λαυράκι θα είναι "επιστημονικό" αλλά με την ίδια ριξιά θα βγάλεις και σπαράκια. Για το τηγάνισμα βάλε Castrol που τους αρέσει. Σιγόψησέ τα !

Με την ευκαιρία, ατμοσφαιρικό Μ54Β30 που να βγάζει σχεδόν 270 άλογα ξέρετε κανένα ? :whistle:
Προσωπικά θυμάμαι ένα περιποιημένο coupe 46άρι σε ασημί χρώμα που είχε τέτοια απόδοση με κόφτη λίγο πάνω απο τις 7.
Αν θυμάμαι σωστά, φορούσε άλλη εισαγωγή, εκκεντροφόρους 1ου σταδίου Schrick, χταπόδι, μεσαίο & τελικό SS, καταλύτες 100άρηδες, αλλαγμένες τροχαλίες και πρόγραμμα.
Μπορεί και να 'χε αλλάξει και τίποτε άλλο (για αυξηση στην απόδοση του μοτέρ) και ο ιδιοκτήτης του δεν μας το'λεγε. Πάντως για ατμοσφαιρικό πήγαινε πολύ καλά και όλοι το καμαρώναμε.
Ολα τ'αλλα Μ54Β30 που ξέρω, με ατμοσφαιρική βελτίωση (χωρίς να πειράξεις εντόσθια) δεν ξεπερνούσαν τα 260 άλογα.

Σϋμπτωση να'ναι και ο "συνάδελφος" που άνοιξε το thread να έχει πέσει στην περίπτωση ?
Μάλλον σύμπτωση θα'ναι.

Have Fun !

Shido ?

Dimitrisc
28-11-11, 17:39
καλως ηρθες φιλε
αν επιτρεπεται γιατι θες να το ανεβασεις σε ισχυ?
ειχες παλιοτερα και δεν σου εφτανε η δυναμη του??

Μεχρι τωρα δεν εχω δικο μου!Περνω του πατερα μου!Εχει το leon cupra r...230 αλογα ατμοσφαιρα δεν εχω οδηγησει για να σου πω!

Dimitrisc
28-11-11, 17:43
ναι ισως δεν το εγραψα σωστα..
ο deep εχει δικιο.
ενοω οτι το 330 με ενα κομπρεσσορα εχει πολυ καλες δυνατοτητες και το σημαντικοτερο αξιοπιστες.
αλλα το φιλο μας δε νομιζω να τον χαλανε 230 αλογα...
και κανω μια υποθεση..
πιθανως να μην εχει οδηγησει κατι τοσο δυνατο,οποτε να μη γνωριζει ακριβως τι σημαινει το ανω των 200 αλογα σε bmw.σιγουρα θα κανει αρκετο καιρο να τα συνιθησει και το κυριοτερο να τα χαλιναγωγησει!
και οι τιμες που μας λεει ειναι παρα πολυ καλες ,οποτε γιατι να μην προσωρησει στην αγορα?
οσο αφορα τη λυση του Μ3,να βαλουμε στο παιχνιδι και τα εξοδα συντηρησης των δυο αυτοκινητων που δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους..
ενα 330 ειναι ενα δυνατο καθημερινο ενω ο θρυλος οπως και να κανεις...εχει ονομα και απαιτησεις...
Εχω οδηγησει του πατερα μου το leon cupra R που εχει 280 αλογα..Τωρα βεβαια δεν εχω οδηγησει ατμοσφαιρα τοσα αλογα οποτε δεν μπορω να ξερω την διαφορα!Παντως σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!

VanVIC
28-11-11, 21:59
Leon Cupra R φθηνά δεν έχει στη Βουλγαρία ?
Αν εκεί βρίσκεις 330 με 5 χιλιάρικά, πόσο να υποθέσω οτι βρίσκεις το Leon ή ένα Astra OPC ας πούμε ?
Ξέρεις, αυτά τα turbo ανεβάζουν ισχύ με πολύ λιγότερα χρήματα (μα πολύ λιγότερα) σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά BMW.
Π.χ. Ενα Ε46 330 για να το πάς στα 260 άλογα θες το λιγότερο 5,5-6 χιλιάδες ευρώ. Απ΄την άλλη, ένα Leon Cupra R ή ένα Astra OPC το πάς 300 άλογα με λιγότερα απο 1000 ευρώ (ίσως λέω και πολλά).
Σ'ενα υποθετικό "ανοιγμα" (330 με OPC) απο στάση ή roll 1ες, μόλις κουμπώσετε 3ες, το Astra θα αρχίσει να ανοίγει και να φευγει λές και το δικό σου θα είναι "χαλασμένο".
Αλλά πού να τα ξέρεις αυτά ...

Dimitrisc
30-11-11, 22:17
Αυτα ειναι καινουργια μοντελα..Απ οσο εχω ψαξει για μεταχειρισμενα δεν εχει!Γενικα δεν κυκλοφορουν τετοια αυτοκινητα εδω!Μεχρι στιγμης εχω δει ενα leon και 250 bmw mercentes porsche και τα σχετικα!Ενα s3 για παραδειγμα ξεκιναει απο 10+..Για τα αλλα που ανεφερες δεν εχω βρει καν!Δεν τα εχει καν σαν επιλογη στην αναζητηση!

BMW2jz
30-11-11, 23:08
άμα δεν κόψεις τουλάχιστον 150 άλογα από τα 500 που πηγαίνει το 2jz κλειστό, μέχρι και τεχνοτροπία στους τοίχους θα κάνω

τι να κοψω αγορι μου??δν το λεω εγω ολος ο κοσμος το λεει αλλα τι ψαχνω japan απαντησεισ σε bmw forum σε καταλαβαινω κ σε δικαιολογω...:offtopic:

Lambros46
30-11-11, 23:24
τι να κοψω αγορι μου??δν το λεω εγω ολος ο κοσμος το λεει αλλα τι ψαχνω japan απαντησεισ σε bmw forum σε καταλαβαινω κ σε δικαιολογω...:offtopic:

Δεν πιστεύω η συμπεριφορά που έχεις λάβει από το φόρουμ μέχρι τώρα να έχει σχέση με το ύφος του μηνύματος σου...

m-power_01
01-12-11, 02:38
τι να κοψω αγορι μου??δν το λεω εγω ολος ο κοσμος το λεει αλλα τι ψαχνω japan απαντησεισ σε bmw forum σε καταλαβαινω κ σε δικαιολογω...:offtopic:

κόψε κόψε ... θα το φτάσω 1200! :th_Laie_67-1:


Δεν πιστεύω η συμπεριφορά που έχεις λάβει από το φόρουμ μέχρι τώρα να έχει σχέση με το ύφος του μηνύματος σου...

Λάμπρο ,τον τσιγκλάω τον φίλο μας, οπότε δικαιολογημένες και οι απαντήσεις του. Εγώ προσωπικά δεν παρεξηγούμαι ,και πιστεύω ούτε και ο σχιστομάτης φίλος μου :th_Laie_67-1:

Stamatis
01-12-11, 11:31
Αυτο το προτζεκτ το ονομάζω φιλιπ Ρεσλερ
Ιάπωνας πατέρας Γερμανίδα μητέρα.

BMW2jz
01-12-11, 23:00
άμα δεν κόψεις τουλάχιστον 150 άλογα από τα 500 που πηγαίνει το 2jz κλειστό, μέχρι και τεχνοτροπία στους τοίχους θα κάνω

https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=7 για σενα αεροναυπηγε επειδη το παιζεις πολυξερος...:thumbsup:

fanisk
01-12-11, 23:24
Αυτο το προτζεκτ το ονομάζω φιλιπ Ρεσλερ
Ιάπωνας πατέρας Γερμανίδα μητέρα.

:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Stathis
01-12-11, 23:57
ρε τι αλλο θ ακουσουμε...

mk52
02-12-11, 00:10
https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=7 για σενα αεροναυπηγε επειδη το παιζεις πολυξερος...:thumbsup:

για να τα κανεις ολα αυτα που γραφει ασχετα αν δεν αλλαζει μπιελοπιστονα θες κοντα 10 χιλιαρικα....δεν ειναι και λιγα

BMW2jz
02-12-11, 00:24
για να τα κανεις ολα αυτα που γραφει ασχετα αν δεν αλλαζει μπιελοπιστονα θες κοντα 10 χιλιαρικα....δεν ειναι και λιγα

10???οχι κ τοσα με ενα 8αρι πιστευω θα εισαι κομπλε αλλα αλλου ειναι το point φιλος...ενα bmw μοτερ για να φτασει αυτες τις ιποδυναμεις θελει πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το μονο σιγουρο...thumb

m-power_01
02-12-11, 00:49
https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=7 για σενα αεροναυπηγε επειδη το παιζεις πολυξερος...:thumbsup:

Τα 10.000 δεν σε φτάνουν...
Μπορεί να σε βολεύει και να σε κολακεύει να διαβάζεις για τους θριάμβους του 2jz και να αρέσκεσαι και στην αριθμολαγνεία.
Θα πω κάποια πράγματα, εσύ δεν νομίζω ότι θα τα λάβεις υπόψιν σου, και τώρα μιλάω σοβαρά. Δεν κάνω χαβαλέ όπως πριν.
1) είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε το αυτοκίνητο μας με κάποιο "ίδιο", αγωνιζόμενου. Ούτε τα ίδια χλμ κάνουμε, ούτε την ίδια συντήρηση, ούτε μας απασχολεί το ίδιο το αν θα σπάσει. Ξέρεις πόσα από αυτά τα θεωρητικά "άσπαστα" αυτοκίνητα τα έχουν αφήσει όλα στην άσφαλτο σε κάτι αγιαμαρίνες,αφιδνες,ασπρόπ υργους,βραχνέικα,κλπ. Άμα ρωτήσεις το κάτοχο-οδηγό-βελτιωτή θα τα αρνηθεί όλα. Λες και είναι ντροπή, λες και δεν το περιμένουμε από ένα πιεσμενο μοτέρ που δουλεύει στο όριο.
2) Ο έλληνας αυτοκινητόκαυλος καταναλωτής είναι ο πιο ηλίθιος στο κόσμο. Πόσα λάθη έχουν γίνει , πόσα από αυτά θα μπορούσαν να έχουν στοιχίσει ακόμα και ανθρώπινη ζωή; Και όμως ο ηλίθιος πηγαίνει ακόμα εκεί! Σπάει, χαλάει , δεν έχει δουλέψει ποτέ σωστά, ο στόκος εκεί . Αναγάγει το μαστόρι σε ανώτερη θεότητα ,λες και του χρωστάει. Ενώ ο ίδιος τα σκάει χοντρά. Και τι θα βγει να πει μετα; Ότι έδωσα και μια και δύο και τρεις τα ωραία μου λεφτά στον Χ και μου τα έκανε ρόιδο; Άρα είμαι λακαμας; Όχι θα αποκρύψεις την αλήθεια και θα αφήσεις τσαρλατάνους να επιβιώνουν.
3) Παρουσιάσεις αυτοκινήτων. Πραγματικά πιστεύεις ότι το αμάξι αυτό δουλεύει 1,7 κάθε μέρα; Η μήπως όταν περνάει από το δυναμόμετρο;
4) αξιοπιστία περιοδικών. Πιστεύεις ότι όταν παρουσιάζει ο "μαμάτος" ο βελτιωτής αυτοκίνητο , όλα είναι αντικειμενικά; Όλα αληθεύουν ;
5) Πολλοί από τους σημερινούς δημοσιογράφους αυτών των γρήγορο περιοδικών πρέπει να έχουν τόση σχέση με την αυτοκίνηση όση οΓΑΠ με την πολιτική. Ας δει κάποιος βιντεάκια παρουσιάσεις παλαιότερες και θα καταλάβει.

fanisk
02-12-11, 00:55
Τα 10.000 δεν σε φτάνουν...
Μπορεί να σε βολεύει και να σε κολακεύει να διαβάζεις για τους θριάμβους του 2jz και να αρέσκεσαι και στην αριθμολαγνεία.
Θα πω κάποια πράγματα, εσύ δεν νομίζω ότι θα τα λάβεις υπόψιν σου, και τώρα μιλάω σοβαρά. Δεν κάνω χαβαλέ όπως πριν.
1) είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε το αυτοκίνητο μας με κάποιο "ίδιο", αγωνιζόμενου. Ούτε τα ίδια χλμ κάνουμε, ούτε την ίδια συντήρηση, ούτε μας απασχολεί το ίδιο το αν θα σπάσει. Ξέρεις πόσα από αυτά τα θεωρητικά "άσπαστα" αυτοκίνητα τα έχουν αφήσει όλα στην άσφαλτο σε κάτι αγιαμαρίνες,αφιδνες,ασπρόπ υργους,βραχνέικα,κλπ. Άμα ρωτήσεις το κάτοχο-οδηγό-βελτιωτή θα τα αρνηθεί όλα. Λες και είναι ντροπή, λες και δεν το περιμένουμε από ένα πιεσμενο μοτέρ που δουλεύει στο όριο.
2) Ο έλληνας αυτοκινητόκαυλος καταναλωτής είναι ο πιο ηλίθιος στο κόσμο. Πόσα λάθη έχουν γίνει , πόσα από αυτά θα μπορούσαν να έχουν στοιχίσει ακόμα και ανθρώπινη ζωή; Και όμως ο ηλίθιος πηγαίνει ακόμα εκεί! Σπάει, χαλάει , δεν έχει δουλέψει ποτέ σωστά, ο στόκος εκεί . Αναγάγει το μαστόρι σε ανώτερη θεότητα ,λες και του χρωστάει. Ενώ ο ίδιος τα σκάει χοντρά. Και τι θα βγει να πει μετα; Ότι έδωσα και μια και δύο και τρεις τα ωραία μου λεφτά στον Χ και μου τα έκανε ρόιδο; Άρα είμαι λακαμας; Όχι θα αποκρύψεις την αλήθεια και θα αφήσεις τσαρλατάνους να επιβιώνουν.
3) Παρουσιάσεις αυτοκινήτων. Πραγματικά πιστεύεις ότι το αμάξι αυτό δουλεύει 1,7 κάθε μέρα; Η μήπως όταν περνάει από το δυναμόμετρο;
4) αξιοπιστία περιοδικών. Πιστεύεις ότι όταν παρουσιάζει ο "μαμάτος" ο βελτιωτής αυτοκίνητο , όλα είναι αντικειμενικά; Όλα αληθεύουν ;
5) Πολλοί από τους σημερινούς δημοσιογράφους αυτών των γρήγορο περιοδικών πρέπει να έχουν τόση σχέση με την αυτοκίνηση όση οΓΑΠ με την πολιτική. Ας δει κάποιος βιντεάκια παρουσιάσεις παλαιότερες και θα καταλάβει.

Ο δυοτζιζ τα λεει καλυτερα

m-power_01
02-12-11, 00:58
Ο δυοτζιζ τα λεει καλυτερα

Το αέρο κιτ σε βεραμαν το θές είπες;

spar@
02-12-11, 01:26
φιλε 2ζζ πες του τα του γερμαναρα, μας εχει ζαλισει με τα bmw δεν τον αντεχω αλλο εχει 100 ψοφιμια και νομιζει οτι εχει καβαλησει τον παπα απ τους ορχεις...
ιαπωνια φορ εβερ, πες πες και για τις χονταρες, μαμα αυτοκινητα στροφαρουν 10αρες και δεν κανουν κιχ, φιλαρακι μου εχει σ2κ εχει 300 000κμ εχει να του αλλαξει λαδια απο τα 150 000κμ και στροφαρει 11 000στροφες γιατι εχει βγαλει τον κοφτη και εχει περασει ολα τα μ3 στο ο.χ εχει τρελανει κοσμο...
αλλος φιλος με σταρλετ δουλευει το 1300 με 2.5 μπαρ πιεση με 28αρα με κλειστο μοτερ εχει βγαλει στο δυναμομετρο του χοντρου 430ps και δεν κανει κιχ.. το δουλευει με βενζινες και ναυθαλινη 2 χρονια
και τα bmw εδω χαλανε το ενα μετα το αλλο... εγω εχω το γαλλικο και εχω μαρτυρησει... προσπαθω να το δωσω να παρω ενα 36αρι που εχω βρει με κ20α μπροστοκουνα να βγαζω γουστα!

fanisk
02-12-11, 01:28
Το αέρο κιτ σε βεραμαν το θές είπες;

Αμα βγει παρδαλο το χρωμα θα κανονισω με τον νταμπλτζιζ να στειλει 2 κινεζους μαφιοζους να σε καθαρισουν.

A8hnaios
02-12-11, 10:20
Τελικά το πήρες το 330???

:worthlesswithoutpic

stefm5
02-12-11, 11:05
φιλε 2ζζ πες του τα του γερμαναρα, μας εχει ζαλισει με τα bmw δεν τον αντεχω αλλο εχει 100 ψοφιμια και νομιζει οτι εχει καβαλησει τον παπα απ τους ορχεις...
ιαπωνια φορ εβερ, πες πες και για τις χονταρες, μαμα αυτοκινητα στροφαρουν 10αρες και δεν κανουν κιχ, φιλαρακι μου εχει σ2κ εχει 300 000κμ εχει να του αλλαξει λαδια απο τα 150 000κμ και στροφαρει 11 000στροφες γιατι εχει βγαλει τον κοφτη και εχει περασει ολα τα μ3 στο ο.χ εχει τρελανει κοσμο...
αλλος φιλος με σταρλετ δουλευει το 1300 με 2.5 μπαρ πιεση με 28αρα με κλειστο μοτερ εχει βγαλει στο δυναμομετρο του χοντρου 430ps και δεν κανει κιχ.. το δουλευει με βενζινες και ναυθαλινη 2 χρονια
και τα bmw εδω χαλανε το ενα μετα το αλλο... εγω εχω το γαλλικο και εχω μαρτυρησει... προσπαθω να το δωσω να παρω ενα 36αρι που εχω βρει με κ20α μπροστοκουνα να βγαζω γουστα!

δεν έχει λεφτά για λάδια;
ή του ανέθεσε η όλοπροσόντα το πείραμα για να το δείξουν στη γιαπωνία;

:hystericalbs1:

ghost-rider
02-12-11, 11:21
Mε αυτό το s που έχει 300000 χλμ και έχει 150000 τα ίδια λάδια ανοίγω. Πόνταρω τα μαλλιά της κεφαλής μου...

VanVIC
02-12-11, 14:08
Boyz you know if santo and/or canto play around?
Posting looks familiar to me.

m-power_01
02-12-11, 14:32
Boyz you know if santo and/or canto play around?
Posting looks familiar to me.

Δεν τα ξέρω τα παιδιά! Πού τραγουδάνε; Να πάμε να τα σπάσουμε !

BMW2jz
02-12-11, 18:14
Τα 10.000 δεν σε φτάνουν...
Μπορεί να σε βολεύει και να σε κολακεύει να διαβάζεις για τους θριάμβους του 2jz και να αρέσκεσαι και στην αριθμολαγνεία.
Θα πω κάποια πράγματα, εσύ δεν νομίζω ότι θα τα λάβεις υπόψιν σου, και τώρα μιλάω σοβαρά. Δεν κάνω χαβαλέ όπως πριν.
1) είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε το αυτοκίνητο μας με κάποιο "ίδιο", αγωνιζόμενου. Ούτε τα ίδια χλμ κάνουμε, ούτε την ίδια συντήρηση, ούτε μας απασχολεί το ίδιο το αν θα σπάσει. Ξέρεις πόσα από αυτά τα θεωρητικά "άσπαστα" αυτοκίνητα τα έχουν αφήσει όλα στην άσφαλτο σε κάτι αγιαμαρίνες,αφιδνες,ασπρόπ υργους,βραχνέικα,κλπ. Άμα ρωτήσεις το κάτοχο-οδηγό-βελτιωτή θα τα αρνηθεί όλα. Λες και είναι ντροπή, λες και δεν το περιμένουμε από ένα πιεσμενο μοτέρ που δουλεύει στο όριο.
2) Ο έλληνας αυτοκινητόκαυλος καταναλωτής είναι ο πιο ηλίθιος στο κόσμο. Πόσα λάθη έχουν γίνει , πόσα από αυτά θα μπορούσαν να έχουν στοιχίσει ακόμα και ανθρώπινη ζωή; Και όμως ο ηλίθιος πηγαίνει ακόμα εκεί! Σπάει, χαλάει , δεν έχει δουλέψει ποτέ σωστά, ο στόκος εκεί . Αναγάγει το μαστόρι σε ανώτερη θεότητα ,λες και του χρωστάει. Ενώ ο ίδιος τα σκάει χοντρά. Και τι θα βγει να πει μετα; Ότι έδωσα και μια και δύο και τρεις τα ωραία μου λεφτά στον Χ και μου τα έκανε ρόιδο; Άρα είμαι λακαμας; Όχι θα αποκρύψεις την αλήθεια και θα αφήσεις τσαρλατάνους να επιβιώνουν.
3) Παρουσιάσεις αυτοκινήτων. Πραγματικά πιστεύεις ότι το αμάξι αυτό δουλεύει 1,7 κάθε μέρα; Η μήπως όταν περνάει από το δυναμόμετρο;
4) αξιοπιστία περιοδικών. Πιστεύεις ότι όταν παρουσιάζει ο "μαμάτος" ο βελτιωτής αυτοκίνητο , όλα είναι αντικειμενικά; Όλα αληθεύουν ;
5) Πολλοί από τους σημερινούς δημοσιογράφους αυτών των γρήγορο περιοδικών πρέπει να έχουν τόση σχέση με την αυτοκίνηση όση οΓΑΠ με την πολιτική. Ας δει κάποιος βιντεάκια παρουσιάσεις παλαιότερες και θα καταλάβει.

κοιτα φιλε εχεις ενα δικιο σε αυτο αλλα ολα τα υπολοιπα που αναφερεις δεν εχουν καμια σχεση με αυτο που λεμε...την πας αλλου την συζητηση....ποιος θα εχει ενα supra 650 ps για να πηγαινει στην δουλεια του???αρα απο την στιγμη που βελτιωνεις σε τετοιο βαθμο ενα αυτοκινητο το εχεις για να ξεκ@υλωνεις οχι για να πηγαινεις στο super market...αλλα κ αυτο γινεται... αν εισαι διατεθημενος να του βαζεις 100 ευρω βενζινη σε καθημερινη βαση ναι τοτε....οτιδηποτε ειναι πολυστροφο εχει φθορα γι'αυτο κ τα καραβια πηγαινουν με 300-400 στροφες για να πηγαινουν για μια ζωη....αν κατανοησεις αυτα που σου λεω θα καταλαβεις κ τις φθορες που εχει ενα αυτοκινητο βελτιωμενο στα 650 ps...γιατι ετσι οπως μας τα λες εσυ ρε φιλος τοτε ολοι φτιαχνουν τα αυτοκινητα τους για μια παρουσιαση σε περιοδικο κ μετα τα πετανε κ τα ξαναφτιαχνουν....:electrician2::think :

m-power_01
02-12-11, 18:20
κοιτα φιλε εχεις ενα δικιο σε αυτο αλλα ολα τα υπολοιπα που αναφερεις δεν εχουν καμια σχεση με αυτο που λεμε...την πας αλλου την συζητηση....ποιος θα εχει ενα supra 650 ps για να πηγαινει στην δουλεια του???αρα απο την στιγμη που βελτιωνεις σε τετοιο βαθμο ενα αυτοκινητο το εχεις για να ξεκ@υλωνεις οχι για να πηγαινεις στο super market...αλλα κ αυτο γινεται... αν εισαι διατεθημενος να του βαζεις 100 ευρω βενζινη σε καθημερινη βαση ναι τοτε....οτιδηποτε ειναι πολυστροφο εχει φθορα γι'αυτο κ τα καραβια πηγαινουν με 300-400 στροφες για να πηγαινουν για μια ζωη....αν κατανοησεις αυτα που σου λεω θα καταλαβεις κ τις φθορες που εχει ενα αυτοκινητο βελτιωμενο στα 650 ps...γιατι ετσι οπως μας τα λες εσυ ρε φιλος τοτε ολοι φτιαχνουν τα αυτοκινητα τους για μια παρουσιαση σε περιοδικο κ μετα τα πετανε κ τα ξαναφτιαχνουν....:electrician2::think :

Νομίζω ότι στα σοβαρά συμφωνούμε! Δεν είπα ότι την επομένη σπάει, απλά οτι αν η παρουσιάση πχ έγινε στα 1.7 αυριο θα δουλέυει 1.3 .
Ωραία αφού τα βρήκαμε , πάμε να το ξεκάνουμε πάλι!

Το 2jz έχει valvetronic?

Stamatis
02-12-11, 18:41
/insert insanely insane insanity pic here/

BMW2jz
02-12-11, 18:55
Νομίζω ότι στα σοβαρά συμφωνούμε! Δεν είπα ότι την επομένη σπάει, απλά οτι αν η παρουσιάση πχ έγινε στα 1.7 αυριο θα δουλέυει 1.3 .
Ωραία αφού τα βρήκαμε , πάμε να το ξεκάνουμε πάλι!

Το 2jz έχει valvetronic?

το δικο μου οχι κ δν λεγεται valvetronic η toyota το ονομαζει vvtli...αλλα εχει κ 2jz με μεταβλητο οπως αυτο στο power magazine...:hyper:

spar@
02-12-11, 20:20
Mε αυτό το s που έχει 300000 χλμ και έχει 150000 τα ίδια λάδια ανοίγω. Πόνταρω τα μαλλιά της κεφαλής μου...

εσυ τον τελευταιο καιρο με πολλα θες να ανοιξεις... δηλωνεις ευθειακιας?
τι πατεντα εχεις κανει ? μπας και εχεις βαλει κανα μπουκαλι και παραμονευεις στα φαναρια για τα υποψηφια θυματα...

stef ο φιλος δεν τα αλλαζει τα λαδια γιατι τα καιει, οποτε μονο προσθετει...:hystericalbs1:
ο τασος ο μπουκλας με το κιτρινο και μακης ο φουρναρης παντως λενε
TU5J4 κατεβαζει 40 μπουκαλια +100ps εργοστασιακο τελειως το μοτερ και δεν κανει κιχ...