Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [E46] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ



niko
18-11-11, 15:06
Καλησπέρα σε όλους,
Πρόσφατα αντιμετωπίζω προβλημαμε το παράθυρο του συνοδηγού σε Ε46 2001 μοντέλο 1,9. Συγκεκριμένα το παράθυρο κολλάει και δεν κατεβαίνει με τίποτα. Στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι φταίει το μοτέρ. Στον λαμαρινά μου που το πήγα, ανοιξε ταπετσαρία, έδωσε ρεύμα με booster κατευθείαν στο μοτέρ και δούλεψε κανονικά. Υποθέσαμε οτι είναι θέμα διακόπτη και τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια. Ν συμπληρώσω οτι πιάζοντας τον διακόπτη ακούγεται ο ήχος απότα ρελέ αλλά το παράθυρο δεν κουνιέται. Έχει κανείς ιδέα το τι μπορεί να φταίει;
Ευχαριστώ Νίκος

kplc16
18-11-11, 16:21
Καλησπέρα σε όλους,
Πρόσφατα αντιμετωπίζω προβλημαμε το παράθυρο του συνοδηγού σε Ε46 2001 μοντέλο 1,9. Συγκεκριμένα το παράθυρο κολλάει και δεν κατεβαίνει με τίποτα. Στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι φταίει το μοτέρ. Στον λαμαρινά μου που το πήγα, ανοιξε ταπετσαρία, έδωσε ρεύμα με booster κατευθείαν στο μοτέρ και δούλεψε κανονικά. Υποθέσαμε οτι είναι θέμα διακόπτη και τον αλλάξαμε αλλά πάλι τα ίδια. Ν συμπληρώσω οτι πιάζοντας τον διακόπτη ακούγεται ο ήχος απότα ρελέ αλλά το παράθυρο δεν κουνιέται. Έχει κανείς ιδέα το τι μπορεί να φταίει;
Ευχαριστώ Νίκος

το μοτερ το δοκιμασατε χωρις φορτιο-στην περιπτωση σου το τζαμι;
αν ναι τοτε λαθος δοκιμη

Stamatis
18-11-11, 16:22
Το παραθυρο θα εγκαταλειψει συντομα τα καθηκοντα του.
Γρυλος λεω εγω.

Stamatis
18-11-11, 16:23
Περιπου 40 ευρω κοστος.

gyiama
18-11-11, 16:42
γρυλοσ οπως λεει και ο σταμης αλλα με κοστος 120-150 γνησιος 80-100 ημιτασιον!!

super duper
18-11-11, 17:43
οπως προτειναν και οι υπολοιποι εινια θεμα γρυλου.

niko
21-11-11, 19:02
Η αντιπροσωπία λέει πως φταίει ο εγκέφαλος που παίρνει το σήμα για να ανοίξουν ή να κλείσουν τα παράθυρα. Γνώμες please...

saefro
21-11-11, 20:56
Δοκίμασε και το μεταλλικό κλιπάκι που κρατάει το συρματόσχοινο που ανεβοκατεβάζει το παράθυρο.Μπορεί να έχουν σπάσει τα δοντάκια.Συνηθισμένο πρόβλημα στα e46.

gyiama
21-11-11, 21:05
η πιο οικονομικη δοκιμη ειναι να κανετε το εξης.να δωσεις με ενα μακρυ καλωδιο ρευμα απ το παραθυρο του οδηγου.αν κατεβει και ανεβει κανονικα τοτε προχωρας σε επαναπρογραμματισμο της GM-ZKE του αυτοκινητου σου.αν δεν συνελθει τοτε πας για αλλη gm την οποια θα παρεις μεταχειρισμενη και θα προγραμματισεις παλι πανω στο αμαξι σου.δεν χρειαζεται να παρεις καινουρια(η οποια εχει 330ε).απλα πρεπει να απευθυνθεις σε καποιο συνεργειο που να εχει διαγνωστικα κλπ της bmw.μην μπλεκεις με αντιπροσωπειες κλπ δεν βγαζεις ακρη.