PDA

Επιστροφή στο Forum : αντλια φρενων ερωτηση



hades7
14-11-11, 13:26
οταν κανουμε αναβαθμιση φρενων σε τεραστια δαγκανα χρειαζεται απαραιτητα να αλλαξουμε και την αντλια φρενων με μεγαλυτερη η οχι για να μπορει να ανταπεξερχεται σε μεγαλυτερη πιεση των υγρων φρενων στα εμβολα?

mormon
14-11-11, 14:17
οχι αρη δεν χρειαζεται!
εμενα το αμαξι μου ηταν 16αρι
εβαλα φρενα μ3 ε46 με την μαμα τρομπα τα οποια δουλευαν αψογα.
τωρα φοραω εξαπιστονα μπροστα και τατραπιστονα πισω με την ιδια τρομπα
και αυτα εξακολουθουν να δουλευουν αψογα!

manos///3
14-11-11, 14:20
Εξαρταται...

Το εμβολο της αντλιας με μικροτερη διαμετρο διδει μεγαλυτερη πιεση αλλα η διαδρομη του εμβολου μεγαλωνει...μαθηματικα και γεωμετρια!

fanisk
14-11-11, 14:24
Εξαρταται...

Το εμβολο της αντλιας με μικροτερη διαμετρο διδει μεγαλυτερη πιεση αλλα η διαδρομη του εμβολου μεγαλωνει...μαθηματικα και γεωμετρια!

Μανο καντο λιανα γιατι ο Αρης κοιταζε τα βυζια της γεωμετρους(!) και στα μαθηματικα εκανε κοπανα :th_Laie_67-1:

hades7
14-11-11, 14:27
ηθελα να το παιξω οτι καταλαβα αλλα δεν θα πιανε μαλλον...
καντο πενηνταρακια ρε Μανο χρειαζεται η οχι?

Stamatis
14-11-11, 14:38
Σε ερωτηση στην wilwood για το κιτ -δαγκανα δισκος σωληνακια πλακετα- η απαντηση ηταν πως οχι δεν χρειαζεται τρομπα για Μ3.
Για τα υπολοιπα αυτοκινητα δεν γνωριζω.

deepBLUE
14-11-11, 14:40
Και γω στο Ζ που εχω φρενα απο csl μπρος και απο ΜΖ3 πισω δε χρειαστηκε να αλλαξω

mormon
14-11-11, 14:41
και ο θωμας που εβαλε galfer εξαπιστονα μπροστα κ τετραπιστονα πισω
δεν αλαξε αντλια!

Ptboul
14-11-11, 14:48
Το εμβολο της αντλιας με μικροτερη διαμετρο διδει μεγαλυτερη πιεση αλλα η διαδρομη του εμβολου μεγαλωνει...μαθηματικα και γεωμετρια!

Εμένα αλλού πήγε το μυαλό μου και δε κατάλαβα με σιγουριά, να αλλάξει ή όχι;;

Προφανώς δε χρειάζεται, οπότε θα είμαστε 100% κομπλέ;

(Για να ξέρω αν θα μπω στα Μέγαρα)

mormon
14-11-11, 14:51
και ο pilot στο Μ3 φοραει 8πιστονα d2 και δεν χρειαστηκε να αλαξει αντλια!

fanisk
14-11-11, 14:55
Κακο δεν κανεις αν αλλαξεις Αρη.. και η μαμα φτανει ομως.

Vassilis ///M
14-11-11, 15:32
Σας ευχαριστώ πολύ με τη σειρά μου για τις απαντήσεις σας...:thumbsup::thumbsup: Μόλις μου λύσατε την ίδια απορία που είχα κι εγώ περι αντλίας φρένων μιας και θα βάλω μεγαλύτερα φρένα απο M3(hades7) :whistle::whistle: και σώσατε το forum απο ένα καινούριο post...:thanks:

manos///3
14-11-11, 15:34
Ειναι πολυ απλο.

Να δωσω ενα παραδειγμα..πιεστε με τη παλαμη ανοιχτη ενα μεγαλο κομματι φενιζολ...μετα πιεστε μονο με το κ0λοδαχτυλο το φενιζολ...Με ποιον απο τους δυο τροπους θα ανοιξουμε τρυπα??? Το πειραμα για καλυτερη κατανοηση μπορει να πραγματοποιηθει και στο γυναικειο σωμα για τους δυσπιστους!

manos///3
14-11-11, 16:04
https://img641.imageshack.us/img641/172/brakesc.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/641/brakesc.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)

hades7
14-11-11, 18:01
τελικα συμβουλευτηκα τον μηχανικο μου και μετα απο ενδελεχη ερευνα στο ιντερνετε καταληξαμε στην παρακατω λυση τρομπας φρενων για maximum αποδοση, φανη για κοιτα και συ μηπως εχω κανει λαθος στον κωδικο ανταλακτικου λεω να την βαλω στην οροφη με σχαρα αεροδυναμικη

https://www.ergaleioagora.gr/images/einhell/4171341.jpg

Stamatis
14-11-11, 18:18
Mήπως είναι μικρή; Δεν μου γεμίζει το ματι

Thomelef
14-11-11, 18:23
απο την στιγμή που μιλάμε για κλειστό κύκλωμα κυκλοφορίας υγρού, μια χαρά κανει το μαμά...

hades7
14-11-11, 18:24
ρε συ ειναι μεγαλη η δαγκανα
https://lh5.ggpht.com/_aA88IKJ93NU/TQelVYl0TMI/AAAAAAAADys/gGkSFcmGOSs/images%20(1)_thumb%5B1%5D.jpg

Thomelef
14-11-11, 18:33
ρε συ ειναι μεγαλη η δαγκανα
https://lh5.ggpht.com/_aA88IKJ93NU/TQelVYl0TMI/AAAAAAAADys/gGkSFcmGOSs/images%20(1)_thumb%5B1%5D.jpg

βασικά παρατήρησες κάτι που σε προβλημάτισε, ή ρωτάς για να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο???
εγώ πάντως με μπρός πίσω αλλαγμένα, έχω την μαμά αντλία. το ίδιο και πολοί άλλοι...

hades7
14-11-11, 18:41
οχι θωμα δεν παρατηρησα κατι απλα καποιος μου ειπε οτι μηπως δεν μπορει να ανταπεξελθει η αντλια σε τοσο μεγαλη δαγκανα ?γιατι οντως ειναι τεραστια μιση φορα παραπανω απο κ-sport kai galfer 6 pot που ετυχε να εχει εκει και τις εβαλα διπλα διπλα και ετσι ρωτησα εδω γιατι δεν ηξερα τι να του απαντησω

manos///3
15-11-11, 09:55
οχι θωμα δεν παρατηρησα κατι απλα καποιος μου ειπε οτι μηπως δεν μπορει να ανταπεξελθει η αντλια σε τοσο μεγαλη δαγκανα ?γιατι οντως ειναι τεραστια μιση φορα παραπανω απο κ-sport kai galfer 6 pot που ετυχε να εχει εκει και τις εβαλα διπλα διπλα και ετσι ρωτησα εδω γιατι δεν ηξερα τι να του απαντησω

Η ΟΕΜ αντλια θα δουλεψει μια χαρα σε BBK...Το μοναδικο μειονεκτημα ειναι η ασκηση περισσοτερης δυναμης στο πενταλ φρενου για ενα ιδανικο φρεναρισμα...

hades7
15-11-11, 10:11
Μανο οσον αφορα το πενταλ του φρενου δεν παρατηρησα καμοια αλλαγη με πριν ουτε στην διαδρομη του πενταλ ουτε στην ασκηση δυναμης κατα το φρεναρισμα ειναι ακριβως οπως πριν

nikos-Mpacket
15-11-11, 14:50
Αρη με την μικρη μου πειρα νομιζω οτι αμεση αναγκη αλλαγης της ανλτιας δεν υπαρχει,εγω φοραω πανω απο ενα χρονο τα φρενα του Μ5 χωρις να αλλαξω την αντλια και δεν εχω προβλημα.

Τωρα για το δικο σου μοντελο,καποιος που εχει κανει το ιδιο θα ξερει καλυτερα.

Thomelef
15-11-11, 16:20
το μέγεθος της δαγκάνας πάντως δεν λέει τπτ...
μπορεί πχ, μια μεγαλύτερη δαγκάνα να έχει μικρότερα πιστόνια απο μια μικρότερη...
το κέλυφος σαν κέλυφος, το μοναδικό θέμα που έχει είναι αν είναι μονομπλόκ, ή όχι!!!

pilot
15-11-11, 16:34
Η ΟΕΜ αντλια θα δουλεψει μια χαρα σε BBK...Το μοναδικο μειονεκτημα ειναι η ασκηση περισσοτερης δυναμης στο πενταλ φρενου για ενα ιδανικο φρεναρισμα...

Μάνο, νομίζω πως δεν χρειάζεται περισσότερη δύναμη, απλά το πεντάλ θα πρέπει να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή όπως είπες!

Βασικά σε ''κλειστό'' κύκλωμα ρευστών η πίεση είναι σταθερά μεταδιδόμενη. Ο νόμος του Pascal ορίζει πως ''η πίεση σε ένα υγρό το οποίο είναι αποθηκευμένο σε ένα κλειστό δοχείο, μεταδίδεται αυτούσια προς όλες τις κατευθύνσεις και δρα στα τοιχώματα υπό γωνία 90 μοιρών.''

απλά το έμβολο της αντλίας πρέπει να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή ώστε να εκτοπίσει περισσότερο όγκο υγρού ώστε η μεγάλη επιφάνεια των εμβόλων των δαγκανών να κινηθεί με την ίδια δύναμη..

https://img6.imageshack.us/img6/372/hydraulicforcelanguagen.png (https://imageshack.us/photo/my-images/6/hydraulicforcelanguagen.png/)

Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)

ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.. νομίζω πως, θεωρητικά, αυτό ισχύει..

hades7
15-11-11, 16:41
Γιωργο σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα τωρα θα βρει ευκαιρια να μπει ο Φανης και να με ξανακραξει

Stathis
15-11-11, 16:43
εισαι τυχερος.
κατι ξεθαψα...
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=214126#post214126

manos///3
15-11-11, 16:49
Γιωργο εχεις δικιο με τη διαδρομη.

Απλα οταν τοποθετησεις μεγαλυτερο σε διαμετρο εμβολο, τοτε η διαδρομη θα μικρύνει αλλα θα χρειαζεται περισσοτερη δυναμη στο πενταλ.
Και το αντιστροφο...με μικροτερο εμβολο μεγαλωνει η διαδρομη και ελλατωνεται η δυναμη

pilot
15-11-11, 16:56
Γιωργο εχεις δικιο με τη διαδρομη.

Απλα οταν τοποθετησεις μεγαλυτερο σε διαμετρο εμβολο, τοτε η διαδρομη θα μικρύνει αλλα θα χρειαζεται περισσοτερη δυναμη στο πενταλ.
Και το αντιστροφο...με μικροτερο εμβολο μεγαλωνει η διαδρομη και ελλατωνεται η δυναμη

για το έμβολο στην δαγκάνα λες η για την τρόμπα?

manos///3
15-11-11, 16:58
Τρομπα....-χωρις παρεξηγηση-

pilot
15-11-11, 17:02
Τρομπα....-χωρις παρεξηγηση-

ίντα πες ρε!!!

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:


νομίζω πως όταν το έμβολο της τρόμπας είναι μικρό και τα έμβολα της δαγκάνας μεγάλα, θέλουμε μεγαλύτερη διαδρομή στο πεντάλ από αυτή που θα θέλαμε αν είχαμε μεγάλο έμβολο τρόμπας και μικρά στην δαγκάνα..

pilot
15-11-11, 17:06
Πρώτ' απ' όλα ότι, στην περίπτωση της εξαπίστονης δαγκάνας, έχουμε μεγαλύτερη «υποχώρηση» του πεντάλ απ' ότι στην τετραπίστονη, για την ίδια πάντοτε τρόμπα: ένα μέρος της διαδρομής της τρόμπας «καταναλώνεται» από το αυξημένο εκτόπισμα των έξι εμβόλων (αν έχουν μεγαλύτερη συνολική επιφάνεια από τα τέσσερα) και ένα μέρος -και εδώ είναι το σπουδαιότερο!- για να «κάτσει» ισομερώς το μακρύτερο τακάκι πάνω στην επιφάνεια του δίσκου.
Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δύο σχολές: η εξαπίστονη δαγκάνα προσφέρει μεγαλύτερη «προοδευτικότητα», ενώ η τετραπίστονη μεγαλύτερη «αμεσότητα»! Διαλέγετε και παίρνετε!


απο το θρεντ του Σταθη..thumb

Stamatis
15-11-11, 17:07
Αν ειναι ετσι τοτε για χρηση δρομου θα ειναι πολυ καλο. Θα εχει feeling.
Για πιστα μαλλον οχι.

pilot
15-11-11, 17:13
Αν ειναι ετσι τοτε για χρηση δρομου θα ειναι πολυ καλο. Θα εχει feeling.
Για πιστα μαλλον οχι.

σίγουρα, για πίστα πρέπει να έχεις άμεσο δάγκωμα!

chief
15-11-11, 17:14
Τα δικα μου ειναι εξαπιστονα-τετραπιστονα και δαγκωνουν στο μπαμ!

pilot
15-11-11, 17:15
άρα αν τα πιέσεις πολύ σε συνθήκες πίστας μπορεί να σου ''τελειώσουν'' από θέμα διαδρομής όμως!! λέω εγώ τώρα...

Βέβαια αυτό διορθώνεται αρκετά με σωληνάκια υψηλής..

manos///3
15-11-11, 17:15
Oταν ενα εμβολο ,οπως του Μ3 για το εμπρος κυκλωμα, εμβαδου 4.9 cm2, διανύσει διαδρομη 1 cm , θα μετακινησει 4,9 cm3 υγρο.

Για την ιδια ποσοτητα (4.9cm3) ενα μικροτερο εμβολο εμβαδου 3.14 cm2 ,θα πρεπει να διανύσει 1.55 cm , δηλαδη 55mm περισσοτερο.

Αρα μικροτερο εμβολο , μεγαλυτερη διαδρομη.

chief
15-11-11, 17:17
Δεν τελειωνουν ποτε ρε.
Ειναι κομπλέ AP Racing με σωληνακια και μεγαλους δισκους.

pilot
15-11-11, 17:17
Τα δικα μου ειναι εξαπιστονα-τετραπιστονα και δαγκωνουν στο μπαμ!

σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο και τα σωληνάκια..

απλά με όσα είπαμε αν για π.χ είχες και μεγαλύτερη τρόμπα τότε λογικά θα δάγκωναν ακόμα πιο άμεσα..

pilot
15-11-11, 17:18
Oταν ενα εμβολο ,οπως του Μ3 για το εμπρος κυκλωμα, εμβαδου 4.9 cm2, διανύσει διαδρομη 1 cm , θα μετακινησει 4,9 cm3 υγρο.

Για την ιδια ποσοτητα (4.9cm3) ενα μικροτερο εμβολο εμβαδου 3.14 cm2 ,θα πρεπει να διανύσει 1.55 cm , δηλαδη 55mm περισσοτερο.

Αρα μικροτερο εμβολο , μεγαλυτερη διαδρομη.

συμφωνω! αυτό έλεγα και εγώ..thumb

pilot
15-11-11, 17:19
Δεν τελειωνουν ποτε ρε.
Ειναι κομπλέ AP Racing με σωληνακια και μεγαλους δισκους.

καλά σίγουρα..τα πολυπίστονα έχουν και πολύ καλύτερη αποβολή θερμότητας... θεωρητικά μιλούσα..:thumbsup:

manos///3
15-11-11, 17:20
Τα δικα μου ειναι εξαπιστονα-τετραπιστονα και δαγκωνουν στο μπαμ!

Τα πιστονια της AP ειναι μικροτερα απο της ALcon , γι' αυτο και η διαφορα στην αισθηση μεταξυ των δυο.

chief
15-11-11, 17:20
σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο και τα σωληνάκια..

απλά με όσα είπαμε αν για π.χ είχες και μεγαλύτερη τρόμπα τότε λογικά θα δάγκωναν ακόμα πιο άμεσα..
Δεν ξερω τι τρομπα εχω.
Νομιζω ειναι η μαμα γιατι ο μανος με ρωτουσε πριν λιγο καιρο τον αριθμο.
Μανο?

chief
15-11-11, 17:25
και απο υγρα φρενων Castrol SRF

manos///3
15-11-11, 17:27
:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Εσυ θα κανεις πλουσια τη castrol???

Μotul RBF600 φυσικα!!!

manos///3
15-11-11, 17:29
Δεν ξερω τι τρομπα εχω.
Νομιζω ειναι η μαμα γιατι ο μανος με ρωτουσε πριν λιγο καιρο τον αριθμο.
Μανο?

Mαμα...25mm διαμετρο εμπρος και 22mm πισω....ειναι ενας κυριος κύλινδρος με 2 εμβολα

chief
15-11-11, 17:33
:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Εσυ θα κανεις πλουσια τη castrol???

Μotul RBF600 φυσικα!!!
Αμα συγκρινεις την τιμη, το Motul ειναι ερασιτεχνικο...




Α! Και δεν το αγοραζω !
Μου το δινουν οι χορηγοι μου!!

m-power_01
15-11-11, 18:21
Oταν ενα εμβολο ,οπως του Μ3 για το εμπρος κυκλωμα, εμβαδου 4.9 cm2, διανύσει διαδρομη 1 cm , θα μετακινησει 4,9 cm3 υγρο.

Για την ιδια ποσοτητα (4.9cm3) ενα μικροτερο εμβολο εμβαδου 3.14 cm2 ,θα πρεπει να διανύσει 1.55 cm , δηλαδη 55mm περισσοτερο.

Αρα μικροτερο εμβολο , μεγαλυτερη διαδρομη.

καλά τα λες... αλλά λίγο τραγικά!!! :hystericalbs1:
Δεν είναι 55χιλ αλλά 5.5 χιλthumb