Επιστροφή στο Forum : Ferrari F620 [599 GTB replacement]
Ωραίο μπουφανάκι. :original:
https://wot.motortrend.com/files/2011/11/2013-Ferrari-F630-Front-Angle.jpg
https://wot.motortrend.com/files/2011/11/2013-Ferrari-F630-Left-Side.jpg
https://wot.motortrend.com/files/2011/11/2013-Ferrari-F630-Rear.jpg
Only a Ferrari test mule could manage to look seductive wearing a puffy winter jacket, and one with porthole windows no less. The successor to the Ferrari 599 GTB has been spotted wearing some outlandish camouflage to keep prying eyes away. Known internally under the codename F152, this next generation Ferrari super coupe will likely be badged the F620 when it goes on sale late next year. The proportions appear similar to the long-hood and short-deck design of the current car. Slimmer headlights, revised taillights and a more aggressive front and rear fascia are likely for production models.
A Minimum of 700 Horsepower
You might have noticed that FerrariΆs cross-town rival, the new Lamborghini Aventador, has a 6.5-liter V-12 pumping out an even 700-bhp. You can bet Ferrari has caught a glimpse of the LamboΆs spec sheet too. Expect the 6.3-liter V-12 in the Ferrari F620 to at least match its rival in terms of raw horsepower output. Our guess is that Ferrari might even try to raise the bar by a few (prancing) ponies. Power will be delivered to the rear wheels via a 7-speed dual-clutch transmission with a F1 style electronic differential.
Performance will be scintilutf8g, especially when you consider the 599 GTO, currently the most powerful model with 661 bhp, already has a top speed of 208 mph. Look for FerrariΆs engineering team to trim weight from the chassis and body, to give the F620 razor-sharp reflexes to match its awesome powertrain. A hybrid could even work its way into the lineup at some point. Ferrari already offered us a teaser with its green-themed (and green-colored) 599 Hybrid during the 2010 Geneva Auto Show.
https://www.roadandtrack.com/future-cars/spy-photos/caught-testing-2013-ferrari-f620
Konstantinos E60
12-11-11, 22:46
Ισοθερμικό.
Καλα θα αρπαξει κανενα φωκο το μπουφανακι και θα τρεχουνε για recalls πριν την παρουσιαση
Διαβαζα αλλα βαριεμαι να ψαχνω το λινκ οτι αλλαζουν καλουπια για τον κινητηρα της.
Μεχρι τη φιορανο καθε καλουπι ηταν απο αμμο και καποιο αλλο υλικο και εσπαγε μετα απο καθε μπλοκ που εφτιαχνε.
Τωρα ειναι παλι απο αμμο αλλα διαφορετικο το αλλο υλικο (ξερω σας φωτισα) και δεν χρειαζεται να σπασει μετα τον κινητηρα αλλα το περνανε απο ενα παλμικο μηχανημα και ξαναγινεται αμμος (και καποιο αλλο υλικο).
Τεσπα η ολη ιστορια ειναι οτι πλεον τα μπλοκ θα ειναι πιο λεια και αυτο λεει βοηθαει στη μεταφορα αερα μεσα στο χωρο του κινητηρα (οτι να ναι)
Αχρηστη πληροφορια της ημερας.
Διαβαζα αλλα βαριεμαι να ψαχνω το λινκ οτι αλλαζουν καλουπια για τον κινητηρα της.
Μεχρι τη φιορανο καθε καλουπι ηταν απο αμμο και καποιο αλλο υλικο και εσπαγε μετα απο καθε μπλοκ που εφτιαχνε.
Τωρα ειναι παλι απο αμμο αλλα διαφορετικο το αλλο υλικο (ξερω σας φωτισα) και δεν χρειαζεται να σπασει μετα τον κινητηρα αλλα το περνανε απο ενα παλμικο μηχανημα και ξαναγινεται αμμος (και καποιο αλλο υλικο).
Τεσπα η ολη ιστορια ειναι οτι πλεον τα μπλοκ θα ειναι πιο λεια και αυτο λεει βοηθαει στη μεταφορα αερα μεσα στο χωρο του κινητηρα (οτι να ναι)
Αχρηστη πληροφορια της ημερας.
καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
μαρούλια...
καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
μαρούλια...
να βοηθήσω λίγο αυτούς που δεν κατάλαβαν τι εννοεί ο Thomelef...
https://www.youtube.com/watch?v=sRKL6hDng-Q&feature=results_video&playnext=1&list=PLF0E750AE7AE6CC0A
καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
μαρούλια...
Ποτε εμεινε πισω η εταιρια και εγω δεν το θυμαμε;;
Η χειροποιητη κατασκευη ειναι η καλυτερη μεθοδος που υπαρχει. Αποδεδειγμενο τα τελευταια 100 και πλεον χρονια της αυτοκινησης(ας μην το αναλυσουμε)
Εσυ ποτε ειδες τελευταια ενα Φερραρι μοτερ ανοιγμενο σαν μαρουλι μετα απο 100.000 χλμ;;; Για να το γραφεις ετσι ευκολα πρεπει να εχεις ποοοολυ εμπειρια πανω σε αυτα τα διολου καθημερινα αυτοκινητα:whistle:
Ποτε εμεινε πισω η εταιρια και εγω δεν το θυμαμε;;
Η χειροποιητη κατασκευη ειναι η καλυτερη μεθοδος που υπαρχει. Αποδεδειγμενο τα τελευταια 100 και πλεον χρονια της αυτοκινησης(ας μην το αναλυσουμε)
Εσυ ποτε ειδες τελευταια ενα Φερραρι μοτερ ανοιγμενο σαν μαρουλι μετα απο 100.000 χλμ;;; Για να το γραφεις ετσι ευκολα πρεπει να εχεις ποοοολυ εμπειρια πανω σε αυτα τα διολου καθημερινα αυτοκινητα:whistle:
αν εσύ θεωρείς την παραπάνω μέθοδο στο βίντεο που έβαλε ο φίλος καλύτερη
απο αυτήν...
https://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
τότε μάλον την ίδια άποψη θα έχεις και για το ότι οι υπολογιστές κακώς βγήκαν,
γιατί τα χειρόγραφα τευτέρια θα ήταν καλύτερα...τι καλύτερο απο μια παρουσίαση
με πραγματικές χειροποίητες φώτο, υπο την συνοδία μουσικής απο τρανζίστορ...
αν μη τι άλλο, τι πιο χειροποίητο...
απο την άλλη, τώρα που το ξανασκέφτομαι, ωραίο συναίσθημα αυτό του να έχεις
κατά νου ότι το μοτέρ απο το φεράρι σου, το χύτεψε σε καλούπι ιταλός, που το
προηγούμενο βράδυ η γυναίκα του τον κεράτωσε.
όσον αφορά το σχόλιο σου για το αν αντέχουν τα μοτέρ της φεράρι πάνω απο
100.000 χιλιόμετρα με χρήση που αρμόζει σε αυτά τα αυτοκίνητα απο οδηγούς
και όχι μπίμπιδες, θα ήθελα να ακούσω την δική σου γνώμη, που απο τα γραφόμενα
σου καταλαβαίνω, πως τα θεωρείς αθάνατα.
esy pote eides ferrari me 100000 km ?
Εκει που ειδε και zonda με 60.000 χλμ.
Μην μπλεκουμε τα πραματα.
Δεν ειναι καθημερινα αυτοκινητα αυτα.
Ισως αν μιλαγαμε για ωρες λειτουργιας να ειμαστε πιο αντικειμενικοι.
Ετσι ειναι ρε παιδια....αυτα τα αμαξια δεν τα καβαλαει καποιος για all day car.....θα του βγαλουν τα χιλια μυρια.....
Εγω παντος ποτε ουτε καν αρκετα παλιοτερα ferrari δεν εχω δει με πανω απο 60000χλμ.....ουτε σε αγγελιες του εξωτερικου....
Δεν λεω οτι δεν τα κανουν...αλλα ενα αμαξι πουσαρισμενο οπως αυτα και με μοτερ hand made.....ποσα χλμ να βγαζει στο WOT:whistle:
esy pote eides ferrari me 100000 km ?
ναι είναι και αυτό ένα θέμα...πως γίνεται να είναι όλα κολλημένο κάπου στα
25 - 30κ, έχοντας αλλάξει 2 - 3 χέρια...
https://www.worldcarfans.com/111100637190/details-on-ferrari-enzo-replacement---report
https://cdn2.worldcarfans.co/2008/7/medium/9080709.007.Mini6L.jpg
https://www.worldcarfans.com/111100637190/details-on-ferrari-enzo-replacement---report
https://cdn2.worldcarfans.co/2008/7/medium/9080709.007.Mini6L.jpg
Φιλαρακο Μονστα....σταματα να ποσταρεις ανουσια λινκς με αυτοκινητακια 700 ιππων ....... επειδη δεν ξερεις....υπαρχουν Μιτσου Εβο που ξεπερνουν ευκολα τα 1000 αλογα ..... αν θες ρωτα και το Μπαμπη το σουγια να σου πει περισσοτερα.....
https://i2.cdn.turner.com/money/galleries/2011/pf/1110/gallery.neiman_marcus/images/Ferrari-FF-Bespoke-for-Neiman-Marcus.jpg
https://blog.truecar.com/wp-content/uploads/2011/10/2012-Ferrari-FF-rearseat.jpg
10 special edition Neiman Marcus Ferrari FFs sell in only 50 minutes
Last month we told you about the special edition Italian Shooting Brake that would be on all of the Christmas lists of whoever actually buys exotic cars from luxury department store catalogs. Upon going on sale the 10 limited edition Neiman Marcus Ferrari FF's were sold out within 50 minutes.
It seems the extra $95,000 of the special edition FF's $395,000 price tag may have made impulse buyers think for a few minutes about the decision to purchase a Ferrari from a catalogue. Last year the company offered a special edition Camaro in their Christmas book. All 100 examples sold within the first three minutes they were on sale.
Perhaps the best reason to purchase a Ferrari FF is that buyers will be cutting the wait time for delivery of their new FF. While those who bought an FF from a dealer could be waiting up to two years for delivery, the Neiman Marcus shooting brakes will be delivered in the spring of 2012.
Catalogue Ferrari buyers will get special paint on their cars and a commemorative plaque inside it. Also included in the package is a trip to the Ferrari Winter Driving Experience in Aspen, CO. Nothing was mentioned about a special edition fire extinguisher.
https://www.gtspirit.com/2011/11/13/45989/
https://i2.cdn.turner.com/money/galleries/2011/pf/1110/gallery.neiman_marcus/images/Ferrari-FF-Bespoke-for-Neiman-Marcus.jpg
https://blog.truecar.com/wp-content/uploads/2011/10/2012-Ferrari-FF-rearseat.jpg
https://www.gtspirit.com/2011/11/13/45989/
Οτι και να βαζεις Κωστα μου δε μας πειθεις.......δερματακια, καρμπονακια, ξυλακια.....ηλεκτρονικα γκατζετακια....και το χειροτερο αυτοκινητα που στριβουν......αν δεν εχει 1300 αλογα φιλε μου και να πηγαινει μονο ευθεια ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ. Τελος.
(σκεφτομαι οτι τωρα που εμεις λεμε αυτα που λεμε, καποιοι τηλεφωνουν στον τοπικο ντιλερ της Φερραρι για να βαλουν την παραγγελια τους του νεου Ενζο.....και εμεις λεμε για τελη κυκλοφοριας, εκτακτη φορολογηση μεγαλων κυβικων και λοιπες μπουρδες που κανουν τη ζωη μας μιζερη και προβληματικη).
πολυ διαστημικο στην εμφανιση, θα το προτιμουσα πιο κλασσικο...
πολυ διαστημικο στην εμφανιση, θα το προτιμουσα πιο κλασσικο...
Το εσωτερικο ομως Σταθη ειναι σα λεαρ τζετ.
για τετραθεσια φεραρι θα ηθελες τιποτα λιγοτερο?
αν θες σπαρτη, υπαρχουν οι ειδικες "πισταδικες" οκτακυλινδρες... ;)
για τετραθεσια φεραρι θα ηθελες τιποτα λιγοτερο?
αν θες σπαρτη, υπαρχουν οι ειδικες "πισταδικες" οκτακυλινδρες... ;)
Ισα ισα γι αυτο ειπα οτι θυμιζει λιαρ.......φανταστικο εσωτερικο και σε σχεδιαση και σε ανεση απ οτι φαινεται...και το χρωμα αυτο του δερματος ειναι μοναδικο .
συμφωνω ειναι κι εμενα το αγαπημενο μου, μαζι με ενα πιο κοκκινωπό που ειχαν καποια Μ3.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.