Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Νεες ρυθμισεις Δακτυλιου



Kostas_1
10-11-11, 19:30
ΥΠΕΚΑ: Ανακοίνωση σχετικά με την άρση απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τον «Πράσινο Δακτύλιο»
Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2011





Με ρύθμιση που ψηφίστηκε, χθες, Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στη Βουλή νομοθετήθηκε η άμεση άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τεχνολογίας EURO V και VI στα αστικά κέντρα Αθηνών – Θεσσαλονίκης, η οποία θεσπίστηκε υπό άλλες συνθήκες τεχνολογίας, πριν από 20 χρόνια.

Η απόφαση του ΥΠΕΚΑ βασίστηκε σε τεκμηριωμένες μελέτες και ελήφθη με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος, μετά και από διαβούλευση στην αρμόδια Επιτροπής της Βουλής.

Το ΥΠΕΚΑ δεσμεύτηκε για την παράλληλη θέσπιση συμπληρωματικών μέτρων και κινήτρων για την μείωση της εκπομπής ρύπων και μικροσωματιδίων, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί το περιβάλλον, αλλά και να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας.
Τα μέτρα που εξετάζονται σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία περιλαμβάνουν:

· την εντατικοποίηση των ελέγχων της ποιότητας των καυσίμων από τα ειδικά κινητά συνεργεία του ΥΠΕΚΑ,

· την εισαγωγή ηλεκτρονικών συστημάτων παρακολούθησης της διακίνησης των καυσίμων για να αντιμετωπιστεί η λαθρεμπορία και η νοθεία των καυσίμων,

· τον περιορισμό της κυκλοφορίας των πλέον ρυπογόνων οχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης, που αφορά στην μετεξέλιξη του ισχύοντος δακτυλίου σε «Πράσινο Δακτύλιο», με τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:

· Για τα οχήματα κάτω των 2,2 τόνων (όλα αφορούν στο μικρό δακτύλιο):

Α. κυκλοφορία όλων των οχημάτων, ανεξαρτήτως τεχνολογίας, εντός του μικρού δακτυλίου ελεύθερα, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km. Το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα,

Β. κυκλοφορία εντός του δακτυλίου των οχημάτων με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990 μόνο τις μέρες και ώρες που δεν ισχύει ο μικρός δακτύλιος,

Γ. κίνηση των οχημάτων που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες εντός του μικρού δακτυλίου με το σημερινό εκ περιτροπής σύστημα «μονών – ζυγών».

· Απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων έως 12 τόνους, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στο μεγάλο δακτύλιο.

· Απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 12 τόνων, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών Οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.

Τα οχήματα που θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα θα λαμβάνουν ειδικό πράσινο σήμα.

Προτεινόμενη ημερομηνία ισχύος της ρύθμισης είναι η 1 Μαΐου 2012.

Τέλος, επισημαίνεται ότι η νομοθετική ρύθμιση προβλέπει ότι διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα μεικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.
https://www.ypeka.gr/

Stamatis
10-11-11, 19:34
ΩΡΕ ΣΜΑΡΤΑΡΑΑΑΑΑΑΑ

Z4 DCT
10-11-11, 19:42
ΩΡΕ ΣΜΑΡΤΑΡΑΑΑΑΑΑΑ

iq.....:whistle:

Z4 DCT
22-11-12, 15:19
ωρεεεεε μπουρδελοοοοοο


το αμαξι μου ειναι euro 5 ......αλλα σύμφωνα με το υπουργείο ειναι euro 4!!!!!.....:shok::shok:


εκανα εγγραφή για να βγαλω το σήμα......και...........


Το αυτοκίνητό σας δεν μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το όχημά σας,
Ο αριθμός κυκλοφορίας είναι:*******
Το είδος του οχήματος είναι: ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ
Ο τύπος καυσίμου είναι: ΑΜΟΛΥΒ.ΚΑΤΑΛΥ
Η οδηγία ΕΕ είναι: 2003/76B (εννοεί euro 4!!!!!!:shok:)
Οι εκπομπές CO2 είναι: 110
Tα στοιχεία αυτά θα πρέπει να αναγράφονται και στην άδεια του οχήματος. Αν δεν συμβαίνει αυτό, ή για οποιοδήποτε λόγο θεωρείτε ότι το αυτοκίνητό σας εμπίμπτει στις διατάξεις περί ελεύθερης εισόδου στο δακτύλιο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.



εδω ειναι τα επίσημα στοιχεία ττης toyota.......τους μαμας τωρα η δε τους μαμας......



Μικτός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,8
Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6,0
Υπεραστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,2
CO2 Μικτός κύκλος (γρ./χλμ.) 110
CO2 Αστικός κύκλος (γρ./χλμ.) 136
CO2 Υπεραστικός κύκλος (γρ./χλμ.) 96
Euro class Euro 5
Μονοξείδιο του άνθρακα, CO (γρ./χλμ.) 0,12
Υδρογονάνθρακες, HC (γρ./χλμ.) 0,04
Οξείδια του αζώτου, NΟx (γρ./χλμ.) 0,02
Υδρογονάνθρακες, HC & Οξείδια του αζώτου, NΟx (γρ./χλμ.) -
Στερεά κατάλοιπα (σωματίδια PM) (γρ./χλμ.) -
Προτεινόμενος τύπος καυσίμου Αμόλυβδη 95 Οκτανίων (ή παραπάνω)
Θόρυβος (drive by) dB(A) 70.2




μαλ@κεεεεεεεεςςςςςςςςςς

Stamatis
22-11-12, 15:37
η τογιοτα φταιει

το εχει καταχωρησει 4 στην εγκριση τυπου.

το ξερω το ψαχνει ακομα φιλος μου
οτι αγοραστηκε πριν το 11 ειναι καταχωρημενο 4αρι και ας ειναι 5αρι

με αυτους βρεστα

Kostas_1
22-11-12, 15:38
εσυ φταις. Οταν βγηκε η αδεια, δεν ειδες το λαθος?
τον πουλο τωρα απο τον δακτυλιο, να κυκλοφορουμε εμεις πιο ανετα

Z4 DCT
22-11-12, 15:52
η τογιοτα φταιει

το εχει καταχωρησει 4 στην εγκριση τυπου.

το ξερω το ψαχνει ακομα φιλος μου
οτι αγοραστηκε πριν το 11 ειναι καταχωρημενο 4αρι και ας ειναι 5αρι

με αυτους βρεστα


εσυ φταις. Οταν βγηκε η αδεια, δεν ειδες το λαθος?
τον πουλο τωρα απο τον δακτυλιο, να κυκλοφορουμε εμεις πιο ανετα

πηρα τηλ πριν ωρα στα κεντρικα.....την δευτερα θα περασω απο κει.....:whistle:

fanisk
22-11-12, 15:56
πηρα τηλ πριν ωρα στα κεντρικα.....την δευτερα θα περασω απο κει.....:whistle:

Κοιτα μη σε παρουν τηλεφωνο σε καμια ωρα ταχα απο τα κεντρικα και ειναι ο γνωστος αγνωστος.. :whistle: :th_Laie_67-1:

Z4 DCT
22-11-12, 15:58
Κοιτα μη σε παρουν τηλεφωνο σε καμια ωρα ταχα απο τα κεντρικα και ειναι ο γνωστος αγνωστος.. :whistle: :th_Laie_67-1:

μπαααα......μου ειπαν οτι η κλήση καταγράφεται......θα περάσω