Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : This time is Cal Look VW's



TSAF
09-11-11, 16:47
CAL LOOK

Αυτό το στυλ επηρέασε την αερόψυκτη-σκηνή (σκαραβαιους) σε όλο τον κόσμο οσο τιποτε αλλο. Ουσιαστικα αυτο το Look η tuning για σκαραβαιους ξεκινησε στο τέλος της δεκαετίας του 1960 στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες. Λίγα χρόνια αργότερα, η δημοσιότητα του στυλ αυξηθεί στο μεγιστο, Ο νονος του ονοματος ειναι ο Jere Alhadeff αφου ονοματισε το στυλ ως Cal look στο τεύχος Φεβρουαρίου του 1975 του περιοδικου Hot VWΆS. Απο τοτε αυτος ο χαρακτηρισμος καθιερωθηκε παγκοσμιως.

Η οψη του Cal Look είναι η εξης: Ενα απλοVW, με ενα φοβερα δυνατο κινητηρα πολυ υψηλής ιπποδύναμης! Τα Cal Look VW ήταν μια πραγματική έκπληξη στα φανάρια και στα διαφορα dragstrips της Αμερικης διπλα στα γνωστα Αμερικανικα muscle cars ,αλλα και διπλα στα εξωτικα Ευρωπαικα super cars. Τοτε μονο οι γνωστες καταλαβαιναν τι μπορει να κανει ενα μικρο σκαθαρι με το μικρο αεροψυκτο μοτερακι του διπλα στα 7λιτρα και 8 λιτρα μοσχαρια. Από τότε, τα Cal look απεκτησαν legendary status αναμεσα στους petrol/gearheads & έχουν παραμεινει ιδια, αλλα η εξελιξη στα μηχανικα τους μερη εχει συνεχισει και εξελίσσεται για πάνω από τεσσερις δεκαετίες εως σημερα .

Cal Look της δεκαετίας του 70
Τα χαρακτηριστικά της δεκαετίας του 1970: Οποιοδήποτε σκαθαρι, Karmann, Κarmann Chia, Τύπος 3 ή Van / Bus με στρογγυλους προφυλακτήρες συνηθως μεχρι μοντελο του 1967. Συνήθως αφαιροντουνταν όλα τα νικελ από το σώμα αλλα και τα νικελ απο τα λάστιχα των παράθυρων. Βαφανε τα δαχτυλίδια απο τους προβολεις στο ιδιο χρωμα με το αυτοκινητο και καταργουσαν το τριγωνικο παραθυρο στις πορτες με one piece kit. Οι τροποποιήσεις στο εσωτερικό του ήταν αγωνιστικά bucket καθίσματα, προσθετανε τα απαραιτητα οργανα εποπτειας του κινητηρα (πιεση λαδιου, θερμοκρασια λαδιου, βολτομετρο, στροφομετρο). Αλλαζαν τα τιμόνια με 3 ακτινα εποχης και φυσικα αλλαζανε και τον λεβιε των ταχυτητων με αλλο πιο γρηγορο.

Στο μπροστινο μερος γινοταν μια ρυθμιση στην εμπρος αναρτηση και κατεβαζανε την μυτη χαμηλα. Η περιφημη μυτη κατω σταση οπως και ειχαν και τα drag αγωνιστικα αυτοκινητα. Αλλαζαν τους σιδερενιους τροχους με αλλους απο την μαμα Porsche (fuchs) η απο αλλους γνωστους οικους που φτιαχνανε ζαντες μαγνησιου οπως η BRM & οι Sprintstars της EMPI. Οι καινουργιες ζαντες επρεπε να ειναι πληρως γυαλισμενες σαν καθρεπτες με πλήρως γυαλισμένους τροχούς. Το πιο σημαντικό στοιχείο παντως ήταν το μοτερ. Τοτε τα μοτερ ειχανε μεγιστη χωρητικοτητα τα 2 λιτρα και ηταν αρκετα ακριβη οποτε οι περισσότεροι στηνανε μοτερ μεχρι 1,8 λιτρα αλλα με πολυ αγριους εκκεντροφορους και πολυ υψηλη συμπιεση. Υπήρχε ένα πράγμα είναι σίγουρο: Φυσικα μιλαμε μονο για Type I κινητήρες!

Cal Look της δεκαετίας του 80
Και πάλι μιλαμε για μονο, αερόψυκτα VW. Και στην δεκαετια του 80 επρεπε να αφαιρεσεις ολα τα χρωμια αλλα και τους προφυλακτηρες για ακομα παραπανω μειωση του βαρους. Επειδη στην Αμερικη απαγορευεται να κυκλοφορει αυτοκινητο χωρις προφυλακτηρες, οι εταιρειες που εβγαζαν accessories εφτιαξαν τα γνωστα σε ολους T-bars. Πλεον αρχισαν τα γνωστα custom πολύχρωμα paintjobs. Όσο πιο πολύχρωμα, τόσο το καλύτερο. Επίσης αρκετοι χρησιμοποιουσαν διαφορα γραφικά. Κλασσικα στα 80Άς οτιδηποτε κιτς ητανε στα φορτε του. Αρχισαν να βγαζουν τι κλασσικες σκαφες (bucket) και αντικαθιτουσαν τα καθισματα με αλλα πιο χλιδατα – πολυθρονε τυπου απο αλλα αυτοκινητα.. Πολλοι αρχισαν και κολλουσαν τις γριλιες στο ταμπλο και δημιουργουσαν ενα custom ταμπλο. Το στησιμο παρεμεινε το ιδιο με την μυτη οσο χαμηλότερα γινεται. Στα 80Άς ξεκινησε το λεγομενο color coded wheels και βαφανε τους τροχούς (BRM. Sprintstars, EMPI, PORSCHE fuchs, κ.α) στο χρωμα του αυτοκινητου. Πλεον αλλαζαν τα σπορ 3 ακτινα τιμονια με αλλα της Porsche κυριως εκεινο το κακασχημο που φοραγαν τα 911 & τα πρωτα 924-944 της δεκαετιας του 80. Επίσης, χαμηλού προφίλ ελαστικά αρχισαν να εμφανιζονται σιγα σιγα.. Οι κινητήρες εμειναν ενα βημα πισω ομως. Οι επιδόσεις την δεκαετια του 80 ήταν πολύ ασήμαντες τότε, ολα ειχαν να κανουν με την σταση και το γενικοτερο look του αυτοκινητου. Στο μοτερ αρχισαν τοτε να χρησιμοποιουν παρα πολυ χρωμιο και διαφανα καπακια στο distributor για να φαινεται η σπιθα. Η αληθεια ειναι οτι το Cal Look περασε μια δεκαετια που παραλιγο να καταστραφει λογω της κιτσιας..

Cal Look της δεκαετίας του 90
Τα χαρακτηριστικά της δεκαετίας του 1990: Η εμφάνιση Cal look γυριζει πίσω στις ρίζες του Old School. Τα περισσότερα αυτοκίνητα στις μέρες μας επαναφερανε τα χρωμία τους αλλα και τους προφυλακτηρες τους. Το Cal Look παραμενει για αεροψυκτα μοντελα μεχρι και το 1967. Απο το 1968 η VW αλλαξε τους προφυλακτηρες και τα φωτα οποτε το στυλ αυτο δεν ταιριαζει. Η επιλογή χρώματος είναι τα αρχικά χρώματα της Volkswagen ή αλλα χρώματα της περιόδου κατασκευης του αυτοκινητου. Πλεον στους εσωτερικους χώρους διατηρούνται τα εργοστασιακα καθίσματα ή αναβαθμίζονται με καθίσματα αγωνιστικά περίοδου 60-70. Τα ταμπλο διατηρουνται τελειως stock και τα επιπλεον οργανα (πιεση λαδιου, θερμοκρασια λαδιου, βολτομετρο και στροφομετρο τοποθετουνται πολυ προσεκτικα ωστε να μην επηρεαζουν την stock οψη του ταμπλο . Το dragster στησιμο παραμενει με τα μουτρα του αυτοκινητου χαμηλα και το πισω μερος ορθιο. Οι τροχοί και η επιλογή των ελαστικών ακολουθεί τη δεκαετία του 1970. Γι' αυτό μόνον τροχοί περίοδου (ΒRM, Speedwell, Sprintstars, fuchs) και όλα τα ελαστικά δεν είναι χαμηλού προφίλ οπως της δεκαετιας του 80. Σε αυτην την δεκαετια εγιναν τεραστια αλματα οσον αφορα τους κινητήρες αλλα και τα σασμαν. Δεν υπαρχει καμια συγκριση με το κιτσο 80. Οι κινητηρες φτανουν μεχρι και τα 2,7 λιτρα, με μεγαλα 48 εως και 51,5 IDA καρμπυρατερ, πλεον τετραπεταλουδα, MSD αναφλέξεις, 94 - 100 χιλιοστά κυλινδρο-πιστονα, turbo applications και πολλα αλλα.

Με ανταλλακτικα για μοτερ και σασμαν ασχολουνται παρα πολλοι οικοι στην Αμερικη, στην Γερμανια αλλα και στην Σουηδια. Οι πιο διασημοι ειναι ο CB performance, Gene Berg Enterprises, Autocraft, Pauter, CSP, JP, Scat, και παρα πολλοι αλλοι.

TSAF
09-11-11, 16:51
μερικες φωτογραφιες για να καταλαβετε περαιτερω

TSAF
09-11-11, 16:53
++++++++++++++++++++++++++

TSAF
09-11-11, 16:54
+++++++++++λιγες ακομα, please bare with me!!!!!!!!!!!!!!!!

E36-Hartge
09-11-11, 17:13
Διαβάζω κάθε ποστ σου που έχει σχέση με τους αγαπημένους μου σκαραβαίους (ανεκπλήρωτος έρωτας δυστυχώς) με αγωνία.

Θα μου πείς και γιατι δεν μπαίνω σε ενα club με φίλους αυτού του αυτοκινήτου?
Απλά απο την στιγμή που δεν το έχω στα χέρια μου δεν θα μπορούσα να κάνω καμία συζήτηση ούτε βέβαια να βοηθήσω σε κάτι.

Πάντως στο γκαραζ μου ανάμεσα σε αγαπημένα μοντέλα (μινιατούρες) της bmw εχω και κάποιους σκαραβαίους όπως και καποια περιοδικά (Αγγλία-Γερμανία κ.α)

TSAF
13-12-11, 14:54
Αυτο εδω το 67αρι εσκασε στην αγορα πριν απο λιγες ημερες. Καθαρα Cal Look με 2332cc type Ι μοτερ και φυσικα με το υπερβολικα σπανιο και πανακριβο πενταρι Gene Berg σασμαν.

Το αυτοκινητο πωλειται για 39,000usd και ηδη εχουνε πεσει προσφορες απο διαφορους "αγαπητικους" απο Αμερικη, Γερμανια, Αγγλια, Φιλανδια & ενας απο Ελλαδα:thumbsup:

----
It the pages of Cal Look History the Der Kleiner Panzers club name is perhaps the most well celebrated as being the guys that really started it all.
Known from the very start as the club with the cleanest and fastest street VWs rolling through Orange County. That legend lives on today with the club and the cars in it. DKP III is the most recent version of the group, and it was put together around 1990 and the car in these photos was there and has been there ever since. The owner is Orange County based and the car is at almost every meet. This is a very rare opportunity to get a car that is truly from the "inner circle" of the club. Black plate, California car since new and owned by the current owner since the 80'sthis mild looking Java green 67 is a textbook example of the "sleeper" concept that is so much a part of the Cal Look scene. Clean and tidy...BRM wheels and a hit of a big exhaust poking out but other than that...it could be a stocker. The decklid is slightly lifted at the bottom for clearance and cooling, but you might not notice that at first glance. Berg 5 speed transmission, yes...5 speed! Built to the hilt to handle the horsepower of the engine... but more on that later.

Good fat sticky meats on the back & the timeless classic BRM wheel. Body is overall straight & paint is in good condition. Engine is well over two litres of displacement and built by the very best of the best here in So Cal
Only the best parts, only the most skilled hands, properly tuned and ready to impress. Its good for low 12 second quarter mile passes, fully dressed with all the stock trim and everything in place!

Asking 39,000 usd or best offer!!!

TSAF
13-12-11, 14:55
++++++++

https://www.dkpcarclub.com/

TSAF
28-05-12, 16:24
το θελω τωρα, only 25,000 usd.

56 US specs oval window bug, older restoration, never driven much, original material headliner, German carpet, Lenny's interior, berg shifter, front & rear CSP disc brakes (TUV approved), narrow RLR beam, Hurst line-loc, electric Aeromotive fuel pump, magneto electronic ignition, tach, early headlights, konis on all four corners. Type I 2387cc JP brand new full flow unit, fitted with JP MS 230 ported heads, 10.5 to one, external cooler with fan besides doghouse, JayCee pushrod tubes, lightened and balanced flywheel, Speedshop bottom pulley, Berg breather box, alternator, Berg linkage, Berg 5 speed tranny, JayCee oil bypass, loads of goodies. Custom steel wheels or Ercos available for the strip. 195/60 front Michelin pilots and 205/65 on rear. ACE prepped 51.5 ida's sitting on Berg manifolds, you can drive it anywhere, last long trip was first drag day at Irwindale

1st run 13.5, second run 13.2 with loads more in it.

Very Very fast with lots of potential.

Azurius
28-05-12, 16:39
το θελω τωρα, only 25,000 usd.

56 US specs oval window bug, older restoration, never driven much, original material headliner, German carpet, Lenny's interior, berg shifter, front & rear CSP disc brakes (TUV approved), narrow RLR beam, Hurst line-loc, electric Aeromotive fuel pump, magneto electronic ignition, tach, early headlights, konis on all four corners. Type I 2387cc JP brand new full flow unit, fitted with JP MS 230 ported heads, 10.5 to one, external cooler with fan besides doghouse, JayCee pushrod tubes, lightened and balanced flywheel, Speedshop bottom pulley, Berg breather box, alternator, Berg linkage, Berg 5 speed tranny, JayCee oil bypass, loads of goodies. Custom steel wheels or Ercos available for the strip. 195/60 front Michelin pilots and 205/65 on rear. ACE prepped 51.5 ida's sitting on Berg manifolds, you can drive it anywhere, last long trip was first drag day at Irwindale

1st run 13.5, second run 13.2 with loads more in it.

Very Very fast with lots of potential.
Αυτά με το οβάλ πίσω παράθυρο και αυτά με το διπλό πίσω τζάμι δεν είναι τα πλέον σπάνια; Τα οβάλ αν δεν κάνω λάθος βγαίναν μέχρι και το 56 και ήταν η εξέλιξη του μοντέλου με το διπλό τζάμι ή το αντίθετο;

ΥΓ. Πολύ ωραίο θρεντ!!!! :thanks:

TSAF
28-05-12, 16:49
Mια χαρα τα λες. Τα oval εμειναν μεχρι τελους του 57. Το 58 αλλαξε το μοντελο.
Φαντασου ταχυτητα που εχει το οχημα. Φοβερο feeling να εισαι με ενα τετοιο οχημα και να τσακιζεις αλλα μεγαλα διπλα σου.

TSAF
26-06-13, 13:32
VW type I 2332cc με 48αρια IDA
5 speed Berg + ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα πραγματα. Το αυτοκινητο στην τελευταια Santa Pod εκανε low 12's. To αυτοκινητο ειναι προς πωλησης για 20,000 gpb