Επιστροφή στο Forum : 2012 Passat CC
https://4.bp.blogspot.com/-G0jUJvEUrTA/TrHbT-LFNOI/AAAAAAAFfWg/0mB7N-imYVM/s1600/2013MY-VW-CC-1.jpg
https://i294.photobucket.com/albums/mm99/YahTrickYah57/05-2013-volkswagen-cc.jpg
https://wot.motortrend.com/files/2011/11/2013-Volkswagen-CC-rear-three-quarters-view-2.jpg
https://i294.photobucket.com/albums/mm99/YahTrickYah57/02-2013-volkswagen-cc.jpg
Without a doubt, the big story from Volkswagen this year was the launch of its all-new, American-built 2012 Passat. And while the sun is about to set on 2011, Volkswagen is now announcing some updates for the Passat's svelte sister, the CC, which will make its official debut at the Los Angeles Auto Show later this month.
For the 2013 model year, the CC benefits from a refreshed front and rear fascia, both of which are more akin to the styling direction seen on the larger Passat sedan. Up front, bi-xenon headlamps with LED running lamps are now offered as standard equipment – part of the CC's reworked nose that incorporates a new grille and lower fascia. Around back, the taillamps have been redesigned to look more like the new units found on the Jetta and Passat.
Volkswagen hasn't released any information – yet – about powertrain or interior upgrades, but we don't expect things to change too much here. The one interior photo that VW released looks almost identical to the current model, though we won't rule out some packaging or color combination changes. Under the hood, expect both the 2.0-liter turbocharged inline four-cylinder and 3.6-liter V6 with 4Motion all-wheel drive to carry over unchanged.
Pricing for the 2013 CC will likely be announced closer to the car's on-sale date next spring. We'll have more details at the LA Auto Show in just a few weeks, but in the meantime, click past the jump for Volkswagen's brief press release.
https://www.autoblog.com/2011/11/02/2013-volkswagen-cc-nip-tuck-revealed-ahead-of-la-debut/
Ωραίο, δε με χαλάει και το current cc μου αρέσει πολύ.
DionisisM5
03-11-11, 13:31
Πολυ ωραιο.....!!!
super duper
03-11-11, 15:43
το passat καθε τόσο και βελτιώνεται.
αν συνδιαζει και μια δελεαστική τιμή τοτε είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση
Leonidas_E39
03-11-11, 15:55
Με κλανιες παλι στο KoυVAG group βαψανε αυγα. :whistle::whistle:
ενω στην bmw εεε???? αλματα εξελιξης!! ειδικα τα facelift μοντελα ειναι ετη φωτος μπροστα!!!!!!μην τα εισοπεδονουμε ολα ρε παιδες.ειδικα το cc ηταν πολυ ομορφο (αντικειμενικα)και τωρα το κανανε ακομα ποιο ωραιο κατα την γνωμη μου!!!! ενταξει ειπαμε bmw ειμαστε αλλα να κοιταμε και λιγο μπροστα μας!!!!
πολυ με οπελ ινσιγκνια δε μοιαζει ?
απο μεσα βεβαια δεν εχει "κατι"...ειναι πολυ...καθημερινο.
katsaraios
03-11-11, 16:18
ενα χαμηλωματακι το θελει ....
Christos 330
03-11-11, 18:11
Aπο μεσα δεν εχει και την τρελη εξελιξη με το υπαρχον cc απο εξω ειναι κομπλε !!!
Μια απ τα ίδια. :)
Μία αποκαίδια.....!!! :hystericalbs1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Άλλος πατέρας μου με βρήκε εδώ...:whistle:
Το αμάξι είναι τούμπανο. Απλά εσύ είσαι πιτσιρικάς & εργένης, άρα που να καταλάβεις;; :)
Είμαι περίεργος να δω αρχική τιμή και κινητήρες για Ευρώπη (1.4;). Διότι με 2-3 απαραίτητα εξτρά το προηγούμενο έπιανε τα 35Κ για πλάκα. Τα bi-xenon πάντως θα τα χει λέει std.
Το αμάξι είναι τούμπανο. Απλά εσύ είσαι πιτσιρικάς & εργένης, άρα που να καταλάβεις;; :)
Είμαι περίεργος να δω αρχική τιμή και κινητήρες για Ευρώπη (1.4;). Διότι με 2-3 απαραίτητα εξτρά το προηγούμενο έπιανε τα 35Κ για πλάκα. Τα bi-xenon πάντως θα τα χει λέει std.
Τι πιτσιρικας, μισο αιωνα ζωης κοντευει :hystericalbs1:
Σαν fl του τωρινού είναι, μέσα έξω.
Τι πιτσιρικας, μισο αιωνα ζωης κοντευει :hystericalbs1:
Καλά ετοιμάσου και θα δεις εσύ ένα ωραίο Ζ4 με κουτσουλιές γεμάτο...:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Το αμάξι είναι τούμπανο. .
συμφωνώ με τον Κώστα.
Σαν fl του τωρινού είναι, μέσα έξω.
στα υπερ του αυτό που λες Αρη, πολύ ωραίο είναι και το τωρινό.
Καλά ετοιμάσου και θα δεις εσύ ένα ωραίο Ζ4 με κουτσουλιές γεμάτο...:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Το επλυνα πριν 2 ωρες :ranting2:
Skyline_IS
03-11-11, 19:00
αν και το "παλιο" μ αρεσει απιστευτα και το νεο ειναι καλο.Λιγες και καλες αλλαγες
στο μονο μειον ειναι αυτο το αντιαισθητικο,παλιομοδιτι ο και απαισιο ρολογακι στη μεση
Πάλι γραφικός θα γίνω και θα φάω χέσιμο απ' τον Στάθη.
Το γεγονός ότι είναι όλες τραβηγμένες από 3/4 γωνία δε σας παραξενεύει?
Το έχετε δει προφίλ? Θαυμάζατε τις αναλογίες των προβόλων του? Το ύψος της ουράς σε σχέση με το καπώ? Μπορείτε να το φανταστείτε με 16άρες και σηκωμένη ανάρτηση? Τώρα μπορείτε να ξενερώσετε.
Αν έχετε ακόμη ενδοιασμούς, πηγαίντε σε μια έκθεση και μπείτε μέσα. Τραβήξτε το σκιάδιο της ηλιοροφής προσέχοντας να μη σας πάρει μαζί και το περουκίνι. Μετά προσπαθήστε να καθίσετε στις πίσω θέσεις. Εν συνεχεία ανοίξτε το πορτ-μπαγκάζ και παρατηρήστε κατώφλι φόρτωσης και ωφέλιμο ύψος. Τώρα μπορείτε να ξεράσετε.
Σ' αυτά τα χρήματα η λύση σε καινούργιο ακούει στο όνομα Octavia. Τιμιότατο, ομορφότερο, πρακτικότερο. Αν θες πολυτέλεια πηγαίνεις σε μεταχειρισμένο Audi/BMW/Mercedes. CC = καγκουρογκλαμουριά. H VW προσπάθησε να παρουσιάσει τη CLS έκδοση του Passat. Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι να συνειδητοποιήσουμε πως ακόμη κι εγώ μπορώ στις φωτογραφίες να φαίνομαι σαν το επόμενο φωτομοντέλο του Ermenegildo Zegna.
φωτομοντέλο του Ermenegildo Zegna.
Παλιοκαπιτάλα!!
E60_Arkadia
03-11-11, 20:03
Ομορφο το cc,το προτιμουν αυτοι που θελουν να ξεχωριζουν,λογω σχηματος κουπε τετραπορτου και θελουν ενα ποιοτικα καλο αυτοκινητο,με δυνατα μοτερ αλλα και αρκετα λαιμαργο.Στα 30000 ειναι μια τιμια επιλογη,απο κει και περα κοιτας σε αλλα στρατοπεδα.Βεβαια εγω θα προτιμουσα μια μπεμπα μτχ σε αυτα τα χρηματα..
Πάλι γραφικός θα γίνω και θα φάω χέσιμο απ' τον Στάθη & τον Κώστα.
Ρε μπαγάσα, ενώ έχεις γ(κ)ούστο, κάνεις τα πάντα για να θάψεις ακόμα και τα ΟΜΟΡΦΑ μοντέλα του γκρουπ. :D
Αφού λοιπόν είσαι τόσο απόλυτος....
Το CC κυκλοφορεί αρκετό καιρό στους δρόμους. Όλοι έχουμε δει πόσο πρησμένο είναι τ αμάξι ακόμα και με τις μαμά 17άρες, ενώ τουμπανιάζει ακόμα περισσότερο με τις εργοστασιακές 18άρες. Με ένα σωστό σετ αφτερμάρκετ και ανάρτηση, το αμάξι είναι απλά 'αλλού'....
Τώρα αν εσύ βλέπεις το Octavia για πιο όμορφο τι να πω. ;) Μάλλον φταίει η σύγχυση που περνάς όλο αυτό το καιρό με τις απεργίες, τις καταλήψεις, τη πολιτική σκηνή και τα deadlines.
Δηλαδή απόλυτα φυσιολογική αντίδραση του νευρικού σου συστήματος. :p
https://www.youtube.com/watch?v=mPY0sLxrdiE
συμφωνώ με τον Κώστα.
στα υπερ του αυτό που λες Αρη, πολύ ωραίο είναι και το τωρινό.
Ωραίο είναι Πάνο, αλλά τόση ομοιότητα κατά τη γνώμη μου δεν είναι προσόν, αφού δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς το καινούριο έναντι του παλιού.
Γενικά, όπου έλλειψη έμπνευσης πρέπει να έχουν και το σήμα της vw από δίπλα.
Κλασικό παράδειγμα τα golf mkV και VI με το τελευταίο να μοιάζει με fl του άλλου και μάλιστα όχι εκτενές.
Πάλι γραφικός θα γίνω και θα φάω χέσιμο απ' τον Στάθη.
Το γεγονός ότι είναι όλες τραβηγμένες από 3/4 γωνία δε σας παραξενεύει?
Το έχετε δει προφίλ? Θαυμάζατε τις αναλογίες των προβόλων του? Το ύψος της ουράς σε σχέση με το καπώ? Μπορείτε να το φανταστείτε με 16άρες και σηκωμένη ανάρτηση? Τώρα μπορείτε να ξενερώσετε.
Αν έχετε ακόμη ενδοιασμούς, πηγαίντε σε μια έκθεση και μπείτε μέσα. Τραβήξτε το σκιάδιο της ηλιοροφής προσέχοντας να μη σας πάρει μαζί και το περουκίνι. Μετά προσπαθήστε να καθίσετε στις πίσω θέσεις. Εν συνεχεία ανοίξτε το πορτ-μπαγκάζ και παρατηρήστε κατώφλι φόρτωσης και ωφέλιμο ύψος. Τώρα μπορείτε να ξεράσετε.
Σ' αυτά τα χρήματα η λύση σε καινούργιο ακούει στο όνομα Octavia. Τιμιότατο, ομορφότερο, πρακτικότερο. Αν θες πολυτέλεια πηγαίνεις σε μεταχειρισμένο Audi/BMW/Mercedes. CC = καγκουρογκλαμουριά. H VW προσπάθησε να παρουσιάσει τη CLS έκδοση του Passat. Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι να συνειδητοποιήσουμε πως ακόμη κι εγώ μπορώ στις φωτογραφίες να φαίνομαι σαν το επόμενο φωτομοντέλο του Ermenegildo Zegna.
ετσι για να εχουμε λιγη αντιπαραθεση... παμε σε μια εκθεση να δουμε το Χ6 να μπουμε μεσα να ανοιξουμε σε εκεινο το σκιαδιο και να προσπαθησουμε απλα να ανοιξουμε το ντουλαπακι και να παρουμε κατι απο μεσα την αδεια πχ.μετα δεν παμε και μαι βολτα πισω?μπααα ειμαι 1.85 βρισκει το κεφαλι μου δεν χωραω.ας βαλω μωρε τα ψωνια πισω στο πορτμπαγκαζ....χλωμο το βλεπω λιγο ψηλο το βλεπω..... ας το θαυμασουμε απο εξω να δουμε το υψως ουρας και μουρης και την ομορφια του με τις 18αρες ζαντες ...πανεμορφο!!!!!!!:hystericalbs1: εχω αδικο??????
Γενικά, όπου έλλειψη έμπνευσης πρέπει να έχουν και το σήμα της vw από δίπλα.
Τα CC, Scirocco & EOS ανέτρεψαν τη μέχρι πρόσφατα συντηρητική σχεδίαση της vw, που άλλωστε αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία.
Εάν ωστόσο αυτό κάποτε αλλάξει, έχουν τις γνώσεις, το budget αλλά και ότι άλλο χρειαστεί, ώστε να εφαρμόσουν κι άλλες πρωτοποριακές ιδέες / σχέδια.
συμφωνώ με τον Κώστα.
στα υπερ του αυτό που λες Αρη, πολύ ωραίο είναι και το τωρινό.
Ωραίο είναι Πάνο, αλλά τόση ομοιότητα κατά τη γνώμη μου δεν είναι προσόν, αφού δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς το καινούριο έναντι του παλιού.
Γενικά, όπου έλλειψη έμπνευσης πρέπει να έχουν και το σήμα της vw από δίπλα.
Κλασικό παράδειγμα τα golf mkV και VI με το τελευταίο να μοιάζει με fl του άλλου και μάλιστα όχι εκτενές.
Ωραίο είναι Πάνο, αλλά τόση ομοιότητα κατά τη γνώμη μου δεν είναι προσόν, αφού δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς το καινούριο έναντι του παλιού.
Γενικά, όπου έλλειψη έμπνευσης πρέπει να έχουν και το σήμα της vw από δίπλα.
Κλασικό παράδειγμα τα golf mkV και VI με το τελευταίο να μοιάζει με fl του άλλου και μάλιστα όχι εκτενές.
H επανάληψη μήτηρ μαθήσεως. :th_Laie_67-1:
Κώστα το Eos προσωπικά δεν μου λέει τίποτα.
Το passat cc μου άρεσε αρκετά, αλλά αυτό εδώ τώρα αν δεν είναι έλλειψη έμπνευσης σε σχέση με το προηγούμενο, τότε τι είναι?
Είπαμε να κρατήσει κάποιες γραμμές ίδιες, αλλά κάποιος που δεν ξέρει καλά τα vw άνετα το μπερδεύει με το προηγούμενο!
Για το άλλο που λες, οκ μπορεί να είναι κι έτσι.
Αλλά προς το παρόν η vw δεν μας έχει δείξει κάτι τέτοιο. Η πλειοψηφία των αμαξιών της είναι από εντελώς ουδέτερα μέχρι αδιάφορα εξωτερικά.
Μόνο το scirocco δεν το λες αδιάφορο, αλλά ταυτόχρονα δεν το λες και όμορφο ή κομψό,τουλάχιστον κατ'εμέ.
Συμφωνώ Άρη. Εν τέλει όλα είναι θέμα προσωπικού γούστου.
Το f/l που δέχτηκε το cc το κάνει απλά πιο επίκαιρο λόγω των γωνιών στα φώτα, κατά τ άλλα παραμένει ένα ενδιαφέρον σχέδιο και οι πωλήσεις του το επιβεβαιώνουν.
Πάντως μιας και αναφέρθηκε από το (Σατανά) Άρη η cls, εμένα προσωπικά η προηγούμενη μου άρεσε πολύ περισσότερο. Το νέο μοντέλο με τα περίεργα πίσω φτερά και τα σχέδια στη λαμαρίνα δε μου λέει κάτι.
Το eos μού είναι πλέον αδιάφορο. Θυμάμαι όμως πόσο πρωτοποριακό ήταν τότε που είχε παρουσιαστεί με τη σκληρή του οροφή, αλλά και με τη συνολική του αισθητική.
Εφόσον πιστεύετε ότι το CC είναι όμορφο, ας το συγκρίνουμε με τον ανταγωνιστή του από την αγαπημένη μας μάρκα κι ας κρίνουμε:
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/images-2.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/2ltsr5i.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/Passat_CC_3_small.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/images2.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/2011-volkswagen-passat-cc-18.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/dscn5733.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/Passat_CC_2_big.jpg
https://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/dscn5728.jpg
Πολύ δευτεράντζα το CC. Σε όλα.
νταξ,ειναι πιο ομορφη η BMW!!!:thumbsup:
Παρέλειψες να γράψεις για το <<πανέμορφο>> Ε90 πως όταν παρουσιάστηκε όλοι το έκραζαν πως έμοιαζε με κορεάτικο. Με το f/l η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα.
συμφωνω με τον αρη, δεν μου αρεσει.
το κανονικο πασατ μου αρεσει πιο πολυ, επισης το οκταβια, οπως και το νεο Α4.
το πενβε ειναι πολυ καλυτερο δεν το συζηταμε...
To έχει ο γείτονας εδώ και δυό χρόνια και το βλέπω καθημερινά στην πυλωτή.
To ωραίο είναι πάντα υποκειμενικό και μου αρέσει σαν σουλούπι πάρα πολύ, αλλά δεν μου αρέσει ο όγκος του.
Δεν μου αρέσει, το χάλασαν! Το πρώτο passat cc σε μαύρο με καφέ δέρμα και R LINE μαζί με μια κόκκινη alfa 159 ti 1750tb με μαύρο δέρμα και κόκκινες ραφές είναι τα ομορφότερα sport sedan σε αυτή την κατηγορία!thumb
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.