Επιστροφή στο Forum : Mitsubishi Lancer Evo IX MR 870+Ps@11.000rpm
katsaraios
31-10-11, 03:45
γνωμες και σχολια ευπροσδεκτα:original:
https://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0&feature=share
bmw316turbo
31-10-11, 07:36
παρα πολυ καλο και πανεμορφο αλλα το επιπεδο εχει ανεβει πολυ πανω απο τα 1000αλογα τροχο και δεν με αφηνει πια με το στομα ανοιχτο.Ειναι ομως κουκλα...
και στροφαρει 11.
katsaraios
31-10-11, 07:39
που δυνατο το βλεπω απο αξιοπιστια δεν ξερω
Θα θελα να δω πως στέκεται δίπλα σε GT-R αντίστοιχης ιπποδύναμης.
Θα θελα να δω πως στέκεται δίπλα σε GT-R αντίστοιχης ιπποδύναμης.
όντως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον...
katsaraios
31-10-11, 07:51
μας βλεπω στα "σκοταδια":whistle: για την δοση μας:th_Laie_67-1:
δεν ξερω αν εμφανιζεται και στα μερη του Φανη .λιμανακια κλπ..
μας βλεπω στα "σκοταδια":whistle: για την δοση μας:th_Laie_67-1:
δεν ξερω αν εμφανιζεται και στα μερη του Φανη .λιμανακια κλπ..
Πάντως στο Μαραθώνα, πολύ σκόνη ρε παιδάκι μου. ;)
Τι να λεμε τωρα...
Μπιστολιιιι:original:
πολύ καλό...
Κατσε καλα!!
Ωρε μανιτσαμ
Αμαν αμαν
Μπραβο δουλεια.....
μας βλεπω στα "σκοταδια":whistle: για την δοση μας:th_Laie_67-1:
δεν ξερω αν εμφανιζεται και στα μερη του Φανη .λιμανακια κλπ..
Δεν νομιζω να το εχω δει εδω γυρω Γιωργο. Ενα μαυρο εχει ο ενας απο τους 2 βενζιναδες μου, μια μερα που τα λεγαμε μου ειπε πως καιει περιπου 1¤ το χλμ!
Ουτε με δυο τρακοσαρες γιαμαχα outboard δεν το εχω καταφερει αυτο.
Δεν νομιζω να το εχω δει εδω γυρω Γιωργο. Ενα μαυρο εχει ο ενας απο τους 2 βενζιναδες μου, μια μερα που τα λεγαμε μου ειπε πως καιει περιπου 1¤ το χλμ!
Πες του να το κανει υγραεριο να βρει την υγεια του:hystericalbs1::hystericalbs1:
Christos 330
31-10-11, 10:42
Αυτα τα evo μας εχουν καψει . . .
Μια το 8αρι του ενος φιλου μου 600 +++
Μια το 9αρι του αλλου φιλου μου 400 παρα . . .
Οτι και να κατσει διπλα το πυροβολας μεχρι ενα σημειο !!!
Απο τα ποιο ομορφα και πετυχημενα εβο μετα το 6αρι ειναι βεβαια ειναι το 9αρι !!!
πολυ ομορφο το evo..και το μοτερ πριονι...αλλα απο ενα καλο αμαξι για μερακληδες οδηγους που γουσταρουν στριψιμο να το κανουμε ενα αυτοκινητο dragster δεν βρισκω καν το λογο...εχοντας ξοδεψει φυσικα μια περιουσια...αντε στριφτο τωρα με αυτα τα αλογα..που θα γυριζει με 4ες..με τα τεσσερα κιολας οταν ειναι τουρμπισμενο..κατ εμε λαθος..αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιττα..
Μα για ευθεια το φτιαξαν..
γιατι με 600 δεν στριβει???αν εχει φτιαχτει σωστα???
Με 600 αλογα στο δρομο ειναι σαφως πιο δυσκολο να στριψεις απο οτι με 100.
Θελω να πω οτι ειναι σαν να την εχεις 70 ποντους.
Θα γμησεις, αλλα δεν θα τη βαλεις ολη.
Αν δοκιμασεις να τη βαλεις ολη, μαλλον ζημια θα κανεις.
Καπως ετσι το σκεφτομαι.
steliose36
31-10-11, 13:45
οπλο το αμαξι!!και κατεβασμα 11αρες?!!!τρελο.Νομιζω οτι το εχω δει μια φορα στο ολυμπιακο χωριο αλλα δεν ειμαι και σιγουρος 100% μιας και τελευταια σκανε αρκετα εβο με800-900-1000 αλογα!
Leonidas_E39
31-10-11, 14:56
Τρελα το εργαλειο αλλα μπορει να μου πει καποιος τι ειναι εκεινο το ρημαδοκαλωδιο που κατεβαινει απο τον λεβιε και αν καταλαβα καλα τις ταχυτητες τις παει καρφωτες? :shok::shok: :shok::shok:
Panos 316T
31-10-11, 15:23
Ετσι που εχουν φτασει τα πραγματα θα πω καλο αλλα λιγο...
Τα χιλια αλογα τα χουν ξεφτιλυσει λιγουλακι και ποσο μαλλον στο εξωτερικο.
Αποδυκνειεται συνεχεια οτι η καροτσα του εβο αποτελει πλατφορμα για τρελα πραγματα.
Τρελα το εργαλειο αλλα μπορει να μου πει καποιος τι ειναι εκεινο το ρημαδοκαλωδιο που κατεβαινει απο τον λεβιε και αν καταλαβα καλα τις ταχυτητες τις παει καρφωτες? :shok::shok: :shok::shok:
Flat foot shifting μαλλον.
Dr. Yamastura
31-10-11, 16:20
Αφού δείχνει δημόσια τις πινακίδες,είναι τολμηρός!!
Αν είναι δικές του,που λογικά θα είναι..
Με 600 αλογα στο δρομο ειναι σαφως πιο δυσκολο να στριψεις απο οτι με 100.
Θελω να πω οτι ειναι σαν να την εχεις 70 ποντους.
Θα γμησεις, αλλα δεν θα τη βαλεις ολη.
Αν δοκιμασεις να τη βαλεις ολη, μαλλον ζημια θα κανεις.
Καπως ετσι το σκεφτομαι.
Εεε ναι σίγουρα με την ίδια λογική αν είναι να την βάζουμε όλη δεν θα έπρεπε να υπήρχαν στους δρόμους αυτοκίνητα πάνω από 150ps! Απλά το αυτοκίνητο αυτό με καλά φρένα λάστιχα ανάρτηση και μετάδοση στρίβει πολύ καλύτερα και με600ps δεν εννοώ να την βάλεις όλη σε μια τυχαία αλλά και 70 πόντους άμα πας σε μια επαγγελματία στην Σέρρες δεν θα την βάλεις; Εε θα επιταχυνεις πολύ γρήγορα θα βγαίνεις σβελτα και στην ευθεία θα χεις κερδίσει κάποια δευτερα!
Αφού δείχνει δημόσια τις πινακίδες,είναι τολμηρός!!
Αν είναι δικές του,που λογικά θα είναι..
ή θα πηγαινει για πουλημα...ελα ρε χρηστο typical...και κατι φυσικα ακριβο δεν θα δουλευει!!!!
Εβο με 900 και 1000 αλογα υπαρχουν πολλά παντου σε όλο τον κόσμο.
Το αμαξι αυτό ειναι σημειο αναφοράς και πολλών συζητησεων σε ολα τα φορουμ με Εβο παγκοσμια και ειδικα στην Αμερική.
Οχι γιατι βγαζει 1000 αλογα αλλα ο τροπος που τα βγαζει.
Ο ιδιοκτητης και βελτειωτης Σπυρος Πανοπουλος της Exteme Tuners (εκει που φτιαχνει και τα αμαξια του ο stamatis m3 e30) καταφερε να κανει ενα αμαξι να βγαζει χιλια αλογα με μονο 1 bar πιεση και με συμπιεση 13:1.
Ακομη και αυτοι που εχουν γνωσεις τα νουμερα αυτα (την πιεση του τουρμπο και την συμπιεση του αυτοκινητου δηλαδη) τα ακουνε και παραμιλανε. Για να βγουν 1000 αλογα απο 1bar ειναι κατι το αδιανοητο.
Περιττο να πω οτι ειναι μπροστα απ το οποιοδηποτε μαμα μηχανακι ή και αρκετα βελτειωμενα απο πρωτες ρολλ.
Εβο με 900 και 1000 αλογα υπαρχουν πολλά παντου σε όλο τον κόσμο.
Το αμαξι αυτό ειναι σημειο αναφοράς και πολλών συζητησεων σε ολα τα φορουμ με Εβο παγκοσμια και ειδικα στην Αμερική.
Οχι γιατι βγαζει 1000 αλογα αλλα ο τροπος που τα βγαζει.
Ο ιδιοκτητης και βελτειωτης Σπυρος Πανοπουλος της Exteme Tuners (εκει που φτιαχνει και τα αμαξια του ο stamatis m3 e30) καταφερε να κανει ενα αμαξι να βγαζει χιλια αλογα με μονο 1 bar πιεση και με συμπιεση 13:1.
Ακομη και αυτοι που εχουν γνωσεις τα νουμερα αυτα (την πιεση του τουρμπο και την συμπιεση του αυτοκινητου δηλαδη) τα ακουνε και παραμιλανε. Για να βγουν 1000 αλογα απο 1bar ειναι κατι το αδιανοητο.
Περιττο να πω οτι ειναι μπροστα απ το οποιοδηποτε μαμα μηχανακι ή και αρκετα βελτειωμενα απο πρωτες ρολλ.
:shok:
Εβο με 900 και 1000 αλογα υπαρχουν πολλά παντου σε όλο τον κόσμο.
Το αμαξι αυτό ειναι σημειο αναφοράς και πολλών συζητησεων σε ολα τα φορουμ με Εβο παγκοσμια και ειδικα στην Αμερική.
Οχι γιατι βγαζει 1000 αλογα αλλα ο τροπος που τα βγαζει.
Ο ιδιοκτητης και βελτειωτης Σπυρος Πανοπουλος της Exteme Tuners (εκει που φτιαχνει και τα αμαξια του ο stamatis m3 e30) καταφερε να κανει ενα αμαξι να βγαζει χιλια αλογα με μονο 1 bar πιεση και με συμπιεση 13:1.
Ακομη και αυτοι που εχουν γνωσεις τα νουμερα αυτα (την πιεση του τουρμπο και την συμπιεση του αυτοκινητου δηλαδη) τα ακουνε και παραμιλανε. Για να βγουν 1000 αλογα απο 1bar ειναι κατι το αδιανοητο.
Περιττο να πω οτι ειναι μπροστα απ το οποιοδηποτε μαμα μηχανακι ή και αρκετα βελτειωμενα απο πρωτες ρολλ.
τι εχει ανακαλυψει ο ανθρωπος και το κραταει κρυφο....:shok::shok::shok:
Εβο με 900 και 1000 αλογα υπαρχουν πολλά παντου σε όλο τον κόσμο.
Το αμαξι αυτό ειναι σημειο αναφοράς και πολλών συζητησεων σε ολα τα φορουμ με Εβο παγκοσμια και ειδικα στην Αμερική.
Οχι γιατι βγαζει 1000 αλογα αλλα ο τροπος που τα βγαζει.
Ο ιδιοκτητης και βελτειωτης Σπυρος Πανοπουλος της Exteme Tuners (εκει που φτιαχνει και τα αμαξια του ο stamatis m3 e30) καταφερε να κανει ενα αμαξι να βγαζει χιλια αλογα με μονο 1 bar πιεση και με συμπιεση 13:1.
Ακομη και αυτοι που εχουν γνωσεις τα νουμερα αυτα (την πιεση του τουρμπο και την συμπιεση του αυτοκινητου δηλαδη) τα ακουνε και παραμιλανε. Για να βγουν 1000 αλογα απο 1bar ειναι κατι το αδιανοητο.
Περιττο να πω οτι ειναι μπροστα απ το οποιοδηποτε μαμα μηχανακι ή και αρκετα βελτειωμενα απο πρωτες ρολλ.
:shok:Μαλλον ξερεις καποια πραγματα για το οχημα,...για πες,για πες!!!:thumbsup:
τι εχει ανακαλυψει ο ανθρωπος και το κραταει κρυφο....:shok::shok::shok:
στην δικιά σου την φρυγανιέρα, αυτά τα κόλπα δεν πιάνουν...
στην δικιά σου την φρυγανιέρα, αυτά τα κόλπα δεν πιάνουν...
Θα το δεις στις 12 και θα παθεις συγχηση......μη κοιτας που δε τα γραφω.....:whistle:
Θα το δεις στις 12 και θα παθεις συγχηση......μη κοιτας που δε τα γραφω.....:whistle:
αν σου βαστάει ρε κότα, πάτα να σε δούμε...όχι τπτ άλλο, να ξεσκουριάσει και
ο νικολάκης με το μαύρο το κασόνι...χοχοχοχοχο!!!
giorgak_IS
31-10-11, 21:27
απιστευτο εργαλειο..!πολυ ωραια δουλεια...!!!thumbthumb
stamatis m3 e30
31-10-11, 21:52
παιδια το αυτοκινητο εχει βγαλει διαφορα αλογα...συνεχως αλλαζει set up και δοκιμαζει νεα πραγματα συνεχως ο σπυρος! αυτο ειναι το δοκιμαστικο αμαξι...φτιαχνει ενα evo 6 που θα τους κουνηθει ο εγκεφαλος!!!!!!!!!! οπως επισης πολυ δυνατο project ειναι το evo9 του βλαχου η το "τηλεκατευθυνομενο" που λεω εγω...το μονο που κανιες ειναι να αφησεις το συμπλκετη...μετα ολα γινονται μονα τους.. μονο το σασμαν του βλαχου κανει οσο ενα μ3 ε46!!!
πολυ δυνατο ειναι και το σασμαν βεβαια στο δοκιμαστικο του σπυρου ητοι αυτο στο βιντεο...σειριακο εργαλειο για λλαγες χωρις συμπλεκτη η και με συμπλεκτη!!
γενικως ο σπυρος ειναι αρκετα ψαγμενος...ειναι αρκετα μπροστα απο τους υπολοιπους οσο και να μην το δεχονται.ηδη πλεον οι παραγγελιες απο εξωτερικο ερχονται σοριδον!!!
παιδια το αυτοκινητο εχει βγαλει διαφορα αλογα...συνεχως αλλαζει set up και δοκιμαζει νεα πραγματα συνεχως ο σπυρος! αυτο ειναι το δοκιμαστικο αμαξι...φτιαχνει ενα evo 6 που θα τους κουνηθει ο εγκεφαλος!!!!!!!!!! οπως επισης πολυ δυνατο project ειναι το evo9 του βλαχου η το "τηλεκατευθυνομενο" που λεω εγω...το μονο που κανιες ειναι να αφησεις το συμπλκετη...μετα ολα γινονται μονα τους.. μονο το σασμαν του βλαχου κανει οσο ενα μ3 ε46!!!
πολυ δυνατο ειναι και το σασμαν βεβαια στο δοκιμαστικο του σπυρου ητοι αυτο στο βιντεο...σειριακο εργαλειο για λλαγες χωρις συμπλεκτη η και με συμπλεκτη!!
γενικως ο σπυρος ειναι αρκετα ψαγμενος...ειναι αρκετα μπροστα απο τους υπολοιπους οσο και να μην το δεχονται.ηδη πλεον οι παραγγελιες απο εξωτερικο ερχονται σοριδον!!!
BMW φτιάχνει;;
αν σου βαστάει ρε κότα, πάτα να σε δούμε...όχι τπτ άλλο, να ξεσκουριάσει και
ο νικολάκης με το μαύρο το κασόνι...χοχοχοχοχο!!!
Άμα προλάβω να περάσω φουλ stage 2 , ναι αμε.....:whistle:
katsaraios
31-10-11, 22:17
BMW φτιάχνει;;
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
αμα πας με πυτζαμες:hystericalbs1::hystericalbs1::hys tericalbs1:
stamatis m3 e30
31-10-11, 22:40
BMW φτιάχνει;;
μολις προχθες τελειωσε ενα μπλε μ3 ε46 απο χαλκιδα κομπρεσερατο.του εβαλε εγκεφαλο και ηταν ετοιμο για ρυθμισμα.
τα δικα μου οπως το 30αρι που ειχα,το 46αρι,και το 30αρι που βγαζω τωρα εκει βλετιωνεται και προγραματιζετε!
ο σπυρακος η αλλιως σαυριτσα εχει γινει αυθεντια...
μπραβο του!
δεν θα ξεχασω τις βολτες απο λαινοπουλο μεχρι βουτα λιμανακια και βαρκιζα με το αμαξι του ενα golf 2 με 620 αλογα τουρμπο-νιτρο εν ετει 2002!!! πριν ασχοληθει με τις βελτιωσεις σαν επαγγελμα
του αξιζουν συγχαρητηρια για αυτα που εχει καταφερει
μολις προχθες τελειωσε ενα μπλε μ3 ε46 απο χαλκιδα κομπρεσερατο.του εβαλε εγκεφαλο και ηταν ετοιμο για ρυθμισμα.
τα δικα μου οπως το 30αρι που ειχα,το 46αρι,και το 30αρι που βγαζω τωρα εκει βλετιωνεται και προγραματιζετε!
To πετυχα στον ευθυγραμμισα αυτο...!!!!
Ειδα κατι αγραφους κλπ..αλλα δεν ρωτησα γιατι θα γινομουν πολυ περιεργος...!
πολυ καλο !!αλλα το πως εβγαλε 1000 αλογα με 13:1 συμπιεση και μονο 1 bar δεν σας κανει εντυπωση??εχει πεσει πολυ δουλεια!μπραβο του
bmw316turbo
01-11-11, 07:40
Εκτιμω, πως η θεωρια ειναι απλη αλλα βρεθηκε καποιος να την εφαρμοσει και μπραβο του .Πολυ μεγαλη συμπιεση=αναγκη για πολυ ψηλα οκτανια ,Αρα βαζουμε τουρμπινα δρακουλα με το καταληλο trim που θα μπορει να στροφαρει απο χαμηλα και να σηκωσει γρηγορα πιεση ,λογω συμπιεσης και θα μας δωσει τα ιδια αλογα σε λιγοτερη πιεση.Υστερα θωρακιζουμε το μοτερ απο τα καλυτερα υλικα για αντοχη και τα επιπλεον θερμικα φορτια λογω υψηλης συμπίεσης + απαιτουμενα οκτανια τα αναλαμβανει το καυσιμο πχ λειτουργια αποκλειστικα μεθανολης.Ας μην ξεχναμε (αν δεν κανω λαθος) πως ο πανοπουλος εχει το παρατσουκλι " ο χημικος".
Στο ενα μπαρ δουλευει το αμαξι με εκατοσταρα πρατηριου αν δεν κανω λάθος. Με αγωνιστικές δουλευει αρκετα πιο ψηλά.
Το σκεπτικό πιο πάνω ειναι εν μερη σωστο αλλα δεν ειναι τόσο απλό το πραγμα.
bmw316turbo
01-11-11, 08:46
Στο ενα μπαρ δουλευει το αμαξι με εκατοσταρα πρατηριου αν δεν κανω λάθος. Με αγωνιστικές δουλευει αρκετα πιο ψηλά.
Το σκεπτικό πιο πάνω ειναι εν μερη σωστο αλλα δεν ειναι τόσο απλό το πραγμα.
Τιποτα στον κοσμο δεν ειναι απλο .Η θεωρια ειναι σχετικα απλη, το δυσκολο ειναι η εφαρμογη της και μπραβο στα παιδια-το επαναλαμβανω-μπραβο που το εκαναν μια και εχω αρρωστια με τα εβος.Τα αλογα απο οτι ειπαν τα παιδια δεν ειναι 1000 αλλα κοντα στα 800 μπορει και πιο κατω αναλογα απο πιο dyno μετρηθηκαν.Σαφως δεν ειναι κατι απλο και ουτε το παιζω εξυπνος προς θεου αλλα ολοι μας λεμε οτι ρυθμιζουμε με 100αρα αλλα μπορει να υπαρχει και ο δρυιδης στο βενζιναδικο με τα ενισχυτικα.Και εγω ειδα με τα ματια μου 1600 honda στις 9300 που γυριζε την 6262 στο 1βαρ με 450 αλογα πρατηριου χωρις αγραφο και οχι αστρονομικη συμπιεση.Δεν εντυπωσιαζομαι πια με την αλογολαγνεια αλλα μπραβο στους extreme που δειχνουν δουλειες και στο εξωτερικο
https://www.speednation.tv/?article=mitsubishi-lancer-evo-ix-mr-us-spec&lang=gr
ωραια η παρουσιαση..αλλα..
εμενα περισσοτερο για διαφημιση μου κανει! καποια φαουλ?
1)τριδισκος συμπλεκτης σε κινηση???
2)εγραψα πιο πριν οτι θα γυρναει 4ες..οπως και ισχυει!!!περι ορεξεως ομως..
3)ενα τοσο βελτιωμενο αμαξι για καθημερινο??αν δεν εισαι ο ιδιοκτητης του μαγαζιου πιστευω δεν θα το βγαζες εξω περα απο κοντρα..
4)η λιστα με τα specs ειναι πανακριβη..μιλαμε για ενα evo που εχουν ριξει πολλα λεφτα!!!
σαν δημιουργημα μπραβο στον βελτιωτη...αλλα ποιος εγγυαται οτι δεν θα σπασει???γιατι αυτα τα μοτερ εχουν περιορισμενη διαρκεια ζωης...13 συμπιεση και 11000rpm και 0.9 bar...αυτα δεν τα χουν κανει ουτε αναγνωρισμενοι οικοι του εξωτερικου που φυσικα δινουν γραπτη εγγυηση οτι ολα θα δουλεψουν η αλλιως θα αντικατασταθουν αν σπασουν..εμενα ποιος μου δινει εγγυηση στα 50χιλ πχ..που εχω ξοδεψει να το κανω ετσι???
stamatis m3 e30
01-11-11, 11:08
κανεις φιλε μου δεν εγγυατε τιποτα.....γιαυτο τα δοκιμαζει ολα τα σπαει τα ξαναφτιαχνει για να καταλαβει τι γινετε!!!
αυτην την στιγμη εχει 2-3 κιτ που τα εχει τσεκαρει και ειναι οκ αν και Η ΧΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ!!!!πανω απο ολα!!!
οταν λεμε καθημερινο εννοειτε οτι δεν βγαινει καθε μερα εξω και το σπαει και παει για ψωνια.....το καθημερινο σημαινει 5-6 φορες τον μηνα και αντε ενα πατημα δυνατο καθε φορα!!!χαζοανοιγματα πολλα!!!
για καθημερινο εχει ενα evo 10 1stage γυρω στο 500ρικακι
οταν λεμε καθημερινο εννοειτε οτι δεν βγαινει καθε μερα εξω και το σπαει και παει για ψωνια.....το καθημερινο σημαινει 5-6 φορες τον μηνα και αντε ενα πατημα δυνατο καθε φορα!!!χαζοανοιγματα πολλα!!!
για καθημερινο εχει ενα evo 10 1stage γυρω στο 500ρικακι
Αυτη η καραμελα με το ειναι-δεν ειναι καθημερινο παει εδω και καιρο.
Φυσικα ρε παιδια ενα αυτοκινητο 1000 αλογα δεν μπορει να χρησιμοποιειται σαν πρωτο και μοναδικο αυτοκινητο. Θα το παρει η γυναικα σου να παει για ψωνια, θα πας τα μωρα στο σχολειο η θα εισαι κολλημενος στο μποτιλιαρισμα του κεντρου.???
Οταν αγοραζεις κατι 50 και ξοδευεις γι αυτο αλλα 150 εχοντας ενα σκοπο, θα το προσεχεις λογικα και θα το συντηρεις ισως και μετα απο καθε εξοδο απο το γκαραζ σου...
Οταν αγοραζεις κατι 50 και ξοδευεις γι αυτο αλλα 150 εχοντας ενα σκοπο, θα το προσεχεις λογικα και θα το συντηρεις ισως και μετα απο καθε εξοδο απο το γκαραζ σου...
thumbthumbthumbthumb
Γυαλισμα, σκουπισμα, γλυψιμο......αλλαγη λαδακια....
Εδω δεν ειναι καθημερινα τα Μ3, Μ6, κλπ, θα ειναι αυτο με την εννοια του καθεμερινου ?
Karizma Z4
01-11-11, 11:48
Ειχα την τυχη να δω το αυτοκινητο απο κοντα την ημερα των πρωτων μετρησεων απο τα παιδια που διαχειριζονται το site της Speednation!Ειναι τα ιδια παιδια που κανονισαν την παρουσιαση μου στο περιοδικο Power Techniques!
Εκεινο το βραδυ στην γεφυρα του Ο.Χ. ειχαν παθει ολοι την πλακα τους!Evo δυνατα πλεον συναντας καθε μερα και ποσο μαλλον στα κοντροστεκια!Εγω προσωπικα γνωριζα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο,αλλα δεν πιστευα πως πραγματικα θα δουλευε και στον δρομο!Το ειχα για ενα project "πασχαλιατικο" που θα εκανε boom με το πρωτο ανοιγμα!
Ο Σπυρος ομως της Εxtreme Tuners φροντισε να διαψευσει οχι μονο τους Ελληνες απιστους "Θωμαδες",αλλα να βαλει και τα γυαλια σε πολλους tuners του εξωτερικου!Ειναι μια περιτρανη αποδειξη πως η μικρη και καταντημενη μας Ελλαδιτσα ειναι πολυ μπροστα στο θεμα του tuning ακομα και απο αλλους κολοσσους της βελτιωσης οπως η Αμερικη και η Ιαπωνια!
Υ.Γ : Απο ενα βιντεακι δεν μπορειτε να καταλαβετε τιποτα για το πως κινειται το αυτοκινητο στον δρομο!Εμεις που ημασταν πανω στην γεφυρα και το βλεπαμε να ανοιγει και να "τελειωνει" τοσο γρηγορα την αποσταση των 400 μετρων απο γεφυρα σε γεφυρα ειχαμε μεινει με το στομα ορθανοιχτο και χαζοκοιταζομασταν για κανα 5λεπτο!:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
Ειχα την τυχη να δω το αυτοκινητο απο κοντα την ημερα των πρωτων μετρησεων απο τα παιδια που διαχειριζονται το site της Speednation!Ειναι τα ιδια παιδια που κανονισαν την παρουσιαση μου στο περιοδικο Power Techniques!
Εκεινο το βραδυ στην γεφυρα του Ο.Χ. ειχαν παθει ολοι την πλακα τους!Evo δυνατα πλεον συναντας καθε μερα και ποσο μαλλον στα κοντροστεκια!Εγω προσωπικα γνωριζα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο,αλλα δεν πιστευα πως πραγματικα θα δουλευε και στον δρομο!Το ειχα για ενα project "πασχαλιατικο" που θα εκανε boom με το πρωτο ανοιγμα!
Ο Σπυρος ομως της Εxtreme Tuners φροντισε να διαψευσει οχι μονο τους Ελληνες απιστους "Θωμαδες",αλλα να βαλει και τα γυαλια σε πολλους tuners του εξωτερικου!Ειναι μια περιτρανη αποδειξη πως η μικρη και καταντημενη μας Ελλαδιτσα ειναι πολυ μπροστα στο θεμα του tuning ακομα και απο αλλους κολοσσους της βελτιωσης οπως η Αμερικη και η Ιαπωνια!
Υ.Γ : Απο ενα βιντεακι δεν μπορειτε να καταλαβετε τιποτα για το πως κινειται το αυτοκινητο στον δρομο!Εμεις που ημασταν πανω στην γεφυρα και το βλεπαμε να ανοιγει και να "τελειωνει" τοσο γρηγορα την αποσταση των 400 μετρων απο γεφυρα σε γεφυρα ειχαμε μεινει με το στομα ορθανοιχτο και χαζοκοιταζομασταν για κανα 5λεπτο!:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
Ρε μηπως μπερδευτικες και εβλεπες τον ασσο??.....περασα και εγω απο κει...μαυρο ειναι........
Karizma Z4
01-11-11, 11:54
Ρε μηπως μπερδευτικες και εβλεπες τον ασσο??.....περασα και εγω απο κει...μαυρο ειναι........
Μαζεψου Γιαννη θα μας δεσουνε...Οχι τιποτα αλλο...Εχουμε και το Δαφνι κοντα!!! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
το καθημερινό, ο καθένας το παίρνει όπως του γουστάρει...αλλιώς το παίρνει ένας τύπος
που κάνει 300 χιλιόμετρα την ημέρα, και αλλιώς κάποιος που κάνει 20 την εβδομάδα. τι να
λέμε τώρα...απο την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας έλληνας να μην είναι ακόμα
και καλύτερος σαν τιούνερ, απο κάποιους ξένους. αν αγαπάει αυτό που κάνει κάποιος
και είναι και επαγγελματίας, μπορεί να γίνει πολύ καλύτερος απο πολούς ευρωπαίους ή και
αμερικάνους. όσο για εγγυήσεις κτλ κτλ, τι εγγύηση μπορεί να δώσει κάποιος σε κάποιον
για ένα τέτοιο αμάξι αν το δουλεύει όπως να'ναι???εδώ απο μεγάλους οίκους βλέπουμε κατά
καιρούς μοτέρ να ανοίγουν σαν μαρούλια. αυτοί τι εγγύηση δίνουν δλδ???ο χώρος του
τιούνινγκ αυτά έχει, ειδικά σε κατασκευές που φτάνουν να βρίσκονται 4 φορές πάνω
της εργοστασιακής ιπποδύναμης.
απλα επιφυλασομαι για τους ελληνες βελτιωτες πυροτεχνηματα..που μια φορα φτιαχνουν ενα πιστολι..και τα υπολοιπα σπανε..
νομιζετε οτι εγω δεν θα ημουν υπερηφανος αν πραγματι ενας ελληνας εβαζε τα γυαλια στους ιαπωνες-γερμανους????κατα 99-100% ομως δυστυχως δεν ισχυει..
και ναι φυσικα ο βελτιωτης και θα σπασει μοτερ και πολλα αλλα..αλλα οχι ομως στου κασιδη το κεφαλι..στο δικο μου η του αλλου!!αυτο λεω και μονο..αναθεμα αν δεν μου αρεσε η βελτιωση..αλλα η σωστη..που το μοτερ να ειναι πραγματι καθημερινο..να μην πεφτεις στην κινηση και βραζει το μοτερ..να μην κανεις 3 πατηματα και μετα 20 λεπτα με 1000rpm..σωστη βελτιωση για μενα σε ενα αγωνιστικο μοτερ..ειναι να μπαινεις πιστα..να το δουλευεις οριο..για 20 λεπτα και να μην παθαινει τιποτα..αυτο ζηταω..
stamatis m3 e30
01-11-11, 13:07
δεν υπαρχει αγωνιστικο μοτερ.....οπως και μοτερ ντραγκστεραδικο σε αμαξια που τρεχουν santapod που δεν λυνεται μετα απο καθε αγωνα!!!!
φυσικα δεν λειπουν και ποτε οι ζημιες κατα την διαρκεια του αγωνα!
επισης και πολλα κιτ εξωτερικου τελικα οταν φοριουνται στην ελλαδα τα περισσοτερα ειναι σπασμενα!και ειδικα αυτα που εχουν και ετοιμο προγραμμα;;;αυτα ειναι τα πρωτα που σπανε!!!
μην λεμε οτι θελουμε...σιγουρα δεν μπορουμε να φτασουμε το αγωνιστικο τμημα της φεραρι η της bmw αλλα απο τους υπολοιπους βελτιωτικους οικους δεν εχουμε να ζηλεψουμε τιποτα!!!
πολυ μεγαλο ρολο και το ξαναγραφω και το ξαναγραφω συνεχεια παιζει και η χρηση απο τον ιδιοκτητη!!!!! πχ ειχα το bmw turbo e46 m3 για 4 χρονια δεν ειχε παθει τιποτα...ο νεος ιδιοκτητης το εσπασε! δεν μπορει λοιπον εγω 4 χρονια να προσεχω να κανω ολες τις απαραιτητες ενεργειες πρωτου το τρεξω και ελεγχους και ξαφνικα να σπαει...
ζημιες εχουν ολοι οι βελτιωτες!!!!
steliose36
01-11-11, 13:28
σωστος ο σταματης ετσι ειναι!!γιατι και καλο να ειναι το αμαξι αμα δεν περιμενεις να ζεσταθει καλα και αρχιζεις τα ανοιγματα και μετα πας σπιτι περιμενεις 30 δευτερολεπτα και το σβηνεις ε λογικο ειναι πως 1-2-3 θα τα παρεις στο χερι!γιατι ειναι και μερικοι που πανε στον εκαστοτε βελτιωτη τα σκανε και μετα συντηρηση την ξεχνανε βαζουν οτι λαδια θελουν πειραζουν διαφορες ''βιδες'' και αμα του σπασει κατηγορει κατευθειαν το βελτιωτει!!
Υ.Γ μπραβο στον ανθρωπο με το εβο αν και δεν το ηξερα φαινετε να κανει πολυ καλη και σοβαρη δουλεια!!
μην λεμε οτι θελουμε...σιγουρα δεν μπορουμε να φτασουμε το αγωνιστικο τμημα της φεραρι η της bmw αλλα απο τους υπολοιπους βελτιωτικους οικους δεν εχουμε να ζηλεψουμε τιποτα!!!
ζημιες εχουν ολοι οι βελτιωτες!!!!
δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..
και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???
κοίτα νικ...όποιος πάει να βγάλει ένα αμάξι στα 800+ άλογα απο έναν δίλιτρο κινητήρα για καθημερινό
και για κανονική χρήση, τότε είναι για το τρελοκομείο. φυσικά οι δύο οίκοι που αναφέρεις, ουδέποτε
έβγαλε αμάξια με την τετραπλάσια ισχύ της εργοστασιακής για να κάνουμε τέτοια σύγκριση. εδώ έχουμε
μια πολύ ειδική κατασκευή, με ότι αυτό συνεπάγεται...φυσικά και τα πράγματα δεν είναι καθόλου μα
καθόλου απλά. και φυσικά για λέμε και τα πράγματα όπως πραγματικά είναι, ΝΑΙ. η αξιοπιστία του
είναι αμφίβολη.
δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..
και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???
Alpina και Mugen δεν βγαλαν ποτε μοτερ 4-5 φορες πανω απο μαμα. Δεν τον ξερω τον Extreme Tuners αλλα για να βγαζει τοσα αλογα με τοση συμπιεση και τοση λιγη πιεση δεν ειναι μπαρμπαμητσος. Ειναι καλος σε αυτο που εφτιαξε (ασχετα αν το λυνει καθε μερα που δεν ξερουμε).
Εσυ και εγω δεν θα φτιαχναμε τετοιο αμαξι γιατι δεν αφορα τη δουλεια μας, δεν ειναι demo, δεν ειναι επιδειξη γνωσεων ή ικανοτητων, η καυλα εχει ορια και η τσεπη επισης !!
Και να το λυνει καθε μερα δεν νομιζω να τον πειραζει.. ουτε ειπε καποιος πως τετοιο αμαξι ειναι για να πας ταπα σπιτι-περιπτερο-μαναβη-μπακαλη και να το σβησεις.
J'S Racing μοτερ 2.2, χρυσοπληρωμενα μοτερ S2000 που ερχονται σε κουτα απ την Ιαπωνια μετα απο 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα εκαναν μπαμ
Γνωστο στην Αθηνα 997tt απ τον οικο ΤΤP στην Γερμανια εκανε μπαμ
Γνωστό Μ6 απο γνωστο οικο στην Γερμανια φτιαγμενο - υπερκυβησμενο και με πολλυ χρημα πάνω εκανε μπαμ την πρωτη μερα απ οτι ξερω.
Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα οχι για υποτιμηση των βελτειωτικών εταιριων αλλα για να πω οτι στο θεμα αυτό η λέξη αξιοπιστια δεν υπάρχει και ολα ειναι μεσα στο προγραμμα.
Ποσο μαλλον για ενα αμαξι που απ τα 280 αλογα πάει στα 980.
Αυτοι που φτιαχνουν ή αγοραζουν ενα τετοιο αμαξι δεν ειναι παιδάκια. Εχουν γνωση και ξερουν οτι πρεπει να εχουν και κάσα με χρημα απο πισω για τα μελλοντικα εξοδα.
Και ως συνηθως εχουν.
J'S Racing μοτερ 2.2, χρυσοπληρωμενα μοτερ S2000 που ερχονται σε κουτα απ την Ιαπωνια μετα απο 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα εκαναν μπαμ
Γνωστο στην Αθηνα 997tt απ τον οικο ΤΤP στην Γερμανια εκανε μπαμ
Γνωστό Μ6 απο γνωστο οικο στην Γερμανια φτιαγμενο - υπερκυβησμενο και με πολλυ χρημα πάνω εκανε μπαμ την πρωτη μερα απ οτι ξερω.
Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα οχι για υποτιμηση των βελτειωτικών εταιριων αλλα για να πω οτι στο θεμα αυτό η λέξη αξιοπιστια δεν υπάρχει και ολα ειναι μεσα στο προγραμμα.
Ποσο μαλλον για ενα αμαξι που απ τα 280 αλογα πάει στα 980.
Αυτοι που φτιαχνουν ή αγοραζουν ενα τετοιο αμαξι δεν ειναι παιδάκια. Εχουν γνωση και ξερουν οτι πρεπει να εχουν και κάσα με χρημα απο πισω για τα μελλοντικα εξοδα.
Και ως συνηθως εχουν.
έτσι είναι...οποιαδήποτε αλλαγή ή παραποίηση της εργοστασιακής μορφής σε έναν
κινητήρα, βγάζει έξω απο το πέπλο αξιοπιστίας το αυτοκίνητο...εδώ ακόμα και απο
το εργοστάσιο βλέπουμε αποτυχίες και αστοχίες πολές φορές...όπως και να'χει, δεν
νομίζω πως υπάρχει νοήμον άνθρωπος που κάνει τέτοιες δουλειές χωρίς να ξέρει τα
επακόλουθα...
stamatis m3 e30
02-11-11, 11:14
δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..
και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???
πιστεψε με ξερω πολυ καλα τι γινετε στο συγκεκριμενο αμαξι μιας εκτος της συνεργασιας μου με την extreme tuners ειμαι και φιλος με τον ιδιοκτητη!
θα σου πω λοιπον οτι αυτος που το κανει 800 και 1000 ξερει τις συνεπειες και το τι συντηρηση θελει το αυτοκινητο του...οπως και καθε ειδος βελτιωσης!
αν θες ενα μοτερ ασφαλες φτιαχνεις μιας και μιλαμε για evo ενα αμαξι 1ο σταδιο 400-500 αλογα και το καις και το χερεσαι καθε μερα...αλλα και παλι τηρωντας τους κανονες που χρειαζονται για ασφαλη χρηση στο σταδιο που εισαι!!!
υπαρχουν πολυ και εχει τυχει μπροστα μου και εχω τσακωθει για αυτο με τον σπυρο...οπου την που ρυθμιζεται το αμαξι του λεει ο σπυρος οτι φιλε μου αυτα ειναι...και αρχιζει τωρα ..δεν περνει αλλο λιγοοοοοο...περνει αλλα δεν θελει πολλα πολλα γιατι υπαρχει κινδυνος...του λεει ο αλλος δεν πειραζει θα το προσεχω...οκ του λεει ο σπυρος με δικη σου ευθηνη το σηκωνω...
οταν λοιπον σπασει αυτο το μοτερ και αρχιζει η γκρινια δεν λεει πουθενα ο τυπος οτι ξερεται κατι.....εγω φταιω που εσπασε!!!!!! ο προγραματιστης μου ειπε οτι απο εδω και πανω ειναι χωρις ασφαλεια αλλα εγω επεμενα!!!!! το θεμα ειναι οτι υπαρχον πολλες περιπτωσεις τετοιες σε διαφορους προγραματιστες και χαλαει το ονομα τους γιατι κανενας δεν ξερει οτι ο ιδιοκτητης πιεσε παραπανω!!!
οχι οτι δεν κανουν λαθοι και αυτοι βεβαια!!!
αν θες ενα μοτερ ασφαλες φτιαχνεις μιας και μιλαμε για evo ενα αμαξι 1ο σταδιο 400-500 αλογα και το καις και το χερεσαι καθε μερα...αλλα και παλι τηρωντας τους κανονες που χρειαζονται για ασφαλη χρηση στο σταδιο που εισαι!!!
οχι οτι δεν κανουν λαθοι και αυτοι βεβαια!!!
με αυτες τις δυο παραγραφους με καλυπτεις απολυτα..και φυσικα συμφωνω..οτι μεχρι εκει μπορεις να χεις το κεφαλι σου ησυχο..τουλαχιστον για ενα evo..
Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.
Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.
Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.
Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.
μόλις εξέφρασες κάτι το οποίο υπάρχει στο υποσυνήδειτο πολών, και δεν μπορούν
να το πούν με απλές λέξεις...φοβερή διατύπωση.thumb
Panos 316T
02-11-11, 13:04
κοίτα...όταν βελτιώνεις παραπάνω από 300% το αυτοκίνητο σου(και πόσο μάλλον από ατμοσφαιρικό σε υπερτροφοδοτούμενο όπως εγώ) ,ταυτόχρονα είσαι και προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις και τις οποιεσδήποτε αρνητικές συνέπειες.
αυτό που είπε ο Νίκος, ότι μια βόλτα αρκεί να ξεχάσεις τα προηγούμενα είναι όντως έτσι και το χω νιώσει!
λέτε να μαι πορωμένος του είδους ;:whistle:
Εγω δεν ξερω το συγκεκριμενο Εvo αλλα εχω δει αρκετα αγωνιστικα απο τους Extreme και πραγματικα εχω εντυπωσιαστεί με την δουλεια του Σπυρου. Οταν και αμα καταφερω να τελειώσω το σκαθαρι μου το μονο σιγουρο οτι για αγραφο και προγραμμα θα παω στον Σπυρο.
Συγκεκριμενα με αυτο το αυτοκινητο εχω παθει πλακα και εψαξα να βρω τον Σπυρο προσωπικα.
--quote--
Σας παρουσιάζουμε σήμερα ένα ξεχωριστό Escort MKII το οποίο τρέχει κυρίως σε σιρκουί. Ο τυχερός κάτοχος του πολύ δυνατού Escort είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος από την Καλαμάτα.
"Ο σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέχρι τα 1999cc, το οποίο είναι και το άνω επιτρεπτό όριο στην κατηγορία που αγωνίζεται" μας λέει ο Σπύρος και συνεχίζει:
"Το καλύτερο μοτέρ που έμπαινε στο MKII πλαίσιο ήταν το Cosworth. Έτσι ξεκινήσαμε και μελετήσαμε για το μοτέρ αυτό τι θα χρειαζόταν για να αποδώσει τα μέγιστα από θέματα υλικών κατασκευής και γεωμετρίας του μοτέρ. Σαν σχεδίαση το μοτέρ έχει προοπτική να αποδώσει πάνω από 250Hp ανά λίτρο σε ατμοσφαιρική μορφή.
Έτσι, σχεδιάσαμε τη γεωμετρία του μοτέρ να μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τις 13.000 σ.α.λ. χωρίς πρόβλημα. Τα υλικά, φυσικά, που διαλέξαμε δεν υπήρχαν στο εμπόριο και τα κάναμε ειδική κατασκευή.
Το μοτέρ υποκυβίστηκε στα 1914cc (92mm x 72mm). Οι μπιέλες είναι πλέον από κράμα αλουμινίου ειδικού τύπου. Τα πιστόνια είναι της Supertech επίσης από ειδικό κράμα και αντοχή μέχρι 35m/sec γραμμικής ταχύτητας με συμπίεση 17:1. Ο στρόφαλος είναι ατσάλινος, κατασκευασμένος με δικές μας προδιαγραφές και γεωμετρία. Οι βαλβίδες είναι τιτανίου της Supertech ενώ οι εκκεντροφόροι είναι επίσης ειδική παραγγελία.
Την παροχή του λαδιού φροντίζει ένα σύστημα ξηρού κάρτερ. Τα τετραπετάλουδα σώματα είναι δική μας κατασκευή, όπως και το σύστημα εξαγωγής (χταπόδι - εξάτμιση).
Χρησιμοποιούμε πλέον εγκέφαλο Haltech E8 με sequential ψεκασμό. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά στοιχεία του μοτέρ, τα οποία ενώ έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορούμε να τα αποκαλύψουμε.
Κατά τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο, το μοτέρ απέδωσε 412hp στις 11500 σ.α.λ. και 28.18 kgr ροπής στις 9700 σ.α.λ. με καύσιμο από MotoGP. Θεωρούμε ότι το μοτέρ αυτό δεν βρίσκεται στην τελική του μορφή, μιας και στο άμεσο μέλλον, με κάποιες αλλαγές, θα αυξήσουμε την ιπποδύναμή του φιλοδοξώντας τους 480 Hp στις 12800 σ.α.λ.
Ο στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ παγκοσμίου ενδιαφέροντος το οποίο να ανταγωνιστεί κυρίως τα πολύ καλά ιαπωνικά ατμοσφαιρικά μοτέρ. Εκμεταλλευτήκαμε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό την ταχύτητα του ήχου και το 2ο και 4ο ωστικό κύμα. Φυσικά υπάρχει ακόμα ένα μικρό περιθώριο, το οποίο αν το εξαντλήσουμε θα ξεπεράσουμε τους 250Hp ανά λίτρο. Σε αυτή την περίπτωση όμως το μοτέρ θα δουλεύει οριακά και δεν θα είναι κατάλληλο για ρυθμούς αγώνα.
Από πλευράς μετάδοσης έχουμε επιλέξει ένα ισογράναζο της Quaife με πίσω διαφορικό επίσης της Quaife.
Το επίπεδο στο χώρο της βελτίωσης έχει ανέβει αρκετά και συνεχίζει να αυξάνει μέρα με την ημέρα. Πιστεύω ότι πλέον δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τους ξένους βελτιωτές. Πιστεύω επίσης ότι το επίπεδο βελτίωσης στην Ελλάδα είναι, αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.
Σπύρος Πανόπουλος - Σπύρος Παπαδόπουλος
Extreme Tuners – Papadopoulos Power
--unqoute--
Αυτο τα νουμερα τα Αγγλακια ουτε καν τα εχουν πλησιασει σε ατμοσφαιρικο ΥΒ μοτερ, οποτε αυτο μου λεει οτι τα παιδια κανουν δουλεια και δεν ειναι μπακαλιδες. Απο εδω καταλαβαινω οτι το Εvo δεν θα εχει προβλημα ΚΑΝΕΝΑ.
οπως και να εχει η ελλαδα οσο μικρη κι αν ειναι εχει προχωρησει παρα πολυ στο tuning και δεν εχει αν ζηλεψει τιποτα απο τους αλλους.βεβαια ειναι μερικοι οικοι ειδικα στην αμερικη που τα κανουνε ολα μεσα στο σπιτι τους και κανουν και δοκιμαζουν οτι γουσταρουν οποτε δεν παιζονται. τωρα περι αξιοπιστιας ο καθενας επιλεγει μεχρι που θελει να φτασει και τι θελει να δωσει αλλα μην ξεχνατε εμεις ειμαστε λιγοι και τα μαθαινουμε ολα για ολους. στην αμερικη αμα σπανε μερικα αυτοκινητα που θα το μαθεις μεσα σε τοσο πληθυσμο?
Συγκεκριμενα με αυτο το αυτοκινητο εχω παθει πλακα και εψαξα να βρω τον Σπυρο προσωπικα.
--quote--
Σας παρουσιάζουμε σήμερα ένα ξεχωριστό Escort MKII το οποίο τρέχει κυρίως σε σιρκουί. Ο τυχερός κάτοχος του πολύ δυνατού Escort είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος από την Καλαμάτα.
"Ο σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέχρι τα 1999cc, το οποίο είναι και το άνω επιτρεπτό όριο στην κατηγορία που αγωνίζεται" μας λέει ο Σπύρος και συνεχίζει:
"Το καλύτερο μοτέρ που έμπαινε στο MKII πλαίσιο ήταν το Cosworth. Έτσι ξεκινήσαμε και μελετήσαμε για το μοτέρ αυτό τι θα χρειαζόταν για να αποδώσει τα μέγιστα από θέματα υλικών κατασκευής και γεωμετρίας του μοτέρ. Σαν σχεδίαση το μοτέρ έχει προοπτική να αποδώσει πάνω από 250Hp ανά λίτρο σε ατμοσφαιρική μορφή.
Έτσι, σχεδιάσαμε τη γεωμετρία του μοτέρ να μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τις 13.000 σ.α.λ. χωρίς πρόβλημα. Τα υλικά, φυσικά, που διαλέξαμε δεν υπήρχαν στο εμπόριο και τα κάναμε ειδική κατασκευή.
Το μοτέρ υποκυβίστηκε στα 1914cc (92mm x 72mm). Οι μπιέλες είναι πλέον από κράμα αλουμινίου ειδικού τύπου. Τα πιστόνια είναι της Supertech επίσης από ειδικό κράμα και αντοχή μέχρι 35m/sec γραμμικής ταχύτητας με συμπίεση 17:1. Ο στρόφαλος είναι ατσάλινος, κατασκευασμένος με δικές μας προδιαγραφές και γεωμετρία. Οι βαλβίδες είναι τιτανίου της Supertech ενώ οι εκκεντροφόροι είναι επίσης ειδική παραγγελία.
Την παροχή του λαδιού φροντίζει ένα σύστημα ξηρού κάρτερ. Τα τετραπετάλουδα σώματα είναι δική μας κατασκευή, όπως και το σύστημα εξαγωγής (χταπόδι - εξάτμιση).
Χρησιμοποιούμε πλέον εγκέφαλο Haltech E8 με sequential ψεκασμό. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά στοιχεία του μοτέρ, τα οποία ενώ έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορούμε να τα αποκαλύψουμε.
Κατά τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο, το μοτέρ απέδωσε 412hp στις 11500 σ.α.λ. και 28.18 kgr ροπής στις 9700 σ.α.λ. με καύσιμο από MotoGP. Θεωρούμε ότι το μοτέρ αυτό δεν βρίσκεται στην τελική του μορφή, μιας και στο άμεσο μέλλον, με κάποιες αλλαγές, θα αυξήσουμε την ιπποδύναμή του φιλοδοξώντας τους 480 Hp στις 12800 σ.α.λ.
Ο στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ παγκοσμίου ενδιαφέροντος το οποίο να ανταγωνιστεί κυρίως τα πολύ καλά ιαπωνικά ατμοσφαιρικά μοτέρ. Εκμεταλλευτήκαμε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό την ταχύτητα του ήχου και το 2ο και 4ο ωστικό κύμα. Φυσικά υπάρχει ακόμα ένα μικρό περιθώριο, το οποίο αν το εξαντλήσουμε θα ξεπεράσουμε τους 250Hp ανά λίτρο. Σε αυτή την περίπτωση όμως το μοτέρ θα δουλεύει οριακά και δεν θα είναι κατάλληλο για ρυθμούς αγώνα.
Από πλευράς μετάδοσης έχουμε επιλέξει ένα ισογράναζο της Quaife με πίσω διαφορικό επίσης της Quaife.
Το επίπεδο στο χώρο της βελτίωσης έχει ανέβει αρκετά και συνεχίζει να αυξάνει μέρα με την ημέρα. Πιστεύω ότι πλέον δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τους ξένους βελτιωτές. Πιστεύω επίσης ότι το επίπεδο βελτίωσης στην Ελλάδα είναι, αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.
Σπύρος Πανόπουλος - Σπύρος Παπαδόπουλος
Extreme Tuners – Papadopoulos Power
--unqoute--
Αυτο τα νουμερα τα Αγγλακια ουτε καν τα εχουν πλησιασει σε ατμοσφαιρικο ΥΒ μοτερ, οποτε αυτο μου λεει οτι τα παιδια κανουν δουλεια και δεν ειναι μπακαλιδες. Απο εδω καταλαβαινω οτι το Εvo δεν θα εχει προβλημα ΚΑΝΕΝΑ.
Το μονο που εχω να πω ειναι, οτι μονο αν δει καποιος απο κοντα αυτο το αμαξι, θα καταλαβει τι μπορει να κανει!
Ο Παπαδοπουλος εκτος απο μοτερ εχει κανει απιστευτη δουλεια και στο στησιμο του αμαξιου, με αποτελεσμα να εχει "ξεφτιλισει" πολλες φορες τετρακινητα θηρια πολυ πιο συγχρονα.
Βεβαια σημαντικο ρολο εχει και ο Παπαδοπουλος ο οποιος ειναι απιστευτος χερας, ειχα την τυχη να τον εχω δει πολλες φορες αγωνιζομενο μιας και ειναι απο τα μερη μου.
Μιας και το εφερε η κουβεντα, ας ακουσουμε λιγο! :rally:
https://www.youtube.com/watch?v=UPhZvP-SWzw&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=iZ4yH7s3WrM&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=tHBa8ZHPrAY&feature=related
katsaraios
02-11-11, 21:26
Μιας και το εφερε η κουβεντα, ας ακουσουμε λιγο! :rally:
https://www.youtube.com/watch?v=iZ4yH7s3WrM&feature=related
ασχετο
οι δυο με τα σομπρερος εχουνε πιασει το καλυτερο σημειο με το φαναρακι:hystericalbs1::hystericalbs1::hys tericalbs1:
super duper
02-11-11, 22:03
πολυ καλό
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.