EVERGET
28-10-11, 01:16
Ένα μικρό ενημερωτικό φυλλάδιο που συνόδευε το Μ3 μου με τίτλο "M3 in brief", το οποίο αναφέρει τα βασικά που πρέπει να γνωρίζει ο νέος ιδιοκτήτης όταν παραλαμβάνει το Μ3 του, στην παράγραφο που εξηγεί τη μετάδοση του αυτοκινήτου αναφέρει:
"The M3 is a refined version BMWΆs race cars. It is designed to provide optimum power and performance in a street legal package.
In order to transmit engine torque to the rear wheels instantaneously, without any time lag, the whole M3 power train was designed with maximum torsional rigidity. To achieve this maximum torsional rigidity, the flywheel mass and its damping capability has been reduced to a minimum.
As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise.
The acoustic feedback characteristic is not a symptom of a failure, and does not compromise long-term reliability of drivetrain components (clutch, transmission, differential), nor does it adversely affect performance of the vehicle."
Αυτό είναι το περίφημο M clunking που όλες οι γενιές του Μ3 παρουσιάζουν.
Πολλοί ιδιοκτήτες Μ3 αναφέρουν θορυβώδη μετάδοση στα αυτοκίνητά τους. Κάποιοι το αποδίδουν σε φθαρμένο CV Joint ή σε flex disc του κεντρικού. Άλλοι σε φθαρμένα σινεμπλόκ γέφυρας, άλλοι σε κενά των ημιαξονίων ή κενά του διαφορικού. Οι περισσότεροι το "clunk" το αποδίδουν ως "μπόσικα" της μετάδοσης, θεωρώντας το ως κάτι νορμάλ για το εν λόγω αμάξι.
Στο δικό μου αυτοκίνητο η μετάδοση παρουσιάζει clunk κυρίως στην όπισθεν όταν αφήνεις το γκάζι. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απότομης εναλλαγής ροπής δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι ήχοι και σε αυτό συμβάλουν τα φρέσκα συνεμπλόκ της γέφυρας όπως και τα αλλαγμένα CV Joint και flex disc.
Θα ήθελα τις εμπειρίες σας σχετικά με τους θορύβους της μετάδοσης. Εντοπίζετε και σεις το λεγόμενο Clunking???
"The M3 is a refined version BMWΆs race cars. It is designed to provide optimum power and performance in a street legal package.
In order to transmit engine torque to the rear wheels instantaneously, without any time lag, the whole M3 power train was designed with maximum torsional rigidity. To achieve this maximum torsional rigidity, the flywheel mass and its damping capability has been reduced to a minimum.
As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise.
The acoustic feedback characteristic is not a symptom of a failure, and does not compromise long-term reliability of drivetrain components (clutch, transmission, differential), nor does it adversely affect performance of the vehicle."
Αυτό είναι το περίφημο M clunking που όλες οι γενιές του Μ3 παρουσιάζουν.
Πολλοί ιδιοκτήτες Μ3 αναφέρουν θορυβώδη μετάδοση στα αυτοκίνητά τους. Κάποιοι το αποδίδουν σε φθαρμένο CV Joint ή σε flex disc του κεντρικού. Άλλοι σε φθαρμένα σινεμπλόκ γέφυρας, άλλοι σε κενά των ημιαξονίων ή κενά του διαφορικού. Οι περισσότεροι το "clunk" το αποδίδουν ως "μπόσικα" της μετάδοσης, θεωρώντας το ως κάτι νορμάλ για το εν λόγω αμάξι.
Στο δικό μου αυτοκίνητο η μετάδοση παρουσιάζει clunk κυρίως στην όπισθεν όταν αφήνεις το γκάζι. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απότομης εναλλαγής ροπής δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι ήχοι και σε αυτό συμβάλουν τα φρέσκα συνεμπλόκ της γέφυρας όπως και τα αλλαγμένα CV Joint και flex disc.
Θα ήθελα τις εμπειρίες σας σχετικά με τους θορύβους της μετάδοσης. Εντοπίζετε και σεις το λεγόμενο Clunking???