Επιστροφή στο Forum : Manual F10 M5
Γιατί έτσι. thumb
https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=598914
Γιατί έτσι. thumb
https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=598914
εχει πιο πολλη πλακα ετσι.
GiannisRob
18-10-11, 22:21
Πιο πολλή πλάκα θα είχε αν ήταν 200 κιλά ελαφρύτερο...
Ειναι θεμα προτεραιοτητων.
gia kalytera autografa stin asfalto .hehehe
Γιατι ρε παιδια μονο για Αμερικη?
Οι Ευρωπαιοι κουλοι ειναι?:thumbsdown::thumbsdown:
Γιατι ρε παιδια μονο για Αμερικη?
Οι Ευρωπαιοι κουλοι ειναι?:thumbsdown::thumbsdown:
ελπίζω αν μπει στην παραγωγή θα είναι δυνατό κάποιος ευρωπαίος να το κάνει χειροκίνητο
Μα ετσι θα πρεπει να ειναι δεν αφου μπηκαν στη διαδικασια να το βγαλουν και χειροκινητο, θα πρεπει να ειναι διαθεσιμο παντου. Το να ειναι διαθεσιμο μονο στις ΗΠΑ ειναι ασεβεια πιστευω απεναντι στους Ευρωπαιους αγοραστες. Κατι αντιστοιχο ομως δεν ειχαν κανει και με το Ε60?
Οι Αμερικάνοι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει φανατικοί με τα χειροκίνητα στροφή 180 μοιρών από το παρελθόν. Και στην Ευρώπη έγινε ακριβώς το αντίθετο με τα πλήκτρα αλά playstation.
στράτο ναι, το Ε60 χειροκίνητο πήγε μόνο αμερική κι αυτό κατόπιν αιτημάτων προς το τέλος της παραγωγής του...
έχει παραγίνει το κακό με τα αυτόματα 'υπεραυτοκίνητα' στην ευρώπη
Αν θες καθαρά επιδόσεις παίρνεις διπλοσύμπλεκτο
Εαν είσαι εραστής της πραγματικής οδήγησης παίρνεις manual
Αν θες καθαρά επιδόσεις παίρνεις διπλοσύμπλεκτο
Εαν είσαι εραστής της πραγματικής οδήγησης παίρνεις manual
thumbthumb
Δυστυχως ομως ειναι αναγκαιο κακο τα αυτοματα απο τη στιγμη που τα νουμερα των ιπποδυναμεων εχουν ξεφυγει τοσο πολυ...
thumbthumb
Δυστυχως ομως ειναι αναγκαιο κακο τα αυτοματα απο τη στιγμη που τα νουμερα των ιπποδυναμεων εχουν ξεφυγει τοσο πολυ...
δεν είναι θέμα χειρισμού...είναι θέμα κόστους μετάδοσης
Πάντως θα μου άρεσε και ένα manual 7άρι...
Αν θες καθαρά επιδόσεις παίρνεις διπλοσύμπλεκτο
Εαν είσαι εραστής της πραγματικής οδήγησης παίρνεις manual
Συμφωνω απο λυτα......ωραιο και τελειο το dkg.....αλλα εγω στον αγιο θα ηθελα manual.....δε ξερω γιατι αλλα με το manual βαζω το αμαξι καλυτερα στις στροφες, ακομα και τα κατεβασματα μου τα νοιθω καλυτερα
Η αμερικάνικη αγορά είναι πιο μεγάλη κιόλας...;)
Όπως για τους ευρωπαίους είναι όνειρο ένα αμερικάνικο αμάξι,έτσι και με τους αμερικάνους με τα ευρωπαικά bimmers ;)
Πάντως απο την στιγμή που θα βγει manual κιβώτιο με διάφορους τρόπους θα το δούμε και στην Eυρώπη.Το θέμα είναι να είναι αλεξίσφαιρο γιατί στο Μ5 Ε60 είχε βγει πολύ προβληματικό τo manual...
Ενα μάνουαλ ΤΟΥΡΜΠΟ αμάξι με τόση δύναμη και τόση ροπή είναι πολύ μεγάλος συμβιβασμός.
Θα εχει εναν σφόνδυλο ΝΑ, θα εχει ενα συμπλέκτη δύστροπο, αστα να πάνε
Ενα μάνουαλ ΤΟΥΡΜΠΟ αμάξι με τόση δύναμη και τόση ροπή είναι πολύ μεγάλος συμβιβασμός.
Θα εχει εναν σφόνδυλο ΝΑ, θα εχει ενα συμπλέκτη δύστροπο, αστα να πάνε
αυτή είναι η γλύκα thumb
Θα τρως δίσκο για πλάκα με τέτοια ροπή...
Άσε όταν βάλεις πρόγραμμα πατινάρισμα που θα χεις...
Συμφωνω απο λυτα......ωραιο και τελειο το dkg.....αλλα εγω στον αγιο θα ηθελα manual.....δε ξερω γιατι αλλα με το manual βαζω το αμαξι καλυτερα στις στροφες, ακομα και τα κατεβασματα μου τα νοιθω καλυτερα
Γιάννη, πριν λίγο κατέβηκα από το γραφείο να πάω στο περίπτερο και πετυχαίνω στο φανάρι σταματημένο ένα ίδιο με το δικό σου. Στέκομαι να το χαζέψω γιατί το γουστάρω τρελλά και ξεκινάει ο τύπος με μισό γκάζι. Στα 10 μέτρα είχε ρίξη 3η το γαμ...δι ! Ρε, δεν πίστευα στ αυτιά μου ! Τι φόρμουλα 1 είναι αυτό το σαζμάν :shok::shok::shok::shok::worthy::worthy:
Γιάννη, πριν λίγο κατέβηκα από το γραφείο να πάω στο περίπτερο και πετυχαίνω στο φανάρι σταματημένο ένα ίδιο με το δικό σου. Στέκομαι να το χαζέψω γιατί το γουστάρω τρελλά και ξεκινάει ο τύπος με μισό γκάζι. Στα 10 μέτρα είχε ρίξη 3η το γαμ...δι ! Ρε, δεν πίστευα στ αυτιά μου ! Τι φόρμουλα 1 είναι αυτό το σαζμάν :shok::shok::shok::shok::worthy::worthy:
Ναι ειναι απιστευτο...ειδικα οταν το εχεις στο D NORMAL....ετσι ακριβως σε μεσα σε ελαχιστα μετρα αλλαζει μεχρι 3η......ειναι και η ροπη μεγαλη....thumbthumb
Άσε όταν βάλεις πρόγραμμα πατινάρισμα που θα χεις...
:thumbsdown::thumbsdown:
Μην λες τετοια ρε στεφ...
Θα τρως δίσκο για πλάκα με τέτοια ροπή...
Άσε όταν βάλεις πρόγραμμα πατινάρισμα που θα χεις...
τί πρόγραμμα να βάλεις σε 560 ίππους...πόσο hp junkie να είσαι
:thumbsdown::thumbsdown:
Μην λες τετοια ρε στεφ...
Γιατί έχω άδικο
Είναι γεγονός αυτό που λέω...thumb
τί πρόγραμμα να βάλεις σε 560 ίππους...πόσο hp junkie να είσαι
Πόσα 997 turbo μαμά ξέρεις και πόσα σκαλισμένα?
Το ίδιο ισχύει και για RS6- GTR κλπ...
σύμφωνοι, είναι σκαλισμένα τα περισσότερα αλλά προκειμένου να μη σου δημιουργείται πρόβλημα 'επιβιώνεις' και με τα φτωχά 560 άλογα..
σύμφωνοι, είναι σκαλισμένα τα περισσότερα αλλά προκειμένου να μη σου δημιουργείται πρόβλημα 'επιβιώνεις' και με τα φτωχά 560 άλογα..
Ελα μωρε ενα απλουτσικο stage1 στα 600ps και ολα θα ειναι maximum safe.....thumb
Ελα μωρε ενα απλουτσικο stage1 στα 600ps και ολα θα ειναι maximum safe.....thumb
650 θες να πεις...
Δεν έχει 300αλογάκια το θηρίο....thumb
650 θες να πεις...
Δεν έχει 300αλογάκια το θηρίο....thumb
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Άνετα με μάνουαλ το Μ5 λέμε...
https://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/high_performance/porsche_file/porsche_cayenne_gts_short_take_road_test/porsche_cayenne_gts/porcayenne_gts_08_23/1558744-1-eng-US/porcayenne_gts_08_23_cd_gallery_zoomed.jpg
oh yes. Και κατά πολύ βαρύτερο από F10.
Δεν αμφιβάλλω!!!
Manual φουλ πάντα....
μονο αμερικλανος ή "θαμωνας bmw φορουμ" (ή και τα δυο) θα μπορουσε να παρει τετοιο αυτοκινητο με χειροκινητο κιβωτιο.
γι αυτο εξαλλου το κιβωτιο αυτο προσφερεται μονο στην αμερικη, ενω το προτιμουν περισσοτερο ανθρωποι που δεν προκειται να αγορασουν αυτο το αυτοκινητο ουτε 5ο χερι...
ίσως γιατί αυτοί που θα το πάρουν ως μέσο επίδειξης των μέσων διαβίωσης τους, δε δίνουν δεκάρα για το τι κιβώτιο διαθέτει
ναι ειναι κι αυτο, το ειχα ξεχασει...
οι εν δυναμει αγοραστες τετοιων αυτοκινητων ειναι ειτε επιδειξιες, ειτε κουλοι... :thumbsup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.