Επιστροφή στο Forum : AUDI S3
Μετά απο αρκετό καιρό κυκλοφόρησε βιντεάκι με το γνωστό πλέον S3 απο την Αθήνα. Είναι δυνατό το άτιμο... Τέτοια βλέπω και ετοιμάζω την τσέπη μου για πένθος.... :ranting2:
https://www.youtube.com/watch?v=oOsOX3laP44&feature=player_embedded
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυτο το αμαξι να το ''παταει'' ο ιδιοκτητης και να μην ειναι μια φορα το μηνα μεσα για επισκευες.......
Πυραυλος ειναι.......thumb
Τι γίνεται ρε παιδιά εδώ???
:shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:
τι να το κανεις ομως αν το αμαξι δεν μπαινει σε dragstrip????δεν γινεται να φτιαχνεις ενα αμαξι, αγωνιστικο (για drag εννοω) και απλα να το κρατας για να κανεις κοντρες στην κρυφη...ειναι δεδομενο οτι θα βγαλει προβληματα με τετοια χρηση..αρα ειναι αμαρτια να μη το χρησιμοποιεις απεναντι σε αμιγως dragsteradika οχηματα...φυσικα στην κατηγορια του..αν πραγματι το εχει φτιαξει συνεργειο και ειναι ο "κραχτης" του και οχι ιδιωτης..
chrisgiapz3
12-10-11, 12:24
:shok::shok::shok:
τέζα πάει το αμάξι!
πάλι καλά που έχει κόφτη!!!
αλλιώς θα είχε βγει η μπιέλα απο το καπό και θα είχε πάει στο θεό....
Τέτοια βλέπω και ετοιμάζω την τσέπη μου για πένθος.... :ranting2:
.[/URL]
Κατσε καλα....:mad:
σαν gtr ακουγεται παντως με 800 αλογα
billarasm3
12-10-11, 13:09
παιδες το αμαξι ειναι το προσωπικο του βελτιωτη!!!
βεβαια ο σκοπος του ειναι τα πατηματα μεσα και εξω απο τις πιστες!!
ενα τετοιο σεταπ ειναι λογικο να εχει ζημιες συχνα!!!
οπως ολοι ξερουμε τα λαθη τα παθη και οι γυναικες πληρωνονται!!!:thumbsup:
ελπιζω συντομα να το δουμε live εν δραση!!!
Κωνσταντίνος
12-10-11, 13:39
Τι ήχος είναι αυτός....:shok::shok::shok:
παναγίτσα μου!!!παρόλο που είναι άουντι. παρόλο που είναι τουρμπίσιο, πολύ
θα γούσταρα να είχα ένα τέτοιο αμάξι. έχει πέσει πολύ δουλειά πάνω του απ'ότι φαίνεται.
παναγίτσα μου!!!παρόλο που είναι άουντι. παρόλο που είναι τουρμπίσιο, πολύ
θα γούσταρα να είχα ένα τέτοιο αμάξι. έχει πέσει πολύ δουλειά πάνω του απ'ότι φαίνεται.
:worthy::worthy::worthy:
Μας κοροιΝΤευεις?!
:worthy::worthy::worthy:
Μας κοροιΝΤευεις?!
γιατί ρε στράτο???το αμάξι είναι τέρας. πριόνι με όλη την σημασία της λέξεως.
800 άλογα, και ξεκινάει. δεν είναι καμμιά σπινιαρίστρα. άρα, για την δουλειά
του, μια χαρά είναι. r32 στα 800 άλογα, σίγουρα με σχέσεις. οκ δεν στρίβει τι να
κάνουμε. δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα, αν και για να είμαι ειλικρινής,
πιστεύω πως ακόμα και εκεί όλο και κάτι θα έχουν κάνει.
τι κατι εχουν κανει ρε Τομι???...δεν εχουν αφησει τιποτε μαΝισιο!!!:thumbsup:
https://www.powermag.gr/assets/galleries/i/285/zoom/IMG_0390.jpg
σχετικα εδω:https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=288
και βιντεο εδω:
https://www.youtube.com/watch?v=8nVBzpLdzzI"]https://www.youtube.com/watch?v=8nVBzpLdzzI
γιατί ρε στράτο???το αμάξι είναι τέρας. πριόνι με όλη την σημασία της λέξεως.
800 άλογα, και ξεκινάει. δεν είναι καμμιά σπινιαρίστρα. άρα, για την δουλειά
του, μια χαρά είναι. r32 στα 800 άλογα, σίγουρα με σχέσεις. οκ δεν στρίβει τι να
κάνουμε. δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα, αν και για να είμαι ειλικρινής,
πιστεύω πως ακόμα και εκεί όλο και κάτι θα έχουν κάνει.
Πως τον αλλαζει τον ανθρωπο ενα βιντεακι!
Οτι ειναι πιστολι δεν χρειαζοταν να το δουμε η να το πουμε...
Αλλα δεν ειναι αυτοκινητο ρε Τομ. Ειναι να βγαινεις τα βραδια και να πηγαινεις πανω κατω απο φαναρι σε φαναρι.
Ειδικα απο σενα δεν δεχομαι τετοιες δηλωσεις! Εχεις ενα απο τα πιο all-around αυτοκινητα που κυκλοφορουν. Κανεις τις βολτες σου,πας τα ταξιδια σου, μπαινεις στην πιστα σου, δεν σπαει καθε πεντε λεπτα και το μοτερ θα αντεξει αλλα 10χρονια σιγουρα.
Δεν γινεται να ζηλευεις ενα dragster...
τι κατι εχουν κανει ρε Τομι???...δεν εχουν αφησει τιποτε μαΝισιο!!!:thumbsup:
https://www.powermag.gr/assets/galleries/i/285/zoom/IMG_0390.jpg
σχετικα εδω:https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=288
υπήρχε περίπτωση να άφηναν κάτι μαμά σε ένα τέτοιο αμάξι βρε άρη???το
περίεργο θα ήταν αμα είχε κάτι μανίσιο...
Πως τον αλλαζει τον ανθρωπο ενα βιντεακι!
Οτι ειναι πιστολι δεν χρειαζοταν να το δουμε η να το πουμε...
Αλλα δεν ειναι αυτοκινητο ρε Τομ. Ειναι να βγαινεις τα βραδια και να πηγαινεις πανω κατω απο φαναρι σε φαναρι.
Ειδικα απο σενα δεν δεχομαι τετοιες δηλωσεις! Εχεις ενα απο τα πιο all-around αυτοκινητα που κυκλοφορουν. Κανεις τις βολτες σου,πας τα ταξιδια σου, μπαινεις στην πιστα σου, δεν σπαει καθε πεντε λεπτα και το μοτερ θα αντεξει αλλα 10χρονια σιγουρα.
Δεν γινεται να ζηλευεις ενα dragster...
φυσικά και δεν ζηλεύω, όπως και φυσικά δεν θα το προτιμούσα απο το αμάξι μου.
όπως και να το κάνουμε όμως, μιλάμε για ένα πολύ ενδιαφέρον όχημα. κανείς
δεν είπε πως είναι και το πιο εύχρηστο αυτοκίνητο, αλλά.......................
ναι μπορει να ειναι σφαιρα,ναι μπορει να πατησει πολλα απο τα "δικα" μας...
αλλα αραγε αν δωσω χχ.000 για να το αγορασω και καθε μερα παω στη δουλεια μου με αυτο...ποσο θα αντεξει??
αλλο αν θα ηθελα να υπαρχει κατι τετοιο στο γκαραζ με το θερμαινομενο δαπεδο..
αλαλ επειδη ενα αμαξι εχουμε και λεμε και δοξα τω θεω καλυτερα προπελα και ας ειναι και ψαροβαρκας...
μην ξεχνάτε πως πάντα μιλάμε για μια ειδική κατασκευή...θα μπορούσαμε να
μιλάμε πχ για ένα Μ54 στα 800 άλογα. μπορείτε να φανταστείτε τι θα γινόταν???
ή για ένα Μ3 HPF stage 3 αν δεν κάνω λάθος. νομίζω το τρίτο κάπου εκει βγαίνει.
εκαστος στο ειδος του!
https://www.youtube.com/watch?v=wzNxPivlj_Q
μονο ο δισκος θα θελει αλλαγη καθε 2 μερες!τετρακινητο ειναι?φονεας...
DionisisM5
12-10-11, 16:24
Το αμαξι ειναι κορυφη......!!!!
Αλλα και το μοτερ το R32 που εχει πανω ακομα καλυτερο,το αυτοκινητο μετα απο το βιντεο το τελευταιο επαθε σασμαν απότι γνωριζω διοτι εχουμε ενα κοινο φιλο και εμαθα!!
αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
DionisisM5
12-10-11, 16:46
αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
Ανεβασει την πιεση της τουρμινας!!!!!:thumbsup::thumbsup:
Ανεβασει την πιεση της τουρμινας!!!!!:thumbsup::thumbsup:
μάλιστα...λογικό να ξεκινάει πάντως με χαμηλή απο στάση. για να'μαι ειλικρινής
ούτε που πείγε το μυαλό μου σ'αυτό...με ζουμιά το συσχέτισα το συγκεκριμένο!!!
DionisisM5
12-10-11, 16:51
μάλιστα...λογικό να ξεκινάει πάντως με χαμηλή απο στάση. για να'μαι ειλικρινής
ούτε που πείγε το μυαλό μου σ'αυτό...με ζουμιά το συσχέτισα το συγκεκριμένο!!!
:original::original:
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυτο το αμαξι να το ''παταει'' ο ιδιοκτητης και να μην ειναι μια φορα το μηνα μεσα για επισκευες.......
Πυραυλος ειναι.......thumb
Γιαννάκο πίστεψε με, το μοτέρ αυτό μέχρι και τα 400 - 450 hp δουλεύει απροβλημάτιστα και το ξέρω μιας και ήμουν κάτοχος τέτοιου μοτέρ και μάλιστα ανεβασμένο στα 340 hp και είχε ροπή περίπου στα 41 κιλά......ΑΛΛΑ δεν μπορεί να πιάσει την ποιότητα κύλησης ενός Μ3 - Μ5 στα άλογα αυτά.....thumb
Βέβαια αν πετύχεις τέτοιο μοτεράκι στη πορεία σου μην τολμήσεις να τα βάλεις μαζί του......:whistle:
αυτό το κίτρινο κουμπί που έχει στην αριστερή πλευρά του τιμονιού τι είναι???
αν παρατηρήσετε και στα δύο on boαrd βίντεο που έχει, ακριβώς στην αλλαγή
πρώτης σε δευτέρα το πατάει και στα δύο τα ανοίγματα...γνωρίζει κανείς???
Υπάρχει μία περίπτωση να είναι nitro και το λέω αυτό γιατί λόγω του μεγάλου front mount intercooler να έχει στιγμιαίο lag και να το βοηθάει εκεί γιατί αν δείτε τις στροφές από πρώτη σε δευτέρα είναι συνεχώς σχεδόν στο κόφτη ενώ από εκεί και πάνω η τρίτη και μετά ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση το μοτέρ.....
το κοντρολακι του boost control ειναι
https://www.projectnissan.com/shopping/pc/viewPrd.asp?idcategory=131&idproduct=261
όντως πιο λογικό είναι να σηκώνει πίεση...η πρώτη καταρχήν δεν χρειάζεται φουλ
πίεση γιατί πάλι το αμάξι τινάζεται άγρια με την χαμηλή, χωρίς να έχει τόσο μεγάλο
φόβο να τινάξει διαφορικά σαζμάν κτλ στον αέρα με τέτοιο ξεκίνημα που κάνει...
να λαγκάρει στον κόφτη λίγο δύσκολο το κόβω...κανονικά θα λαγκάριζε στα
ανεβάσματα απο μεσαία προς ψηλά στο wot.
Αυτό το αμάξι είναι τόσο γρήγορο που ξεκινά το 400άρι μπλε και τερματίζει ασημί!!!!! ( ξεβάφει απο την αντίσταση του αέρα!!!) ΣΟΚ!
Το κουμπακι στο τιμονι ειναι για την ηλεκτροβαλβιδα που αντικαθιστα την Ν75J και ειναι υπευθυνη για την πιεση της τουρμπινας. Ξεκιναει με χαμηλη (6κυλινδρο γαρ) και μετα γινεται γλεντι....
LOL! Το βίντεο κατέβηκε... Αν δεν κάνω λάθος ήταν να κυκλοφορήσει με το επόμενο τεύχος του περιοδικού "Αυτοκίνηση" απο τα σχόλια που είχα διαβάσει. Ευτυχώς πρόλαβα και το έσωσα στο δίσκο μου... Άντε να δω πως θα κοιμηθώ τώρα... Την κόβω τη δουλειά να επενδύω σε κανένα project πάλι... :whistle:
πλάκα πλάκα τώρα που το θυμήθηκα μιάς και το ανέφερα λίγο πιο πάνω...το HPF του βουδούρη
τι γίνεται???γνωρίζει κανείς???κυκλοφορεί καθόλου???ακούγεται???το ξεχάσαμε τελείως αυτό το
κατασκεύασμα!!!
m_power_lunatic
13-10-11, 11:01
πλάκα πλάκα τώρα που το θυμήθηκα μιάς και το ανέφερα λίγο πιο πάνω...το HPF του βουδούρη
τι γίνεται???γνωρίζει κανείς???κυκλοφορεί καθόλου???ακούγεται???το ξεχάσαμε τελείως αυτό το
κατασκεύασμα!!!
Stay tuned.......σου αρεσε Θωμα εεεε???
Θα εχουμε νεα του καλα και ζεστα πολυ συντομα.
Stay tuned.......σου αρεσε Θωμα εεεε???
Θα εχουμε νεα του καλα και ζεστα πολυ συντομα.
άει να δούμε!!!άει να δούμε...εεεεε μου άρεσε. πάντως θεωρώ πιο ολοκληρωμένο ένα
τέτοιο πρότζεκτ σε τετρακίνητο αυτοκίνητο, ακόμα και αν είναι άουντι με το εμετικό
χάλντεξ που έχουν βάλει οι ηλίθιοι της άουντι, παρά ένα hpf car. μιλάμε για σπινιαρίστρα
με πολύ περίσια δύναμη...
sofos 2.8i
13-10-11, 11:35
Και τα δυο αυτοκινητα μπορω να τα ονομασω οπλα!!!!Ειναι η διαφημιση της βελτιωσης.
Μετά από καιρό το ξαναβρήκα το βιντεάκι αυτή τη φορά μέσα απο τη σελίδα του περιοδικού που το είχε επιμεληθεί. Απο το 1.26 και μετά είναι το γλέντι...
https://www.youtube.com/watch?v=24EVpjKCkdw
τρελό κατασκεύασμα το άτιμο...προσωπικά βαράω respect για το συγκεκριμένο αμάξι. τρελή φουντώστρα το γ@μήδι...
Αν μπορεί κάποιος απο τη διαχειριστική ομάδα ας το κάνει το λινκ να βγαίνει με μικρό παράθυρο του youtube. Κάτι λάθος πρέπει να έχω κάνει και δεν το βγάζει εδώ παρά μόνο με redirect.
πάρα πολύ δουλειά και πολύ χρήμα έχει πέσει σίγουρα.. τρομερά γρήγορο αλλά προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ πως πέρασε 9FF με 800 άλογα..
Δηλώνουν πως βγαίνει από το 400ρι σε 10,4..τον ίδιο χρόνο κάνει ένα τελείως νορμάλ και φουλ ντυμένο 911 turbo s με 500 άλογα! 300 κάτω δηλαδή..πως είναι δυνατόν τότε να χάνει το άλλο με 800?? :whistle:
Αν μπορεί κάποιος απο τη διαχειριστική ομάδα ας το κάνει το λινκ να βγαίνει με μικρό παράθυρο του youtube. Κάτι λάθος πρέπει να έχω κάνει και δεν το βγάζει εδώ παρά μόνο με redirect.
Θα το κανω εγω,....που ειμαι στην "αλλη"ομαδα του φορουμ,...κοζα μόστρα στα τζακούζια:
https://www.youtube.com/watch?v=24EVpjKCkdw"]https://www.youtube.com/watch?v=24EVpjKCkdw
Μετά απο καιρό το συγκεκριμένο πυροβόλο μας ξαναενόχλησε.. 1100 πλέον άλογα... το άρθρο είναι απο γνωστό περιοδικό και μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω λινκ.
https://www.highperformance.gr/index.php/car-tests/122-worlds-fastest-road-legal-audi?showall=&limitstart=
πάρα πολύ δουλειά και πολύ χρήμα έχει πέσει σίγουρα.. τρομερά γρήγορο αλλά προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ πως πέρασε 9FF με 800 άλογα..
Δηλώνουν πως βγαίνει από το 400ρι σε 10,4..τον ίδιο χρόνο κάνει ένα τελείως νορμάλ και φουλ ντυμένο 911 turbo s με 500 άλογα! 300 κάτω δηλαδή..πως είναι δυνατόν τότε να χάνει το άλλο με 800?? :whistle:
Δεν βγαινει στο 400αρι με 10,4 αλλα με 8.84s@259.36kmh thumb. Μην ξεχνας αλλωστε οτι ο χρονοι του Πορσε ειναι χαμηλοι στο 400αρι λογω κιβωτιου και κιλων. Μετα τα 200 που μετρανε τα αλογα, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο εντυπωσιακα.
https://www.youtube.com/watch?v=fcjptiO168M
και η κοντρα με το 9FF
https://www.youtube.com/watch?v=wzNxPivlj_Q
Ένα λευκό 9FF? Του Σταμάτη?
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε γνωστό και στο μεγαλύτερο ίσως φόρουμ για VAG στην Eυρώπη, το Vortex. ΠΡοφανώς όμως ακόμα δεν είναι γνωστό το νέο επίπεδο βελτίωσης που έχει γίνει μιας και που μιλάνε ακόμα για τα 800 άλογα.
Στο #5 ποστ είναι και η απάντηση στην ερώτηση ενός φίλου απο τη Θεσσαλονίκη, όσον αφορά το σασμάν που φοράει και τις αντοχές του. Το Τransfer box που αναφέρει είναι το κομμάτι που ουσιαστικά μεταφέρει την κίνηση απο το σασμάν στον κεντρικό για να πάει στο πίσω τμήμα. Είναι το κομμάτι που (όσοι έχουν δει το δικό μου) έχω ταπωμένο.
"Stock gearbox, strengthened inside, especially the transfer box. Special haldex controller with 3 pos:
1.Stock
2.50/50 locked when above half throttle
3.Off (front wheel drive) (maybe that's what you saw)
He is going to put some race gas and go more than 2 bar. "
ΥΓ. Να πω οτι η ενίσχυση που κάνουν σε αυτό το σασμάν είναι ουσιαστικά η αντικατάσταση των συμβατικών ρουλεμάν με άλλα τύπου RS τα οποία απο κλειστού τύπου τα μετατρέπουν σε ημιανοικτού, αφαιρώντας το ένα απο τα δυο πλαινά καπάκια των τριβέων.
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?4744157-Audi-S3-3.2-Turbo-800Hp
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε γνωστό και στο μεγαλύτερο ίσως φόρουμ για VAG στην Eυρώπη, το Vortex. ΠΡοφανώς όμως ακόμα δεν είναι γνωστό το νέο επίπεδο βελτίωσης που έχει γίνει μιας και που μιλάνε ακόμα για τα 800 άλογα.
Στο #5 ποστ είναι και η απάντηση στην ερώτηση ενός φίλου απο τη Θεσσαλονίκη, όσον αφορά το σασμάν που φοράει και τις αντοχές του. Το Τransfer box που αναφέρει είναι το κομμάτι που ουσιαστικά μεταφέρει την κίνηση απο το σασμάν στον κεντρικό για να πάει στο πίσω τμήμα. Είναι το κομμάτι που (όσοι έχουν δει το δικό μου) έχω ταπωμένο.
"Stock gearbox, strengthened inside, especially the transfer box. Special haldex controller with 3 pos:
1.Stock
2.50/50 locked when above half throttle
3.Off (front wheel drive) (maybe that's what you saw)
He is going to put some race gas and go more than 2 bar. "
ΥΓ. Να πω οτι η ενίσχυση που κάνουν σε αυτό το σασμάν είναι ουσιαστικά η αντικατάσταση των συμβατικών ρουλεμάν με άλλα τύπου RS τα οποία απο κλειστού τύπου τα μετατρέπουν σε ημιανοικτού, αφαιρώντας το ένα απο τα δυο πλαινά καπάκια των τριβέων.
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?4744157-Audi-S3-3.2-Turbo-800Hp
δηλαδή εσυ το έχεις μπροστικινητο ; Δοκιμασες και δεν άντεχε ; Δεν μπήκα στο βορτεξ γιατι είμαι απο κινητο!
Ένα λευκό 9FF? Του Σταμάτη?
Όχι του Σταμάτη(που το είχε ο Χρήστος τότε).
Είναι ένα άλλο 996 νομίζω...Tου Θάνου αν θυμάμαι σωστά, γιατί πάει καιρός. thumb
Όχι του Σταμάτη(που το είχε ο Χρήστος τότε).
Είναι ένα άλλο 996 νομίζω...Tου Θάνου αν θυμάμαι σωστά, γιατί πάει καιρός. thumb
Του Θανου ηταν 9FF και στα 800 αλογα. Το οποιο ειναι προς πωληση εδω και αρκετο καιρο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1547084/
δηλαδή εσυ το έχεις μπροστικινητο ; Δοκιμασες και δεν άντεχε ; Δεν μπήκα στο βορτεξ γιατι είμαι απο κινητο!
To τετρακίνητο έχω βανδαλισμένο και ενισχυμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει, με καταργημένη την έξοδο του μεσαίου μιας και που το Haldex δεν υπάρχει. Μάλιστα τώρα που μιλάμε το δικό μου (για την ώρα φοράω ένα δανεικό απο Cupra μέχρι να κλείσει το δικό μου) είναι ανοιγμένο και του γίνεται έξτρα ενίσχυση στα δαχτυλίδια των ρουλεμάν (ιδιαίτερα των press-direct) για να μην παρουσιαστεί αργότερα πρόβλημα με το project που έχω ξεκινήσει. Κάποια στιγμή στο μέλλον αν αποφασίσω να το κάνω Quattro, θα το ξαναθέσω σε λειτουργία. Για την ώρα πάντως, το 4Χ4 μου φαντάζει αστείο μιας και που το αμάξι θέλω να το παίζω και όχι να επενεργούν τα ηλεκτρονικά όποτε πάρουν πρωτοβουλία...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.