Επιστροφή στο Forum : M track mode
Tι ακριβως ειναι ? το εχει το CSL αλλα και το CS. Αντικαθιστα το DSC ?
Eίναι ένα mode του dsc λιγότερο παρεμβατικό, αφήνοντας περιθώρια για περισσότερο "παιχνίδι". Γνώμη μου: Προτιμώ να βρίσκονται στο τιμόνι τα κουμπιά του ηχοσυστήματος παρά αυτό!!!:)
Απλά αφηνει το αμαξι να γλυστρησει λιγο παραπάνω απ οτι με το DSC on.
Το χρησιμοποιουν πολοί Αγγλοι στα track days οταν η πιστα ειναι βρεγμενη.
Κατα τ αλλα τιποτα το ιδιαιτερο αν και δεν το εχω ψαξει και πολύ.
m-power_01
09-10-11, 21:47
Δεν τα χρειάζεσαι ΕΣΥ αυτά πρωταθλητή μου !!! Ρεκορντμαν την Κύπρου
Που σαι Σπυρακο ???
Η αληθεια να λέγετε ειναι αχρειαστο το κουμπακι σε στεγνο.
Μονο ο Μανος το βαζει και στον καυσονα με το δικό μου αμαξι.
Με το δικό του πατα το κουμπια του ηχοσυστηματος και ακουει Ρουβά ακομη και στην πιστα.
m-power_01
09-10-11, 21:57
Αχαχαχαχαχαχαχα!!!
Προφανως αντικαθιστα το dsc.Ξερουμε πως δουλευει? δηλαδη το πατας μια και μπαινει σε λειτουργια m track mode και αν το κρατας πατημενο απενεργοποιηται καθε συστημα ευσταθειας ???
:thanks:
εμενα το δικο μου δεν εχει ουτε dsc...το χω χαλασει....:shok::th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Προφανως αντικαθιστα το dsc.Ξερουμε πως δουλευει? δηλαδη το πατας μια και μπαινει σε λειτουργια m track mode και αν το κρατας πατημενο απενεργοποιηται καθε συστημα ευσταθειας ???
:thanks:
Με ενα πατημα στο κουμπι που ειναι στο τιμονι, μπαινει σε λειτουργια το Μ mode.
Σε περιπτωση που πατησουμε το κουμπι του DSC βγαινει το Μ mode και εχουμε DCS OFF.
Το ιδιο γινεται και απ την αναποδη. Οταν εχουμε DCS OFF με το πατημα του Μ mode το αυτοκινητο εχει DSC ON και λειτουργεια Μ mode.
Εγραψα και πιο πάνω οτι στην λειτουργεια Μ mode δεν απενεργοποιητε καθε συστημα ευσταθειας. Απλα το DCS δεν παρεμβαινει τόσο γρηγορα .
Οκ τωρα καταλαβα.
Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
Οκ τωρα καταλαβα.
Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
τα ηλεκτρονικά σε μία πίστα σε κόβουν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ. κρίνονται όμως αναγκαία
σε περίπτωση που οι συνθήκες καιρού, δεν επιτρέπουν τελείως ελεύθερη οδήγηση...
το συγκεκριμένο κουμπάκι λοιπόν, σου δίνει την δυνατότητα να έχεις μια ασφάλεια,
χωρίς να σου χαλάει τόσο πολύ το κέφι και τον χρόνο, όπως το dsc στο on...
Οκ τωρα καταλαβα.
Και για πες δεν ειναι χρησιμο στην πιστα ? ειναι δηλαδη ενοχλητικη η λειτουργια του ? Προσπαθω να καταλαβω που ειναι χρησιμο !!
Σε μια πιστα στεγνη ΔΕΝ κανει.
Ισως για καποιον που δεν ξερει καλα την πιστα και θελει να κανει ενα αναγνωριστικό γυρο ή για καποιον που δεν ξερει καλα το αμαξι και τις αντιδρασεις του να κανει λιγη δουλεια.
Ομως σε βρεγμενη πιστα στο εξωτερικό οι ιδιοκτητες CSL το χρησιμοποιουν αρκετά.
Δουλεια θα κανει νομιζω (οσον αφορα χρονο και ασφαλεια) μαλλον και σε μια ορεινη διαδρομη, με λακουφες, αναποδες κλισεις στις στροφές και επικυνδυνο οδοστρωμα.
m-power_01
10-10-11, 23:25
:th_Laie_67-1::hystericalbs1:Δεν κάνει, δεν κάνει... αλλά απο ένα οικοπεδάκι έχετε μαζέψει και οι δύο εκεί στις Σέρρες:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Εμεις ειμαστε γρηγοροι και ατρομητοι.
Αλλοι....δεν ειχαν εξοδο ποτε γιατι πανε σλόου.
Γι αυτο τους κανανε και πλοηγους. Δειχνουν στον κοσμο την ασφαλεια...
Οχι ρε, χωρις πλακα τωρα.
Οταν παρατηρισα οτι το αμαξι γλυστρουσε και ηταν ετοιμο να φυγει, ειπα να το πατησω το μαμιμενο το M mode.
Το πατησα και αντι το αμαξι να βαλει τα ηλεκτρονικά, εβαλε την Μαρινελλα !
Ξεχασα οτι ο Πλοηγος δεν ειχε τιμονι CSL.
m-power_01
10-10-11, 23:35
Εμεις ειμαστε γρηγοροι και ατρομητοι.
Αλλοι....δεν ειχαν εξοδο ποτε γιατι πανε σλόου.
Γι αυτο τους κανανε και πλοηγους. Δειχνουν στον κοσμο την ασφαλεια...
αχαχαχαχχαχαχα ο Μάνος ο σλόου:th_Laie_67-1:
αχαχαχαχχαχαχα ο Μάνος ο σλόου:th_Laie_67-1:
:th_Laie_67-1:
σε νε τε ζάμεεεε!!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.