Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : ο μυθος του ΑΕ86..



nik200
08-10-11, 20:51
ενα απο τα αυτοκινητα που δεν γνωριζει ο πολυς κοσμος ειναι το Toyota corolla ae86 του 1983 που αποτελεσε ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που η toyota εβγαλε ποτε..ειναι γενικα ενα σπανιο αυτοκινητο για την χωρα μας και εγινε γνωστο για την πικαντικη οδικη του συμπεριφορα..αλλα και για το "βαθος" του σασι του, οπου εγινε φονεας γιγαντων σε πολλες αναμετρησεις παρα το απλα ικανοποιητικο μοτερ...

παραθετω την ιστορια μεσα απο wikipidia...

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AE86

καθως και καποια βιντεος για να δειτε πως ενα αμαξι του 83 τα εβαζε με πολυ πιο συγχρονα οχηματα...


https://www.youtube.com/watch?v=9qdFB_TGc9E


https://www.youtube.com/watch?v=gTeD9_Fa0iQ&feature=fvwrel


https://www.youtube.com/watch?v=58rmSBNmmaI&feature=related


https://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM

το hachi-roku (86) αποτελεσε σταθμο για την toyοta και εγινε γνωστο στον κοσμο μεσω των drift...αλλα οπως θα ειδατε και παραπανω το αμαξι στριβει εξαιρετικα βασισμενο και στο μικρο του βαρος...

και ενα μικρο αφιερωμα στο αε86 στα drift..


https://www.youtube.com/watch?v=HQq4lWalY1Q


https://www.youtube.com/watch?v=UgPkQXfku7I&feature=related


https://www.youtube.com/watch?v=G17sZmGA81Q

gant
08-10-11, 21:11
Αν σου πω πούλησε ένα φίλος το δίλιτρο 46αρι του πριν 2 χρόνια γιατί είχε άμεση ανάγκη χρημάτων και έμεινε με ένα στάρλετ. Του ρθαν όμως αργότερα τα πράγματα βολικά, του μειναν χρήματα και χτύπησε ένα ΑΕ86 που βρήκε στην Γλυφάδα σε άριστη σχεδόν κατάσταση, κλεισμένο χρόνια σε γκαράζ.
Ηξερε φυσικά σαν αγωνιζόμενος για πολλά χρόνια την άξια του και το πόσο διέπρεψε στους αγώνες αυτοκινήτου το συγκεκριμένο μοντέλο και το απέκτησε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Κωνσταντίνος
08-10-11, 21:14
1600 κ.ε, 130 άλογα. Μπλοκέ, αεριζόμενους δίσκους, πολλαπλούς συνδέσμους, σύστημα μεταβλητού χρονισμού, και όλα αυτά.....το 1983 !!!
Πολύ μπροστά απο την εποχή του, και σίγουρα πολύ πιο μπροστά απο τους Ευρωπαίους.

ghost-rider
08-10-11, 21:21
Αυτο ναι.
Πραγματικα εξαιρετικο αυτοκινητο!

Νομιζω πλεον μπορει να πει κανεις οτι αποτελει θρυλο..

spar@
08-10-11, 21:57
https://www.youtube.com/watch?v=EsXYKtm4hug

παρακαλω δειτε την ταινια!

ziaba
08-10-11, 23:46
το 86αρι ειναι σκέτη απόλαυση το μοτερ του δε λέει πολλα (για σπορ μοντέλο) αλλά το πλαίσιο του ειναι όλα τά λεφτά

Dr. Yamastura
09-10-11, 00:13
Ρε Νικ,αφιέρωμα σε kadett-ascona,θα κάνεις???!!:thumbsup:
Αφού προς τα εκεί γέρνεις!!!χαχαχαχα
Το πλαίσο του αε86 πρέπει όντως να σου λύνει τα χέρια στο ντριφτ,αν και δεν έχω οδηγήσει.Από λεγόμενα οδηγών είναι πάρα πολύ καλό,στιβαρο και συγχωρεί...

dblade
09-10-11, 01:05
Πολυ ωραιο αμαξι αλλα αυτο ο Ueo απλα respect :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:


https://www.youtube.com/watch?v=k8PhfwocZD0&feature=related"]https://www.youtube.com/watch?v=k8PhfwocZD0&feature=related

nik200
09-10-11, 09:09
το hachiroku βεβαια, οπως και καθε παλιο ιαπωνικο, υποφερει στην ακαμψια του σασι..δεν υπαρχει επαφη μεταξυ πχ..ενος ε30 και ενος αε86 σε στιβαροτητα..και γιαυτο σε ολα τα αε πεφτει πολυ ενισχυση στο αμαξωμα προκειμενου..ειτε να γινει αγωνιστικο ειτε driftadiko..και πραγματι θελουν αρκετα δεσιματα..

απο κει και περα..οταν ειχα μπει σε ενα καλο driftadiko hachiroku καποια χρονια πριν σε ορεινη στροφοδιαδρομη το αμαξι ηταν πραγματικα μαγευτικο...το ενιωθες αναλαφρο..και πολυ ευκολο να το πας λιγο με το πλαι..συγχωρουσε αρκετα για παλιο "καθαροαιμο" αμαξι..βεβαια οπως συζητησα και με γνωστο φιλο λατρη τους για λιγο παιχνιδι ειναι αρκετα ευκολα και υπακουα..οσο ομως παλευεις να βρεις το απολυτο οριο δυσκολευει πολυ το αμαξι..το μοτερακι που ηταν ο κλασικος 4age στα χαμηλα ειναι απλα ανεκτος και μονο στα ψηλα κανει κατι..και θυμιζει αρκετα vtec χωρις ομως αναλογο ξεσπασμα..δυναμη απο στροφαρισμα λοιπον..αλλα αξιοπρεπεστατο μοτερ για το 1983 και πολυ αξιοπιστο..οταν οι ευρωπαιοι ειχαν να προσφερουν max καμια 100αρα αλογα..

το πλαισιο παντως ανετα εκανε το συγκεκριμενο μοτερ να μοιαζει λιγο και γιαυτο το λογο δεν ηταν τυχαιο που παρα πολλοι επελεγαν ειτε το 20v 4age (160-165hp) ειτε το κομπρεσσορατο 4agze..(145ps)..που εμπαιναν πολυ ευκολα στο μηχανοστασιο του hachiroku..σε αγωνιστικη χρηση η ιδια η toyota εφτιαχνε το 4age να φτανει γυρω στα 240hp(!!!!) κατεβαζωντας ευκολα 9αρες....αλλα με ανοιγμα του μοτερ μετα απο καποιους αγωνες...

https://en.wikipedia.org/wiki/4AGE#4A-GE_.2816-valve.29

πολλοι βεβαια ξεπερασαν τα ορια..στην απολυτη αναζητηση δυναμης και επελεξαν πιο δραστικες λυσεις για το ταπεινο hachiroku..την τιμητικη τους εδω ειχαν τα nissan μοτερ (sr20det, nissan silvia) και τα honda μοτερ (f20c, s2000)...κανοντας το αμαξι τερας....

nik200
11-10-11, 11:33
απολαυστε και ενα ωραιο αγωνα με αγωνιστικα ae86...μεγαλο βιντεο αλλα αξιζει..


https://www.youtube.com/watch?v=kf4LEb5ybHg

Stunt Mike
11-10-11, 22:43
Ρε Νικ,αφιέρωμα σε kadett-ascona,θα κάνεις???!!:thumbsup:
Αφού προς τα εκεί γέρνεις!!!χαχαχαχα
Το πλαίσο του αε86 πρέπει όντως να σου λύνει τα χέρια στο ντριφτ,αν και δεν έχω οδηγήσει.Από λεγόμενα οδηγών είναι πάρα πολύ καλό,στιβαρο και συγχωρεί...

Ακριβως αυτο!Συγχωρει!Ειδικα σε σχεση με Kadett,Escort MK2 ειναι αλλου τοσο σε προσφυση οσο και δυνατοτητα ελιγμων συμφωνα μ'αυτα που ακουω φυσικα καθοτι δεν ετυχε να οδηγησω ποτε ενα.Και ειναι και πανεμορφα τ'ατιμα!!thumb