Επιστροφή στο Forum : [ E30] ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
πριν τρια χρονια ειχαμε ρυθμισει τις βαλβιδες στον μ10 και τωρα εχουν αρχισει να ακουγονται παλι......παιζει να παθει κατι αν δεν τις ρυθμισω εγκαιρα....
τοσο ευκολα ξερυθμιζονται....?
ποσο παει το ρυθμισμα στο περιπου?μην πιασει κανεις και τον ποπο?
Εχεις καλα χερια;;
Αν ναι μπορεις να τις ρυθμισεις μονος σου,το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενα Fühler και ενα μικρο αλλεν για να κρατησεις το καθε κοκκορακι.
Μπορω να σου πω την διαδικασια αν διατηθεσε να κανεις μονος σου την δουλεια.
Το μοτερ με ξερυθμιστες βαλβιδες χανει ιπποδυναμη ισως να καιει λιγο παραπανω αλλα μπορει στην εσχατη να καψει και βαλβιδες.
εχω ασχοληθει πολυ με ηλεκτρολογικα στο αυτοκινητο...δεν εχω ανοιξει ποτε μηχανη αλλα ψαχνομαι....δεν μπορω να πω οτι δεν το κατεχω..αν δω το κανω ευκολα και μονος μ....το fuhler ειναι αυτη η λαμα για το διακενο?
εχω βρει αυτα.....
Valves
Valve stem diameter (standard)
M10 and M30 engines . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.0 mm
M20 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.0 mm
M40 engine
Intake . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.975 mm
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.960 mm
Minimum valve margin width
Intake . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.191 mm
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.98 mm
Valve stem maximum lateral movement (see text) . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.787 mm
Valve face angle
Intake . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45°
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
εχω ασχοληθει πολυ με ηλεκτρολογικα στο αυτοκινητο...δεν εχω ανοιξει ποτε μηχανη αλλα ψαχνομαι....δεν μπορω να πω οτι δεν το κατεχω..αν δω το κανω ευκολα και μονος μ....το fuhler ειναι αυτη η λαμα για το διακενο?
ειναι το λεγομενο φιλερ
https://www.tountashardware.com/productImages/1001753C.jpg
εγω με τον μ10 ποιο φιλερ πρεπει να χρησιμοποιήσω για τις βαλβιδες εισαγωγης και ποιο για τις εξαγωγης?
Δε δίνεις καλύτερα ένα 170 άρι ¤ (πάνω -κάτω) στο μάστορι να ΄χεις το κεφάλι σου ήσυχο;
0,20 mm και στις δυο βαλβιδες!
οπα ρε ptboul θα μας τον τρελανεις τον φιλο...χεχε
170 ειναι για το καρμπον φορμουλισιο που θες ειδικα εργαλεια καπελωτα κλπ γιατι ειναι υδραυλομηχανικες οι βαλβιδαρες σου...
Εδω ο φιλος Δημητρης με 25ευρο μεχρι μαξ 50ευρο ειναι ετοιμος, πραγματικα δεν ειναι τιποτα αλλα δεν αξιζει να ασχοληθεις μονος σου εκτος αν πραγματικα θελεις, για μενα βεβαια και να θελεις πηγαινε τωρα στο μαστορα και κατσε να δεις πως το κανει..
αν θες να το κανεις θα χρειαστεις φιλερ, γερμανοπολυγωνο και κατσαβιδι ή αλεν, επισης θα χρειαστεις και καρυδακι μεγαλο και καστανια ωστε να γυρνας τον στροφαλο!
παντα η ρυθμιση γινεται με κρυο κινητηρα!
επισης ειναι λογικο μετα απο 3 χρονια να ξερυθμιζονται ειδικα αν εχεις και πολλα κμ!
Που να τα ξέρω ρε σπάρα τα κόλπα σας. Φαντάσου ότι ο ΝοςΠα ήθελε 270 για αυτή την δουλειά.
δεν κανει να γυρισει ο στροφαλος γιατι μπορει να γυρισει αναποδα.
Αν η δουλεια γινεται απο ερασσιτεχνη ειναι καλυτερα να βαλει 4η ταχυτητα και να γυριζει τις βαλβιδες στο παλατζο με σπρωξιμο του αυτοκινητου.
Μην σε φοβηζει η λεξη σπρωξιμο, ειναι πολυ ευκολο!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.