Επιστροφή στο Forum : Autocar: MP4-12C vs GT3 RS 4.0 Chase
Το βίντεο εδώ:
https://www.autocar.co.uk/car-video/porsche-gt3-rs-chased-by-mclaren-mp4-12c-video-feature/
πολύ ενδιαφέρον. το πόρσε στέκεται πάρα πολύ καλά...μείον 125 κιλά, κερδίζει στα φρένα
και cornering. νομίζω πως για την κατηγορία του είναι το κορυφαίο απο τα σκληροπυρηνικά
sportscars για πίστα. ακόμα πιο ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε και με ένα 458 τι θα γινόταν,
σε σύγκριση με το συγκριτικό του fifth gear, που έβγαζε το 458 καλύτερο στα πάντα...γενικά
πιστεύω πως η αίγλη της mac laren, σταμάτησε στο mac laren F1. καθόλου αντάξιο της φήμης
το ΜΡ4...
6 στα 10 βιντεο του autocar ειναι η σε ψιλοβροχο,η σε βρεγμενο,η σε ημιστεγνο,η σε ημιβρεγμενο,η με πρωινο πουσι και υγρασια!!!
χαχαχαχαχαχα
καταραμενη Αγγλια!!!
ασε που ειναι και δεξιοτιμονα και με ζαλιζουν!
χαχαχαχαχαχ
περα απο το χαβαλε το autocar εχει πολυ ωραια βιντεακια
ρε παιδιά η πιστα περιοριζει το αυτοκινητο
αν υπήρχε μέσα και ένα Caterham κόπια θα πηγαινε και αυτό με τα άλλα δύο.
Δεν αφήνει περιθώρια για διαφορά ολος αυτός ο κωλοσουρτης.
Είναι σαν να είσαι στη Μεσογείων 3 το μεσημέρι και να προσπαθείς με ένα Μ3 να κάνεις διαφορά στο λεωφορείο της γραμμής μέσα στην κίνηση.
edit
δείτε το MP4 vs την 458
ανακαλώ
https://www.youtube.com/watch?v=ahsIOVx93zs
ειχα δει ως τώρα μονο το top gear.
to fifth gear βγάζει την μπ4 χειροτερη.
μπέρδεμα...
https://www.youtube.com/watch?v=3ABIpHXiOdM&feature=related
δε ξερω αλλα δε νομιζω οτι το η συγκριση ειναι απολυτα πιστευτη..καθυστερει πολ υστο φρεναρισμα λες και δεν εχει φρενα και περιμενει τον αλλο να ερθειψστε να πατησει γκαζι...με αλλαους οδηγους η διαφορα θα ηταν ακομα πιο μεγαλη..στο κατω κατω η νεα μακλαρεν λενε οτι εχει εχει εξωπραγματικο κρατημα απλα δεν εχει τελειο τιμονι κατι παιζει με τα φρενα ενω δεν εχει και μπλοκε....οτι η GT3 Rs παραμενει μοναδικο αμαξι με τρομερο τιμονι και γενικοτερα αισθηση αυτο το ξερουν ολοι...μενει η μακλαρεν να αποδειξει την αξια της και αυτο θα φανει σε λιγα χρονια απο τωρα...
καταρχήν ξεκινάμε απο το γεγονός των 125 κιλών που χωρίζουν τα δύο αυτοκίνητα...
και μόνο απο αυτό, καταλαβαίνει κανείς ότι ότι και να γίνει, το πόρσε θα έχει πολύ
καλύτερο φρενάρισμα, όπως και ότι θα είναι πιο ευέλικτο στο cornering. απο την
άλλη γνωρίζουμε ότι το ΜΡ4, δεν είναι τόσο καλοζυγισμένο όσο το 458. όχι ότι το
πόρσε θα είναι καλύτερα ζυγισμένο απο το 458, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε
σε σχέση με του ΜΡ4 πιο είναι το συμπέρασμα για το ζύγισμα. στο όριο πάντως το
πολύ έγκυρο fifth gear που έχει αρχιδάτους οδηγούς, το βγάζουν πολύ υποστροφικό
στο όριο. και τα πόρσε είναι υποστροφικά στο όριο βέβαια, βέβαια το θέμο είναι
πιο είναι περισσότερο απο τα δύο. γενικώς πιστεύω ότι απο το γεγονός και μόνο
ότι η πόρσε είναι πιο μελετημένη και το gt3 rs είναι κάτα 100% focused, δεν
σηκώνει και πολύ κουβέντα για το πιο είναι πιο αποτελεσματικό. το συγκριτικό
απο την άλλη δεν είναι και τόσο αντιπροσωπευτικό, γιατί το ΜΡ4 κόβει πολές
φορές το πορσε. ίσως αν είχαμε ένα συγκρητικό με το καθένα αμάξι ξεχωριστά
σε 3-4 γύρους και να βλέπαμε τους χρόνους του, θα ήταν καλύτερο το συμπέρασμα.
αν και αμφιλεγόμενα τα αποτελέσματα, πιστεύω πως το πορσε τα πάει καλύτερα.
όπως και να'χει δείτε το παρακάτω λινκ και προβληματιστείτε.
https://www.fastestlaps.com/cars/mclaren_mp4-12c.html
ενώ άλλα έχουμε δεί διαβάσει, κάποια νούμερα πάλι λένε άλλα πράγματα...
πολύ μπέρδεμα.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.