Επιστροφή στο Forum : Την μαμησαμε......
Ποιος τους ακουει τωρα.......:whistle:
Με turbo κινητήρα το Honda Civic Type R
Πριν από περίπου έναν χρόνο, η Honda είχε διακόψει την παραγωγή του Type R, λόγω των υψηλών ρύπων που παρήγαγε ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 200 ίππων. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει ξανά στην Ευρώπη το μοντέλο με turbo κινητήρα, αυτή τη φορά, απόλυτα προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές Euro5.
Το νέο Type R θα βασίζεται σχεδιαστικά στο νέας γενιάς Civic έχοντας φυσικά πιο σπορ προσανατολισμό, με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ να αποδίδει περισσότερους από 210 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε περίπου 6,4 δευτερόλεπτα.
https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=393712&cid=12
...Πισω κινηση...θα χει?:whistle: :whistle: :whistle:
...Ελικα...θα χει?:whistle: :whistle: :whistle:
μια χαρα...2η επιλογη θα ναι παντα!:th_Laie_67-1: thumb
ειναι κριμα και οι τελευταιοι καλοι κατασκευαστες γρηγορων ατμοσφαιρικων μοτερ αν οχι των καλυτερων παγκοσμιως (honda, bmw) να υποκυπτουν στα σημεια των καιρων...πραγματικα με θλιβει αυτο το γεγονος οταν ενας κατασκευαστης χανει την ταυτοτητα του και γινεται ενα με την μαζα...κριμα...
Αυτος ο κερατας ο Carbon Dioxide φταιει για ολα...
Ξενερώνω και μόνο που το διαβάζω!!
Type R τουρμπάτο?
Θου κύριε...
Stunt Mike
07-10-11, 11:31
Εμενα γιατι μ'αρεσε ρε παιδια???Στροφαρισμα τρελο και τουρμπο μαζι??Ρε λες???Σε σενταν θα βγαινει να χωραει και η οικογενεια μου? :)
Εμενα γιατι μ'αρεσε ρε παιδια???Στροφαρισμα τρελο και τουρμπο μαζι??Ρε λες???Σε σενταν θα βγαινει να χωραει και η οικογενεια μου? :)
ναι ειδικα για σενα θα βαλουν κοφτη 9 και big turbo....τι λες βρε mike???μεχρι 7-7.5 θα βαλουν τον κοφτη λογικα...
ειναι κριμα και οι τελευταιοι καλοι κατασκευαστες γρηγορων ατμοσφαιρικων μοτερ αν οχι των καλυτερων παγκοσμιως (honda, bmw) να υποκυπτουν στα σημεια των καιρων...πραγματικα με θλιβει αυτο το γεγονος οταν ενας κατασκευαστης χανει την ταυτοτητα του και γινεται ενα με την μαζα...κριμα...
Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;
.
Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;
.
ειπωθηκε και σε αλλο θρεντ... το βαρος...
Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;
.
τα οικονομικά μας για να αντέχουμε την παλιά καλή σχολή.
:ranting2:
:thumbsdown:
για να βγάζει απο δίλιτρο τουρμπισιο 210 άλογα, σημαίνει ότι ο μεταβλητός πάει περίπατο,
και οι εννιάρες επίσεις πάνε στον βρόντο. θα δούμε τάπερ να κοφτιάζει στις εφτά, χωρίς να
πριονιάζει. προσωπικά δεν θα με χαλούσε ένα τουρμπίσιο τάπερ με καμμιά 260 - 280 άλογα,
που να κατεβάζει εννιάρες και να στριγκλίζει...θα'ταν πολύ ενδιαφέρον νομίζω.
Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;
.
οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!
υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????:thumbsdown:
οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!
υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????:thumbsdown:
+1000
μάλον τελικά την σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία το 99% των συμμετέχοντων
είναι τεχνοκράτες, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται η φωνή του 1% που
είναι οι πραγματικοί οδηγοί...όσο για το τελευταίο σχόλιο, νομίζω τα είπες
όλα νικόλα μπουρουχιστάν το ντιβίζιον...
ghost-rider
08-10-11, 10:23
Αφου ειναι προσθιοκινητο...
Γιατι να μην ειναι τουρμπο???
Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.
Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
τους, είναι κορυφή στα χατς.
Αφου ειναι προσθιοκινητο...
Γιατι να μην ειναι τουρμπο???
Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.
Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
320 να ακολουθησει taper???συγνωμη οσο και να αγαπαω τα bmw...ουτε 325 δεν ακολουθει..το ep3 ειναι 1200+ κιλα και με κλειστο σασμαν..
τα tsi με προγραμμα ανατιναξη, ισως κατσουν διπλα και εννοω οτι πολυ πιθανον να σπασει....
μονο τα 20v και τα tfsi..κοβονται με τα taper..
βεβαια με 1ο σταδιο τα taper πανε 240 αλογα και ειναι δυσκολος αντιπαλος..λογω σασμαν κυριως..
φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
τους, είναι κορυφή στα χατς.
Και κανγκαρους με bmw και καφρους με Porsche... Το τι οδηγεις δεν λεει κατι,εκτος αν εχεις φουξ αμαξι με νεον φωτισμο.
Μαζι με clio rs,το type r ειναι κορυφη...
Straight six
08-10-11, 17:04
Αφου ειναι προσθιοκινητο...
Γιατι να μην ειναι τουρμπο???
Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.
Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
με τη μιση ιαπωνια επανω κανουν πλακα και με Μ....οσο για τα τσι και τις 3αρες αστο καλυτερα...ειναι παραπολυ γρηγορα...τα πρωτα σταδια αφηνουν πισω ΕΥΚΟΛΑ τα 330...λογω στροφαρισματος,σασμαν κλειστου-θεικου κιβωτιου και βαρους.....και αμα ειναι τσιτα ατμοσφαιρες με εκεντροφορους κλπ αστα...
ghost-rider
08-10-11, 18:26
Ισως τα αδικο λιγο αλλα δεν εχω πετυχει ακομα εναν νορμαλ ανθρωπο με ταπερ.
Ουτε εγω ειμαι νορμαλ ρε παιδι μου το ξερω αλλα την καμπουρα τη δικια μου δεν τη βλεπω:th_Laie_67-1:
Οσο για το πως πανε απο οσα εχω δει πανε λιγο καλυτερα απο τσελικα με τα 192.
Ισως να μην πετυχα καποιο που να το πηγαινουν καλα.
Το δικο μου γιατι στεκεται? Απλα, εχω ανοιξει καπακι, εχω αυξησει ελαφρως συμπιεση, εχω προγραμμα και μια μινι ροικη αν θελετε.
Σε συνδυασμό με μια μικρη ανοδο του κοφτη απο τις 6500 στις 7000 πηγαινει καλουτσικα ο 2200.
Απο τα τσελικα λοιπον ειμαι μπροστα.
Απο clio rs η 325 επισης. Αναφερομαι σε εργοστασιακα αυτοκινητα.
Και οπου εχω δοκιμασει μεχρι τωρα. Σαφως μπορει να πεφτω σε ανθρωπους που δεν "καιγονται" ολη την ωρα κανοντας προπονηση στις εκκινησεις η δεν αρεσκονται στο να αλλαζουν κρατωντας το γκαζι στο πατωμα.
Το ξερω οτι ειμαι τσιγκλισμενος και δεν ακουγεται δικαιο, αλλα ειναι και 1530 κιλα με εμενα μεσα και μισο τεποζιτο(ζυγισμενο)...
Το ταπερ αν ειναι εργοστασιακο δεν θα το περασω και δεν θα με περασει.
Εκτος αν νταραβεριζομαι μονο με κουλους ρε παιδια...
Φιλος παντως με scirroco 1,4 tsi με προγραμμα revo μονο για βενζινη 100 οκτανιων ανοιξε με ταπερ ΦΠΕ και το ξηλωσε.
Ισως να μην ηξερε ο οδηγος να το παει, ισως να μην ηταν τοσο καλο το προγραμμα του, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν κατι ιδιαιτερο...
Ισως τα αδικο λιγο αλλα δεν εχω πετυχει ακομα εναν νορμαλ ανθρωπο με ταπερ.
Ουτε εγω ειμαι νορμαλ ρε παιδι μου το ξερω αλλα την καμπουρα τη δικια μου δεν τη βλεπω:th_Laie_67-1:
Οσο για το πως πανε απο οσα εχω δει πανε λιγο καλυτερα απο τσελικα με τα 192.
Ισως να μην πετυχα καποιο που να το πηγαινουν καλα.
Το δικο μου γιατι στεκεται? Απλα, εχω ανοιξει καπακι, εχω αυξησει ελαφρως συμπιεση, εχω προγραμμα και μια μινι ροικη αν θελετε.
Σε συνδυασμό με μια μικρη ανοδο του κοφτη απο τις 6500 στις 7000 πηγαινει καλουτσικα ο 2200.
Απο τα τσελικα λοιπον ειμαι μπροστα.
Απο clio rs η 325 επισης. Αναφερομαι σε εργοστασιακα αυτοκινητα.
Και οπου εχω δοκιμασει μεχρι τωρα. Σαφως μπορει να πεφτω σε ανθρωπους που δεν "καιγονται" ολη την ωρα κανοντας προπονηση στις εκκινησεις η δεν αρεσκονται στο να αλλαζουν κρατωντας το γκαζι στο πατωμα.
Το ξερω οτι ειμαι τσιγκλισμενος και δεν ακουγεται δικαιο, αλλα ειναι και 1530 κιλα με εμενα μεσα και μισο τεποζιτο(ζυγισμενο)...
Το ταπερ αν ειναι εργοστασιακο δεν θα το περασω και δεν θα με περασει.
Εκτος αν νταραβεριζομαι μονο με κουλους ρε παιδια...
Φιλος παντως με scirroco 1,4 tsi με προγραμμα revo μονο για βενζινη 100 οκτανιων ανοιξε με ταπερ ΦΠΕ και το ξηλωσε.
Ισως να μην ηξερε ο οδηγος να το παει, ισως να μην ηταν τοσο καλο το προγραμμα του, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν κατι ιδιαιτερο...
φιλε ghost..ποσα αλογα εισαι πανω κατω??..γιατι αν εισαι 200..και επισης 200 το ταπερ εχετε ηδη 250 κιλα χοντρικα διαφορα κιλων....μονο και μονο απο αυτο μιλαμε ευκολα για κολωνα..για να μην πω παραπανω..λογω σασμαν..
για το φιλο σου με το scirocco το ειδες με τα ματια σου??γιατι το taper πρωτο σταδιο (με hondata, injen εισαγωγη και ολοκληρη εξατμιση πες dc) γραφει ξερο εξαρι σχεδον 0-100 και το αμαξι ειναι πιστολι...καλα πανε και τα tsi αλλα μεχρι εκει...εκτος αμα δουλευουν τερμα πιεσεις που δεν πιστευω με revo...δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω αλλα επιφυλασομαι..
ghost-rider
08-10-11, 19:06
Αλογα δεν εχω μετρησει ποτε αλλα με απλη λογικη, δεν μπορει να ειμαι πανω απο 200 για κανενα λογο.
Απο εκει προκυπτουν και οι οποιοι ενδοιασμοί μου για το τραβηγμα των ταπερ.
Στο σκηνικο μεταξυ των δυο αυτοκινητων που περιγραφω ακολουθουσα απο πισω.
1,8 πεφτωντας 1,3-1,4 ψηλα δουλευει το scirroco μετρημενο σε λαπτοπ. Ουτε αυτος εχει κανει δυναμομετρηση ποτε.
Αλογα δεν εχω μετρησει ποτε αλλα με απλη λογικη, δεν μπορει να ειμαι πανω απο 200 για κανενα λογο.
Απο εκει προκυπτουν και οι οποιοι ενδοιασμοί μου για το τραβηγμα των ταπερ.
Στο σκηνικο μεταξυ των δυο αυτοκινητων που περιγραφω ακολουθουσα απο πισω.
1,8 πεφτωντας 1,3-1,4 ψηλα δουλευει το scirroco μετρημενο σε λαπτοπ. Ουτε αυτος εχει κανει δυναμομετρηση ποτε.
και εγω καπου τοσα στην καλυτερη και με σωστη εξατμιση θα εκανα το μοτερ σου..συμφωνουμε εδω..
απο κει και περα..αν θυμαμαι καλα τα tsi τα αρχικα gt..δουλευαν 0.8 και εβγαζαν γυρω στα 180 αλογα....do the math και θα δεις οτι το scirocco δουλευει πολυ πιεση...και το κοβω γυρω στα 230...τελειως φιλικα θα ελεγα να μπει ενα πιο safe προγραμμα..γιατι δεν την κοβω καλα την ko3...αν οχι το στροφαλο του tsi...
ghost-rider
08-10-11, 19:32
και εγω καπου τοσα στην καλυτερη και με σωστη εξατμιση θα εκανα το μοτερ σου..συμφωνουμε εδω..
απο κει και περα..αν θυμαμαι καλα τα tsi τα αρχικα gt..δουλευαν 0.8 και εβγαζαν γυρω στα 180 αλογα....do the math και θα δεις οτι το scirocco δουλευει πολυ πιεση...και το κοβω γυρω στα 230...τελειως φιλικα θα ελεγα να μπει ενα πιο safe προγραμμα..γιατι δεν την κοβω καλα την ko3...αν οχι το στροφαλο του tsi...
Καπου στα 230 το κοστολογουμε κ εμεις το scirroco πολυ χοντρικα.
Μα και το ταπερ δεν ειπαμε οτι ανεβαινει τρελα? Ηταν ΦΠΕ...
Τωρα για το ποσο θα αντεξει δεν ξερω.
Δεν παιρνω ορκο. Μεχρι στιγμης ειναι υποδειγματικο.
γραψε λαθος..οριστε 220..
https://www.cargate.gr/projects/VW_PRO/SCIROCCO_REVO_Stage1.html
ghost-rider
08-10-11, 19:44
Τα 221 ειναι μαζι με το εξτρα τσιγκλισμα για να δουλευει μονο με 100 οκτανια?
Τα 221 ειναι μαζι με το εξτρα τσιγκλισμα για να δουλευει μονο με 100 οκτανια?
δεν εχω ιδεα...
πολυ πιθανον να χει τσιμπησει απο αβανς αλλα 5 αλογακια...
ghost-rider
08-10-11, 19:52
δεν εχω ιδεα...
πολυ πιθανον να χει τσιμπησει απο αβανς αλλα 5 αλογακια...
Ναι, λογικα...
Εχει θεμα με το αβανς του. Αν βαλει 95αρα η νοθευμενη 100αρα του χτυπαει.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.