PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] φρενα....τι ειναι αυτο?



konstantinaM3
30-09-11, 06:41
παιδια μπορω να πω οτι εχω απογοιτευτει με τα φρενα του Μ3 αλλη μια φορα σημερα πηγα να σκοτωθω...δεν φρεναρει το αμαξι δεν εχω abs κ μολις τσαρουχωνω το φρενο σε ωρα αναγκης κοκαλονει ο τροχος κ σουρνει κ κανει οκταρια το αμαξι για πειτε μου γνωμες τι σκατα να κανω να βελτιωσω τα φρενα σωληνακια υψηλης φοραει τα εχει βαλει ο προιγουμενος...καινουργιες δισκοπλακες φοραει τι αλλο????????χαλι μαυρο.....:(

BILL007
30-09-11, 09:05
H έλλειψη του abs είναι υπεύθυνη 99% για αυτό που αναφέρεις κατά την γνώμη μου...

Τα φρένα απο το Μ3 (αν όντως είναι τα σωστά) είναι μια χαρά σε διάσταση για τα άλογα του μαμά μοτέρ, εκτός και αν μιλάμε για χρήση πίστας.

Αλήθεια γιατί δεν έχεις abs? Δεν είχαν τα Ε36?Περίεργο μου ακούγεται...
Επίσης τσέκαρε και το σερβό των φρένων λόγω του ότι είσαι μετατροπή...Μην έχουν κάνει καμία τσαρλατανιά και έχουν αφήσει πάνω κανα σερβό απο 316-318 και τα φρένα σου υπολειτουργούν ;)

GEORGE316
30-09-11, 09:07
κωνσταντινα στο ειχα πει και απο κοντα.
πρωτα απο ολα,απο οτι θυμαμαι εχεις πισω φρενα απο 28ρι.αν δεις τις διαστασεις θα καταλαβεις οτι οι δισκοι του Μ3 πισω ειναι μεγαλυτεροι και υπαρχει λογος γιαυτο!
δευτερον μεγιστη χαζομαρα του μηχανικου που δεν σου εχει συνδεσει το ABS.
τα Μ3 εχει καλα φρενα,οχι ομως για πιστα.σε καθημερινη οδηγηση ομως ειναι μια χαρα.
και μεγαλυτερα να βαλεις και τετραπιστονα να βαλεις παλι θα κανεις 8ρια καθως ο τροχος μπλοκαρει και το αμαξι σερνεται.

StratosZ4
30-09-11, 09:09
Τα φρένα απο το Μ3 (αν όντως είναι τα σωστά)

Μην έχουν κάνει καμία τσαρλατανιά και έχουν αφήσει πάνω κανα σερβό απο 316-318 και τα φρένα σου υπολειτουργούν ;)

ABS δεν εχει λογω τσαρλατανιας του μαστορα που κανε την μετατροπη..

Παιζουν πολυ και σαν ενδεχομενα ομως αυτα που λες εσυ...

Skyline_IS
30-09-11, 09:13
Τα τρωμε καθημερινα τα "θετικα" του abs :thumbsdown::thumbsdown:

BILL007
30-09-11, 09:19
Eφόσον υπάρχει το ABS καλό θα ήταν με ανταλλακτικά μετάχειρα (που έχουν ξεφτιλιστεί εντελώς) να μπει κανονικά και να ενεργοποιηθεί...

Μετά μπορεί να ψάξει και για τα φρένα αν δει πάλι τα ίδια φαινόμενα.
Ας ξεκινήσει απο το στάνταρ και μετά ψάχνει και το performance...;)

steliose36
30-09-11, 10:32
ρε παιδια και εχω που εχω αλλα το χω βγαλει το ABS γιατι δεν το μπορω καθολου αυτο το πραμα δεν μου το εχει κανει ποτε...εγω νομιζω οτι ειναι λαθος η κατανομη(αν γινετε καπως να αλλαξει)η απλα η κων/να ειναι λιγο υπερβολικη με το φρενο....

konstantinaM3
30-09-11, 14:20
σε ωρα αναγκης ειμαστε ολοι υπερβολικοι με το φρενο εγω φρεναρω βλεπω πως αντιδραει ελεηνα δηλαδη κ το ξανα αφηνω κ το ξαναπαταω καπως ετσι δεν εχω σκοτωθει ακομα αλλα για ποσο ακομα...για τον δρομο λεω οχι για πιστα το abs δεν λειτουργει απο τοτε που το πηρα κατι με τις φισες δεν ταιριαζουν μου λενε κ θελει ξηλωμα ολη η καλοδιοση γιατι εχει απο το 316 την φισα κατι τετοια κ στοιχιζει πολλα το ξηλομα της καλοδιοσεις απο ολο το αμαξι....ναι οντως πισω εχω γεφυρα κ φρενα απο 328 κ οταν ρωτησα για να την αλλαξω θελουν 1000ευρο δεν υπαρχουν τωρα τετοια λεφτα προς το παρον ...... κατι πιο οικονομικο για να βελτιωθει το φρεναρισμα......???

BILL007
30-09-11, 14:28
κατι πιο οικονομικο για να βελτιωθει το φρεναρισμα......???

Για αρχή άλλαξε συνεργείο-α...thumb Τα παραλένε για το ΑΒS και τις καλωδιώσεις.Σίγουρα μπορεί να γίνει δουλειά,απλά πρέπει να βρεις το σωστό.Εχω υπόψιν μου κάποιον που δεν χάνεις να ρωτήσεις...Αν θες στείλε μου pm να σου πω.

Αυτό που κάνεις εσύ (πάτα -ασε -πάτα) είναι η λειτουργία αυτή...thumb

merbeind
30-09-11, 18:00
Μαθε αν με την μετατροπη αλλαχτηκε η μοναδα ελεγχου abs η αφησανε την παλια(το πιο πιθανο ειναι αυτο).Εγω που αφησα τη μαμα δουλευε abs,esp αλλα δεν δουλευε το ταχυμετρο και το οικονομομετρο.Ετσι αλλαξα και τη μοναδα abs.Δοκιμασε και αν δεν πιασει τη γυριζεις πισω.Το abs επιβαλλεται με τοσα αλογα

fanisk
30-09-11, 18:17
Κρατα στην ακρη λεφτα και καντο/φτιαχτο σωστα Κωνσταντινα..
Μη παιζεις με την ασφαλεια σου, και μη κυνηγας το αμαξι μεχρι να το φτιαξεις. Χαλαρα για να μειωσεις τα φρεναρισματα πανικου.

S54POWER
30-09-11, 19:41
Για να φρεναρει καλα το αυτοκινητο πρεπει να εχει καλα λαστιχα και αφου δεν εχεις abs ο χειρισμος σου εχει πολυ μεγαλη σημασια.Δεν νομιζω οτι φταιει κατι στο αμαξι σου,αλλα καλου κακου βαλτο σε ενα φρενομετρο για να εισαι σιγουρη.

konstantinaM3
30-09-11, 19:55
Μαθε αν με την μετατροπη αλλαχτηκε η μοναδα ελεγχου abs η αφησανε την παλια(το πιο πιθανο ειναι αυτο).Εγω που αφησα τη μαμα δουλευε abs,esp αλλα δεν δουλευε το ταχυμετρο και το οικονομομετρο.Ετσι αλλαξα και τη μοναδα abs.Δοκιμασε και αν δεν πιασει τη γυριζεις πισω.Το abs επιβαλλεται με τοσα αλογα

πηγα κ το ειδε στο συνεργειο που παω κ εχουν αφησει του 316 την καλοδιοση κ για να αλλαξει ολη η καλοδιοση κ για ναβαλουμε το σωστο abs θελει περιπου 3000 μου ειπε...δεν υπαρχει η μοναδα επανω ο ******ς ο προηγουμενος δεν την εβαλε καν μα τι ηλιθιος....απλα μου ειπε για πιο φτηνη λυση να βαλω 4πιστονες κ καινουργια λαστιχα θα φρεναρει καλυτερα αληθευει?

S54POWER
30-09-11, 20:12
Αν βαλεις ακομα πιο δυνατα φρενα , πχ τετραπιστονα, το προβλημα σου δεν θα λυθει αλλα αντιθετα θα πολλαπλασιαστει !!!

konstantinaM3
30-09-11, 20:31
Αν βαλεις ακομα πιο δυνατα φρενα , πχ τετραπιστονα, το προβλημα σου δεν θα λυθει αλλα αντιθετα θα πολλαπλασιαστει !!!

αυτο το σκεφτηκα κ εγω!!!!

kplc16
30-09-11, 20:35
πηγα κ το ειδε στο συνεργειο που παω κ εχουν αφησει του 316 την καλοδιοση κ για να αλλαξει ολη η καλοδιοση κ για ναβαλουμε το σωστο abs θελει περιπου 3000 μου ειπε...δεν υπαρχει η μοναδα επανω ο ******ς ο προηγουμενος δεν την εβαλε καν μα τι ηλιθιος....απλα μου ειπε για πιο φτηνη λυση να βαλω 4πιστονες κ καινουργια λαστιχα θα φρεναρει καλυτερα αληθευει?

Κωνσταντινα ειναι πολλα τα 3000.Ρωτα τον τι ανταλλακτικα χρειαζονται και ποσα θελει για εργατικα.Ψαξε ebay ρωτα και για τα ανταλλακτικα σε μαντραδες.
ΟΧΙ σε πολυπιστονα.
Ρωτα και σε αλλα συνεργεια bmw

paganis
30-09-11, 21:10
κωνσταντινα...πουλαει ο ντοκτορ γιαμαστουρα κομπλε μοναδα abs m3..στα 150 ευρω! πιθανον να δινει και τα υπολοιπα κομματια που θα χρειαστουν για την επεμβαση!

konstantinaM3
02-10-11, 11:18
πηγα στο συνεργειο που μου προτεινε ο bill007 κ τον ευχαριστω γιαυτο...κ μου ειπε οτι πιθανον να δουλευει η μονοδα του abs του 316 αλλα θα πρεπει να κλεισω ραντεβου για να του το αφησω να το ψαξει.....(θελει κ μεχρι 100ευρο για να το ψαξει.....) εαν ηταν αλλ εποχη δεν θα με ενοιαζαν τα 100 ευρο αλλα δυστυχως ειμαστε σε μια εποχη που τα μετραμε ......

Stunt Mike
02-10-11, 16:04
Επίσης τσέκαρε και το σερβό των φρένων λόγω του ότι είσαι μετατροπή...Μην έχουν κάνει καμία τσαρλατανιά και έχουν αφήσει πάνω κανα σερβό απο 316-318 και τα φρένα σου υπολειτουργούν ;)

Δεν ισχυει αυτο..το σερβοφρενο ειναι ιδιο στα Ε36 απο 316 εως Μ3 με κωδικο ανταλλακτικου 34331162965.......Η μοναδα ABS ειναι διαφορετικη και μαλιστα εχει και αναβαθμιση στο Μ3 μετα τον 08/1994....

Stunt Mike
02-10-11, 16:18
πηγα στο συνεργειο που μου προτεινε ο bill007 κ τον ευχαριστω γιαυτο...κ μου ειπε οτι πιθανον να δουλευει η μονοδα του abs του 316 αλλα θα πρεπει να κλεισω ραντεβου για να του το αφησω να το ψαξει.....(θελει κ μεχρι 100ευρο για να το ψαξει.....) εαν ηταν αλλ εποχη δεν θα με ενοιαζαν τα 100 ευρο αλλα δυστυχως ειμαστε σε μια εποχη που τα μετραμε ......

Να μην το ψαξει καθολου πες του...και να το κανει να δουλεψει,δεν θα συνεργαστει ποτε σωστα η μοναδα ABS του 316 με τα φρενα του Μ3......Παρεπιπτοντως τα φρενα των Ε36 ειναι πολυ καλυτερα χωρις ABS,ειναι πολυ προοδευτικα και αρκετα δυνατα σε συνθηκες δρομου.Το ABS του Ε36 ειναι σχετικα απαρχαιωμενο,μπερδευεται ευκολα σε συνεχομενες ανωμαλιες ή στη μεταβαση απο καλο σε λειο οδοστρωμα φρεναροντας δυνατα.Ασ'το λοιπον οπως ειναι,μην μπαινεις σε περιττα εξοδα(3000 ευρω γι'αμαξι που κανει 6000 ολο???) και μαθε να φρεναρεις σωστα.Προπονησου,ωστε ο πανικος σου να μην υπερκαλυπτει την οδηγικη σου ικανοτητα...Τωρα αν τ'αμαξι σου δεν φρεναρει ισια,δεν φταιει η ελλειψη ABS αλλα πολλα αλλα,αναμεσα στα οποια ειναι και η κατανομη φρεναρισματος.Ενα φρενομετρο θα σε βοηθησει να βγαλεις συμπερασματα.

E36 M3 USA
02-10-11, 17:04
Δεν ισχυει αυτο..το σερβοφρενο ειναι ιδιο στα Ε36 απο 316 εως Μ3 με κωδικο ανταλλακτικου 34331162965.......Η μοναδα ABS ειναι διαφορετικη και μαλιστα εχει και αναβαθμιση στο Μ3 μετα τον 08/1994....

316-m3 286 το 321 εχει αλλο σερβοφρενο

Kostas Maras
02-10-11, 20:26
Θα μου επιτέψετε να πω πως στο δικό μου αυτοκίνητο e36 compact με 6πίστονα εμπρός και 4πίστονα πίσω το abs και τα φρένα λειτουργούν άψογα! Η γνώμη μου στο προβλημά σου Κωvσταντίνα είναι η έλλειψη του abs και όχι κάτι άλλο!

konstantinaM3
02-10-11, 21:31
Να μην το ψαξει καθολου πες του...και να το κανει να δουλεψει,δεν θα συνεργαστει ποτε σωστα η μοναδα ABS του 316 με τα φρενα του Μ3......Παρεπιπτοντως τα φρενα των Ε36 ειναι πολυ καλυτερα χωρις ABS,ειναι πολυ προοδευτικα και αρκετα δυνατα σε συνθηκες δρομου.Το ABS του Ε36 ειναι σχετικα απαρχαιωμενο,μπερδευεται ευκολα σε συνεχομενες ανωμαλιες ή στη μεταβαση απο καλο σε λειο οδοστρωμα φρεναροντας δυνατα.Ασ'το λοιπον οπως ειναι,μην μπαινεις σε περιττα εξοδα(3000 ευρω γι'αμαξι που κανει 6000 ολο???) και μαθε να φρεναρεις σωστα.Προπονησου,ωστε ο πανικος σου να μην υπερκαλυπτει την οδηγικη σου ικανοτητα...Τωρα αν τ'αμαξι σου δεν φρεναρει ισια,δεν φταιει η ελλειψη ABS αλλα πολλα αλλα,αναμεσα στα οποια ειναι και η κατανομη φρεναρισματος.Ενα φρενομετρο θα σε βοηθησει να βγαλεις συμπερασματα.

απλα εξηγησε μου πως αλλιως να φρεναρω?τι λαθος κανω? σε ωρα πανικου το τσαρουχονω κ το αφηνω ταυτοχρονα γιατι δεν εχω τιμονι κ το ξανα παταω κ ετσι εχω σωθει αυτες τις φορες που μου εχει τυχει αυτο κ ολα αυτα εχουν γινει σε δρομο γυαλι.....για πες πως να αλλαξω το φρεναρισμα μου?

Stunt Mike
02-10-11, 21:49
Το τσαρουχωμα σιγουρα δεν ειναι σωστο!!Δυνατο προοδευτικο φρεναρισμα ωστε να ελεγχεις το μπλοκαρισμα των τροχων σου....Γενικα τα Ε36 και ειδικα τα Μ3 εχουν πολυ προοδευτικα πενταλ και φοβερη αισθηση και πραγματικα ειναι ευκολο να πετυχεις αποτελεσμα ισαξιο του ABS αν προσπαθησεις....Αν ομως αφηνεις τον πανικο να σε καταβαλλει,τοτε δεν κανεις τιποτα...

dblade
02-10-11, 22:04
Αμα κανεις συνδιασμο κατεβασματος και φρεναρισματος ταυτοχρονα εκει να δεις αποτελεσματικοτητα αμα εχεις χωρο αμα σου πεταχτει κατι στα 10 μετρα και πηγενεις πανω απο 100 δεν προλαβενεις να κανεις και πολλα.
Εχω προπονηθει αρκετα σε αυτο το συνδιασμο κατεβασμα-φρεναρισμα ταυτοχρονα και σχεδον ποτε δεν μου εχει μπει το abs στην μεση.
Αντιθετα οπως ειπε και ο φιλος mike σε ανωμαλιες οδοστρωματος μολις τσιμπαω λιγο το φρενω πιανει αμεσως το abs.

konstantinaM3
03-10-11, 10:55
Το τσαρουχωμα σιγουρα δεν ειναι σωστο!!Δυνατο προοδευτικο φρεναρισμα ωστε να ελεγχεις το μπλοκαρισμα των τροχων σου....Γενικα τα Ε36 και ειδικα τα Μ3 εχουν πολυ προοδευτικα πενταλ και φοβερη αισθηση και πραγματικα ειναι ευκολο να πετυχεις αποτελεσμα ισαξιο του ABS αν προσπαθησεις....Αν ομως αφηνεις τον πανικο να σε καταβαλλει,τοτε δεν κανεις τιποτα...

μαλλον θα πρεπει να το οδηγησεις να το δεις γιατι δεν παιζει κατι συμβαινει....κ να μην το τσαρουχονω αμα ειναι γυαλι ο δρομος μου κανει τα ιδια γιατι εχει τυχει φορες που το δοκιμαζα κ εκανε παλι τα ιδια με λιγο παραπανω πατημα το φρενο οχι τσαρουχομα σε εκεινη την περιπτωση δεν μπορουσα να κανω κατεβασμα γιατι ειχα τελιωματα δευτερας......

BILL007
03-10-11, 11:10
πηγα στο συνεργειο που μου προτεινε ο bill007 κ τον ευχαριστω γιαυτο...κ μου ειπε οτι πιθανον να δουλευει η μονοδα του abs του 316 αλλα θα πρεπει να κλεισω ραντεβου για να του το αφησω να το ψαξει.....(θελει κ μεχρι 100ευρο για να το ψαξει.....)

Συγγνώμη και σου ζήτησε 100 ευρώ μόνο για να ψάξει ή για να βρει λύση?Δεν καταλαβαίνω...:( Δηλαδή αν δεν βρει λύση τα 100 ευρώ πάνε έτσι???

konstantinaM3
03-10-11, 11:15
Συγγνώμη και σου ζήτησε 100 ευρώ μόνο για να ψάξει ή για να βρει λύση?Δεν καταλαβαίνω...:( Δηλαδή αν δεν βρει λύση τα 100 ευρώ πάνε έτσι???

ο ναι λεει αν ειναι κατι απλο ξεκιναμε απο 30ευρο εαν ειναι κατι δυσκολο κ πρεπει να το ψαξω αρκετα θα φτασει μεχρι κ 100 ευρο......αυτο ειπε....αλλα λεφτα για να το ψαξει κ αλλα λεφτα για να το φτιαξει.....τι ειναι ρε τα ευρα?στραγαλια???

BILL007
03-10-11, 11:39
ο ναι λεει αν ειναι κατι απλο ξεκιναμε απο 30ευρο εαν ειναι κατι δυσκολο κ πρεπει να το ψαξω αρκετα θα φτασει μεχρι κ 100 ευρο......αυτο ειπε....αλλα λεφτα για να το ψαξει κ αλλα λεφτα για να το φτιαξει.....τι ειναι ρε τα ευρα?στραγαλια???

Koίτα έχει μια λογική σε ένα σημείο...Για κάτι που δεν έχει ξανακάνει κάποιος αν φάει 10 ώρες για να μπορέσει να σου πει το ναι ή το όχι λογικό είναι τις 10 ώρες να τις πληρωθεί...Ειδικά όταν έχει και άλλους πελάτες στην ουρά και πρέπει να τους αφήσει...Δυστηχώς σε αυτό τον κόσμο κανείς δεν κάνει τίποτα για το τσάμπα...ή ακόμα και να το κάνει πάλι θέλει να βγάλει σε 2ο χρόνο...:thumbsdown:


Τι να πώ...Δεν είναι και το εξωφρενικό ποσό χιλιάδων,αλλά όπως είπες είναι δύσκολες εποχές...


Υ.Γ Τα ευρώ έχουν γίνει στραγάλια απο όταν πρωτοκυκλοφόρησαν,όταν θεωρήσαμε οι αφελείς πολίτες αυτού του κράτους ότι 1ευρώ=100 δρχ...;):thumbsdown:

TSAF
03-10-11, 14:17
Γενικοτερα τα φρενα στα Μ3 δεν θεωρουνται το δυνατο τους σημειο. Για αυτο και τα πιο πολλα φορανε after market λυσεις. Για καποιον λογο η ΒMW εχει μαλακιστει τελειως σε αυτον τον τομεα. Ειδικα τα Ε46 που ειναι καπως βαρουτσικα σε κλειστη διαδρομη τα φρενα αναβουν για πλακα. Ντροπη για τετοιο αυτοκινητο.

Stunt Mike
03-10-11, 16:32
μαλλον θα πρεπει να το οδηγησεις να το δεις γιατι δεν παιζει κατι συμβαινει....κ να μην το τσαρουχονω αμα ειναι γυαλι ο δρομος μου κανει τα ιδια γιατι εχει τυχει φορες που το δοκιμαζα κ εκανε παλι τα ιδια με λιγο παραπανω πατημα το φρενο οχι τσαρουχομα σε εκεινη την περιπτωση δεν μπορουσα να κανω κατεβασμα γιατι ειχα τελιωματα δευτερας......

Μαλλον ναι....μου φαινεται περιεργο αν οντως μπλοκαρουν τοσο ευκολα....

nikos1400
05-10-11, 03:06
μερικες γενικες παρατηρησεις στο θεμα 'φρεναρισμα':


κατ'αρχην, οπως θα ξερουν οι μηχανοβιοι πιο πολυ, ελεγχουμε τα παντα γυρω μας,
ωστε να μην χρειαζεται 'τσαρουχωμα' τελευταιας στιγμης. δεν κανουμε υπερβολες, και κοιταμε οταν επιταχυνουμε, να'χουμε χωρο/χρονο για να φρεναρουμε.

δευτερον, δεν 'τσαρουχωνουμε' τα φρενα. παταμε το μεγιστο, ακριβως πριν να αισθανθουμε οτι πανε να μπλοκαρουν οι τροχοι. θελει προπονηση και αισθηση στο πεταλ του φρενου.

τριτον, το abs δεν ειναι για να φρεναρει καλυτερα το αυτοκινητο. ειναι για να συνεχισει να μπορει να στριβει το αμαξι εκει που θα ειχανε μπλοκαρει οι τροχοι. καθυστερει ομως το φρεναρισμα.

τεταρτον, προσοχη μεγαλη και στα 'κατεβασματα', μη σβουριξει για αυτο το λογο το αμαξι :whistle:



Κωνσταντινα, ποιοι τροχοι μπλοκαρουνε? οι μπροστα ή οι πισω?
εαν ειναι οι πισω, μηπως παιζει κατι με την κατανομη οπως ειπανε τα παιδια. εαν σου βαλανε μονο μπροστα φρενα απο Μ3 και οχι τα πισω.
αλλιως, τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι?

m_power_lunatic
05-10-11, 08:06
παιδια μπορω να πω οτι εχω απογοιτευτει με τα φρενα του Μ3 αλλη μια φορα σημερα πηγα να σκοτωθω...δεν φρεναρει το αμαξι δεν εχω abs κ μολις τσαρουχωνω το φρενο σε ωρα αναγκης κοκαλονει ο τροχος κ σουρνει κ κανει οκταρια το αμαξι για πειτε μου γνωμες τι σκατα να κανω να βελτιωσω τα φρενα σωληνακια υψηλης φοραει τα εχει βαλει ο προιγουμενος...καινουργιες δισκοπλακες φοραει τι αλλο????????χαλι μαυρο.....:(

Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......

konstantinaM3
06-10-11, 13:19
μερικες γενικες παρατηρησεις στο θεμα 'φρεναρισμα':


κατ'αρχην, οπως θα ξερουν οι μηχανοβιοι πιο πολυ, ελεγχουμε τα παντα γυρω μας,
ωστε να μην χρειαζεται 'τσαρουχωμα' τελευταιας στιγμης. δεν κανουμε υπερβολες, και κοιταμε οταν επιταχυνουμε, να'χουμε χωρο/χρονο για να φρεναρουμε.

δευτερον, δεν 'τσαρουχωνουμε' τα φρενα. παταμε το μεγιστο, ακριβως πριν να αισθανθουμε οτι πανε να μπλοκαρουν οι τροχοι. θελει προπονηση και αισθηση στο πεταλ του φρενου.

τριτον, το abs δεν ειναι για να φρεναρει καλυτερα το αυτοκινητο. ειναι για να συνεχισει να μπορει να στριβει το αμαξι εκει που θα ειχανε μπλοκαρει οι τροχοι. καθυστερει ομως το φρεναρισμα.

τεταρτον, προσοχη μεγαλη και στα 'κατεβασματα', μη σβουριξει για αυτο το λογο το αμαξι :whistle:



Κωνσταντινα, ποιοι τροχοι μπλοκαρουνε? οι μπροστα ή οι πισω?
εαν ειναι οι πισω, μηπως παιζει κατι με την κατανομη οπως ειπανε τα παιδια. εαν σου βαλανε μονο μπροστα φρενα απο Μ3 και οχι τα πισω.
αλλιως, τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι?

τα μπροστα ειναι Μ3 τα πισω 328 μπλοκαρουν οι μπροστινοι τροχοι πανευκολα...οσο για το τσαρουχομα δεν ειμαι φιλος του φρεναρισματος σπανια παταω τα φρενα εκεινη την στιγμη ηταν πανω σε κοντρα κ εκανε κ λιγο στροφουλα κ δεν φαινοταν καλα το λεωφορειο σταματημενο τεσπα οσο κ να φταιω εγω το θεμα ειναι να βοηθησουν κ λιγο τα φρενα τα λαστιχα δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση μπορω να πω οτι θελουν αλλαγη...μπορω να πω οτι βελτιωνοντε τα φρενα με καινουργια λαστιχα δεν μπλοκαρει ευκολα αλλα πως θα γινει καθε φορα θα αλλαζω μπροστινα λαστιχα?μηλαμε για μηνες η αληθεια ειναι λογω οικονομικου δεν περνω ολοκαινουργια λαστιχα παντα μεταχ αλλα σε αριστη κατασταση...το abs θα μου δωσει τιμονι αλλα δεν θα καλιτερευσουν τα φρενα καθολου???

konstantinaM3
06-10-11, 13:22
Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......

μονο τα πισω πρεπει να αλλαξω τα ψαλιδια κ τα δισκοφρενα που ειναι απο 328 να βαλω Μ3 πηγα κ ρωτησα γυρω στο 600 θα παει αλλα τωρα δεν περισευει φραγκο με τιποτα....με την πρωτη ευκαιρια φυσικα κ θα το φτιαξω ετσι οπως πρεπει να ειναι....

nikos valvetronic
06-10-11, 22:46
Κρίμα ένα τέτοιο αυτοκίνητο να χαντακώνεται από τα φρένα του...
Εύχομαι να βρείς γρήγορα την ευκαιρία να το φτιάξεις!
Μέχρι τότε λάου-λάου και όχι πολλές κοντρίτσες....!

Stunt Mike
06-10-11, 23:09
Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......

Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...

konstantinaM3
07-10-11, 06:32
Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...

τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....:original:

Stunt Mike
07-10-11, 11:29
τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....:original:

Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....

m_power_lunatic
07-10-11, 11:34
Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...

Στα φρενα αναφερομουνα ΟΧΙ στην τρομπα,φαινεται ξακαθαρα αν το ξαναδιαβασεις.Για την τρομπα το ανεφερα για να το ξερει οποιος δεν το γνωριζε μιας και ειναι κατι που στις 3.2 μετατροπες οι περισσοτεροι αφηνανε του 3.0/απλου,ισως να μην ειναι κατανοητο οπως το εγραψα παραπανω.

Ναι η Κωσταντινα εχει 3.0 το ξερω ρε εσυ.

konstantinaM3
07-10-11, 13:35
Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....

το επομενο βημα ειναι να αλλαξω σιγουρα παλι λαστιχα....κ να παω να μου δουν το καμπερ?σε ευθυγραμισα νομιζω????οσο για το οφσετ δεν ξερω τι ειναι η ζαντα μου αλλα παντως μαμα ειναι λες να υπαρχει προβλημα κ στην ζαντα?