PDA

Επιστροφή στο Forum : Προτασεις για μικρο πετρελαιοκινητο



ntinos
23-09-11, 15:29
Εχω μια ... λιστα (με τυχαια σειρα)

Fiesta
Yaris
IQ
Corsa
(βαλτε οτι ακομη θετε)

Προς τα που να αρχισω να κοιταω ?

Να καει οσο δυνατον λιγοτερα, να εχει χαμηλοτατο κοστος συντηρησης. Κανω περι τα 32.οοο km (μονο για σπιτι-δουλεια, δουλεια-σπιτι) τον χρονο. Χονδρικως, καιω τωρα καπου μεταξυ 2500 και 2800 λιτρα βενζινης.... καπου στα 4500 ευρω.........

Ευχαριστω προκαταβολικως

lefterishatzi
23-09-11, 15:33
smart diesel... και με 3 Ε τέλη κυκλοφορίας :shok:

nikos ///M
23-09-11, 15:51
smart diesel... και με 3 Ε τέλη κυκλοφορίας :shok:
και με 3 λιτρα τα 100

ntinos
23-09-11, 15:52
Το εχει ενας φιλος, το αγορασε 8500 απο γερμανια, του καιει 3 στα 100, αλλα βρε παιδια... δεν ξερω... φοβαμαι να ειμαι εκει μεσα....
Ειδικα στην καθημερινη μου διαδρομη (παραλιακη Αθηνων - Σουνιου....)

S8N
23-09-11, 15:55
Ντίνο, πριν ανακοινωθούν τα μέτρα της κυβέρνησης ημουν κι εγώ στην αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου για καθημερινές μετακινήσεις. Η γυναίκα μου είχε κολλήσει με το Fiat 500 twin air το οποίο στα χαρτιά είναι πολύ οικονομικό (όχι τόσο στην πράξη όμως) ενώ έχει μόλις 3 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Δεν παύει όμως να είναι πανάκριβο, παρά τον εξαιρετικό εξοπλισμό του.

Δε σου κρύβω πως απ' όσα αυτοκίνητα είδα, το νέο Yaris ήταν το πιο ολοκληρωμένο. Αυτό στο λέει κάποιος που προτιμά να πηγαίνει με μονόκυκλο παρά με Toyota.

Προσωπικά τα Smart δε μου άρεσαν ποτέ. Ο κυριότερος λόγος ήταν ότι πλήρωνες όσο ένα καλό μικρό αυτοκίνητο για ν' αγοράσεις μισό. Το άλλο που με εκνευρίζει είναι η νοοτροπία των περισσότερων κατόχων του. Επίσης, δεν είναι και ιδιαίτερα οικονομικό στη συντήρηση.

S8N
23-09-11, 15:57
Μια διόρθωση πιο πάνω: Το 500αράκι βγαίνει diesel στα 1300cc και -σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του- είναι οικονομικότερο από το twin air.

ntinos
23-09-11, 15:58
Ευχαριστω, συμφωνω μεχρι κεραιας σε ολα που λες για το σμαρτ.

Και ειδικα για το πετρελαιοκινητο, οι επιδοσεις του δειχνουν τραγικες....
Yaris & ΙQ μου αρεσουν πολυ, το iq ειναι επισης (ala smart) ακριβο...

S8N
23-09-11, 16:08
Αυτή την περίοδο το νέο yaris προσφέρεται με δωρεάν το Touch&go (ηχοσύστημα με 6 ηχεία και οθόνη αφής 6'',πλοήγηση, bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας).

Lambros46
23-09-11, 16:11
Για το yaris ρίξε μια ματιά σε αυτά https://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=2110&highlight=yaris+diesel , σε αυτό https://www.yarisclub.gr/forum/search.php?searchid=713810&pp=25&page=2 , https://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=6809&highlight=yaris+diesel .

bmwz3
23-09-11, 16:27
εχω κανει με yaris diesel του 2007 το καινουριο μοντελο,παρα πολλα χιλιομετρα στο παρελθον.ειδικα αυτοματο ειναι οτι πιο βολικο εχω οδηγησει.

joseph
23-09-11, 16:30
Εχω μια ... λιστα (με τυχαια σειρα)

Fiesta
Yaris
IQ
Corsa
(βαλτε οτι ακομη θετε)

Προς τα που να αρχισω να κοιταω ?

Να καει οσο δυνατον λιγοτερα, να εχει χαμηλοτατο κοστος συντηρησης. Κανω περι τα 32.οοο km (μονο για σπιτι-δουλεια, δουλεια-σπιτι) τον χρονο. Χονδρικως, καιω τωρα καπου μεταξυ 2500 και 2800 λιτρα βενζινης.... καπου στα 4500 ευρω.........

Ευχαριστω προκαταβολικως

Επειδη δυστυχως απο οτι φαινεται, τα αμαξια που εχουμε θα τα κραταμε αρκετα χρονια, "ελεω ΔΝΤ", παρε Τουοτα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο σε θεματα αξιοπιστιας!!!

ntinos
23-09-11, 16:43
Μολις μιλησα με μια τουοτα,

IQ πετρελαιο εβγαινε στην αρχη, μετα λεει το σταματησαν...
Το νεο yaris, που ερχεται τον Οκτωβρη, ξεκινα (το φτηνοτερο) 16.600. ΕΛΕΟΣ με την σκατοκουβαριστρα.....

S8N
23-09-11, 16:49
Μολις μιλησα με μια τουοτα,

IQ πετρελαιο εβγαινε στην αρχη, μετα λεει το σταματησαν...
Το νεο yaris, που ερχεται τον Οκτωβρη, ξεκινα (το φτηνοτερο) 16.600. ΕΛΕΟΣ με την σκατοκουβαριστρα.....

Υπάρχουν και χειρότερα Ντίνο:

Fiat 500 twin air (875cc, δικύλινδρο turbo):

14675 + μεταλλικό + κλιμα + ESP + xenon (τα κανονικά φώτα είναι γτπ) + αυτόματος καθρέπτης + ταξινόμιση = 17.300 ευρώ.

Σημείωσε ότι βασίζεται στο panda του 2003.

Με αυτή τη λογική, το Yaris (1400cc diesel) είναι και φθηνό.

PANOS-E60
23-09-11, 16:55
Μολις μιλησα με μια τουοτα,

IQ πετρελαιο εβγαινε στην αρχη, μετα λεει το σταματησαν...
Το νεο yaris, που ερχεται τον Οκτωβρη, ξεκινα (το φτηνοτερο) 16.600. ΕΛΕΟΣ με την σκατοκουβαριστρα.....


Υπάρχουν και χειρότερα Ντίνο:

Fiat 500 twin air (875cc, δικύλινδρο turbo):

14675 + μεταλλικό + κλιμα + ESP + xenon (τα κανονικά φώτα είναι γτπ) + αυτόματος καθρέπτης + ταξινόμιση = 17.300 ευρώ.

Σημείωσε ότι βασίζεται στο panda του 2003.

Με αυτή τη λογική, το Yaris (1400cc diesel) είναι και φθηνό.

Ασε που το yaris θα κάνει 300χιλ χλμ χωρίς να κάψει λάμπα, ενώ με το φιατάκι μετά τις 30χιλ χλμ δεν στέλνω ούτε τη φωτογραφία μου βόλτα ...

ntinos
23-09-11, 17:04
Νεοτερα
Οπελ κορσα, 1,3 (turbo diesel) 95 αλογα, ξεκινα 15.600

Συνεννοημενοι ειναι ολοι τους ?

Dr. Yamastura
23-09-11, 17:27
Ήθελα να ανοίξω ίδιο θρεντ εχθές...
Μάλλον για γιάρις και γώ!
Είναι καινούργιο μοντέλο,με πολύ ολοκληρωμένο εξοπλισμό,χαμηλή κατανάλωση,καλή μεταπωλητική αξία και ασφαλές(7 αερόσακοι).
Το ντίζελ το σκέφτηκα αλλά είναι πιο ακριβό στην αγορά του και δεν νομίζω να τα βγάλεις τα χρήματα απο τις βενζίνες.Επιπλεον νομίζω,ότι θέλουν πιο σχολαστική συντήρηση τα ντίζελ.
Να πω ότι αγόραζες διτούρμπινο τετραλιτρο,να το πάρεις πετρελαιο....thumb

ntinos
23-09-11, 18:48
Σχετικα με την καταναλωση:

ΑΝ πουμε οτι θα καιω περι τα 3 λιτρα στα 100, με βαση τα δεδομενα του παραπανω μου πρωτου ποστ (οτι κανω 32.οοο km τον χρονο), θα θελω περι τα 106 λιτρα, ας πω 120. Με 1,40 πες το λιτρο παμε στα 960 λιτρα πετρελαιο, καπου στα 1400 ευρω. Τωρα θελω καπου στα 4500, πες ενα κερδος δλδ καπου στα 3.οοο τον χρονο μειον κανα 500αρικο τελη+ασφαλεια, και καποιο κερδος (αναλογικα) απο την μην χρηση του bmw...

Σκεψεις....

Z4 DCT
23-09-11, 18:51
Εχω το toyota iq 1000cc auto.....μεσα στην πολη δεν ανεβαινει πανω απο 6,5 λιτρα με νορμαλ οδηγηση.....αν ητα manual θα ηταν πολυ λιγοτερο.....βαλε και τα 6 χρονια εγγυηση μαζι με την αξιοπιστια των μοτερ toyota.......
Βεβαια αν επιτραπει το ντιζελ....για αμαξι πολης δε το συζηταμε....δε θα καιει τιποτα...

S8N
23-09-11, 18:56
Εχω το toyota iq 1000cc auto.....μεσα στην πολη δεν ανεβαινει πανω απο 6,5 λιτρα με νορμαλ οδηγηση.....αν ητα manual θα ηταν πολυ λιγοτερο.....βαλε και τα 6 χρονια εγγυηση μαζι με την αξιοπιστια των μοτερ toyota.......
Βεβαια αν επιτραπει το ντιζελ....για αμαξι πολης δε το συζηταμε....δε θα καιει τιποτα...

Για να καταλάβω, αυτό το λες για καλό? :hystericalbs1:

Κινητή διαφήμιση Toyota είσαι βρε μπαγάσα!

3enyxtis
23-09-11, 19:13
αν υπάρχει και δυσκολία στο παρκάρισμα σε κάποιες διαδρομές θα προτείνω σμαρτ, αρκεί να μην χρειάζονται οι πίσω θέσεις. Εγώ από τότε που το πήρα παράτησα το x3 παντελώς μέσα στην αθήνα. Δεν ξέρω από αξιοπιστία πως είναι και ένα άλλο μειονέκτημα ότι δεν είναι για υψηλές ταχύτητες, αλλά κάθε φορά που παρκάρω στα δύσκολα λέω ότι αξίζει. Επίσης βολεύει το αυτόματο σασμάν.

Z4 DCT
23-09-11, 19:19
Για να καταλάβω, αυτό το λες για καλό? :hystericalbs1:

Κινητή διαφήμιση Toyota είσαι βρε μπαγάσα!

Φταιει το σασμαν......τι να κανω.......μπροστα στα 8.8 που καιει το λιγοτερο μεσα στην πολη ο ασσος (λογο 18αρες ,auto) αυτο μου κανει οικονομικο....:th_Laie_67-1:

ntinos
23-09-11, 21:08
Εχω το toyota iq 1000cc auto.....μεσα στην πολη δεν ανεβαινει πανω απο 6,5 λιτρα με νορμαλ οδηγηση.....αν ητα manual θα ηταν πολυ λιγοτερο.....βαλε και τα 6 χρονια εγγυηση μαζι με την αξιοπιστια των μοτερ toyota.......
Βεβαια αν επιτραπει το ντιζελ....για αμαξι πολης δε το συζηταμε....δε θα καιει τιποτα...

Tα 6,5 ειναι απειρα, βεβαια στην δικη μου περιπτωση η χρηση ειναι 70-30 (30 στην πολη), αλλα και παλι ....

Με την ΤΟΥΟΤΑ που μιλησα σημερα μου ειπαν οδι δεν βγαινει σε diesel

bmwz3
23-09-11, 22:55
παιδια χωρις παρεξηγηση δε νομιζω να πετυχετε ποτε 3 λιτρα καταναλωση μεσα στην πολη ξεκινα σταματα.το 6,5 μεσα στην πολη ειναι ελαχιστο.εγω με 316 8v καιω 10 λιτρα στην πολη.το παλιο το yaris το χιλιαρι ειναι παρα πολυ οικονομικο.το προτεινω για οποιον δε θελει να διαθεσει πολλα χρηματα.φιλος μου μεσα στην πολη (θεσσαλονικη) με οδηγηση που περιλαμβανει και ταχυτητες 80χλμ/ωρα και σταματα ξεκινα καιει μετρημενα με χαρτι και μολυβι 5,8

Konstantinos E60
23-09-11, 23:52
Yaris και πάλι Yaris !! Τα Corsa εχουν χοντρό θέμα με το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων DPF λογω ποιότητας ελληνικων πετρελαίων. Το iQ δεν το εισάγουν για το Fiesta δεν ξέρω.

nikos1400
24-09-11, 07:05
Φιλε Ντινο, να σου προτεινω να ξανασκεφτεις τη λυση "μετχ",
μιας και μπορεις να βρεις αυτοκινητο σαν καινουριο στα μισα λεφτα απο οτι τα καινουρια που ποσταρες.

scania124
24-09-11, 09:24
Νεοτερα
Οπελ κορσα, 1,3 (turbo diesel) 95 αλογα, ξεκινα 15.600

Συνεννοημενοι ειναι ολοι τους ?

να ξες οτι το μοτερ ειναι ΦΙΑΤ!!!!!!!!:thanks:

και επειδη εχουμε yaris στην οικογενεια στο προτείνω ανεπιφύλακτα !!!!!!....δεν σπαει δεν χαλαει......και εχει και 6 χρονια εγγυηση!!!
το μοτερ πετρελαιου που εχει ειναι πολυ καλο και δοκιμασμενο χρονια τωρα......
το φιναλε κοιτα για κανα μτχ με λιγα χλμ .....σιγουρα θα γλυτωσεις κανα 4-5 χιλιαρικα!!

ntinos
24-09-11, 09:52
Υπαρχει περιπτωση να βρω μεταχειρισμενο yaris πετρελαιο σε τετοια τιμη ωστε να το προτιμησω απο καινουργιο ??
Μια ματια που εριξα στο car.gr ζητανε την μανα τους και τον πατερα τους...

Christos 330
24-09-11, 09:55
Yaris πετρελαιο και αυτοματο . . .

Καθαρος χιλιομετροφαγος !!!!!

scania124
24-09-11, 09:56
Υπαρχει περιπτωση να βρω μεταχειρισμενο yaris πετρελαιο ??

πολλα κιολας!!!!!! https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1244001/

μπες στο car εχει πολλα!!!!!!

ntinos
24-09-11, 10:01
πολλα κιολας!!!!!! https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1244001/

μπες στο car εχει πολλα!!!!!!

11.οοο του 2008, με 40.οοο χλμ, την στιγμη που το καινουργιο (και κανουργιου σουλουπι) και με εγγυηση για 6 χρονια, παει στις 16-17.οοο δεν μου κανει για εξυπνη αγορα...

ntinos
24-09-11, 10:06
παιδια χωρις παρεξηγηση δε νομιζω να πετυχετε ποτε 3 λιτρα καταναλωση μεσα στην πολη ξεκινα σταματα.το 6,5 μεσα στην πολη ειναι ελαχιστο.εγω με 316 8v καιω 10 λιτρα στην πολη.το παλιο το yaris το χιλιαρι ειναι παρα πολυ οικονομικο.το προτεινω για οποιον δε θελει να διαθεσει πολλα χρηματα.φιλος μου μεσα στην πολη (θεσσαλονικη) με οδηγηση που περιλαμβανει και ταχυτητες 80χλμ/ωρα και σταματα ξεκινα καιει μετρημενα με χαρτι και μολυβι 5,8

H δικη μου περιπτωση δεν αφορα κινηση εντος πολης, τουλαχιστον κατα το μεγαλυτερο ποσοστο.

Δεδομενου οτι τα "χαρτια" στο δικο μου λενε για 8,9 μεση καταναλωση, την στιγμη που εκει και οπως κινουμαι μου καει 8,2 (πολλαπλως μετρημενο), θεωρω οτι εαν καποιο απο αυτα που λεμε εδω βαση των χαρτιων τους καινε 3,κατιτις, στην περιπτωση μου δεν θα ανεβαινει πανω απο τα 3. Ετσι εκτιμω, τουλαχιστον

scania124
24-09-11, 10:20
11.οοο του 2008, με 40.οοο χλμ, την στιγμη που το καινουργιο (και κανουργιου σουλουπι) και με εγγυηση για 6 χρονια, παει στις 16-17.οοο δεν μου κανει για εξυπνη αγορα...

βρε ενα παραδειγμα σου εδειξα.......ολο και καποιο καλο θα βρεις...

S8N
24-09-11, 10:25
Στην περίπτωσή σου Ντίνο, φοβάμαι πως η απαξίωση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, έστω και μικρού κυβισμού, καθώς και η διαφορά στην κατανάλωση δε δικαιολογούν την επιλογή να προχωρήσεις σε αγορά. Θα δώσεις 15 χιλιάρικα και του χρόνου θα 'χεις γλυτώσει 3 από βενζίνη αλλά θα έχεις χάσει 6 από απομείωση.

Εκεί κατέληξα κι εγώ. Το να δώσω ό,τι έχω στην άκρη για να μη φθείρεται ένα αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή είναι στα αζήτητα των αγγελιών, δεν είναι λογικό. Έτσι, κυκλοφορώ κάθε μέρα τη BMW. Τουλάχιστον απολαμβάνω την οδήγηση!

ORPHEUS
24-09-11, 10:40
και εγω αυτη την εποχη στο καρ θα κοιταζα ,και αν τα λεφτα ειναι μετρητα......

ntinos
24-09-11, 11:15
Στην περίπτωσή σου Ντίνο, φοβάμαι πως η απαξίωση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, έστω και μικρού κυβισμού, καθώς και η διαφορά στην κατανάλωση δε δικαιολογούν την επιλογή να προχωρήσεις σε αγορά. Θα δώσεις 15 χιλιάρικα και του χρόνου θα 'χεις γλυτώσει 3 από βενζίνη αλλά θα έχεις χάσει 6 από απομείωση.

Εκεί κατέληξα κι εγώ. Το να δώσω ό,τι έχω στην άκρη για να μη φθείρεται ένα αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή είναι στα αζήτητα των αγγελιών, δεν είναι λογικό. Έτσι, κυκλοφορώ κάθε μέρα τη BMW. Τουλάχιστον απολαμβάνω την οδήγηση!


ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα μου ειπε και η γυναικα μου εχτες το βραδυ.
Μπας και συννενοηθηκατε ? :original:

stamatis m3 e30
24-09-11, 15:58
ρε παιδια να ρωτησω κατι? επειδη ακουω για αγορα αυτοκινητου με πετραιλεο.....εγινε νομιμο για αθηνα? η παιζει κατι αλλο?

bill_m3
24-09-11, 16:02
ρε παιδια να ρωτησω κατι? επειδη ακουω για αγορα αυτοκινητου με πετραιλεο.....εγινε νομιμο για αθηνα? η παιζει κατι αλλο?

Έτσι ακούγεται ότι θα γίνει.

Δεν είναι ακόμα 100% σίγουρο....

Αλλά ορίστε και ένα νέο :


Στη μετά οικονομική κρίση εποχή παραπέμπεται η συζήτηση για την πετρελαιοκίνηση από το υπουργείο Περιβάλλοντος, ενώ πάνω από 80.000 πετρελαιοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα με αιωρούμενα σωματίδια που συνδέονται με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα...

Στην Ελλάδα, προς το παρόν τουλάχιστον, η απάντηση στο ερώτημα «βενζίνη ή πετρέλαιο;» είναι «βενζίνη και βλέπουμε». Ωστόσο, στις λοιπές ευρωπαϊκές χώρες δεν τίθεται καν το ερώτημα αφού οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα το είδος καυσίμου ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Τίνα Μπιρμπίλη επισήμανε την προηγούμενη Δευτέρα στα «ΝΕΑ» ότι το θέμα της πετρελαιοκίνησης «αποτελεί ένα εξαιρετικά ευαίσθητο πρόβλημα που το μελετάμε και θα δώσουμε την καλύτερη λύση για τους κατοίκους και το περιβάλλον της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης».

Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΚΑ, αν δεν περάσει η οικονομική κρίση δεν ανοίγει ο φάκελος της πετρελαιοκίνησης για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Σε αυτή την οικονομική συγκυρία δεν τίθεται θέμα ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων», τόνιζαν χαρακτηριστικά.

Ετσι, όπως τονίζει ο καθηγητής στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) κ. Γιάννης Ζιώμας, «αν δεν φύγουν λόγω παλαιότητας από την κυκλοφορία τα φορτηγά, τα λεωφορεία και τα ταξί που επιτρέπεται να κυκλοφορούν με πετρέλαιο, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για νέα είσοδο αυτοκίνητων με ντίζελ. Και χωρίς απόσυρση, κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει. Η εκτίμηση είναι ότι σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορούν πάνω από 60.000 πετρελαιοκίνητα (ταξί, λεωφορεία, πούλμαν, φορτηγά) και στη Θεσσαλονίκη πάνω από 20.000».

https://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4571638

Vassilis ///M
24-09-11, 19:22
Seat Ibiza 1.2cc Common Rail 75hp= Αξιοπιστία VW GROUP, 0¤ τέλη κυκλοφορίας, 3,8lt/100 στα 15000¤ με ώφελος απόσυρσης...thumbthumbthumb

ΔημήτρηςΜ3
24-09-11, 19:26
smart diezelακη... και εχε ιςτρελαθει... ξεχνας να βαλεις καυσιμα...

joseph
24-09-11, 19:27
Seat Ibiza 1.2cc Common Rail 75hp= Αξιοπιστία VW GROUP, 0¤ τέλη κυκλοφορίας, 3,8lt/100 στα 15000¤ με ώφελος απόσυρσης...thumbthumbthumb

Μην με παρεξηγησεις αλλα αυτο ειναι μαλλον ανεκδοτο..:whistle::whistle::whistle:

GEO316
24-09-11, 19:54
Μια προταση,ΚΙΑ pikanto ντιζελ η βενζινη!!!Στα τεσσερα χρονια που το εχω δεν εκανε κιχ
με καθημερινη χρηση μεσα στην πολη!!

aristent
24-09-11, 23:11
Μια προταση,ΚΙΑ pikanto ντιζελ η βενζινη!!!Στα τεσσερα χρονια που το εχω δεν εκανε κιχ
με καθημερινη χρηση μεσα στην πολη!!

:whistle: σιγα την "πολη"!!!!...σε 10 λεπτα εχεις περασει απο την μια ακρη της πολης,...... στην αλλη!!!!:th_Laie_67-1: :thumbsup:

Vassilis ///M
25-09-11, 11:44
Μην με παρεξηγησεις αλλα αυτο ειναι μαλλον ανεκδοτο..:whistle::whistle::whistle:

Προς θεού δεν παρεξηγούμε...αλλά για να το λές αυτό θα έχεις κάποια κακα βιώματα με τα συγκεκριμένα....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

ntinos
20-10-11, 11:41
Σημερα εκανα μια σταση να ριξω μια ματια στα σμαρτ (diesel)

14.300 ευρω

Μεταχειρισμενα απο Γερμανια παιζουν στα 9-10-11.

Το σκεφτομαι το θεμα....

ntinos
25-10-11, 21:13
14850 για ενα smart cdi pulse, με εξτρα, υδραυλικο τιμονι, αυτοματο σασμαν, τεμπελη, σταχτοδοχειο/αναπτηρα, αεροσακους κεφαλιων, και ντουλαπανι, παραειναι πολλα βρε παιδια.
Και να να φανταστειτε οτι με εκπτωση το δινουν τοσο, κανονικα (στην ΕΚΚΑ πχ) το δινουν 16+
Ελεος...
Αυριο θα παω να δω και το yaris....

ntinos
23-11-11, 10:23
14.000 το κορσακι, ετοιμοπαραδοτο με το κλειδι στο χερι...

Εξοπλισμος, πληρης...
(με ac αντι clima, και χωρις ζαντες αλουμινιου...)

Z4 DCT
23-11-11, 10:29
toyota iq 1000cc Auto βενζινα......325χλμ με 21 λιτρα αμολυβδη και κινηση μονο μεσα στην Αθηνα....6.46l/100xlm και οχι με οικονομικη οδηγηση...

Αν ηταν manual θα ηταν κατω απο τα 6.....

Ptboul
23-11-11, 10:30
toyota iq 1000cc Auto βενζινα......325χλμ με 21 λιτρα αμολυβδη και κινηση μονο μεσα στην Αθηνα....6.46l/100xlm και οχι με οικονομικη οδηγηση...

Αν ηταν manual θα ηταν κατω απο τα 6.....

:think: Πολλά δεν είναι ρε Γιάννο;;

Z4 DCT
23-11-11, 10:32
:think: Πολλά δεν είναι ρε Γιάννο;;

Σιγα μην ειναι πολλα...ειναι αυτοματο ρε συ....και δουλευει σε φουλ κινηση καθε μερα, πηγαινε ελα στο γραφειο....

Konstantinos E60
23-11-11, 10:34
Καλα τα λεει ο Πάνος πολλά είναι τα 6+

Z4 DCT
23-11-11, 10:34
Καλα τα λεει ο Πάνος πολλά είναι τα 6+

Ρε αγορι...μη κοιτας που εσυ πας σα κοτα, η γυναικα μου το λιωνει....:th_Laie_67-1:

Ptboul
23-11-11, 10:35
Τόσο καίει το clio που είναι 1.2 του '98 με τσίτα οδήγηση.

Το yiaris ενός ξαδέρφου μου (1.0) καίει 7,1 ! Μάλλον ρουφούν τα τογιότα.

ntinos
23-11-11, 10:35
Το κορσα καιει τα μισα (σε λιτρα), και ακομη λιγοτερα σε χρημα μιας και ειναι πετρελαιο.

Ακομη:

6 χρονια εγγυηση (ή 180.οοοχλμ) σε ολα τα μηχανολογικο ηλεκρτικα,
λαδια - φιλτρα καθε 30.οοο, σερβις καθε 60.οοο
95 αλογα, 20 περιπου κιλα ροπη στις 1750 στροφες

Ptboul
23-11-11, 10:38
Εμπειρία από κόρσα έχω μόνο από έναν πολύ καλό φίλο, ο οποίος το πήρε κούτα 15.000¤ το 2006 κ το πούλησε άρον άρον 1,5 χρόνο μετά μιας κ είχε περάσει περισσότερο χρόνο επάνω στην καρότσα της Ελπα παρά στους δρόμους.

ntinos
23-11-11, 10:39
Εμπειρία από κόρσα έχω μόνο από έναν πολύ καλό φίλο, ο οποίος το πήρε κούτα 15.000¤ το 2006 κ το πούλησε άρον άρον 1,5 χρόνο μετά μιας κ είχε περάσει περισσότερο χρόνο επάνω στην καρότσα της Ελπα παρά στους δρόμους.

Δεν με τρομαζεις thumb

Z4 DCT
23-11-11, 10:40
Τόσο καίει το clio που είναι 1.2 του '98 με τσίτα οδήγηση.

Το yiaris ενός ξαδέρφου μου (1.0) καίει 7,1 ! Μάλλον ρουφούν τα τογιότα.

Και γω νόμιζα οτι καίει λίγα....:thumbsdown:

Παλι καλα που το βγάζει και πετρέλαιο...λογικα δε θα καίει τίποτα

Ptboul
23-11-11, 10:42
Δεν με τρομαζεις thumb

:hystericalbs1::hystericalbs1:

Αν χρειαστεί θα σε απάγω και θα σε κλειδώσω σε αποθήκη μέχρι να αλλάξεις γνώμη

Cobalt
23-11-11, 10:42
για μικρά κυβικά δεν θα πήγαινα ποτέ σε diesel. (Γενικά μιλάω)

έχουμε και λέμε λοιπόν.

το να δώσεις 16.000 για να πάρεις πετρέλαιο και μικρό θα προτιμούσα να έδινα 8.000 (αρκετές επιλογές υπάρχουν) και να έπαιρνα μικρό βενζίνα που έτσι και αλλιώς δεν καίει τίποτα (6-7/100)

την απόσβεση στα κάυσιμα δεν θα την κάνεις ποτέ.

και μην ακόυτε τι λένε οι άσχετοι... το diesel θέλει ποιο πολλά σε συντήρηση και service

υπάρχει και η λύση μερικών όπως το Fiat Panda που το δίνει έτοιμο η αντιπροσωπεία με βενζίνη και γκάζι!

ntinos
23-11-11, 10:42
Το IQ δεν βγαινει πετραλειο. Εβγαινε καποτε (απο οτι μου ειπε ο τουοτας)

ntinos
23-11-11, 10:44
για μικρά κυβικά δεν θα πήγαινα ποτέ σε diesel. (Γενικά μιλάω)

έχουμε και λέμε λοιπόν.

το να δώσεις 16.000 για να πάρεις πετρέλαιο και μικρό θα προτιμούσα να έδινα 8.000 (αρκετές επιλογές υπάρχουν) και να έπαιρνα μικρό βενζίνα που έτσι και αλλιώς δεν καίει τίποτα (6-7/100)

την απόσβεση στα κάυσιμα δεν θα την κάνεις ποτέ.

και μην ακόυτε τι λένε οι άσχετοι... το diesel θέλει ποιο πολλά σε συντήρηση και service

υπάρχει και η λύση μερικών όπως το Fiat Panda που το δίνει έτοιμο η αντιπροσωπεία με βενζίνη και γκάζι!


14.000, οχι 16.000
και 30.000 χλμ τον χρονο.
Βαλτα κατω, φτηνοτερα ερχεται το πετρελαιο. (νομιζω)

Konstantinos E60
23-11-11, 10:45
Εμπειρία από κόρσα έχω μόνο από έναν πολύ καλό φίλο, ο οποίος το πήρε κούτα 15.000¤ το 2006 κ το πούλησε άρον άρον 1,5 χρόνο μετά μιας κ είχε περάσει περισσότερο χρόνο επάνω στην καρότσα της Ελπα παρά στους δρόμους.

1.200cc 4ος/2006 72.000 χλμ εκτος απο εναν θερμοστάτη δεν εχει κανει κιχ χτυπα ξύλο. Και καίει και λιγότερο απο του Γιαννη το iQ που ταχα μου λεει οτι η γυναικα του εχει βαρύ πόδι !!

ps.Δεν λεει οτι δεν ξερει να οδηγει στην γυναικα του τα ριχνει...:th_Laie_67-1:

ntinos
23-11-11, 10:47
- Να ανοιξουμε ενα νεο νημα περι συντηρησης των diesel ? -

Ptboul
23-11-11, 10:49
Για μια φορά θα συμφωνήσω με τον Πετράν στο 100% :hystericalbs1:

Όσο για την απόσβεση του πετρελαίου, αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και αν το ψάξουμε σε βάθος ειδικά για μεγαλύτερα αμάξια με νορμάλ Km/χρόνο (12-15Κ), θα διαπιστώσουμε ότι το κέρδος δεν είναι τόσο σημαντικό σε σχέση με μια βενζινοκίνητη έκδοση.

Z4 DCT
23-11-11, 10:50
1.200cc 4ος/2006 72.000 χλμ εκτος απο εναν θερμοστάτη δεν εχει κανει κιχ χτυπα ξύλο. Και καίει και λιγότερο απο του Γιαννη το iQ που ταχα μου λεει οτι η γυναικα του εχει βαρύ πόδι !!

ps.Δεν λεει οτι δεν ξερει να οδηγει στην γυναικα του τα ριχνει...:th_Laie_67-1:

ρε αυτο εχει κανει 27000χλμ μεσα σε 1,5 χρονο.....και εγω ζητημα να εχω κανει τα 3000χλμ

Γαμτ@$@%:shok: παλι τρέχει και δε το ειχα πάρει ειδηση:confused:....θα το σκίσει κι αυτό:ranting2:

Cobalt
23-11-11, 10:50
και μην ξεχνάτε οτι η πλειοψηφία των μαστόρων/αντιπροσωπειών είναι άσχετες σε θέματα diesel

σε κορυφαία και πολυεθνική αντιπροσωπεία που δούλευα τα περισσότερα προβλήματα ήταν σε τρόμπες πετρελαίου τις οποίες για επισκευή τις στέλναμε σε τρομπά!!! :th_Laie_67-1:

αλλά και σε τελευταίας γενιας common rail συστήματα ψεκασμού είχαμε θέματα με τις ποιότητες πετρελαίου και τα ηλεκρονικά μπεκ ψεκασμού

nikos1400
23-11-11, 10:55
Για μια φορά θα συμφωνήσω με τον Πετράν στο 100% :hystericalbs1:

Όσο για την απόσβεση του πετρελαίου, αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και αν το ψάξουμε σε βάθος ειδικά για μεγαλύτερα αμάξια με νορμάλ Km/χρόνο (12-15Κ), θα διαπιστώσουμε ότι το κέρδος δεν είναι τόσο σημαντικό σε σχέση με μια βενζινοκίνητη έκδοση.

thumb
και μπορει να ειναι και αντιστροφο απο οτι νομιζουμε κιολας.

ntinos
23-11-11, 11:04
Παιδες, επειδη το νημα το ανοιξα εγω (οχι οτι ειναι δικο μου κιολας :original: ), μιλαμε για χρηση περι των 26-30.000 χλμ τον χρονο.

Ακομη, ας μου λυσει καποιος την απορια γιατι στας ευρωπας - εχω την αισθηση οτι - κυκλοφορουν περισσοτερα diesel αντι βενζινας

nikos1400
23-11-11, 11:11
Παιδες, επειδη το νημα το ανοιξα εγω (οχι οτι ειναι δικο μου κιολας :original: ), μιλαμε για χρηση περι των 26-30.000 χλμ τον χρονο.

Ακομη, ας μου λυσει καποιος την απορια γιατι στας ευρωπας - εχω την αισθηση οτι - κυκλοφορουν περισσοτερα diesel αντι βενζινας

ακριβως για αυτο, και προφανως υπαρχουν και επαγγελματιες για το θεμα 'υποστηριξη'
thumb

Ptboul
23-11-11, 11:14
Να ένα άρθρο (έχει μέσα και το κόρσα) που συγκρίνει κόστος χρήσης σε βάθος 5 ετιας για βενζίνη - πετρέλαιο - γκάζι. (Όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι)

https://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/39213.asp

Z4 DCT
24-11-11, 07:37
Στο κείμενο εχει τις πραγματικές καταναλώσεις που πέτυχε το περιοδικό και στο υπογραμμισμένο τετράγωνο με τα specs εχει τις εργοστασιακές....Μια χαρα ειμαι εγω.....


https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/102855.asp


smart fortwo 1,0 71 PS mhd

- Τιμή από: 12.250 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η κατανάλωση καυσίμου και του smart fortwo στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα των 71 ίππων. Το αποτέλεσμα της μέτρησής μας έδειξε ότι, για τα 101,2 χιλιόμετρα κίνησης εντός πόλεως που κατέγραψε το trip computer του αυτοκινήτου, το λιλιπούτειο smart απαίτησε 6,15 λίτρα καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται με 6,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., ένα νούμερο που σε σχέση με το εργοστασιακό είναι μεν αυξημένο, όμως παρΆ όλα αυτά θεωρείται μια πολύ καλή επίδοση για μοντέλο πόλεως. Φυσικά, όπως συνέβη και με το 500 0,9 που διέθετε αντίστοιχο σύστημα, ο εκάστοτε οδηγός του smart fortwo είχε ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης/ απενεργοποίησης (start & stop) του κινητήρα.


Chevrolet Spark 1,0

- Τιμή από: 8.980 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 95,2 ευρώ
Το Chevrolet Spark το μοναδικό με 4κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα της δοκιμής μας, διακρίνεται για τη νεανική του εμφάνιση, τους καλούς χώρους, αλλά και την καλορυθμισμένη ανάρτησή του. Στη δοκιμή οικονομίας μας, με το μοντέλο της Chevrolet διανύσαμε 104,3 αστικά χιλιόμετρα και το ρεζερβουάρ για να ξαναγεμίσει ύστερα από τη διαδρομή μας, απαίτησε 6,84 λίτρα καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται 6,6 λτ. ανά 100 χλμ. αστικής κίνησης και είναι ίδιο με το εργοστασιακό νούμερο κατανάλωσης που δίνει η μάρκα για την μέση κατανάλωση εντός πόλεως. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων, η αυτονομία που εξασφαλίζει το Spark στον ιδιοκτήτη του φτάνει στα 530 αστικά χιλιόμετρα.


Suzuki Alto 1,0

- Τιμή από: 9.580 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 82,4 ευρώ
Στο Alto, η δοκιμή οικονομίας μας ολοκληρώθηκε, με το μοντέλο της Suzuki να καταγράφει ελαφρώς χαμηλότερη επίδοση κατανάλωσης από τη μέση τιμή που δίνει η εταιρεία στην αστική μέτρηση. Συγκεκριμένα, για τα 101,9 χιλιόμετρα που διένυσε, το Alto απαίτησε μόνο 5,42 λίτρα καυσίμου που ισούται με 5,3 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα (5,5 λτ. δίνει το εργοστάσιο). Υπεύθυνος για αυτό το νούμερο ήταν ο μικρών διαστάσεων 3κύλινδρος κινητήρας των 73 δυναμομετρημένων ίππων, αλλά και το περιορισμένο βάρος των 892 κιλών του αυτοκινήτου. Από πλευράς αυτονομίας, με ένα πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ των 35 λίτρων, το Alto μπορεί να διανύσει 660 χιλιόμετρα σε συνθήκες κίνησης εντός πόλεως, με βάση πάντα τα δεδομένα της μέτρησής μας


Toyota Aygo 1,0

- Τιμή από: 8.490 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 84 ευρώ
Το Toyota Aygo είναι ένα ακόμη μοντέλο που με τον οικονομικό του κινητήρα, το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο και το περιορισμένο του βάρος, είναι σε θέση να προσφέρει στον ιδιοκτήτη του πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτό επιβεβαιώθηκε και στη δοκιμή οικονομίας μας, εκεί όπου το Aygo ήταν μια ακόμη από τις ευχάριστες εκπλήξεις της μέτρησής μας. Για τα 105,2 χιλιόμετρα λοιπόν που διάνυσε εντός πόλεως, το μίνι μοντέλο της Toyota απαίτησε 5,89 λίτρα καυσίμου, κάτι που συνεπάγεται με 5,6 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Και εδώ λοιπόν, η μέτρησή μας απέδειξε ότι τα νούμερα των εργοστασίων δεν είναι πάντα ουτοπικά και μπορούν να επιτευχθούν στην πράξη, αφού στο Aygo η μέση κατανάλωση εντός πόλης που δίνει η Toyota είναι 5,5 λτ./100 χλμ.


Daihatsu Cuore 1,0

- Τιμή από: 10.850 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 83,2 ευρώ
Το Daihatsu Cuore, με τον οικονομικό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα του και το βάρος των μόλις 846 κιλών, μας εντυπωσίασε με τη χαμηλή του κατανάλωση, αφού για τα 101,7 χιλιόμετρα αστικής διαδρομής που κατέγραψε ο χιλιομετρητής του, απαίτησε μόλις 4,61 λίτρα βενζίνης. Αυτό συνεπάγεται με 4,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή των 5,5 λτ. ανά 100 χλμ. αστικής διαδρομής, βλέπουμε ότι στη μέτρησή μας καταγράψαμε 1 λτ. λιγότερο ανά 100 χλμ.! Με βάση μάλιστα αυτή μας τη μέτρηση και με το ρεζερβουάρ των 36 λίτρων, το Cuore εμφανίζει και μια πολύ μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων ανά γέμισμα (800 χλμ.) κινούμενο σε καθημερινές συνθήκες κίνησης.


Fiat 500 0,9 TwinAir

- Τιμή από: 13.750 ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Το Fiat 500 της μέτρησής μας διέθετε το πλέον πρόσφατο μοτέρ στη γκάμα, τον προηγμένο δικύλινδρο TwinAir των 875 κ.εκ. Ο κινητήρας αυτός με τη βοήθεια και του turbo, έχει πολύ καλή απόδοση και παράλληλα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτό, επιβεβαιώθηκε και στη μέτρησή μας, εκεί όπου το 500 για τα 103,7 χιλιόμετρα που καταγράφηκαν στο χιλιομετρητή του, απαίτησε 5,85 λίτρα καυσίμου (5,6 λτ./100 χλμ.). Φυσικά, για την επίτευξη αυτού του νούμερου, ο οδηγός του αυτοκινήτου εκμεταλλεύτηκε όλα τα συστήματα που υπάρχουν και έτσι, τόσο το Start&Stop, όσο και το πρόγραμμα ECO (περιορίζει τη ροπή στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), ήταν ενεργοποιημένα καθΆ όλη τη διάρκεια της μέτρησης


Με οικονομικοτατη οδηγηση...κατι που εμεις σπανια κανουμε

ntinos
24-11-11, 09:35
που ειναι το IQ στα παραπανω ?

Z4 DCT
24-11-11, 09:38
που ειναι το IQ στα παραπανω ?

Ιδια κατηγορια ειναι....ιδιο μοτερ με το aygothumb

Το ολο θεμα ειναι οτι αυτοι έκαναν τα πάντα για να δουν ποσο οικονομικά ειναι......ηρεμη οδήγηση και τα συναφή.......εμας με χωρις οικονομική οδήγηση και με αυτόματο .....μια χαρα καίει....

stamatis m3 e30
16-10-12, 07:48
καλημερα και συγνωμη που γραφω σε αυτο το θρεντ,αλλα εχω μια απορια σε σχεση με το πετραιλεο....

εχω αγορασει ενα smart diesel του 2008 eyro4 το οποιο στην αδεια του εχει απαγορευση κυκλοφοριας στο ν.αττικης και θεσσαλονικης....ισχυει κατι το οποιο μπορει να φυγει η απαγορευση? κατι γνωστοι λενε οχι...εμαθα ομως απο την τροχαια οτι χρησιμοποιοντας τον νομο με τον πρασινο δακτυλιο οπου μιλαει για τους ρυπους μπορει να παρει αδεια να μπαινει στην αθηνα ...γνωριζει καποιος κατι????

nikos1400
16-10-12, 08:04
καλημερα και συγνωμη που γραφω σε αυτο το θρεντ,αλλα εχω μια απορια σε σχεση με το πετραιλεο....

εχω αγορασει ενα smart diesel του 2008 eyro4 το οποιο στην αδεια του εχει απαγορευση κυκλοφοριας στο ν.αττικης και θεσσαλονικης....ισχυει κατι το οποιο μπορει να φυγει η απαγορευση? κατι γνωστοι λενε οχι...εμαθα ομως απο την τροχαια οτι χρησιμοποιοντας τον νομο με τον πρασινο δακτυλιο οπου μιλαει για τους ρυπους μπορει να παρει αδεια να μπαινει στην αθηνα ...γνωριζει καποιος κατι????

Σταματη, βγαλε το σημα "CDi" απο πισω και εισαι ετοιμος !!

χωρις πλακα τωρα, δεν ειχε φυγει η απαγορευση για τα πετρελαιοκινητα στην Αθηνα ???
γραφει πανω στην αδεια κατι σχετικα με κυκλοφορια σε αττικη και θεσσαλ. ???

stamatis m3 e30
16-10-12, 08:07
Σταματη, βγαλε το σημα "CDi" απο πισω και εισαι ετοιμος !!

χωρις πλακα τωρα, δεν ειχε φυγει η απαγορευση για τα πετρελαιοκινητα στην Αθηνα ???
γραφει πανω στην αδεια κατι σχετικα με κυκλοφορια σε αττικη και θεσσαλ. ???

τα eyro 5 επιτρεπεται να κυκλοφορανε στην αθηνα μονο...για τα eyro4 ισχυει ακομα η απαγορευση.

ναι το γραφει πεντακαθαρα στην αδεια για την απαγορευση.
ειδα σε μια αγγελια που ενας πουλαει το ιδιο..οτι λεει οτι κυκλοφοραει στον δακτυλιο λογω λιγων ρυπων.....αλλα δεν ξερω πως γινετε...

mark e92
16-10-12, 11:54
Γιατι δεν ρωτας το ΚΤΕΟ ή το Υπ.Συγ. ?

stamatis m3 e30
16-10-12, 12:11
διαβασα τον νομο...

eyro 4 επιτρεπεται μονο αν ειναι υβριδικο με βενζινη η υβριδικο με αεριο...

οχι με πετραιλεο....

πετραιλεο επιτρεπεται μονο αν ειναι eyro 5-6


απλα ελεγα μηπως γινετε με καποιο "τροπο"..... δεκτες πληροφοριες και με πμ:whistle:

ntinos
16-10-12, 12:24
Εχω μια ... λιστα (με τυχαια σειρα)

Fiesta
Yaris
IQ
Corsa
(βαλτε οτι ακομη θετε)

Προς τα που να αρχισω να κοιταω ?

Να καει οσο δυνατον λιγοτερα, να εχει χαμηλοτατο κοστος συντηρησης. Κανω περι τα 32.οοο km (μονο για σπιτι-δουλεια, δουλεια-σπιτι) τον χρονο. Χονδρικως, καιω τωρα καπου μεταξυ 2500 και 2800 λιτρα βενζινης.... καπου στα 4500 ευρω.........

Ευχαριστω προκαταβολικως


Φιλαρακο, οπελ κορσα.
Εκλεισε σημερα ακριβως 9 μηνες και 24.οοο χιλιομετρα απο τα μεσα Γεναρη που το πηρα.

Θα πω μονο το εξης:

Καταναλωνα 8,5 περιπου λιτρα βενζινη ανα 100 χλμ.
Κοστος (μονο για την βενζινη) 3500 ευρω (με 1,7 το λιτρο, χαμηλοτερη τιμη απο οσο κανει εδω και μηνες)

Καταναλωνω 4 περιπου λιτρα πετρελαιο ανα 100 χλμ
Κοστος 960 ευρω (με 1,5 το λιτρο, στην τιμη που εχει σημερα)

Διαφορα, 3500 - 960 = 2540 ευρω σε 9 μηνες.

ΔΕΝ υπολογιζω σερβις, τελη κυκλοφοριας (το ενα ειχα 660+ χαρατσι, αυτο δεν εχει), σερβις, λαστιχα....

ΝΑΙ, το ξερω, αλλο κορσακι, αλλο 320si. :thumbsup:

gnx
16-10-12, 13:09
ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

Τι διάολο, σχολή-ταξί εχετε βγαλει ολοι;

Ptboul
16-10-12, 13:10
ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

Τι διάολο, σχολή-ταξί εχετε βγαλει ολοι;

:hystericalbs1: Ο Ντίνος είναι περίπτωση Γιώργη, το έχω δει με τα μάτια μου!

ntinos
16-10-12, 13:19
Πανουλη, αμα εκανες και εσυ τοσα χλμ την ημερα, και εσυ θα μπορουσες να γινεις περιπτωση !

Ειρεισθω εν παροδω...
Με το 116d, Θυμαρι - Πειραιας - Θυμαρι (110 χλμ)..... Εφτασα σπιτι & 3,8l/100 :D

mark e92
16-10-12, 17:28
καλημερα και συγνωμη που γραφω σε αυτο το θρεντ,αλλα εχω μια απορια σε σχεση με το πετραιλεο....

εχω αγορασει ενα smart diesel του 2008 eyro4 το οποιο στην αδεια του εχει απαγορευση κυκλοφοριας στο ν.αττικης και θεσσαλονικης....ισχυει κατι το οποιο μπορει να φυγει η απαγορευση? κατι γνωστοι λενε οχι...εμαθα ομως απο την τροχαια οτι χρησιμοποιοντας τον νομο με τον πρασινο δακτυλιο οπου μιλαει για τους ρυπους μπορει να παρει αδεια να μπαινει στην αθηνα ...γνωριζει καποιος κατι????

Ρωτησα τον προισταμενο στο ΚΤΕΟ. Μου ειπε να ρωτησεις την αντιπροσωπεια αυτοι ξερουν.

stef
22-10-12, 18:31
smart diesel... και με 3 Ε τέλη κυκλοφορίας :shok:

Ούτε κατά διάννοια...
Βάλε 4,5 να είσαι μέσα

NickM3CS
07-11-12, 15:29
επισης μια πολυ καλη περιπτωση ειναι το και polo diesel... το ειχα μερικες μερες και ειχα κανει μεσα στην πολη 280-300χλμ και ειχε καψει μονο το 1/4 του ντεποζιτου!!!