5500 υπερβολικό δεν είναι? Τι κινητήρα είχε, θυμάσαι?
5500 υπερβολικό δεν είναι? Τι κινητήρα είχε, θυμάσαι?
Αν δεν έχεις περάσει απο το audi club δεν μπορείς να καταλάβεις τι εστι συνεργείο.
Τα προβλήματα που βγάζουν τα μπεμπε ειναι πταισματα.
A8hnaios (04-10-14), Bazil Van Sinner (04-10-14), Koyotte (03-10-14), Leonidas_E39 (03-10-14), pilot (04-10-14), Vassilis ///M (05-10-14)
Τριλιτρο πετρελαιο είναι. Κλαπετο καλοριφέρ που του κόλλησε πριν το καλοκαίρι έσκασε 580 ευρωπουλα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Leonidas_E39 : 03-10-14 στις 23:55
Koyotte (04-10-14)
GVMD.....
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Εχει και αλλα. Ξεφλουδισμα ολο το βερνικι της αεροτομης, ολοι οι διακοπτες απο τα ηλεκτρικα παραθυρα ξεφλουδισαν και εγιναν ασπροι, τριγμοι αρκετοι στο εσωτερικο του αυτοκινητου, κοστος σερβις στο θεο αυτο που ειπε ο βαγγελης ισχυει τακακια με καλωδια μπρος πισω 700-800 ευρω και γενικα οταν μπεις συνεργειο για βλαβη ξεκινας με 500αρικακι.
και μενα φιλος ..Αφησε τη bmw μετα απο 25 χρονια ειναι 2 χρονια στο VAG (Audi A4 1.8T) Συνεχεια στο σερβις με 500αρικα, χωρις πλακα....
Του λεγα περσι μη κανει τη λαλακια και παρει Αudi δε μ ακουγε με τπτ..
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Konstantinos E60 (05-10-14), Koyotte (04-10-14), Leonidas_E39 (04-10-14), pilot (04-10-14), Vassilis ///M (05-10-14)