Σελίδα 11 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

  1. #101
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το να αλλάξεις την απόκριση του γκαζιού δεν είναι καμμία μα καμμία ουσιαστική βελτίωση στο
    αμάξι...είναι ψυχολογικό το θέμα περισόττερο. γιατί??? γιατί πολύ απλά, με το 1/4 του γκαζιού,
    έχεις την ίδια απόκριση που θα είχες στα 3/4 του γκαζιού...με λίγα λόγια, νομίζοντας πως έχεις
    καβάντζα γκάζι νομίζεις πως κάνεις κάτι...το αν κάνει δουλειά ή όχι, μπορείτε πολύ εύκολα να
    το διαπυστώσεται πάντως...πατήστε τέρμα γκάζι και μετά ενεργοποιήστε το μαραφέτι...θα
    δείτε ότι στο wot, δεν υπάρχει καμμία μα καμμία διαφορά...είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, με
    το sport button που έχει το αμάξι μου. απλά το κάνει και καλά πιο ξυράφι στην απόκριση του
    γκαζιού, και προσωπικά το θεωρώ ολίγον τι περιττό...οκ για καμμιά μπάντα, είναι καλή φάση
    να το έχεις, αλλά και πάλι χλιαρά πράγματα, μιάς και μπορείς να βυθίσεις περισόττερο το
    πόδι σου στο πεντάλ...ουσιαστικά ξεγελιέσαι, γιατί με λίγο γκάζι παράγεις το ίδιο έργο που
    θα παρείγαγες αν πατούσες λίγο παραπάνω
    ...αν αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για να μην πατάς
    το γκάζι μέχρι κάτω, τότε οκ. εγώ προσωπικά, το θεωρώ πεταμένα λεφτά, όπως είπαν και
    2 - 3 άτομα παραπάνω...
    επίσεις μου κάνει και εντύπωση που κάποιος πείρε και βραβείο για κάτι τέτοιο, μιάς και η
    BMW στο Ε46 Μ3, το βάζει εδω και 10 ολόκληρα χρόνια...
    αυτο ακριβως ειπα και εγω και νομιζω οτι ετσι ακριβως ειναι!!

  2. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Stathis (13-04-11)

  3. #102
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο ακριβως ειπα και εγω και νομιζω οτι ετσι ακριβως ειναι!!
    ακριβώς έτσι είναι κύριε νίνο...
    για να πείθεις τον εαυτό σου πως με ρελαντιές, το αμάξι είναι πιο γρήγορο
    ενώ θα μπορούσες να κάνεις το ίδιο, πατώντας περισόττερο γκάζι...απο την
    στιγμή που αλλάζει ο συγχρονισμός της πεταλούδας στο πάτημα του γκαζιού,
    είναι ένα ανώφελο προιόν το οποίο δεν εξυπηρετεί σε τπτ παραπάνω απο ενα
    αμάξι που δεν το φοράει...προσωπικά θεωρώ πως με τα ίδια λεφτά, κάποιος
    μπορεί να βάλει σωληνάκια υψηλής, καλύτερα υγρά φρένων και να έχει ένα
    τελείως διαφορετικό αμάξι σε σχέση με τα φρένα...επίσεις μπορεί να πάρει ένα
    ζευγάρι τοπ μάουντς και να παίξει λίγο με την ανάρτηση, και να δεί επίσεις ένα
    τελείως διαφορετικό όχημα. θα μπορούσε να πάρει ένα short shift και να έχει
    πάλι ένα τελείως διαφορετικό και πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο...πολά μπορεί
    να κάνει κάποιος με αυτά τα λεφτά και να το ευχαριστηθεί πολύ περισόττερο
    απο το συγκεκριμένο μπλιμπλίκι, γιατί όλα τα παραπάνω, είναι πραγματικές
    βελτιώσεις και όχι γκατζετάκια που απλά μας κοροιδεύουν με το δούλεμα που
    κάνουν, και μάλιστα εις γνώση μας...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (13-04-11), Nino (13-04-11), Stathis (13-04-11)

  5. #103
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7408
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Μ3 Ε46 ειτε το sport ειναι on, ειτε ειναι off, οταν ο οδηγος εχει τερμα το γκαζι οι επιδοσεις ειναι οι ιδιες.
    Το ιδιο και με το μπουστερ σε οποιοδηποτε αμαξι.
    M3 CSL

  6. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    bitzoulas (13-04-11), ghost-rider (13-04-11), Stathis (13-04-11), Thomelef (13-04-11), Vasilis (13-04-11)

  7. #104
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    628
    Thanked
    462
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το θεμα ειναι ομως οτι κανεις μεσος οδηγος δεν πατα τερμα το γκαζι για να αλλαξει την επομενη ταχυτητα στον κοφτη σε οδηγηση μεσα στην πολη για αυτο και καποιους του εξυπηρετει οπως εχουν αναφερει.Εγω το παρατηρω αυτο σε ενα toyota corolla που εχουμε 1.3 και αρπαζει απο τις 2.000 στροφες και σε ενα οπελ αστρα 1.4 που αρπαζει απο τις 4.000 στροφες.Το αστρα μεσα στην πολη με κουραζει περισσοτερο παρα τα περισσοτερα αλογα που εχει τα οποια θα βγουν μονο αν πατησω τερμα γκαζι.Δεν εχω εμπειρια απο αυτο το μαραφετι αλλα κατι τετοιο ειναι που θελουν να πουν οσοι φιλοι το εχουν δοκιμασει και τους εχει βολεψει.Στο τερμα γκαζι ειναι που δεν κανει την διαφορα.

  8. #105
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το θεμα εχει γινει εντελως για τον αχιλλεα...

    αλλοι παρεξηγουνται που το λεμε πουστερ, αλλοι δεν ξερουν καν τι ειναι αλλα το εκθειαζουν, αλλοι το προτεινουν αλλα οι ιδιοι το εβγαλαν (!), αλλοι ανακαλυψαν δυνατοτητες που δεν τις ξερει ουτε ο μπουλεκος, αλλοι βρηκαν ευκαιρια να τσακωθουν, αλλοι το λενε ακριβο, αλλοι φθηνο, αλλοι πινουν νερο στ' ονομα του, αλλοι ακομα κλαινε τα 200, αλλοι ξεθαβουν τα βιβλια του λυκειου για να τεκμηριωσουν τη μυστηριωδη λειτουργια του, αλλοι το βγαλαν αχρηστο επειδη ζηλευουν, αλλοι λενε οτι Μ3 το εχει απο τη μανα του (χεχεχε το πουλησε στο ντιβιζιον ο μπουλεκος θωμα!), αλλοι βαζουν "thanks" σε αλλους που διατυπωνουν αντιθετες αποψεις...

    χαχαχαχα αλαλουμ!

    ολα αυτα και αλλα πιο ωραια εχουν γινει σε ολα τα αυτοκινητιστικα φορουμς που ασχοληθηκαν με το πουστερ, εδω και χρονια.
    απλα το δικο μας ως νεο φορουμ, δεν ειχε στη γκαμα του τετοιο θεμα.
    τωρα το αποκτησαμε!

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    bitzoulas (13-04-11), katsaraios (13-04-11), Monsta (13-04-11), Nino (13-04-11)

  10. #106
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το θεμα εχει γινει εντελως για τον αχιλλεα...

    αλλοι παρεξηγουνται που το λεμε πουστερ, αλλοι δεν ξερουν καν τι ειναι αλλα το εκθειαζουν, αλλοι το προτεινουν αλλα οι ιδιοι το εβγαλαν (!), αλλοι ανακαλυψαν δυνατοτητες που δεν τις ξερει ουτε ο μπουλεκος, αλλοι βρηκαν ευκαιρια να τσακωθουν, αλλοι το λενε ακριβο, αλλοι φθηνο, αλλοι πινουν νερο στ' ονομα του, αλλοι ακομα κλαινε τα 200, αλλοι ξεθαβουν τα βιβλια του λυκειου για να τεκμηριωσουν τη μυστηριωδη λειτουργια του, αλλοι το βγαλαν αχρηστο επειδη ζηλευουν, αλλοι λενε οτι Μ3 το εχει απο τη μανα του (χεχεχε το πουλησε στο ντιβιζιον ο μπουλεκος θωμα!), αλλοι βαζουν "thanks" σε αλλους που διατυπωνουν αντιθετες αποψεις...

    χαχαχαχα αλαλουμ!


    ΑΧΑΧΑΧΑ πάρε ένα

  11. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Stathis (13-04-11)

  12. #107
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλοι λενε οτι Μ3 το εχει απο τη μανα του (χεχεχε το πουλησε στο ντιβιζιον ο μπουλεκος θωμα!)
    στο 46άρι Μ3 στάθη το κουμπί sport κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα με το πούστερ.
    στο csl έχει άλλη λειτουργεία πιο ουσιώδη. ανοίγει το μπροστινό κλαπέτο της εισαγωγής...
    στο Μ6 και στα μεταγενέστερα Μ3, η λειτουργεία του sport είναι τελείως διαφορετική,
    και επεμβαίνει σε πάρα πολά πράγματα...το sport στο απλό 46άρι, είναι μια μούφα και
    μισή...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #108
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως ειναι νομοτελειακο οτι οπου ανακατευτει sprint ή string σε παρεμφερεις η και ξεχωριστες εννοιες... ολα αυτα τα ωραια συμβαινουν!!


  14. The Following 3 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Kostas_1 (13-04-11), S8N (13-04-11), Stathis (13-04-11)

  15. #109
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θεμα με μαγνητακια εξοικονόμησης καυσιμου θα ανοιξουμε?
    Χιουμορακι, ελπιζω να μην πειραξει κανεναν!

    Περαν της πλακας, προσωπικα θεωρω οτι το μπουστερ δινει ντιζατη αισθηση στο γκαζι και αυτο ειναι +.
    Στο κατω κατω δεν ειναι απαραιτητο απο καθε μπαξιμο να παρεις κατι.
    Ειναι και η αισθηση στη μεση! Μην το ξεχναμε αυτο...
    Αλλιως συγνωμη αλλα επρεπε ολοι να εχετε audi!!!!!


    Απλα θεωρω επισης αδικαιολογητη την τιμη του.
    Τσονταρεις λιγα ακομα και κανεις αναπρογραμματισμο.
    Και αυτος ειναι και ο λογος που δεν το εχω πεταξει πανω ακομα.

  16. #110
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    απορω που ειναι η γιωργαρα τοσες μερες...
    καποιες πληροφοριες μου λενε οτι ο μπουλεκος αντεγραψε τα σχεδια του γκαζιου απο το csi..
    μαλιστα το επομενο μοντελο που τωρα δοκιμαζεται θα εχει και ενσωματωμενη τεραδιαισθηση...
    οποιος ενδιαφερεται να το παρει καλο ειναι να περμενει...

Σελίδα 11 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP