Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: Carburetor Project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Talking Carburetor Project

    Ναι καλά διαβάσατε

    Στο θέμα μας τώρα, λοιπόν ας υποθέσουμε οτι έχουμε έναν κινητήρα 318is 16v με τους 2πλους εκκεντροφόρους!
    Μας αποδίδει αβάδιστα 140hp!
    Καταργούμε λάμδα, εγκέφαλο, αισθητήρες, μπέκ και πάσης φύσεως ηλεκτρονικό εξάρτημα απο τον κινητήρα και φτιάχνουμε τα απαραίτητα πλακάκια για να πατήσουν ή webber 48mm ή Dellorto καρμπυρατέρ.
    Αυτά τα μοτέρ έχουν ήδη πολλαπλασιαστή και διανομέα οπότε δεν μας χρειάζεται τέτοια προσθήκη, αλλά και να χρειάζεται λόγο ότι το αβάνς το ρυθμίζει ο εγκέφαλος βάζεις εξωτερικό διανομέα (πχ μια βάση και δίνεις κίνηση με ιμάντα απο τον στρόφαλο) και ρυθμίζεις το αβάνς σου!
    Με το σκεπτικό ότι καταργούμε τον καταλύτη ή βάζουμε έναν αγωνιστικό να κερδίσουμε δύναμη, μελλοντικά τραβάμε και έναν υπερκιβυσμό, κατεβάζουμε καπάκι για συμπίεση και αγριεύουμε λίγο τους εκκεντροφόρους
    Τι κερδίζουμε?

    Θα μου πείς πάρε ένα έτοιμο βανάτο ρε φίλε τι μπλέκεις, θέλω να μπλέξω γιατί θέλω να ξαναζήσω αυτό το "κροτάλησμα" στα αυτιά μου και ΔΕΝ θέλω injection! Όσο οτι θα πίνει κάτι παραπάνω το ξέρω ήδη αλλά τουλάχιστον έχω βαρύ πόδι εκεί που χρειάζεται και ελαφρύ εκεί που χρειάζεται!
    Περιμένω εν αγωνίως τις γνώμες σας!
    Τώρα σε τι καρότσα θα μπούν όλα αυτά θα δείτε όπου να ναι!

  2. #2
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έλα παιδάκια κάποιος βετεράνος να ξέρει?!

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτο που θες ειναι σα να προσπαθεις να βαλεις την οδοντοπαστα πισω στο σωληναριο!!!

    Ποιος ο λογος καλο μου παιδι να κανεις κατι τετοιο???
    Και δεν νομιζω να βρεθει και καποιος τεχνιτης να αναλαβει τετοιο εγχειρημα
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  4. #4
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τεχνίτη δεν περιμένω.... Κανείς δεν ασχολείται.... Εγώ θα το κάνω!

    θεωρητικά θα κερδίσω ροπή, θα αναπνέει καλύτερα ο κάθε κύλινδρος, θα κάνω ότι ρυθμίσεις θέλω όποτε θέλω και όπως θέλω απλά με ένα κατσαβιδάκι και όχι με λάπτοπ και 1000άρικα στον μάστορα να πειράξει τον εγκέφαλο.....

  5. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    97
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο τεχνίτη δεν περιμένω.... Κανείς δεν ασχολείται.... Εγώ θα το κάνω!

    θεωρητικά θα κερδίσω ροπή, θα αναπνέει καλύτερα ο κάθε κύλινδρος, θα κάνω ότι ρυθμίσεις θέλω όποτε θέλω και όπως θέλω απλά με ένα κατσαβιδάκι και όχι με λάπτοπ και 1000άρικα στον μάστορα να πειράξει τον εγκέφαλο.....

    Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι αν δεν κάνεις ένα μοτέρ κανίβαλο δεν θα κερδίσεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, ούτε αναπνοή ούτε εκπνοή.

    Για παράδειγμα δες μόνο το βύθισμα και την διάρκεια των εκκεντροφόρων ενός συντηρητικού καρμπυρατεράτου μοτέρ και σύγκρινέ τα με του ψεκαστού is.

    Στο καρμπυρατεράτο θα δεις ότι η διάρκεια (μοίρες) είναι τεράστια σε σχέση με ίδιας ειδικής ισχύς ψεκαστό και αυτό γιατί για να λάβει χώρα το intake event Στο καρμπυρατέρ ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξει η βαλβίδα, αλλιώς καύσιμο ΔΕΝ τραβιέται.

    Δλδ στο καρμπυρατέρ για να λειτουργήσει το μοτέρ βασίζεται σε αδρανειακά φαινόμενα, ενώ με το Injection έχεις απείρως καλύτερη παραμετροποίηση, το οποίο σου δίνει ΚΑΙ άλογα ΚΑΙ οικονομία.

    Επίσης η αεριοποίηση και η ανάμειξη του καυσίμου στο καρμπυρατέρ είναι (χοντρά χοντρά) 2 τάξεις μεγέθους κάτω από ένα σωστά συντηρημένο Injection. Δλδ πληρώνεις καύσιμο που το πετάς και άλογα δεν γίνεται κιόλας.

    Χώρια που τα διπλά πρέπει κάθε τόσο να τα συντηρείς (αρμονικότητες υποπιέσεις, βίδες κτλ).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Jimmakos (14-02-11), m-power_01 (14-02-11), Panos 316T (17-02-11)

  7. #6
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ρε παιδια γιατι να πηγαινουμε πισω? εχω ακουσει για μετατροπες απο καρμπυρατερ σε ιντζεκτιον αλλα το αναποδο οχι... αν θες καρμπυρατερ γιατι δεν παιρνεις ενα καρμπυρατερατο να το φτιαξεις???
    γιατι δεν φτιαχνεις το is τετραπεταλουδο με εκκεντροφορους και αγραφο εκει να δεις πανηγυρι απο ηχο και απο γκαζι...

  8. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Jimmakos (14-02-11), joseph (15-02-11), Panos 316T (17-02-11)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με τι γνωσεις θα τα κανεις ολα αυτα?
    με τι γνωσεις θα ρυθμισεις δυο διπλα
    και πως θα κανεις τον διανομεα να παιρνει κινηση απο τροχαλια στροφαλου με ιμαντα....
    νομιζω οτι δεν τα εχει σκεφτει και πολυ καλα

    Δας Ι ρεστ μαϊ κεϊς
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 13-02-11 στις 22:12
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  10. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    Jimmakos (13-02-11)

  11. #8
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    You will see!

    Η τρέλα δεν πήγε στα βουνά ήρθε πάνω μου!

  12. #9
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν γινονται αυτα μητσαρα!!το μονο που θα καταφερεις ειναι χαλασεις ενα ομορφο μοτερακι...φιλικα παντα ετσι

  13. #10
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν γινονται αυτα μητσαρα!!το μονο που θα καταφερεις ειναι χαλασεις ενα ομορφο μοτερακι...φιλικα παντα ετσι
    Αν όχι αυτό το μοτέρ κοιτάω και άλλο απλά το είπα ενδικτικά φίλε μου

    Όσο για γνώσεις απο 2πλά ξέρω αρκετά, με αυτά μεγάλωσα

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP