Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: [E92] Ανάρτηση για 320i

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-07-13
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Question [E92] Ανάρτηση για 320i

    Καλησπερα παιδια,

    Καταρχην ειμαι νεος στο φορουμ και αυτο ειναι το πρωτο μου thread!

    Εχω λοιπον ενα 320i Ε92 και εχω κανει αισιως 63.000 χιλιομετρα με της μανας του. Η συμπεριφορα του αυτοκινητου δεν μου εκανε απο την αρχη αλλα εκανα υπομονη μεχρι αυτα που φοραει να παραδωσουν πνευμα καθως δεν ηταν και για πεταμα... Οταν λεω οτι δεν μου εκανε εννοω οτι θα ηθελα το αυτοκινητο λιγο πιο σφιχτο..στις στροφες ειδικα δεν μου δινει την σιγουρια και την αισθηση που εγω θα ηθελα σε καμια περιπτωση...Εχετε να μου προτεινετε μερικες δοκιμασμενες λυσεις για aftermarket αναρτηση? Τα χρηματα δεν με πολυενδιαφερουν δεδομενου οτι δεν αλλαζει κανεις αναρτηση καθε 6 μηνες...

    Υπολογιστε επισης οτι φοραει 18αρες απο την μανα του επισης και τα rft τα εχω βγαλει..

    Ευχαριστω και καλως σας βρηκα..

  2. #2
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1. Bmw Performance αντιστρεπτικες εμπρος-πισω
    2. Sachs advantage αμορτισερ
    3. Γνησια bmw sport/performance ελατηρια για το αμαξι

  3. The Following 3 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    BILL007 (20-01-14), d.pats (08-07-13), Vasilis M3 (23-12-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    07-07-13
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο το συνδιασμο τον εχεις βαλει σε σειρα 1? Διοτι φανταζομαι πως θα ειναι λιγο διαφορετικη η συμπεριφορα τους στο E92 καθως ειναι και πιο βαρυ...Εγω σκεφτομουν για bilstein κιτρινα sport που ειχα και σε ενα Α4 και ημουν ευχαριστημενος αλλα και παλι δεν ξερω αν ειναι Ok για BMW. Τα Μ-Packet γνωριζει κανεις τι μαρκα ειναι?

  5. #4
    Εγγραφή
    19-10-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    114
    Thanked
    39
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα mpack ειναι sachs

  6. The Following User Says Thank You to asteris777 For This Useful Post:

    BILL007 (09-07-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ελατήριο είναι αυτό που θα σου δώσει κυρίως την αίσθηση που θες.
    απόψη μου είναι να επιλέξεις πρώτα ελατήριο και έπειτα το αμορτισέρ που συνεργάζεται καλά με αυτό...

    διαφορετικά θα πήγαινα στη θέση σου στη λύση ενός πακέτου ανάρτησης και μάλιστα ρυθμιζόμενης όπως πχ KW Variant...

    σκληρά ελατήρια είναι τα Apex. νομίζω τα γνήσια Performance της BMW είναι Apex

    με τα Μ-pack δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά... (από όσο σε κατάλαβα θες κατι πιο απόλυτο)

  8. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    BILL007 (09-07-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    07-07-13
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νομιζω πως με καταλαβες καπως....σημερα πηρα καποια τηλεφωνα σε καποιους "αμορτισεραδες" που κατα καιρους εχω παει...ολοι μου προτειναν bilstein sport...μαλλον τα θεωρουν ως σιγουρη λυση για αποφυγη πειραματισμων....λες να τα συνδιασω με apex οπως λες παραπανω? Αν δεν καταληξω στα bilstain θα παω για καποιο πακετο coilover να τελειωνω..γτ δν βλεπω την ωρα

  10. #7
    Εγγραφή
    19-10-10
    Μηνύματα
    550
    Thanked
    212
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω τοποθετησα αμορτισερ bmw performance με ελατηρια hartge και ειμαι ικανοποιημενος σε ανεση και σε κρατημα τωρα δεν ξερω τι ακριβως ζητας εσυ
    υ.γ φοραω 19'' ζαντες

  11. #8
    Εγγραφή
    07-07-13
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπον: mpaks: ...το καλοκαιρι συζητουσαμε το θεμα των αμορτισερ...αλλα τελικα τα αλλαξα την τεταρτη που μας περασε και ελεγα να μοιραστω την εμπειρια μου! Καταρχην εβαλα τα bilstein b8 με ελατηρια eibach pro kit και ακομα δεν μπορω να καταλαβω γτ δεν ειχα κανει την αλλαγη 2 χρονια νωριτερα....μιλαμε για αλλο αυτοκινητο...το νιωθω πιο ελαφρυ και ευελικτο χωρις κλισεις περιεργες..στον δρομο κανεις οτι θελεις οπως θελεις οπου θελεις...εχει χαμηλωσει περιπου δυο ποντακια και εχει σφιξει τοσο οσο ηθελα...επισης δεν κοπαναει αν και εχω 18αρες...βεβαια δεν ειναι λυση που την προτεινω ανεπιφυλακτα, διοτι πιστευω οτι πολλοι θα το θεωρουσαν σκληρο.....α και πλεον πλαγολισθενω που και που με περισσοτερη σιγουρια

  12. The Following 3 Users Say Thank You to d.pats For This Useful Post:

    bimmer-corfu (18-01-14), Samaro (23-12-13), Vassilis ///M (23-12-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παντως να ξερεις ότι και η αφαίρεση των runflat σου έδωσε μια χαλαρότητα
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  14. The Following 2 Users Say Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    BILL007 (20-01-14), Samaro (20-01-14)

  15. #10
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    2 ακόμη πολύ καλοί συνδυασμοί παρόμοιοι με αυτούς που έβαλες αλλά με καλύτερες προδιαγραφές είναι το πακέτο αμορτισερ-ελατήρια της Schnitzer & της Alpina
    Βασίζονται στο γνωστό Bilstein -Eibach αλλά με καλύτερες & πιο μαλακές για BMW διαδρομές
    Detailing Madness

  16. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    Samaro (20-01-14)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP