PDA

Επιστροφή στο Forum : Αυτοκινητα φτιαγμενα για να χαλανε ??


nikos1400
23-06-11, 19:31
Ειναι τα συγχρονα αυτοκινητα μελετημενα ωστε να χαλανε σε (σχετικα) προκαθορισμενα διαστηματα ?




Ολοι εχουμε παραδειγματα υπ'οψιν μας, αποδεδειγμενα πλεον, αξιοπιστων αυτοκινητων του παρελθοντος.
Ολοι εχουμε παραδειγματα εταιριων που δεν θα εμπιστευομασταν ευκολα τα δεκαδες χιλιαδες ευρω μας.


Τι γινεται πισω απο τις κουρτινες των διοικησεων των αυτοκινητοβιομηχανιων ?
Σχεδιαζουν εσκεμμενα τα αυτοκινητα ωστε ορισμενα, πολλες φορες ζωτικα, εξαρτηματα να παραδινουν το πνευμα ?
Αναλαμβανουν τις ευθυνες τους ή απλως μολις ληξει η εγγυηση δεν εχουν ευθυνες ?
Το πλυντηριο μου μαρκας Miel* εχει 10 χρονια εγγυηση. Γιατι το αυτοκινητο μου που πληρωσα 25,000 ευρω εχει 3 ?


Θα'θελα να ακουσω τις αποψεις σας...
:think:

:thanks:

S8N
23-06-11, 19:55
Δεν είναι τόσο απλό!

Ορίστε και η απάντηση:

Owners have long joked that cars are designed to last a couple of days past their warranty period, then fall apart. Well, it isn't much of a joke anymore. Engineers using powerful computer modeling can forecast the life span of parts more accurately than ever. If those parts prove weak, they are reinforced during development; if they are too strong, they are slimmed down to save weight or cost. The result is that modern cars boast superb reliability for their designed lifetimes. They require minimal maintenance and return excellent performance. But when they reach the end of their design life span, many of those parts have simultaneously reached the end of their road.

This doesn't mean that one day you'll walk out to the driveway to find Old Faithful snapped in two. The wheels aren't going to fall off or the brakes stop working. Such fundamentals are designed to last indefinitely, given normal maintenance. But everything else — nonessentials such as switches, upholstery, paint, rubber parts, trim, plastics, door hinges and so on — is not designed to last forever. The nonessentials are designed to last the "lifetime" of the car.

Just how long is a car's lifetime? It varies, but 150,000 miles or 10 years is typical. Clearly, cars can serve longer than this. But more typically, a decade down the road, when you suddenly realize the headlights are yellow, the upholstery is starting to unravel, the window switches have failed and the clear-coat paint is peeling into alligator skin, it is unequivocally time to move on. To do otherwise is shoveling against the financial tide.

DRAKOULAS
23-06-11, 23:38
Πολλα πραγματα εχουν αλλαξει τα τελευταια χρονια στο χωρο των αυτοκινητων και οσοι εχουν καποια ηλικια,εχουν βιωσει αυτη την αλλαγη. Το αυτοκινητο εχει αλλαξει ρολο σε σχεση μ'αυτον που ειχε παλαιοτερα. Εχει γινει πιο πολιτισμενο,πιο ευκολο,πιο μοδατο,πιο φιλικο,πιο ευχρηστο κλπ, δηλαδη εχει χασει πολλα απο την παλια του προσωπικοτητα..Οι βετερανοι της αυτοκινησης δεν δεχονται τη σημερινη εξελιξη και εχουν τα δικια τους. Οι πιο μικροι ομως που δεν εζησαν το κλασικο παρελθον,δεχονται το αυτοκινητο ως ενα ακομα γκατζετ που τους συντροφευει στη ζωη. Η αληθεια ειναι οτι τα παντα αλλαξαν.Αλλες αναγκες,αλλα ενδιαφεροντα,αλλος τροπος ζωης συνεισεφεραν στο να αλλαξει μορφη το αυτοκινητο που αποτελει,κυριως για τις πολεις, ειδος πρωτης αναγκης.
Παλαιοτερα οπως και ολα τα βιομηχανοποιημενα προιοντα κατασκευαζονταν και τα αυτοκινητα για να συντροφεψουν τον ανθρωπο για πολλα χρονια καθως δεν υπηρχε ο σημερινος οργασμος ανταγωνισμου αλλα και η εκπτωση της ποιοτητας λογω της μειωσης των πλουτοπαραγωγικων πηγων. Η ζητηση ηταν πολυ μικροτερη απο τη σημερινη και δεν υπηρχε οπως σημερα η τεραστια συσσωρευση αυτοκινητων που τα καταδικαζει σε πολυ μικρο κυκλο ζωης. Ειναι φυσικο επομενως τα σημερινα αυτοκινητα λογω του τεραστιου ογκου και ανταγωνισμου να μην μενουν στον ιδιοκτητη τους για πολυ καιρο καθως ο εκμοντερνισμος απο τη μια και το μαρκετινγκ απο την αλλη,κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους. Η γνωμη μου ειναι οτι το αυτοκινητο εχει υποστει τοσο μεγαλη τεχνολογικη προοδο που αλλοιωθηκε ο προοροσμος του. Τα τεχνολογικα μεσα πλεον που διαθετει ειναι περιττα και συνεισφερουν αρνητικα οχι τοσο στην αξιοπιστια που πιστευω πως με σωστη χρηση και συντηρηση ειναι πολυ καλη,οσο στην οδηγικη αισθηση που θεωρειται πλεον ανυπαρκτη.
Συνεπως πιστευω οτι τα αυτοκινητα σημερα ειναι αξιοπιστα αλλα οχι αυτοκινητα....

Οι αμερικανοι απο κει και η Μερσεντες απο δω, ολοκληρωνουν την καταστροφη της αυτοκινησης και ακολουθουν κι αλλοι....

Samaro
24-06-11, 09:01
Αρη, απο πού προέρχεται το κείμενο που παραθέτεις ;;

Ptboul
24-06-11, 09:21
αλλα και η εκπτωση της ποιοτητας λογω της μειωσης των πλουτοπαραγωγικων πηγων.

Stealth δε νομίζω ότι έχει υπάρξει καμία μείωση των πλουτοπαραγωγικών πηγών άσχετα αν αυτό μας πουλάνε. Ο φυσικός πλούτος στην γη είναι σχεδόν ανεξάντλητος και θα έφτανε για όλους αλλά δυστυχώς είναι συγκεντρωμένος σε λίγους.

Όλα γίνονται για ακόμα μεγαλύτερο κέρδος όπως λες κ εσύ χάριν του μάρκετινγκ που γεννά ανάγκες από το πουθενά κ πρέπει να υπάρξει κατανάλωση, περισσότερα σκουπίδια, περισσότερα κέρδη.

Δε το συναντάς μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά στα παιχνίδια, στα ρούχα, ακόμα κ στις ανθρώπινες σχέσεις.

Εν τέΛει κατηγορηματικά ΝΑΙ, τα αμάξια έχουν ημερομηνία λήξης με τα περιφερειακά τους να χρήζουν αντικατάστασης συχνά με το που εγκαταλείπουν τη γραμμή παραγωγής. (Δίσκοι, πολλαπλασιαστές, κολώνες τιμονιού, ηλιοροφές, τριξίματα, σκασίματα, καταλύτες :D , κλπ).

ΥΓ: Στο θρεντ δεν εξετάζουμε την ευκολία, ασφάλεια, κλπ που παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά την ΒΑΣΙΚΉ αντοχή τους στο χρόνο κ όχι με το καλημέρα κ αφού έχεις σκάσει 30+ χιλιάρικα να τρέχεις στα συνεργεία.

Samaro
24-06-11, 09:22
Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε. :th_Laie_67-1:

DRAKOULAS
24-06-11, 10:44
Stealth δε νομίζω ότι έχει υπάρξει καμία μείωση των πλουτοπαραγωγικών πηγών άσχετα αν αυτό μας πουλάνε. Ο φυσικός πλούτος στην γη είναι σχεδόν ανεξάντλητος και θα έφτανε για όλους αλλά δυστυχώς είναι συγκεντρωμένος σε λίγους.

Όλα γίνονται για ακόμα μεγαλύτερο κέρδος όπως λες κ εσύ χάριν του μάρκετινγκ που γεννά ανάγκες από το πουθενά κ πρέπει να υπάρξει κατανάλωση, περισσότερα σκουπίδια, περισσότερα κέρδη.

Δε το συναντάς μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά στα παιχνίδια, στα ρούχα, ακόμα κ στις ανθρώπινες σχέσεις.

Εν τέΛει κατηγορηματικά ΝΑΙ, τα αμάξια έχουν ημερομηνία λήξης με τα περιφερειακά τους να χρήζουν αντικατάστασης συχνά με το που εγκαταλείπουν τη γραμμή παραγωγής. (Δίσκοι, πολλαπλασιαστές, κολώνες τιμονιού, ηλιοροφές, τριξίματα, σκασίματα, καταλύτες :D , κλπ).

ΥΓ: Στο θρεντ δεν εξετάζουμε την ευκολία, ασφάλεια, κλπ που παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά την ΒΑΣΙΚΉ αντοχή τους στο χρόνο κ όχι με το καλημέρα κ αφού έχεις σκάσει 30+ χιλιάρικα να τρέχεις στα συνεργεία.

Εννοω μειωση διαθεσης πλουτοπαραγωγικων πηγων αφου οσο περνα ο καιρος τα υλικα ''ακριβαινουν'' απο αυτους που τα εκμεταλλευονται για προφανεις σκοπους....

DRAKOULAS
24-06-11, 10:58
Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε. :th_Laie_67-1:

Τα αυτοκινητα δεν χαλανε αλλα καποιους τους συμφερει να χαλασουν. Οταν παει ο καημενος ο ασχετος και αγοραζει 320 Ε92 και του λενε αλλαγη λαδιων στις 25000 χιλιομετρα, το αυτοκινητο αυτο πεταει την αξιοπιστια του στα σκουπιδια κυριολεκτικα...

S8N
24-06-11, 11:42
Αρη, απο πού προέρχεται το κείμενο που παραθέτεις ;;

Εδώ το βρήκα Αντώνη:

http://editorial.autos.msn.com/5-things-you-dont-know-about-your-car

Η γενική εντύπωση όταν το διαβάζεις είναι πως απευθύνεται σε ανθρώπους μάλλον άσχετους με το αντικείμενο, εντούτοις αρκετά είναι πολύ σωστά.

nikos1400
24-06-11, 15:19
Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε. :th_Laie_67-1:

Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
70,000 χλμ ?

Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??

Ptboul
24-06-11, 15:34
Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
70,000 χλμ ?

Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??

Υπόψη ότι εγώ δεν μιλάω καν για θέματα που εμπίπτουν σε βασικές μηχανολογικές γνώσεις του καταναλωτή που είναι πιθανόν να αγνοεί, πχ αλλαγές λαδιών, βαλβολίνων κλπ, αλλά για μεγάλες τεχνικές βλάβες με ανταλλακτικά που χρήζουν αντικατάστασης και που συχνά - πυκνά συμβαίνουν εκτός εγγύησης.

ΚΑΙ ΜΗΝ ακούσω πεμφέ πήρες μεγάλε αν δε μπορείς να το συντηρήσεις ας μην το έπαιρνες, γιατί μικροαστοί είμαστε ένα αμάξι μπορούμε να το συντηρήσουμε, όχι μλκες καταναλωτές (λέμε τώρα..). :ranting2:

Samaro
24-06-11, 15:43
Νίκο δεν εννοώ αυτό.
Παλιά, κάθε 5.000 χλμ αλλάζαμε λάδια. Οχι γιατί είμασταν σχολαστικοί, αλλά γιατί έτσι επέβαλαν οι κατασκευαστές.
Για να κάνουμε ένα ταξίδι 300 - 500 χλμ. έπρεπε πρώτα να επισκεφτούμε τον μηχανικό για σέρβις. Και πάλι υπήρχε πιθανότητα να σπρώξουμε για να γυρίσουμε σπίτι μας.
Και τα 70.000 χλμ που αναφέρεις τα κάναμε όχι σε 3 αλλά σε 10 χρόνια.:original:

GEORGE316
24-06-11, 16:00
οντως,τοτε τα πραγματα ηταν πιο απλα...
ομως να θυμισω οτι τοτε μια 5μελης οικογενεια ειχε ενα αμαξι...
το επερνε ο μπαμπας το πρωι στη δουλεια και οταν επεστρεφε το απογευμα τοτε το επερνε ο μεγαλος γιος για τσαρκα με τη γκομενα...
σημερα μια τετραμελης οικογενεια εχει τουλαχιστο δυο και συνηθως τρια αμαξια,λογω των αυξημενων αναγκων(βασικα λογω του lifestyle)
ταυτοχρονα ομως,η τεχνολογια αφου "εφτιαξε" λαδια που κραταν και 15.000 χιλιομετρα,εφτιαξε και το abs,esp,asr,fbi,kgb. και αν εκεινος ορημαδης ο αισθητηρας χαλασει τοτε δεν παιρνει μπρος το αμαξι...
παλαι αν κολλουσε ο δεικτης βενζινης,υπολογιζες ποσο καυσιμο ειχες...
σημερα 4 αισθητηρες σου αναλυουν τα οκτανια και κανουν on line παραγγελια στο πλησιεστερο πρατηριο...περισσοτερα συστηματα-υποσυστηματα σημαινει αυτοματα περισσοτερες φθορες.
πιο ευαισθητα αισθητηρια οργανα σημαινει μεγαλυτερη ευαισθησια στο χρονο...
αλλωστε οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν αποσκοπουν μονο στη πωληση του προιοντος τους,αλλα στη συντηρηση του.....

Nino
24-06-11, 16:05
Αγραφος νομος της αγορας
οτι πληρωνεις παιρνεις μονο που στα αυτοκινητα τελευταια δεν πολυ ισχυει...
Σε ποιον δεν εχει περασει εστω και σαν σκεψη απο το μυαλο οτι λες και ειναι προγραμματισμενα να παρουσιαζουν βλαβες?
πως ειναι δυνατο premium cars να πασχουν (βλεπε πολλαπλασιαστες,κολωνα τιμονιου κλπ) και να μην καν βελτιωνονται στην επομενη ή μεθεπομενη γραμμη παραγωγης? και φθηνιαρικα αυτοκινητα απο χωρες που πολλοι γελανε για την αξιοπιστια τους, να δινουν εως και δεκα χρονια εγγυηση?
Βεβαια η ακριβη τιμη που πληρωνουμε στα αυτοκινητα, το 50 και πλεον τοις εκατο αντιπροσωπευει φορους τελη και κερδος αντιπροσωπου αλλα και παλι ειναι απαραδεκτο να μην βελτιωνουν τις αστοχιες των υλικων τους προς χαρη του κερδους.
Η σωστη συντηρηση παιζει σημαντικο ρολο, η φυσιολογικη φθορα ειναι και αυτη μεσα στο προγραμμα, αλλα το αυτοκινητο πρεπει να σου διευκολυνει τη ζωη ,να σου προσφερει ευχαριστηση και συγκινησεις και οχι ταλαιπωρια και οικονομικο κοστος.

nik200
24-06-11, 16:24
εγω θα συμφωνησω σε μεγαλο βαθμο με το δρακουλα..

ναι ειναι πιο αξιοπιστα τα σημερινα αυτοκινητα..για ρωτηστε οσους ειχαν καρμπυρατερ να σας πουν τι εκαιγαν και για ποτε ξερυθμιζοντουσαν...πχ..

ναι τα καινουργια αμαξια ειναι προιοντα...αποτελεσματικα μεν..ανοστα δε..και εκει ερχεται ο παραγοντας βαρος..ενα βαρυ αμαξι ειναι οτι χειροτερο...και αντι οι βιομηχανιες να κοιταξουν να τα κανουν πιο ελαφρια κοιτανε να βγαλουν αλογα για να καλυψουν αυτο το σφαλμα..το βαρος καταπονει τα λαστιχα, τις αναρτησεις, τα μοτερ..και φυσικα αναγκαζει τις βιομηχανιες να αναβαθμισουν ολα αυτα..η γνωση υπαρχει...τα υλικα (ανθρακονημα-αλουμινιο), η τεχνογνωσια στα μοτερ, η αεροδυναμικη (βλεπε formula 1)...απλα για λογους budget μας προσφερουν κατι ημιμετρο...και το ιδιο ισχυει για την παθητικη ασφαλεια...γιατι σε ολα κυβερναει το χρημα...

και στον παραγοντα βαρος 1 εταιρια εκανε την αρχη χαλωντας την πιατσα και αυτη ειναι η mazda..ας ελπισουμε και οι υπολοιπες να συμμορφωθουν σιγα σιγα

GiannisRob
25-06-11, 02:52
Σήμερα παρατήρησα ότι το Clio μου θέλει καινούριο δίσκο. Βέβαια έχει ακόμα τον εργοστασιακό παρότι είναι 21 ετών και έχει 320000χλμ στην πλάτη του. Ακόμα δεν με έχει αφήσει ποτέ, παρότι όλοι του πίνουμε το αίμα κάθε μα κάθε μέρα. Πέρα από τις αλλαγές λαδιών ευλαβικά κάθε 10000χλμ, κανείς δεν πολυασχολείται με το αμάξι, παρά μόνο αν ζητήσει κάτι. Αποδείχθηκε σκυλί.

Από την άλλη, δεν έχει υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, και πολλά άλλα ωραία πράγματα.

Και εδώ κολάει η ατάκα του φίλου μου του αναβάτη_φάντασμα (ghost_rider) που λέει ότι "ότι δεν υπάρχει, δε χαλάει"...

:cheers:

spar@
25-06-11, 03:28
εχει 320 000κμ και δεν εχεις αλλαξει δισκο?? δεν το πιστευω.!!!!

GiannisRob
25-06-11, 03:52
εχει 320 000κμ και δεν εχεις αλλαξει δισκο?? δεν το πιστευω.!!!!

Και όμως!

Έχω αλλάξει άπειρες φορες μπιλιοφόρους και φούσκες κρεμαγιέρας, αλλα δίσκο ποτέ!

ghost-rider
25-06-11, 11:58
H απλοτητα ειναι μαγεια!
Δε νομιζω ομως οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες τον δρομο τον ακολουθησαν απολυτως μονες τους. Τους τον υποδειξαμε και εμεις...
Τι εννοω?
Οτι στηριξαμε κατα καιρους οποιοδηποτε ηλεκτρονικο γκατζετ εσκαγε μυτι, κραζοντας το μοντελο που δεν το ειχε. Το αντικτυπο στις πωλησεις εκανε τις αυτοκινητοβιομηχανιες να καταλαβουν τι θελουν οι καταναλωτες.
"Αυτο δεν εχει ηλεκτρικα πισω παραθυρα". " Αυτο ειναι καλυτερο εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση...!?!?". "Ρε αυτο δεν εχει ουτε παρκιγκ κοντρολ...." "Θα παρεις αυτοκινητο τη σημερον ημερα χωρις ενσωματωμενο gps?? Και τι θα το κολας στο παρπριζ???"
"Πλακα κανεις οτι ανοιγεις καπο και δε σε ενημερωνει για τη σταθμη λαδιου..."
"Βαλαν ολοι engine start κουμπι και οι αλλοι οι μ@λ@κες(στην ταδε εταιρεια) φτιαχνουν ακομα κουβαδες που θελουν κλειδι?"
Θεματα συζητησεων που γινονται. Και οταν κινουταν η αγορα φαινοταν και στις πωλησεις....
Καταληξαμε στο σημειο τα ηλεκτρικα παραθυρα να ειναι βασικοτερα απο τα πισω δισκοφρενα. Το clima να μετραει παραπανω απο τη γεωμετρια της αναρτησης.
Το ενσωματωμενο gps οι αισθητηρες βροχης και το κουμπι που αυξανει την υποβοηθηση στο τιμονι ειναι πανω απο οποιαδηποτε αισθηση.
Που σιγα την αισθηση που μπορεις να παρεις πισω απο ενα ηλεκτρουδραυλικο τιμονι, ενα ηλεκτρικο γκαζι και ενα φρενο που τσαρουχωνει με το που χαιδευεις...
Τελος παντων δε θα πω κατι αλλο για τα συγχρονα αυτοκινητα γιατι και εγω συγχρονο οδηγω.
Δεν ειναι ομως τοσο απλο το πραγμα για μενα γιατι θεωρω πως το αυτοκινητο που δε χαλαει κανεις μας δεν θα το επαιρνε σημερα.
Αν καποιος σημερα παρουσιασει ενα πραγματικο αυτοκινητο θα κινδυνεψει με καταστροφη...

nik200
25-06-11, 13:35
μπορει η τεχνολογια να ξεκινησε για το καλο της αυτοκινησης..αλλα μηπως ομως αργοτερα οι εταιριες εγιναν "αδηφαγες" και ειπαν οτι εφοσον ζητανε το κατι παραπανω οι καταναλωτες θα πρεπει να βγαλουμε χρηματα και απο εκει????δηλαδη περα απο την αγορα του αυτοκινητου να πληρωνεις και καθε τρεις και λιγο για ανταλλακτικα τα οποια μπορει να απεχουν πολυ απο τα παλια αλλα που σε βαθος χρονου ειναι καταδικασμενα εξ αρχης να βγαλουν προβλημα???

nik200
25-06-11, 14:01
η προσωπικη μου αποψη ειναι η εξης..

επειδη εζησα τις εποχες οπου ο πατερας μου ειχε ενα audi 80 του 86..το οποιο ηταν 1.6λτ και 70hp 8v..με ελαχιστο εξοπλισμο και το αντιστοιχο της bmw δεν ειχε πολλα παραπανω (σαφως καλυτερο αμαξι απο το audi τοτε ξεκαθαριζω)..τοτε εγινε το μεγαλο "μπαμ" απο τους ιαπωνες που αρχιζουν και δινουν φουλ τεχνολογια στο λαο και σε πληρως ανταγωνιστικες τιμες..η αποβαση στην ευρωπη ηταν με το carina e του 92 αν θυμαμαι καλα που ηταν το πρωτο σοβαρο αμαξι που βγηκε απο τους ιαπωνες..γιατι τα αλλα ηταν για κοτετσια..και οι ιαπωνες εριξαν το βαρος εκει..στην τεχνολογια ..και οχι στο στριψιμο η στο σασι βγαζοντας πολυ κατωτερα σε αυτα τα σημεια αμαξια απο τους ευρωπαιους (γιατι πολυ απλα δεν ειχαν μεταλευματα..τα οποια αγοραζαν!!!!)..ποιος δεν θυμαται τα ιαπωνικα στην εθνικη που "πεταγαν" μετα απο καποια χιλιομετρα..η απαντηση της ευρωπης ηταν σταδιακα να βγαλουν και αυτοι περισσοτερη τεχνολογια στα φτηνα τους αμαξια...και σιγα σιγα φτανουμε στο σημερα οπου ενα μικρο αμαξι τα εχει ολα..το τιμημα ειναι απλα να πληρωνουμε για αυτες τις ανεσεις πολλα παραπανω...

αρα θεωρω οτι και οι καταναλωτες ειναι θυματα του marketing....

Monsta
19-07-11, 19:54
Πελάτης μου με Golf 6 1.4tsi DSG διετίας και 28Κ χλμ παραπονιόταν τελευταία ότι στις αλλαγές το αμάξι πατινάρει. Τελικά αποφάσισε να το πάει συνεργείο και τον ενημέρωσαν ότι πάει για αλλαγή ο δίσκος / δίσκοι του dsg. Κόστος 900e + 600e η εργασία. Ευτυχώς είναι με leasing και δε πληρώνει μία. Το αμάξι οδηγείται κατά 80% από τη γυναίκα του (εξαιρετικά χαλαρά), ενώ και ο ίδιος δε το χει βάλει ποτέ ούτε καν στο πρόγραμμα sport.

Παλαιότερα είχε golf gti 5 dsg χωρίς κανένα πρόβλημα. Από το συνεργείο τον ενημέρωσαν ότι το gti έχει υγρού και όχι ξηρού τύπου όπως τα απλά 1.4tsi, γι αυτό και σπάνια θα παρουσιαστεί βλάβη.

Kostas_1
19-07-11, 20:07
...Το αμάξι οδηγείται κατά 80% από τη γυναίκα του...

Το 90% των πρόωρων φθορων στο δισκο ειναι από το γυναικειο οδηγημα....μυτη τακουνι που λεμε? καμμια σχεση!!!

Dimzan
19-07-11, 20:09
Συμφωνω με πολλους απο πανω απλα δε γραφω για να μη μακρυγορησω.

Ψηφησα ναι, αλλα περισσοτερο πιστευω οτι φτιαχτηκαν για να φθειρονται πιο γρηγορα και οχι ακριβως να χαλανε.

Σκοπος τους ειναι να μας βαλουν σε περισσοτερα παγια εξοδα ωστε να εχουν εσοδα και μετα την αγορα. Βεβαια με την εξελιξη της τεχνολογιας αυτο ειανι αναγκαιο κακο.

nik200 τοτε ειχαν μεν καρμπυρατερ που θελαν ρυθμισμα ομως τα υπολοιπα μερη ειχαν αξιολογη αντοχη στο χρονο. Οσοι ειχαν θεματα με ηλεκτρικα και επιανε το χερι τους με ενα κατσαβιδιασμα τα εφερναν στα ισια. Αμα σου κανει αρυθμιες και κομπιασματα τωρα ξεκινας με κουστουμακι 50 ευρω για ελεγχο + τα ανταλλακτικα που θελουν αλλαγη. Ειπαμε η εξελιξη της τεχνολογιας ειναι ανγκαιο κακο.


οφφτοπικ αλλα προσωπικα ειμαι μεγαλος φαν της αναλογικης εποχης ακομα κι αν δεν την εζησα

γενικα για την αυτκοκινηση κραταω 3 λεξεις με την εξης σειρα

μαρκετινκ->καταναλωτισμος->κερδη

Monsta
19-07-11, 20:22
Το 90% των πρόωρων φθορων στο δισκο ειναι από το γυναικειο οδηγημα....μυτη τακουνι που λεμε? καμμια σχεση!!!


Αυτόματο κιβώτιο Κωστή. Ο οδηγός δε παίζει κανένα ρόλο. :original: