PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ



georgepap
11-05-11, 00:44
Γνωριζει καποιος ποια αυτοκινητα μπορουν να φερουν
πινακιδα ιστορικου?μετα απο ψαξιμο στο ιντερνετ οφειλω να πω
πως δεν ξεκαθαριζεται ΠΟΣΟ αυθεντικο πρεπει να ειναι
το οχημα καθως και ποσων ετων πρεπει να ειναι.
επισης μπορουμε να εισαγουμε αυτοκινητο (παλιο) απο το
εξωτερικο και να του βαλουμε κατευθειαν πινακιδες ιστορικου
χωρις να πληρωσουμε τελωνειο??
Οποιος γνωστης η' με προσωπικη εμπειρια..ας μας βοηθησει!!!!!!:thanks:

Samaro
11-05-11, 07:18
Τα πάντα περί Ειδικών Πινακίδων


Ιστορικό

Mετά από εισήγηση της ΦΙΛΠΑ, το Υπ. Συγκοινωνιών εξέδωσε τω 1978 την υπΆ αριθμ. ΣΤ 1831/19-1-1978 (Β΄72) Υπουργική Απόφαση, η οποία προέβλεπε την περιωρισμένη κίνηση παλαιών οχημάτων με ειδικές πινακίδες χορηγούμενες από την ΦΙΛΠΑ, αντί κρατικών.

Η ρύθμιση αυτή κυριολεκτικά έσωσε το Παλαιό Αυτοκίνητο στο «παρά πέντε», αφού λίγο αργότερα θεσπίστηκε το μέτρο των τεκμηρίων διαβιώσεως, σύμφωνα με το οποίο η χρήση και συντήρηση των Ι.Χ. οχημάτων αποτελούσε αυστηρό τεκμήριο για το ύψος των εισοδημάτων των ιδιοκτητών.

Από τότε η εν λόγω Υπουργική Απόφαση τροποποιήθηκε δύο φορές, κατά τα έτη 1999 και 2001, ποτέ όμως ως προς την ουσία της, αλλά μόνον ως προς τους δικαιούχους να χορηγούν τις πινακίδες.

Συμφώνως προς την τελευταία τροποποίηση, η οποία ισχύει μέχρι σήμερα, δικαιούχοι να χορηγούν πινακίδες παλαιών μηχανοκινήτων οχημάτων είναι οι εν Ελλάδι επίσημοι εκπρόσωποι της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων» και της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου» (FIA και FIVA).

Η ουσία της Υπ. Αποφάσεως

Η περί ειδικών πινακίδων Υπ. Απόφασις προβλέπει, ότι παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από τους εν Ελλάδι επισήμους εκπροσώπους των FIA και FIVA βάσει των διεθνώς ισχυόντων όρων των δύο αυτών οργανώσεων, μπορούν να κυκλοφορούν μόνον για την συμμετοχή σε επίσημες εκδηλώσεις καθώς και για τις αναγκαίες για την συντήρηση και επισκευή δοκιμές με ειδικές αριθμημένες πινακίδες κυκλοφορίας, που δικαιούνται να χορηγούν οι δύο προαναφερόμενοι εκπρόσωποι βάσει πιστοποιητικού καταχωρίσεως.

Παρατηρούμε ότι:

α) Ως παλαιό μηχανοκίνητο όχημα η Πολιτεία αποδέχεται εκείνο που ορίζουν διεθνώς οι FIA και FIVA.

β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

- η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,

- οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.

Ποιο χαρακτηρίζεται ως Παλαιό (Ιστορικό) Όχημα κατά την FIVA;

Εκείνο που έχει ηλικία τριάντα (30) ετών, διατηρεί τΆ αρχικά του χαρακτηριστικά και είναι άριστα συντηρημένο. Άρα, εκείνο, για το οποίο η FIVA δια των κατά χώρες εκπροσώπων της αποδέχεται να εκδώσει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως.

«Ράδιο-Αρβύλα»

Παραθέτουμε μερικές από τις συνηθέστερες διαδόσεις, που κυκλοφορούν γύρω από τον θεσμό των ειδικών πινακίδων παλαιών οχημάτων. Πρόκειται περί αυθαιρεσιών, οι οποίες δεν έχουν καμμία βάση.

-Μπορώ να κυκλοφορώ κατά τα σαββατοκύριακα.

-Δεν μπορώ να κυκλοφορώ μόνον κατά τα σαββατοκύριακα, διότι είναι κλειστά τα συνεργεία.

-Μπορώ να κυκλοφορήσω οποιαδήποτε στιγμή με άδεια της ΦΙΛΠΑ.

-Αν πάρω τις πινακίδες από τον επίσημο εκπρόσωπο της τάδε διεθνούς ομοσπονδίας, μπορώ να κάνω ευρύτερη χρήση.

-Ανάλογα από ποιον θα πάρω τις πινακίδες, θα μπορώ να συμμετέχω σε περισσοτέρων, ή ολιγοτέρων τύπων εκδηλώσεις.

-Μπορώ να πάρω πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ και να σταθμεύσω το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου, για να μην πληρώνω τέλη κυκλοφορίας. (Διευκρίνιση: Ο μη καταβάλλων Τ.Κ. χάνει το δικαίωμα χρήσεως δημοσίων οδών. Εξαιρείται, βεβαίως, η περιωρισμένη χρήση, που προαναφέρεται).


Ασφάλιση:

Όλα τα φέροντα ειδικές πινακίδες οχήματα πρέπει να είναι ανελλιπώς ασφαλισμένα. Η ΦΙΛΠΑ ασφαλίζει μέσω της ALLIANZ δωρεάν το πρώτο αυτοκίνητο εκάστου Μέλους και εξασφαλίζει για τα υπόλοιπα κάλυψη με ιδιαίτερα χαμηλό ασφάλιστρο, ανάλογο, ασφαλώς, της πολύ περιωρισμένης χρήσεως.

Πώληση οχήματος με ειδικές πινακίδες

Οι πινακίδες πρέπει να επιστραφούν με ευθύνη του Πωλητού στην ΦΙΛΠΑ, προκειμένου εκείνος να απαλλαγεί από την αστική ευθύνη, που τον βαρύνει από την όποια κυκλοφορία του οχήματος. Στον Αγοραστή θα χορηγηθούν νέες πινακίδες με διαφορετικό αριθμό κυκλοφορίας (και νέο Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως).

Προάσπιση, περιφρούρηση δικαιώματος ειδικών πινακίδων

Η Πολιτεία παραχώρησε ένα πολύ σημαντικό προνόμιο στους ειλικρινείς φίλους του παλαιού ιστορικού οχήματος, σΆ εκείνους που το διασώζουν και το συντηρούν από ευαισθησία και ως στοιχείο του πολιτισμού. Η προάσπιση του προνομίου αυτού αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση όλων μας. Καθήκον μας είναι η άμεση καταγγελία οποιουδήποτε φαινομένου καταχρήσεως των ειδικών πινακίδων. Ενημερώστε άμεσα την ΦΙΛΠΑ, αν κάποιον δείτε, να παραβιάζει τα όρια και το πνεύμα της Υπ. Αποφάσεως, αν χρησιμοποιεί κάποιο αυτοκίνητο με ειδικές πινακίδες ως κοινό μεταφορικό μέσον, έστω και εντελώς προσωρινά. Αναφέρετε αριθμό κυκλοφορίας, ημερομηνία και τόπο του περιστατικού. Η ΦΙΛΠΑ θα αποσαφηνίσει και, αν πρόκειται για υποτροπή, θΆ ανακαλέσει τις πινακίδες.

Πως μπορώ να παραλάβω πινακίδες για το Παλαιό μου Αυτοκίνητο

Αυτονόητη προϋπόθεση είναι να το κατέχετε νομίμως.

-Να έχει εκδοθεί γιΆ αυτό και να ισχύει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως FIVA (Κάρτα FIVA),

-Να υποβάλετε στην ΦΙΛΠΑ με θεωρημένο το γνήσιον της υπογραφής Δήλωση Παραλαβής Πινακίδων (σχετικό έντυπο αναζητείστε στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος).

Πως εκδίδεται Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως (Κάρτα) FIVA;

Μόνον για οχήματα ηλικίας 30 ετών και άνω, τα οποία διατηρούν τα αρχικά τους χαρακτηριστικά και είναι πολύ καλά διατηρημένα.

-Ζητείστε τηλεφωνικώς από την Γραμματεία «ραντέ-βου» με την Τεχνική Επιτροπή (εκπρόσωπός της θα σας επισκεφθεί) για την έγκριση του οχήματος.

-Υποβάλετε συμπληρωμένη την σχετική αίτηση (αναζητείστε το σχετικό έντυπο στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος)

-Συνυποβάλετε εις τριπλούν φωτογραφία κοινών διαστάσεων (9Χ13), εικονίζουσα ταυτοχρόνως την πρόσοψη και μία των πλευρών (πλαγιομετωπική όψη).

Για περισσότερες και έγκυρες πληροφορίες επικοινώνησε με την ΦΙΛΠΑ : https://www.philpa.gr/
:)

georgepap
11-05-11, 14:32
To θεμα ειναι πως εχω εντοπισει και αυτοκινητα 20 ετιας και κυκλοφορουν με
ιστορικες πινακιδες,καθως και ''αντικες'' με aftermarket ζαντες και καθισματα.
Υπαρχει ελαστικοτητα λοιπον στις προυποθεσεις αυτες????

Samaro
11-05-11, 18:16
Εικοσαετίας δεν πρέπει να είδες, καθώς μέχρι πρόσφατα το χρονικό όριο ήταν 25ετία.
Τώρα για ελαστικότητα....δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά !!!! :th_Laie_67-1:

mark e92
11-05-11, 18:22
επειδη εχω αμαξι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ να σας πω οτι πρεπει να ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο! αγραντζουνιστο! ουτε ζαντες επιτρεπονται ουτε κανενα εξτρα! το ελεγχουν και μετα σου δινουν πινακιδες. Δεν το κυκλοφορας ποτε , μονο για συνεργειο ή αγωνα. Δεν το εχεις στο πεζοδρομιο, μονο σε δικο σου παρκιν.Καθε 10 χρονια το ξανακοιτανε. Η ασφαλεια μαζι με συνδρομη ειναι 170 Ευρω το χρονο.

nikos1400
11-05-11, 18:27
Προφανως και πινακιδες να εχουν "ιστορικου",

ο καθενας κυκλοφορει με διαφορους τροπους με δικη του ευθυνη...

nik200
11-05-11, 18:39
περα απο την φιλπα υπαρχει και η εοοε...που ειναι καπως πιο ελαστικη και στο οχημα (γνησιοτητα κτλ..) και στην κυκλοφορια (επιτρεπεται λιγο παραπανω απο την ελπα!!!)...για ψαξτε και εκει..τα ιδια λεφτα με φιλπα παντως ειναι (το χρονο)...

Dr. Yamastura
11-05-11, 20:05
Η φιλπα είναι για κλωτσιές..
Ε.Ο.Ο.Ε κοίτα.Ειναι πιο φιλικοί και μπορείς να κυκλοφορείς το αμάξι για χιλιομετρα συντήρησης,αγώνες κλπ.

Akis 330Ci
08-12-11, 22:48
Επιστρεφω στο συγκεκριμενο thread γιατι χρειαζομαι βοηθεια. πειτε μου σας παρακαλω οσοι γνωριζετε, τι διαφορα εχουν οι εοοε, φιλπα, ι.ο , κτλ??
Εχουμε ενα Mercedes W123 στην οικογενεια, σε εργοστασιακη κατασταση, και θελουμε να το κανουμε ιστορικο.

Dr. Yamastura
08-12-11, 23:02
Επιστρεφω στο συγκεκριμενο thread γιατι χρειαζομαι βοηθεια. πειτε μου σας παρακαλω οσοι γνωριζετε, τι διαφορα εχουν οι εοοε, φιλπα, ι.ο , κτλ??
Εχουμε ενα Mercedes W123 στην οικογενεια, σε εργοστασιακη κατασταση, και θελουμε να το κανουμε ιστορικο.

Πήγαινε Ε.Ο.Ο.Ε
Είναι ευγενέστατοι,σε αντίθεση με φιλπα,τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία.
Τηλ.210 2116087
Είναι ανοιχτά συγκεκριμένες μέρες.Έχω τα καλύτερα να πω για τη συνεργασία ενός έτους που είχα μαζί τους.

mark e92
09-12-11, 08:44
στον εοοε νομιζω πανε μονο τα αγωνιστικα π.χ. escort, gulietta.

TOLIS E30
09-12-11, 09:12
Φιλε ΑΚΙS, θα σου προτεινα τις πινακιδες της ΕΛΠΑ (ΙΟ.....νουμερο). Πληροφοριες στο επισημο σαιτ elpa.gr.

Stathis
09-12-11, 09:38
επειδη εχω αμαξι με πινακιδες ΦΙΛΠΑ να σας πω οτι πρεπει να ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο! αγραντζουνιστο! ουτε ζαντες επιτρεπονται ουτε κανενα εξτρα! το ελεγχουν και μετα σου δινουν πινακιδες. Δεν το κυκλοφορας ποτε , μονο για συνεργειο ή αγωνα. Δεν το εχεις στο πεζοδρομιο, μονο σε δικο σου παρκιν.Καθε 10 χρονια το ξανακοιτανε. Η ασφαλεια μαζι με συνδρομη ειναι 170 Ευρω το χρονο.

δεν ισχυουν τα παραπανω.


στην ελπα η πινακιδα κοστιζει 140 ευρω (πριν 2 χρονια που εβγαλα την τελευταια) και το κοστος ανανεωσης μαζι με την ασφαλεια ειναι 50 ευρω το χρονο.
χρειαζονται τρεις φωτογραφιες του οχηματος και το χαρτι καταθεσης των κρατικων πινακιδων στην εφορια. περισσοτερες πληροφοριες στο σαϊτ της ελπα.

τα ιστορικα οχηματα διεπονται απο ειδικο καθεστως, μια ερευνα στο νετ στα σαϊτ των λεσχων (και στης ελπα-εθεα) θα σας κατατοπισει για τη σχετικη υπουργικη αποφαση και τους κανονισμους.
τα ειχα γραψει κι εδω σε καποιο θεμα παλιοτερα.

Stathis
09-12-11, 09:46
το βρηκα...:original:


........και οταν λεω "κλασσικων" οπως ειθισται να λεγεται απο λεσχες, περιοδικα και ανθρωπους του χωρου, εννοω φυσικα "ιστορικων" ή "παλαιών μηχανοκινήτων οχημάτων" οπως αναφερει η ΣΤ 1831/19-1-1978 (Β΄72) υπουργικη αποφαση που εκδοθηκε το 1978 απο το Υπ. συγκοινωνιων.

οι κανομισμοι λοιπον της διεθνους ομοσπονδιας fiva, και των εν ελλαδι εκπροσωπων της καθως και οι σχετικες αποφασεις του υπουργειου εχουν να κανουν περισσοτερο με οχηματα υπο το ειδικο καθεστως των "ιστορικων πινακιδων" που εκδιδονται με σκοπο τα οχηματα αυτα να συμμετεχουν σε αγωνες και εκδηλωσεις των παραπανω λεσχων και ομοσπονδιων.
η αναγνωσριση αυτη μονο αυτον το σκοπο εξυπηρετει και κανεναν αλλο, καθως πανω στην αιτηση για προμηθεια αυτης της καρτας αναφερεται "Η Κάρτα έχει σκοπό μόνο την αναγνώριση του τροχοφόρου. Δεν εγγυάται την αυθεντικότητα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς λόγους ή να αποτελεί απόδειξη της ιστορίας του συγκεκριμένου τροχοφόρου"
περαν αυτου οι προδιαδραφες της fiva μιλουν για οχηματα 30 ετων και ανω (χωριζοντας τα μαλιστα σε 7 υποκατηγοριες αναλογα με τη χρονολογια κατασκευης) χωρις ουσιαστικες μετατροπες διατηρημενα σε καλη κατασταση κοντα στα οριτζιναλ προτυπα.
τα κατα τοπους κλαμπς δινουν και εχουν δωσει στο παρελθον καρτα αναγνωρισης και σε αλλα οχηματα ξεχωριστου ενδιαφεροντος, οπως ηταν τα "dealer's specials" τα οποια πωλουνταν απο καινουργια με μετατροπες (μερικοι εμποροι της εποχης για να προσελκυσουν πελατες προσεφεραν δωρεαν διχρωμιες ή αλλες αισθητικες επεμβασεις, ή μετατροπες στο μοτερ, τα ηλεκτρικα κλπ).

τα οχηματα αυτα ειναι τα πιο ξεχωριστα και μπορουν να πιασουν αστρονομικες τιμες σε σχεση με τα απλα οριζτιναλ αν βρεθουν σε καλη κατασταση.
επισης αναγνωριζονται και αλλα οχηματα με ενδιαφερον τα οποια δεν ειναι μεν οριτζιναλ αλλα η ομοσπονδια αποφασισε οτι αξιζουν να σωθουν και συμμετεχουν φυσικα και στις εκδηλωσεις της. αυτα ειναι οχημητα γνωστων βελτιωτων, ή ειδικες κατασκευες της εποχης.
για παραδειγμα, ενα 2002 γνησιο alpina ή σνιτζερ δεν θα επαιρνε καρτα? ενα E30 Β6s, ενα γκολφ Μκ1 αβτ ή ετινγκερ?
ή για να ερθουμε και στα πιο συγχρονα, μερικες ειδικες Μ3 του χαρντγκε δεν θα θεωρηθουν ιστορικες στο μελλον?
ενα Ζ3 με ess και αλλες αναρτησεις-φρενα-τροχους κλπ, που θα το καταταξει ο ιστορικος του μελλοντος? στις μαϊμουδες, ή μηπως αν κρατηθει σε καλη αρχικη κατασταση, θα εχει αρκετα μεγαλυτερη αξια ως αντιπροσωπευτικο δειγμα tuning της εποχης του?

τελος υπαρχει και αλλη μια κατηγορια με οχηματα τα οποια μπορουν να εχουν ηλικια μικροτερη απο 30 χρονια, εως 20.
χαρακτηριζονται ως "ειδικου ενδιαφεροντος" ή πιο σωστα "Vehicles of Potential Interest" οπως αναφερει η fiva, οχηματα που δεν χαρακτηριζονται ακομα ως ιστορικα, αλλα θα χαρακτριστουν στο μελλον.

αρα με βαση τα παραπανω φτανουμε στο συμπερασμα οτι το vw Τ2 μπορει να αποκτησει καρτα κλασσικου, ιστορικου ή παλαιου μηχανοκινητου οχηματος (οπως θελει ο καθενας ας το λεει), ενω και το Τ3 μπορει επισης αν ειναι μοντελο 79-81.
αν ειναι μοντελο 82-91 μπορει να αποκτησει καρτα "Vehicle of Potential Interest" και να συμμετεχει κανονικα σε εκδηλωσεις και αγωνες.
επισης αν εχει μετατροπες "εποχης" (οι κριτες που τα βλεπουν ξερουν πολυ καλα), η εμπειρια εχει δειξει οτι θα παρει καρτα.
δηλαδη ενα Τ3 με ανταλλακτικα πορσε αντιστοιχης χρονολογιας ή παλιοτερης, μοτερ, ακρα, καθισματα κλπ, φτιαγμενο οπως το εκαναν στα 80s-90s θα αναγνωριστει.
ενα Τ3 με μοτερ σουμπαρου, καθισματα Μ3, τροχους μερσεντες, φωτα νεον pimpe my ride κλπ, δεν θα παρει.

αυτα οσον αφορα τη fiva η οποια οπως η ιδια αναφερει η καρτα που εκδιδει "Δεν εγγυάται την αυθεντικότητα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς λόγους ή να αποτελεί απόδειξη της ιστορίας του συγκεκριμένου τροχοφόρου".

ελπιζω να υπηρξα διαφωτιστικος, αν υπαρχει καποια αλλη απορια ας διατυπωθει να τη συζητησουμε.

beliris
09-12-11, 10:21
Χθές ρώτησα στην ΕΛΠΑ και μου είπαν τα παρακάτω:
α.να είναι 25 ετών
β.να είναι εξωτερκά όπως το έβγαλε η μαμά του.
γ.μπορεί να έχει αλλάξει κινητήρα αλλά να φοράει κινητήρα ίδιας ηλικίας!
δ.δεν υπάρχει πρόβλημα με ζάντες!
ε.θα το φωτογραφίσουν και θα το κρίνει επιτροπή!
στ.συνολικά ετήσια έξοδα 200 ευρω(Πινακίδα και ασφάλεια)
ζ.κυκλοφορεί μόνο Κυριακές και αργίες!
Έχω ένα SUZUKI SA- 310 μοντέλο 85 (600.000 χλμ) σε άριστη κατάσταση και εντός του 2012 θα το κάνω ιστορικό!

ntinos
09-12-11, 10:27
ζ.κυκλοφορεί μόνο Κυριακές και αργίες!

Για γελια ή υπαρχει λογος ?

beliris
09-12-11, 10:31
Αυτοκίνητο που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας δεν έχει δικαίωμα χρήσης του οδικού δικτύου,στα χαρακτηρισμένα ιστορικά γίνεται αυτη η εξαίρεση!

Stathis
09-12-11, 10:31
δυστυχως δεν ισχυουν πια τα 25 χρονια, εχουν παει 30.
τα ετησια εξοδα πολλα στα ειπαν. ισως για τον πρωτο χρονο μονο.
μολις πληρωσα την ανανεωση του 02 και ηταν 50 ευρω.

ΔΕΝ κυκλοφορει "μονο κυριακες και αργιες". ειναι παρανοηση αυτη.
κυκλοφορει για να συμμετεχει σε εκδηλωσεις "ιστορικων οχηματων" καθως και για τα απαραιτητα χιλιομετρα συντηρησης και επισκευης (αυτο ειναι καπως ασαφες γι αυτο υπαρχουν παρανοησεις)...

μερικες πληροφοριες εδω: https://www.philpa.gr/peripinakidon.html

beliris
09-12-11, 10:35
δυστυχως δεν ισχυουν πια τα 25 χρονια, εχουν παει 30.
τα ετησια εξοδα πολλα στα ειπαν. ισως για τον πρωτο χρονο μονο.
μολις πληρωσα την ανανεωση του 02 και ηταν 50 ευρω.

ΔΕΝ κυκλοφορει "μονο κυριακες και αργιες". ειναι παρανοηση αυτη.
κυκλοφορει για να συμμετεχει σε εκδηλωσεις "ιστορικων οχηματων" καθως και για τα απαραιτητα χιλιομετρα συντηρησης και επισκευης (αυτο ειναι καπως ασαφες γι αυτο υπαρχουν παρανοησεις)...

μερικες πληροφοριες εδω: https://www.philpa.gr/peripinakidon.html

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις!

mark e92
26-12-11, 10:05
δεν ισχυουν τα παραπανω.


στην ελπα η πινακιδα κοστιζει 140 ευρω (πριν 2 χρονια που εβγαλα την τελευταια) και το κοστος ανανεωσης μαζι με την ασφαλεια ειναι 50 ευρω το χρονο.
χρειαζονται τρεις φωτογραφιες του οχηματος και το χαρτι καταθεσης των κρατικων πινακιδων στην εφορια. περισσοτερες πληροφοριες στο σαϊτ της ελπα.

τα ιστορικα οχηματα διεπονται απο ειδικο καθεστως, μια ερευνα στο νετ στα σαϊτ των λεσχων (και στης ελπα-εθεα) θα σας κατατοπισει για τη σχετικη υπουργικη αποφαση και τους κανονισμους.
τα ειχα γραψει κι εδω σε καποιο θεμα παλιοτερα.

δηλ. ειμαστε μαλ... εδω στην επαρχια που πληρωνουμε 70 συνδρομη και 70 ασφαλεια τον χρονο? τωρα μου ηρθε το ειδοποιητηριο.-

mark e92
26-12-11, 10:09
ΔΕΝ κυκλοφορει "μονο κυριακες και αργιες". ειναι παρανοηση αυτη.
κυκλοφορει για να συμμετεχει σε εκδηλωσεις "ιστορικων οχηματων" ..

μερικες πληροφοριες εδω: https://www.philpa.gr/peripinakidon.html

Δηλαδη κυριακες και αργιες αντε και Παρασκευη!!!

Stathis
26-12-11, 10:32
δηλ. ειμαστε μαλ... εδω στην επαρχια που πληρωνουμε 70 συνδρομη και 70 ασφαλεια τον χρονο? τωρα μου ηρθε το ειδοποιητηριο.-
δεν ξερω τι ειστε φιλε μου στην επαρχια.
το ετησιο κοστος της ελπα ειναι 50 ευρω για την ασφαλεια και τιποτε αλλο.:original:



Δηλαδη κυριακες και αργιες αντε και Παρασκευη!!!
ποσες φορες θα λεμε το ιδιο πραγμα?
ΟΧΙ, δεν κυκλοφορει "κυριακες και αργιες αντε και Παρασκευη".

Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

- η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,

- οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.

kostas
26-12-11, 21:40
εγω αποτι βλεπω ολο παραθυρακια ειναι η υποθεση!!!
εμμμμμ...στη ελλαδα ειμαστε!!

BILL007
27-12-11, 12:02
Γι'αυτό ετοιμαστείτε απο το νεο έτος για δρακόντεια μέτρα στα αμάξια με πινακίδες ιστορικών. (και σε αυτά με τις ξένες)

Γιατί όταν κάτι γίνεται σύστημα απλά έρχεται το αντίμετρο...

Με τις υγείες σας...:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

dark knight
10-01-13, 12:49
απορω πως πηρε καρτα αυτο με κινητηρα ς14 απο Μ3 ε30 και καθισματα απο ε36 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1823612/

Stathis
10-01-13, 14:47
δεν πηρε καρτα fiva, πηρε απλα πινακιδες.
οι οποιες ειχαν παρθει λογικα πριν το σφαξιμο.
ισως ομως και μετα μιας και οι ελπατζηδες δεν τα πολυψαχνουν.
τεσσερις φωτο, το παραβολο, ενα χαρτι καταθεσης πινακιδων και τις πηρες.

απο την αλλη η φιλπα το ψαχνει πολυ παραπανω και δεν θα εδινε σε αυτο το οχημα ουτε πινακιδες ουτε διεθνη καρτα αναγνωρισης.

mark e92
10-01-13, 17:47
Μου ήρθε το ειδοποιητήριο για το 2013 , τώρα έπεσε στα 110 ευρω!!! συνδρομή με ασφάλεια!!!

GIANNHS M
10-01-13, 22:33
απορω πως πηρε καρτα αυτο με κινητηρα ς14 απο Μ3 ε30 και καθισματα απο ε36 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1823612/

επειδη ειναι αυτο το υπεροχο μπλε σαλονι!!!!ελεος!!!!μπλε???!!!:shok:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
10-01-13, 22:43
το συγκεκριμενο θυμαμαι πως πωλειται εδω και πανω απο ενα ετος.....φανταστειτε ποσα θα ζηταει..(απ τη μερια του δικιο θαχει γιατι θαχει ριξει αρκετα χρηματα για να νομισει οτι ειναι μια ........Μ2.).Πιστευω οτι σε ενα χρονο απο τωρα παλι στο car θαναι..