PDA

Επιστροφή στο Forum : [Ε46] Χειρόφρενο "νεκρό"



Timos
10-05-11, 09:45
Καλημέρα στην παρέα!
Έχω ένα 46άρι pro-facelift sedan και έχω ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο...
Συγκεκριμένα δεν "πιάνει" με κανένα τρόπο. Όσο και να το τραβήξεις έτσι και δεν βάλεις ταχύτητα έφυγε και παρκάρει μόνο του όπου σταματήσει! :shok: χα χα χα
Το πήγα σε συνεργείο της BMW και μου είπανε ότι δεν έχει σχέση το "σφύξιμο" του χειρόφρενου αλλά πρέπει να αλλάξω όλο το σύστημα του ταμπούρου του χειρόφρενου. Δηλαδή όλο το σετ δισκόπλακας + ταμπούρα + τακάκια. Και αυτό γιατί δεν πατάνε καλά λέει στην επιφάνεια του ταμπούρου τα τακάκια και θέλουν όλα αλλαγή...
Πώς το ακούτε το συγκεκριμένο σενάριο?
Υπάρχει κάτι άλλο να τσεκάρω ή να προχωρήσω στην συγκεκριμένη αντικατάσταση που μου προτείνουν?
Ευχαριστώ όλους! :thanks:

Gregory_///M
10-05-11, 10:35
Το χειρόφρενο δεν έχει καμία σχέση με τα πίσω δισκόφρενα.
Δουλεύει ανεξάρτητα με δικό του ταμπούρο+σετ τακάκια. Οπότε καλά σου είπαν αυτοί από το συνεργείο...μάλλον έχουν φαγωθεί τελείως οι σιαγώνες-τακάκια από το ταμπούρο του και γι' αυτό το λόγο όσο και να το "μαζεύεις" δεν μπορεί να πιάσει!
Ρίξε μια ματιά εδώ...(Parking brake) :

https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/316Ci-N40/LHD/N/2001/september/browse/brakes/

DIMITr|S
10-05-11, 10:38
τα ταμπουρα δεν ειναι π εχουν πολυ μεγαλη αντοχη στο χρονο?
σου νεκρωσε ξαφνικα ή σταδιακα?

gregE36
10-05-11, 10:57
πηγαινε σε εναν φρενα να στο φτιαξει.στην bmw θα το πληρωσεις χρυσο

titaras
10-05-11, 11:51
πραγματι , και στο δικο μου 2002 μοντ.
για να πιασει καλα το χειροφρενο πρεπει το μοχλο να τον φτασω ουρανο , μιλαμε για κληση 70 μοιρες , ασε που το καταλεβαινεις γιατι αρχίζει να σκληρενει-σφιγγει πολύ ψηλα στο τραβηγμα.
Ρε παιδες μήπως εχει κανενα ρεγουλατορο και θελει σφυξιμο? στο rover ειχε βιδα απο κάτω την οποια την εσφιγγες και δεν ειχες μποσικα-τζόγο !?

GEORGE316
10-05-11, 13:46
το ρυθμισμα του χειροφρενου στα bmw ειναι αρκετα μανικι (αν σκεφτεις οτι στα toyota px ειναι μια απλη βιδα στο εξωτερικο μερος...)
αν εχουν φαγωθει εντελως οι σιαγωνες χρειαζονται αντικατασταση.μη τρομαζεις ειναι αρκετα φθηνοι...το πολυ κανενα 40 ευρω.τοποθετουνται και μετα απο καποια χλμ χρειαζονται ρυθμισμα ξανα.για να το αποφυγεις το ξανα-απο-την-αρχη-ρυθμισμα,μπορει ο μηχανικος σου να τις λιμαρει ελαχιστα,ισα ισα να αρχισει να πιανει το υλικο.
ρεγουλατορος υπαρχει,αλλα δεν μπορεις να το ρυθμισεις μονος σου..

gyiama
10-05-11, 18:31
αν τα δισκοφρενα σου ειναι φαγωμενα τοτε πηγαινε για ολοκληρο σετ(δισκοφρενα τακακια σιαγωνακια )αν ειναι καλα τοτε απλα παρε ενα σετ σιαγωνακια χειροφρενου αλλαξε τα σε ενα συνεργειο και εισαι ετοιμος!απλα πραγματα.ειχα ακριβως το ιδο θεμα στο δικο μου και οταν εβγαλα τα σιαγωνακια το ενα ηταν σπασμενο εντελως!!το παθαινουν αυτο.κολλανε ανοιχτα και οταν ξεκινας μπορει να σπασουν.

nikos ///M
10-05-11, 19:35
αν τα δισκοφρενα σου ειναι φαγωμενα τοτε πηγαινε για ολοκληρο σετ(δισκοφρενα τακακια σιαγωνακια )αν ειναι καλα τοτε απλα παρε ενα σετ σιαγωνακια χειροφρενου αλλαξε τα σε ενα συνεργειο και εισαι ετοιμος!απλα πραγματα.ειχα ακριβως το ιδο θεμα στο δικο μου και οταν εβγαλα τα σιαγωνακια το ενα ηταν σπασμενο εντελως!!το παθαινουν αυτο.κολλανε ανοιχτα και οταν ξεκινας μπορει να σπασουν.

ετσι ακριβως οπως τα λες φιλε!!

ziaba
11-05-11, 00:34
άντε ευκαιρία για υδραυλικό:rally:

Timos
11-05-11, 09:43
Καλημέρα και ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον παίδες!!!thumb


Το χειρόφρενο δεν έχει καμία σχέση με τα πίσω δισκόφρενα.
Δουλεύει ανεξάρτητα με δικό του ταμπούρο+σετ τακάκια. Οπότε καλά σου είπαν αυτοί από το συνεργείο...μάλλον έχουν φαγωθεί τελείως οι σιαγώνες-τακάκια από το ταμπούρο του και γι' αυτό το λόγο όσο και να το "μαζεύεις" δεν μπορεί να πιάσει!
Ρίξε μια ματιά εδώ...(Parking brake) :

https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/316Ci-N40/LHD/N/2001/september/browse/brakes/

Οι σιαγώνες είναι σε πολύ καλή κατάσταση Γρηγόρη. Το έλυσε και τα είδα...
Το ταμπούρο όμως μου είπε ότι έχει κάποια πατούρα για κάποιο λόγο και δεν πατάει καλά πάνω του το κάθε τακάκι. Και άμα τα αντικαταστήσω με καινούρια ταμπούρα θα πρέπει να αλλάξω και τα τακάκια για να πατήσουν και να στρώσουν καλύτερα πάνω στα καινούρια ταμπούρα... Λογικό το βρίσκω! Το χειρόφρενο δεν ήθελε ιδιαίτερο μάζεμα, μιας και το μάζεψα και εγώ από "μέσα"(ντίζα) και αυτός το μάζεψε μετά από κάτω... Απλά όσο και να το τραβήξεις δεν "κοκαλώνει" το αμάξι...


τα ταμπουρα δεν ειναι π εχουν πολυ μεγαλη αντοχη στο χρονο?
σου νεκρωσε ξαφνικα ή σταδιακα?

Δημήτρη σταδιακά έγινε απλά τώρα χρειάστηκε να το αφήσω σε ανηφόρα και έπαθα σοκ όταν είδα ότι μόνο με άγκυρα μένει στην θέση του... :shok:


το ρυθμισμα του χειροφρενου στα bmw ειναι αρκετα μανικι (αν σκεφτεις οτι στα toyota px ειναι μια απλη βιδα στο εξωτερικο μερος...)
αν εχουν φαγωθει εντελως οι σιαγωνες χρειαζονται αντικατασταση.μη τρομαζεις ειναι αρκετα φθηνοι...το πολυ κανενα 40 ευρω.τοποθετουνται και μετα απο καποια χλμ χρειαζονται ρυθμισμα ξανα.για να το αποφυγεις το ξανα-απο-την-αρχη-ρυθμισμα,μπορει ο μηχανικος σου να τις λιμαρει ελαχιστα,ισα ισα να αρχισει να πιανει το υλικο.
ρεγουλατορος υπαρχει,αλλα δεν μπορεις να το ρυθμισεις μονος σου..

Γιώργο όπως έγραψα και πιο πάνω στον Γρηγόρη το έσφιξα το χειρόφρενο και από μέσα και από κάτω χωρίς να έχουμε κάποια διαφορά... Σχετικά με τον ρεγουλατόρο(κάτι σαν προπελίτσα πάνω στα ταμπούρα) τον "παίξαμε" και αυτόν αλλά τίποτα το ιδιαίτερο!


αν τα δισκοφρενα σου ειναι φαγωμενα τοτε πηγαινε για ολοκληρο σετ(δισκοφρενα τακακια σιαγωνακια )αν ειναι καλα τοτε απλα παρε ενα σετ σιαγωνακια χειροφρενου αλλαξε τα σε ενα συνεργειο και εισαι ετοιμος!απλα πραγματα.ειχα ακριβως το ιδο θεμα στο δικο μου και οταν εβγαλα τα σιαγωνακια το ενα ηταν σπασμενο εντελως!!το παθαινουν αυτο.κολλανε ανοιχτα και οταν ξεκινας μπορει να σπασουν.

Οι δισκόπλακες είναι σε πολύ καλή κατάσταση οπότε δεν χρήζουν αλλαγής ακόμα... Απ ότι βλέπω πάμε σε κάποιο φρενά και αλλάζουμε το σετ ταμπούρα-τακάκια και ελπίζω να δούμε φως!

Σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια και μόλις τα αλλάξω θα επανέλθω για το αποτέλεσμα... :thanks:

georggge46
11-05-11, 09:53
Αν δεν κανω λαθος την χρηση ταμπουρου του χειροφρενου την κανει η ιδια η δισκοπλακα στο εσωτερικο της εκει που πιανει στο μουαγιε, οποτε αναγκαστικα πρεπει να αλλαξεις και δισκοπλακες .....

Timos
11-05-11, 10:11
Αν δεν κανω λαθος την χρηση ταμπουρου του χειροφρενου την κανει η ιδια η δισκοπλακα στο εσωτερικο της εκει που πιανει στο μουαγιε, οποτε αναγκαστικα πρεπει να αλλαξεις και δισκοπλακες .....

Αυτό θυμάμαι και εγώ Γιώργο αλλά δεν ήμουν σίγουρος...
Μια φορά το είδα "λυμένο" το σύστημα οπότε δεν θυμάμαι και πολλά!

https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-M43/LHD/N/2000/december/browse/brakes/rear_wheel_brake_brake_disc/

Θα δείξει η 2η επίσκεψη σε φίλο φρενά στην Καισαριανή. Άντε να δούμε...

georggge46
11-05-11, 10:31
Αυτό θυμάμαι και εγώ Γιώργο αλλά δεν ήμουν σίγουρος...
Μια φορά το είδα "λυμένο" το σύστημα οπότε δεν θυμάμαι και πολλά!

https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-M43/LHD/N/2000/december/browse/brakes/rear_wheel_brake_brake_disc/

Θα δείξει η 2η επίσκεψη σε φίλο φρενά στην Καισαριανή. Άντε να δούμε...

Νομιζω εκει που ειναι το κοκκινο βελος πιανουν τα φερμουιτ του χειροφρενου ...

Timos
11-05-11, 10:46
Αν δεν κανω λαθος την χρηση ταμπουρου του χειροφρενου την κανει η ιδια η δισκοπλακα στο εσωτερικο της εκει που πιανει στο μουαγιε, οποτε αναγκαστικα πρεπει να αλλαξεις και δισκοπλακες .....


Νομιζω εκει που ειναι το κοκκινο βελος πιανουν τα φερμουιτ του χειροφρενου ...

+10000000!!!!
Άψογος Γιώργο!
Αυτό ακριβώς είναι... Τώρα που το είδα το θυμήθηκα!
Άρα πάμε για δισκόπλακα και τακάκια χειρόφρενου...
Λογικά θα πρέπει να αλλάξω και τα τακάκια των φρένων μιας και θα αλλαχθεί η δισκόπλακα... Πάμε για πακέτο τελικά!
Έχουμε κάποια πρόταση για αλλαγή του δίσκου? Να βάλω τον μαμά ή να μπλέξω με διάτρητους...? Αξίζει να ψαχτώ?

BILL007
12-05-11, 18:44
Έχουμε κάποια πρόταση για αλλαγή του δίσκου? Να βάλω τον μαμά ή να μπλέξω με διάτρητους...? Αξίζει να ψαχτώ?

Να βάλεις τον μαμά Τίμο,αυτή είναι η γνώμη μου.Κάτι σε ATE είναι καλά πιστεύω.
Άσε τους διάτρυτους και τους χαρακτούς.Στα δικά μας άλογα το μόνο που προσφέρουν, είναι πολύ γρηγορότερη φθορά στα τακάκια...thumb

fanisk
12-05-11, 19:33
Εχω και εγω ερωτηση σχετικη με το χειροφρενο. Επειδη δεν επιανε πεταχτηκα να μου το σφιξουν. Αντι να το ρεγουλαρουν απο μεσα, το καναν απο κατω, κατι σπρωχναν με ενα κατσαβιδι αλλα δεν καταλαβα.

Ναι μεν πιανει πλεον, αλλα οταν το κατεβαζω ειναι λες και οι σιαγωνες μενουν ανοιχτες και σκουζει σαν ερειπιο, σπανε τα νευρα μου. Για να σταματησει πρεπει να τραβηξω ενα αποτομο χειροφρενο και μαλλον τοτε ξεκολλανε..

Τι κανω? Γιατι κολλανε? Πως ξεκολλανε?

PANOS-E60
12-05-11, 19:42
Φάνη στο ρεγουλάρανε από το πίσω δεξί μουαγιέ, κάπου εκεί κατηλήγει η ντίζα του. Αυτό που ακούς τώρα που τεντώθηκε η ντίζα είναι οι "κιθάρες" τα προστατευτικά καλύματα του μηχανισμού τα οποία πιάνουν υγρασία από τα πλυσίματα. Οταν τραβάς τέρμα πάνω το χειρόφρενο τεντώνονται κι αυτές και δεν ακούγεται ... στο λύσιμο ή στο μισό τράβηγμα ακούγεται πάλι. Η λύση είναι σήκωμα στο αναβατόριο και πλάκωμα στο wd40 και αππό τις δύο μεριές του μηχανισμού. Αν δεν το περιγράφω πολύ καλά θα μαλώσω το μηχανικό μου που μου το εξήγησε. :original:

fanisk
12-05-11, 19:49
Φάνη στο ρεγουλάρανε από το πίσω δεξί μουαγιέ, κάπου εκεί κατηλήγει η ντίζα του. Αυτό που ακούς τώρα που τεντώθηκε η ντίζα είναι οι "κιθάρες" τα προστατευτικά καλύματα του μηχανισμού τα οποία πιάνουν υγρασία από τα πλυσίματα. Οταν τραβάς τέρμα πάνω το χειρόφρενο τεντώνονται κι αυτές και δεν ακούγεται ... στο λύσιμο ή στο μισό τράβηγμα ακούγεται πάλι. Η λύση είναι σήκωμα στο αναβατόριο και πλάκωμα στο wd40 και αππό τις δύο μεριές του μηχανισμού. Αν δεν το περιγράφω πολύ καλά θα μαλώσω το μηχανικό μου που μου το εξήγησε. :original:

Καπως ετσι εγινε Πανο, αλλα νομιζω οτι σκαλιζαν και αριστερα, μπορει ματαια ποιος ξερει? Ετσι ακριβως, για να σταματησει να σκουζει ο ματρακας πρεπει να το σηκωσω αποτομα πανω, αν το σηκωσω σιγα-σιγα ή μεχρι τη μεση παλι ακουγεται. Θα το σηκωσω σπιτι μεσα στο Σ/Κ μαλλον, ευχαριστω thumb

Timos
13-05-11, 08:50
Να βάλεις τον μαμά Τίμο,αυτή είναι η γνώμη μου.Κάτι σε ATE είναι καλά πιστεύω.
Άσε τους διάτρυτους και τους χαρακτούς.Στα δικά μας άλογα το μόνο που προσφέρουν, είναι πολύ γρηγορότερη φθορά στα τακάκια...thumb

Που είσαι ρε φίλε???
Πήγα μια επίσκεψη σε φρενά πολύ καλό στη Καισαριανή και κάθισε και μου ρύθμισε από την αρχή τις ντίζες του χειρόφρενου... Δυστυχώς δεν είχαμε αποτέλεσμα και θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση δισκόπλακας και σετ τακάκια-ταμπούρα χειρόφρενου... Άντε να δούμε!
Βασίλη έχει p.m.!!! thumb

Timos
13-05-11, 08:58
Καπως ετσι εγινε Πανο, αλλα νομιζω οτι σκαλιζαν και αριστερα, μπορει ματαια ποιος ξερει? Ετσι ακριβως, για να σταματησει να σκουζει ο ματρακας πρεπει να το σηκωσω αποτομα πανω, αν το σηκωσω σιγα-σιγα ή μεχρι τη μεση παλι ακουγεται. Θα το σηκωσω σπιτι μεσα στο Σ/Κ μαλλον, ευχαριστω thumb

Φάνη γι'αυτό μου ξεκίνησε ο τύπος το τσεκάρισμα με τις ντίζες...
Το έλυσε τελείως από μέσα πρώτα και μετά από πίσω, ξεχωριστά μάζεμα στον κάθε τροχό και τέλος "μάζεμα" από μέσα... Με αυτό τον τρόπο ρυθμίζεται σωστά το χειρόφρενο και μάλιστα επειδή δεν τον ικανοποιεί ιδιαίτερα η επιστροφή του, μου πρότεινε μαζί με τα υπόλοιπα να αλλάξω τις ντίζες. Το κόστος τους είναι 44¤ από αντιπροσωπεία. Οπότε μάλλον θα τις αλλάξω κι αυτές για να κλείσει το θέμα χειρόφρενου! Και σας είπα ότι τα Hyundai έχουν καλύτερο σύστημα χειρόφρενου... Δεν με ακούγατε!!! :hystericalbs1::th_Laie_67-1:

fanisk
13-05-11, 09:26
Φάνη γι'αυτό μου ξεκίνησε ο τύπος το τσεκάρισμα με τις ντίζες...
Το έλυσε τελείως από μέσα πρώτα και μετά από πίσω, ξεχωριστά μάζεμα στον κάθε τροχό και τέλος "μάζεμα" από μέσα... Με αυτό τον τρόπο ρυθμίζεται σωστά το χειρόφρενο και μάλιστα επειδή δεν τον ικανοποιεί ιδιαίτερα η επιστροφή του, μου πρότεινε μαζί με τα υπόλοιπα να αλλάξω τις ντίζες. Το κόστος τους είναι 44¤ από αντιπροσωπεία. Οπότε μάλλον θα τις αλλάξω κι αυτές για να κλείσει το θέμα χειρόφρενου! Και σας είπα ότι τα Hyundai έχουν καλύτερο σύστημα χειρόφρενου... Δεν με ακούγατε!!! :hystericalbs1::th_Laie_67-1:

Ασε Τιμο γιατι σε ανηφορα την πατησα! Ειχα παρατηρησει οτι πρεπει να το σφιξω, το αφηνα ομως γιατι δεν προλαβαινα. Βρηκα μια βαρβατη ανηφορα και το αμαξι για να σταθει επρεπε να ανεβω ο ιδιος πανω στο χειροφρενο και να τραβηξω 1 κλικ πριν το παρω στα χερια :th_Laie_67-1:

Timos
13-05-11, 10:39
Ασε Τιμο γιατι σε ανηφορα την πατησα! Ειχα παρατηρησει οτι πρεπει να το σφιξω, το αφηνα ομως γιατι δεν προλαβαινα. Βρηκα μια βαρβατη ανηφορα και το αμαξι για να σταθει επρεπε να ανεβω ο ιδιος πανω στο χειροφρενο και να τραβηξω 1 κλικ πριν το παρω στα χερια :th_Laie_67-1:

Και εγώ τα ίδια Φάνη...
Φεύγει χαλαρότατα και όπου σταματήσει!!!
Βρήκα στο ΕΒΑΥ όμως σχετικό εξάρτημα για το πρόβλημά μας...
https://img859.imageshack.us/img859/4981/42304775.jpg

:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1:

nikos valvetronic
13-05-11, 11:18
Τιμο πολυ προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα χειροφρενου.Οντως η επιφανεια τριβης των θερμουιτ του ταμπουρου ειναι το εσωτερικο της ιδιας της δισκοπλακας.Επειδη στην ουσια δεν υπαρχει ποτε τριβη λογω του οτι τραβαμε το χειροφρενο οταν ειναι σταματημενο(εκτος αν τρεχεις σε δεξιοτεχνειες με το 46αρι!) το αυτοκινητο αυτη η επιφανεια σταδιακα πιανει σκουρια και ετσι χανει την αποτελεσματικοτητα του το χειροφρενο.Αν βγαλεις την δισκοπλακα και "καθαρισεις" την επιφανεα αυτη στον τορνο,αλλαξεις και τα θερμουιτ εισαι τελειωμενος με το θεμα.Τωρα αν εισαι καψουρης με το βαυαρεζα σου οπως εγω π.χ.:whistle: τα βαζεις ολα καινουργια-δισκο,τακακια,θερμουιτ και το μπλοκαρισμα στο τραβηγμα ειναι ακαριαιο!
Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!:thumbsup:

Timos
13-05-11, 16:36
Τιμο πολυ προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα χειροφρενου.Οντως η επιφανεια τριβης των θερμουιτ του ταμπουρου ειναι το εσωτερικο της ιδιας της δισκοπλακας.Επειδη στην ουσια δεν υπαρχει ποτε τριβη λογω του οτι τραβαμε το χειροφρενο οταν ειναι σταματημενο(εκτος αν τρεχεις σε δεξιοτεχνειες με το 46αρι!) το αυτοκινητο αυτη η επιφανεια σταδιακα πιανει σκουρια και ετσι χανει την αποτελεσματικοτητα του το χειροφρενο.Αν βγαλεις την δισκοπλακα και "καθαρισεις" την επιφανεα αυτη στον τορνο,αλλαξεις και τα θερμουιτ εισαι τελειωμενος με το θεμα.Τωρα αν εισαι καψουρης με το βαυαρεζα σου οπως εγω π.χ.:whistle: τα βαζεις ολα καινουργια-δισκο,τακακια,θερμουιτ και το μπλοκαρισμα στο τραβηγμα ειναι ακαριαιο!
Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!:thumbsup:

Σωστός ο Νίκος! thumb
Θα κάνω και μια δοκιμή με σταδιακό τράβηγμα του χειρόφρενου μπας και δω διαφορά, αν και δεν βλέπω να αποφεύγω την αντικατάσταση...

BILL007
14-05-11, 12:58
Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!:thumbsup:


thumbthumbthumb

gregE36
14-05-11, 19:09
προχωρηστε το αμαξι με 1η σιγα σιγα και τραβηχτε το χειροφρενο σιγα σιγα με το κουμπι πατημενο και ανεβωκατεβαστε το κρατηστε το και λιγο κρατημενο πανω νιωθοντας τον κολο του αυτοκινητου να βυθιζετε ελαφρως .ετσι θα καθαρισει απο σκουριτσες

dblade
14-05-11, 22:54
Και σας είπα ότι τα Hyundai έχουν καλύτερο σύστημα χειρόφρενου... Δεν με ακούγατε!!! :hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Kαλα αυτα τα χιουνται δεν πεζονται ελαντρα του 94 και δεν εχει ρυθμιση το χειροφρενο ουτε μια φορα ασε που το εχει ξεσκισει στα χειροφρενα ο αξα χρονια τωρα και πιανει σαν υδραυλικο με το παραμικρο σηκωμα ειχα μεινει :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :thumbsup:

E60_Arkadia
15-05-11, 00:30
Ε28 του 84 δεν ειχε ποτε θεμα με το χειροφρενο.Την προτελευταια φορα που περασε κτεο μου ειπαν οτι πιανει πιο πολυ στα δεξια.Πριν ενα μηνα που περασα παλι κτεο χωρις να το φτιαξω το μετρησαν 51 δεξια-49 αριστερα!!! Εφτιαξε μονο του! χαχαχαχα..Δεν ξαναγινονται τετοια αυτοκινητα,για μια ζωη..ο ορισμος της αντοχης.(τελος οφ τοπικ και σορρυ)

Timos
15-05-11, 07:49
Kαλα αυτα τα χιουνται δεν πεζονται ελαντρα του 94 και δεν εχει ρυθμιση το χειροφρενο ουτε μια φορα ασε που το εχει ξεσκισει στα χειροφρενα ο αξα χρονια τωρα και πιανει σαν υδραυλικο με το παραμικρο σηκωμα ειχα μεινει :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :thumbsup:

:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1:

Timos
17-05-11, 17:19
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα!
Τελικά παιδιά το Ε46 μπορεί να σταματήσει με το χειρόφρενο... χα χα χα
Το πήγα τελικά στον φρενά και το άφησα σήμερα το πρωί και πριν λίγο το παρέλαβα!
Τελικά δεν αποφεύγαμε με την καμία την αλλαγή των δισκόπλακων. Ήταν σε κακά χάλια!
Δεν ήταν μόνο σκουριασμένες αλλά και δεν είχαν περιθώριο τόρνου μιας και ήταν αρκετά βαθιά η σκουριά τους... Η εικόνα μιλάει από μόνη της...
https://img837.imageshack.us/img837/8610/snc00228.jpg
https://img36.imageshack.us/img36/9629/snc00227c.jpg
https://img859.imageshack.us/img859/6277/snc00230.jpg

Αλλάχτηκαν λοιπόν κομπλέ με καινούριες ΑΤΕ μαζί με τα τακάκια τους...
Τα φερμουίτ τα περιποιήθηκε ο μάστορας και τα έκανε πένα! thumb
Οι ντίζες δεν χρειάζονταν αλλαγή ακόμα και διόρθωσε το δεξί σύστημα φερμουίτ(δεν θυμάμαι ακριβώς πως μου το είπε...) το οποίο λόγω σκουριάς δεν "έκλεινε" σωστά. Για να μην σας κουράζω περισσότερο ο μάστορας με έπεισε ότι δεν χρειάζομαι πλέον την άγκυρα, οπότε και την πουλάω σε καλή τιμή!!!
Το τσέκαρα σε πολύ extreme κατηφόρες και μάλιστα με τον "πισινό" προς τα πίσω, και το αμαξάκι ΣΤΕΚΕΤΑΙ εκεί πια...!!! Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και όποιος θέλει καλό φρενά μου λέει!!! :thanks:
https://img685.imageshack.us/img685/6265/snc00226w.jpg
https://img829.imageshack.us/img829/3844/snc00225.jpg

nikos valvetronic
18-05-11, 16:51
Μπραβο ρε Τιμο εκανες την σωστη κινηση,βλεπω εχεις και ακριβα γουστα (PILOT SPORT2)......Και εγω το φορουσα αλλα πολυ σκληρο,τωρα εβαλα το PS3 μπορω να πω 10 φορες ανωτερο,ασχετο αλλα το εφερε η κουβεντα!!!

BILL007
18-05-11, 18:32
thumb:thumbsup::thumbsup:

Timos
18-05-11, 19:35
Μπραβο ρε Τιμο εκανες την σωστη κινηση,βλεπω εχεις και ακριβα γουστα (PILOT SPORT2)......Και εγω το φορουσα αλλα πολυ σκληρο,τωρα εβαλα το PS3 μπορω να πω 10 φορες ανωτερο,ασχετο αλλα το εφερε η κουβεντα!!!

Πραγματικά Νίκο έχεις δίκιο!
Αν και φοράω τα κίτρινα Bilstein που δεν είναι ιδιαίτερα σκληρά, σε συνδυασμό με τα συγκεκριμένα λάστιχα δίνουν μία σχετικά "ξερή" απόσβεση των κραδασμών. Κατά τα άλλα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ιδιαίτερα στις στροφές που είναι πραγματικά τραίνο.
Στην επόμενη αλλαγή θα δοκιμάσω και τα PS3 να δούμε τι λένε!thumb