PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 moter 2.2


savvas bmwdakias
22-02-11, 20:58
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να μου πει καποιος αν γνωριζει

1)τι χρειαζεται για να κανεις ενα 316 σε 320 2200 κυβικα

2)το κοστος αυτης της μετατροπης

3)με το 325 εχουν μεγαλη διαφορα στη δυναμη και στην καταναλωση

http://1.1.1.2/bmi/bmwfans.gr/forum/images/smilies/ducatisti/thanks.gif

gant
22-02-11, 21:27
Για μετατροπή σε 325, χρειάζεσαι:

1. Κινητήρα
2. Σασμάν
3. Κεντρικό άξονα
4. Διαφορικό
5. Ημιαξόνια
6. Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
7. Δισκόφρενα μπροστά
8. Εξάτμιση
9. Σωληνώσεις υδραυλικών
10. Σωληνώσεις Α/C
11. Κομπρεσσέρ A/C
12. Εγκέφαλο.

Το 320 βγάζει 170 άλογα και ροπή 210Νm, τελ.ταχ. 226, 0-100 : 8,3
Το 325, 192, ροπή 245Νm, τελική 240, επιτάγχυνση : 7,3
(Εργοστασιακές Τιμές)

giannis_compact
22-02-11, 21:31
Για μετατροπή σε 325, χρειάζεσαι:

1. Κινητήρα
2. Σασμάν
3. Κεντρικό άξονα
4. Διαφορικό
5. Ημιαξόνια
6. Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
7. Δισκόφρενα μπροστά
8. Εξάτμιση
9. Σωληνώσεις υδραυλικών
10. Σωληνώσεις Α/C
11. Κομπρεσσέρ A/C
12. Εγκέφαλο.

Το 320 βγάζει 170 άλογα και ροπή 210Νm, τελ.ταχ. 226, 0-100 : 8,3
Το 325, 192, ροπή 245Νm, τελική 240, επιτάγχυνση : 7,3
(Εργοστασιακές Τιμές)

Πιστεύω ο κυρίος Γιώργος μας κάλυψε με την απάντηση του!Στην κατανάλωση είναι πάνω κάτω τα ιδια!!

Samaro
22-02-11, 21:31
Ακριβώς τα ίδια και για 320 ( 2.2 lit ) !!!


Sent from my iPhone.

savvas bmwdakias
22-02-11, 21:41
Για μετατροπή σε 325, χρειάζεσαι:

1. Κινητήρα
2. Σασμάν
3. Κεντρικό άξονα
4. Διαφορικό
5. Ημιαξόνια
6. Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
7. Δισκόφρενα μπροστά
8. Εξάτμιση
9. Σωληνώσεις υδραυλικών
10. Σωληνώσεις Α/C
11. Κομπρεσσέρ A/C
12. Εγκέφαλο.

Το 320 βγάζει 170 άλογα και ροπή 210Νm, τελ.ταχ. 226, 0-100 : 8,3
Το 325, 192, ροπή 245Νm, τελική 240, επιτάγχυνση : 7,3
(Εργοστασιακές Τιμές)

Οταν λενε κομπλε μετατροπη ενοουν ολα αυτα? ή πρεπει να παρεις απο τον εναν το μοτερ απο τον αλλον διαφορικο και τρεχα γυρευε?

Ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση πανω κατω βλεπω ειναι τα ιδια.Απο μια γρηγορη ματια που εριξα στο car.gr ειδα οτι πιο "δημοφιλη" ειναι τα 330 αλλα φοβαμαι οτι θα ξεφευγει πολυ σε καταναλωση και επιπλεων νομιζω οτι χρειαζεται και φρενα μπροστα.

Samaro
22-02-11, 21:54
Θα πρέπει να αγοράζεις τροπέτο ! Δηλαδή να βρείς πακέτο τα πάντα. Αλλοιώς δεν μαζευονται.


Sent from my iPhone using Tapatalk

gant
22-02-11, 22:06
Οταν λενε κομπλε μετατροπη ενοουν ολα αυτα? ή πρεπει να παρεις απο τον εναν το μοτερ απο τον αλλον διαφορικο και τρεχα γυρευε?

Ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση πανω κατω βλεπω ειναι τα ιδια.Απο μια γρηγορη ματια που εριξα στο car.gr ειδα οτι πιο "δημοφιλη" ειναι τα 330 αλλα φοβαμαι οτι θα ξεφευγει πολυ σε καταναλωση και επιπλεων νομιζω οτι χρειαζεται και φρενα μπροστα.

Στο υπ αριθμό7, γράφω και φρένα μπροστά.
Ισως δεν το πρόσεξες.

merbeind
22-02-11, 23:48
Και οπωσδηποτε μη ξεχασεις το immobilizer.Μπορει να σπασει βεβαια και με το δικο σου αλλα προσωπικα ταλαιπωρηθηκα περιπου ενα μηνα μεχρι να βρω μαστορα να το ταιριαξει...

katsaraios
22-02-11, 23:49
αναρτησεις

gant
23-02-11, 00:41
αναρτησεις

Σωστός, άλλα ελατήρια και αμορτισέρ, λόγω εξακύλινδρου.

katsaraios
23-02-11, 00:51
και πισω φρενα ,με αλλο διαφορικο

Jimmakos
23-02-11, 02:30
Το γράφει στο Νο. 6 Γιώργο thumb

Κοστολόγιο δεν έχει πεί κάποιος γνώστης ακόμα!

katsaraios
23-02-11, 02:55
4-5 χιλιαρικα,αναλογα το συνεργειο,το ποσα και αν εχει ολα τα πραγματα και αν παιρνει το μικροτερο μοτερ αντι καποιου τιμηματος(που δεν συμφερει καλυτερα να πουλησει τα ανταλακτικα ξεχωριστα ο ιδιος)

giannis_compact
23-02-11, 05:22
4-5 χιλιαρικα,αναλογα το συνεργειο,το ποσα και αν εχει ολα τα πραγματα και αν παιρνει το μικροτερο μοτερ αντι καποιου τιμηματος(που δεν συμφερει καλυτερα να πουλησει τα ανταλακτικα ξεχωριστα ο ιδιος)

Πολλά είναι πλέον αυτα τα λευτά!Στα 3 με 3μισι κυμαίνονται πια κομπλέ μετατροπές σε 25αρι!Ίσως και λιγότερο!

m-power_01
23-02-11, 05:57
Λεπτομέρεια αλλά αν πας σε 2.2 δεν θες ημιαξονια και μπροστά φρένα .
Είναι τα ίδια.

big-mac
23-02-11, 08:34
φιλε μου, εγω που εχω 2.2 θα σου ελεγα να το κανεις 330 και δε θα το μετανιωσεις................

gyiama
23-02-11, 10:11
απο 316 σε 320 ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα που θα δει στο αυτοκινητο του και του βγαινει πιο οικονομικα και θα το ευχαριστηθει δεν χρειαζεται να παει στην ακριβη λυση του 330

gant
23-02-11, 11:09
Προσωπικά ήθελα να το κάνω 25αρι πριν 5 χρόνια, σε γνωστό μετατροπέα της Θεσσαλονίκης, που γνωριζόμαστε και προσωπικά πάνω από 20 χρόνια, με μοτέρ εντελώς καινούργιο και τότε μου χε ζητήσει 6000ε κρατώντας ο ίδιος και όλα τα δικά μου που ήταν ολοκαίνουργια.
Με φρέναρε όμως το γεγονός πως για να δηλωθεί, έπρεπε να κατέβω Αθήνα στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού, κάπου 9-10 χαρτιά για συμπλήρωμα, αιτήσεις, παράβολα, ογκομετρήσεις, συνολικά άλλες 2000ε.
Ξέρει κανείς αν άλλαξε το καθεστώς η άν υπάρχει κανένα παραθυράκι? :whistle:
Αν δεν τον κάνει κόπο ας στείλει ένα PM.

kplc16
23-02-11, 12:04
Προσωπικά ήθελα να το κάνω 25αρι πριν 5 χρόνια, σε γνωστό μετατροπέα της Θεσσαλονίκης, που γνωριζόμαστε και προσωπικά πάνω από 20 χρόνια, με μοτέρ εντελώς καινούργιο και τότε μου χε ζητήσει 6000ε κρατώντας ο ίδιος και όλα τα δικά μου που ήταν ολοκαίνουργια.
Με φρέναρε όμως το γεγονός πως για να δηλωθεί, έπρεπε να κατέβω Αθήνα στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού, κάπου 9-10 χαρτιά για συμπλήρωμα, αιτήσεις, παράβολα, ογκομετρήσεις, συνολικά άλλες 2000ε.
Ξέρει κανείς αν άλλαξε το καθεστώς η άν υπάρχει κανένα παραθυράκι? :whistle:
Αν δεν τον κάνει κόπο ας στείλει ένα PM.



εχεις pm

Christos 330
23-02-11, 12:31
Προσωπικά ήθελα να το κάνω 25αρι πριν 5 χρόνια, σε γνωστό μετατροπέα της Θεσσαλονίκης, που γνωριζόμαστε και προσωπικά πάνω από 20 χρόνια, με μοτέρ εντελώς καινούργιο και τότε μου χε ζητήσει 6000ε κρατώντας ο ίδιος και όλα τα δικά μου που ήταν ολοκαίνουργια.
Με φρέναρε όμως το γεγονός πως για να δηλωθεί, έπρεπε να κατέβω Αθήνα στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού, κάπου 9-10 χαρτιά για συμπλήρωμα, αιτήσεις, παράβολα, ογκομετρήσεις, συνολικά άλλες 2000ε.
Ξέρει κανείς αν άλλαξε το καθεστώς η άν υπάρχει κανένα παραθυράκι? :whistle:
Αν δεν τον κάνει κόπο ας στείλει ένα PM.

Oταν το εκανα 330 το δικο μου μεσα σε μια βδομαδα εδω Θεσσαλονικη

το ειχα δηλωσει . . .



Υ.Γ Σαββα το 2.200 ειναι μια χαρουλα με λιγα λεφτα κανεις μια πολυ καλη

αναβαθμιση !!!!

zaharias
23-02-11, 14:06
Σωστός, άλλα ελατήρια και αμορτισέρ, λόγω εξακύλινδρου.
Ελατηρια οπωσδηποτε, αμορτισερ αν ειναι απο το 4κυλ και ειναι και σε καλη κατασταση δεν χρειαζονται αλλαγη.. Εμενα πχ ηταν καινουργια σχεδον τα αμορτισερ μου γιαυτο αλλαξα μονο ελατηρια και το αμαξι περπαταει μια χαρα..
φιλε μου, εγω που εχω 2.2 θα σου ελεγα να το κανεις 330 και δε θα το μετανιωσεις................
Αμα τα πραγματα απο το 2,2 τα χει βρει φθηνα (γιατι και στις 3λιτρες μετατροπες εχουν πεσει οι τιμες) και αξιζουν δεν ειναι ασχημη αναβαθμιση απο 4κυλ σε 2,2.. Βασικα ειναι να ξερεις τι ζητας.. Και αν μπορει να οδηγησει ενα 2,2 να δει αν τον ικανοποιει..
απο 316 σε 320 ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα που θα δει στο αυτοκινητο του και του βγαινει πιο οικονομικα και θα το ευχαριστηθει δεν χρειαζεται να παει στην ακριβη λυση του 330
Ετσι!! +1 Πανο!! :)

apovas
23-02-11, 18:51
Οτι και να κανεις βρες τροπετο.Ειναι πολλες οι λεπτομεριες που θα σου σπασουν τα νευρα μετα.Η καταναλωση δεν ειναι κατι το δραματικο ειτε 2.2 ειτε 2.5 ειτε 3.0.Οσο πατας τοσο καις.Αν εχεις χαλαρο ταξιδιαρικο ρυθμο οι διαφορες στη καταναλωση ειναι πολυ μικρες.Εμενα ο 3λιτρος μου καει σχεδον οτι και ο διλιτρος m52 που ειχα πριν σε ολες τις συνθηκες

savvas bmwdakias
23-02-11, 20:10
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις χρησιμες πληροφοριες.Πιστευω πως αν τελικα προχωρησω σαυτη τη λυση μου φτανουν τα 170 αλογα και βεβαια ο ηχος απο το εξακυλινδρο!!!

Christos 330
23-02-11, 20:34
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις χρησιμες πληροφοριες.Πιστευω πως αν τελικα προχωρησω σαυτη τη λυση μου φτανουν τα 170 αλογα και βεβαια ο ηχος απο το εξακυλινδρο!!!

Bρηκες αμαξι Σαββα ; ;

savvas bmwdakias
23-02-11, 20:55
Αυτες τις μερες αν πανε ολα καλα ειναι να παρω ενα κουπεδακι.Μολις τωρα πληροφορηθηκα απο ενα φιλαρακι μου που την ψαχνει κι αυτος 4300 ευρω για 325 και 3800 ευρω για 320 2.2 τελειωμενα περασμενα επανω στο αμαξι με σερβις απο συνεργειο bmw δυτικα στη θεσσαλονικη.Ειναι καλη τιμη?Εχει καποιος να προτεινει κατι καλυτερο?Στειλτε μου πμ.

giannis_compact
23-02-11, 21:12
Αυτες τις μερες αν πανε ολα καλα ειναι να παρω ενα κουπεδακι.Μολις τωρα πληροφορηθηκα απο ενα φιλαρακι μου που την ψαχνει κι αυτος 4300 ευρω για 325 και 3800 ευρω για 320 2.2 τελειωμενα περασμενα επανω στο αμαξι με σερβις απο συνεργειο bmw δυτικα στη θεσσαλονικη.Ειναι καλη τιμη?Εχει καποιος να προτεινει κατι καλυτερο?Στειλτε μου πμ.

Φίλε είναι ακριβά...Στείλε λιγο με π.μ. το συνεργείο που λες...Έχω δραματικές εμπειρίες από ένα δυτικά...Στείλτο αν δεν κάνει κόπο!:thanks:

gyiama
23-02-11, 23:05
3800 για 2200???????????????????????????:ranting2::eek:

katsaraios
23-02-11, 23:25
ρε παιδια εχω μια απορια,χωρις να θελω να σας ξεσηκωσω αλλα μου φαινονται περιεργες οι τιμες που γραφετε στην Β.Ελλαδα γενικα.
απο την μια βρισκετε πολυ φτηνα μετατροπες (δλδ 3800 τελειωμενο σας φαινονται πολλα) και απο την αλλη πουλατε (οσοι πουλατε) αυτοκινητα πολυ ακριβοτερα απο τιμες Νοτια.
δλδ καπου δεν συμβαδιζουν αυτα ,σορυ κιολας

zaharias
23-02-11, 23:31
3800 για 2200???????????????????????????:ranting2::eek:
Οντως..

Εργατικα και ενα βαρβατο-γενικο σερβις θα βγουν γυρω στα 1300-1500(βαρια)..

katsaraios
23-02-11, 23:35
Οντως..

Εργατικα και ενα βαρβατο-γενικο σερβις θα βγουν γυρω στα 1300-1500(βαρια)..
και ολα τα υπολοιπα Ζαχο μοτερ,σασμαν,διαφορικο,πλεξουδα,φρενα μπρος-πισω,ψυγειο,αναρτησεις με 2300 ευρω??
που ρε παιδια να φερω αμαξι ???
στειλτε μου και πμ

Libanner
23-02-11, 23:50
απο την μια βρισκετε πολυ φτηνα μετατροπες (δλδ 3800 τελειωμενο σας φαινονται πολλα) και απο την αλλη πουλατε (οσοι πουλατε) αυτοκινητα πολυ ακριβοτερα απο τιμες Νοτια.
δλδ καπου δεν συμβαδιζουν αυτα ,σορυ κιολας




Από τον υπολογιστή πολλά μπορεί να γράφονται.
Στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά όμως. Αμα είναι πείτε και σε μας που γίνονται αυτές οι φοβερές μετατροπές με τόσα λίγα λεφτά (μιλάμε για τα πάντα κομπλέ και το αμάξι έτοιμο) να πάμε και μείς να μη πληρώνουμε τζαμπατζίδικα...

zaharias
23-02-11, 23:51
και ολα τα υπολοιπα Ζαχο μοτερ,σασμαν,διαφορικο,πλεξουδα,φρενα μπρος-πισω,ψυγειο,αναρτησεις με 2300 ευρω??
που ρε παιδια να φερω αμαξι ???
στειλτε μου και πμ
Κοιτα, εχει φτασει να βρισκεις με 3000 κομπλε μετατροπη 330.. Αν σκεφτεις αυτο τοτε τα 3800 για το 2,2 τοποθετημενο ναι, ειναι πολλα Γιωργο..

gyiama
23-02-11, 23:51
Γιωργο χωρις πλακα 2200 μοτερ περασμενο με το σερβις του 2500!!!! 3800 για 2200 μοτερ ειναι παρα πολλα!

gyiama
23-02-11, 23:52
οποιος θελει ερχεται θεσ/νικη και κανουμε βολτα παρεα να παρουμε τιμες!!!!!

Libanner
24-02-11, 00:07
Γιωργο χωρις πλακα 2200 μοτερ περασμενο με το σερβις του 2500!!!! 3800 για 2200 μοτερ ειναι παρα πολλα!

οποιος θελει ερχεται θεσ/νικη και κανουμε βολτα παρεα να παρουμε τιμες!!!!!


Χωρίς παρεξήγηση αλλά μια αρχική προσφορά των 2500 ξέρεις για πότε στην πράξη πάει στα 3000+

Σίγουρα πάντως μπορεί να γίνει σωστή μετατροπή σε 2,2 με λιγότερο απο 3800 με 2500 δε ξέρω,εκτος αν υπάρχει ειδική σχέση με τον μάστορα.

gyiama
24-02-11, 00:19
οκ ναι εχεις δικιο οτι ανετα πας 3000 αλλα και παλι δεν ειναι 3800 ετσι δεν ειναι?

Libanner
24-02-11, 00:25
οκ ναι εχεις δικιο οτι ανετα πας 3000 αλλα και παλι δεν ειναι 3800 ετσι δεν ειναι?

Ετσι είναι,αυτο ακριβώς έγραψα και παραπάνω thumb