PDA

Επιστροφή στο Forum : Χ3 2,5



gnx
12-07-10, 14:53
Ξερουμε κανέναν με 2,5άρι Χ3 να μας πει ποσο καίει;

Monsta
12-07-10, 15:07
Χειροκίνητο ή αυτόματο?

Βρήκαμε καμιά ευκαιρία ??? :whistle:

gnx
12-07-10, 15:13
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/819575/

Με τρωει λιγο

Monsta
12-07-10, 15:19
Και αυτόματο ? Χλίδα !! Μόνο που δεν έχει ξένον ρε γμτ. Με κάνα 25άρι το παίρνεις πάντως πιστεύω....και από το δικό σου δεν πρέπει να απέχεις πάνω από 4Κ-5Κ σωστά?

Nino
12-07-10, 20:24
με 218 αλογατα και 250 Nm εχει αξιοζηλευτες επιδοσεις...
Χωροι και οδικη συμπεριφορα στα συν και σαν αυτοματο το κανει πιο ξεκουραστο αλλα και πιο ευκολοδηγητο μεσα στη πολη
τωρα καταναλωση...ειναι αναλογα και το ποδι...η bmw δινει 9.3 μεση, υπολογιζε απο 9+ αναλογως της ταχυτητας σε ταξιδι και 13+...μεσα στη πολη

gnx
12-07-10, 20:36
Nino, με βαση τα νούμερα που δίνει η bmw νομιζω ότι θα καίει ενα λίτρο παραπάνω στα 100 απο όσο καίω με το 2λιτρο.

Monsta
12-07-10, 21:12
Nino, με βαση τα νούμερα που δίνει η bmw νομιζω ότι θα καίει ενα λίτρο παραπάνω στα 100 απο όσο καίω με το 2λιτρο.

1 λίτρο παραπάνω στα 100, I think it's a difference you can handle....

Πάμε στο Μιχάλη να το δούμε μέσα στη βδομάδα ?

Nino
12-07-10, 21:44
κοιτα εμενα που ειναι διλιτρο και δεν ειναι αυτοματο και για να πιασει καποιες ταχυτητες "ζοριζεται" και παραπανω 150 αλογα σε μενα 218 στο 2.5 με ισως ελαχιστη διαφορα βαρους...
Σε normal ταξιδακια με πληρες φορτιο (5 ατομα -αποσκευες) εχω δει απο 9 εως και 10,5 αναλογα το ποδι, για παραδειγμα στα καλαβρυτα εκδρομη ,πηγαινε -ελα μεσος ορος 9,2/100
Σε κατω των 130 χιλ/ωρα (ποιος ομως παει ετσι?) θα δεις και 8κταρια/100 παντα για ταξιδι μιλαμε!
Στην πολη τωρα εκει ξεφευγει λιγο και ξεκινα απο 12,5 με συνηθες το 13/100 αλλες φορες λιγο παραπανω αλλες φορες λιγο παρακατω.
Η 2.5 ειναι απιστευτο για την κατηγορια του car.
Η ηλιοροφη panorama ειναι ολα τα λεφτα και ειδα οτι την εχει... οπως ειπε και ο Kωστας αυτην την εποχη...μπορεις να παζαρεψεις αρκετα!!

gnx
12-07-10, 22:09
κοιτα εμενα που ειναι διλιτρο και δεν ειναι αυτοματο και για να πιασει καποιες ταχυτητες "ζοριζεται" και παραπανω 150 αλογα σε μενα 218 στο 2.5 με ισως ελαχιστη διαφορα βαρους...
Σε normal ταξιδακια με πληρες φορτιο (5 ατομα -αποσκευες) εχω δει απο 9 εως και 10,5 αναλογα το ποδι, για παραδειγμα στα καλαβρυτα εκδρομη ,πηγαινε -ελα μεσος ορος 9,2/100
Σε κατω των 130 χιλ/ωρα (ποιος ομως παει ετσι?) θα δεις και 8κταρια/100 παντα για ταξιδι μιλαμε!
Στην πολη τωρα εκει ξεφευγει λιγο και ξεκινα απο 12,5 με συνηθες το 13/100 αλλες φορες λιγο παραπανω αλλες φορες λιγο παρακατω.
Η 2.5 ειναι απιστευτο για την κατηγορια του car.
Η ηλιοροφη panorama ειναι ολα τα λεφτα και ειδα οτι την εχει... οπως ειπε και ο Kωστας αυτην την εποχη...μπορεις να παζαρεψεις αρκετα!!

Εγω οταν πηρα το δικο μας ειχε 17000 χιλ και ο μετρητής έλεγε 12.7λτ. Τωρα ο μετρητής δείχνει 12λτ στα 39000 χιλ. Αρα πρεπει να καιω 11.5λτ.

Το δυσκολότερο παζάρι ομως είναι η...σύζυγος!

Ευχαριστώ για το feedback.

Monsta
12-07-10, 23:26
Το δυσκολότερο παζάρι ομως είναι η...σύζυγος!



Ίσα ίσα Γιώργο, εγώ νομίζω ότι έχεις ένα πολύ δυνατό argument point.

Της λες λοιπόν ότι το καινούριο είναι αυτόματο. Μιας που κάνει αρκετά χλμ θα τα κάνει πιο ξεκούραστα (για το πόδι της). Επίσης το ίδιο θα ισχύει και στο ταξίδι με το μεγαλύτερο μοτέρ, που αν δε το κυνηγάς η διαφορά στα καύσιμα θα είναι αμελητέα. Το ίδιο είναι να πας ταξιδάκι με το 2.0 και το ίδιο με το 2.5? Πελάτης μου με ίδιο με το δικό σου που πήγε ταξιδάκι με τέσσερα άτομα μετάνιωσε την ώρα και τη στιγμή που είπε όχι σε ένα 2.5 με τα 192ΗΡ. Τον περνούσαν στις ανηφόρες μέχρι και κάτι Huyndai Scoupe....

Τhink about it αν το αντέχεις οικονομικά, δεν έχεις άλλο οικογενειακό αυτοκίνητο και τα παιδιά σιγά σιγά μεγαλώνουν...

:original:

gnx
12-07-10, 23:35
Kώστα, you had me at hello dude.

XAXAXAXAXA!!!!

Z4 DCT
13-07-10, 01:08
Ίσα ίσα Γιώργο, εγώ νομίζω ότι έχεις ένα πολύ δυνατό argument point.

Της λες λοιπόν ότι το καινούριο είναι αυτόματο. Μιας που κάνει αρκετά χλμ θα τα κάνει πιο ξεκούραστα (για το πόδι της). Επίσης το ίδιο θα ισχύει και στο ταξίδι με το μεγαλύτερο μοτέρ, που αν δε το κυνηγάς η διαφορά στα καύσιμα θα είναι αμελητέα. Το ίδιο είναι να πας ταξιδάκι με το 2.0 και το ίδιο με το 2.5? Πελάτης μου με ίδιο με το δικό σου που πήγε ταξιδάκι με τέσσερα άτομα μετάνιωσε την ώρα και τη στιγμή που είπε όχι σε ένα 2.5 με τα 192ΗΡ. Τον περνούσαν στις ανηφόρες μέχρι και κάτι Huyndai Scoupe....

Τhink about it αν το αντέχεις οικονομικά, δεν έχεις άλλο οικογενειακό αυτοκίνητο και τα παιδιά σιγά σιγά μεγαλώνουν...

:original:

match point!!!!!thumb

panos90
13-07-10, 02:16
στο χ3 3.0 si εχουμε τις εξης καταναλωσεις

αθηνα κεντρο 14 λιτρα
ταξιδι με 160 στο κρουζ κοντρολ 11.5
στα 130 γυρω στα 10.5

τα δυο τελευταια με 6η και μπορει να ειχε γινει και κανα ανοιγμα μεχρι 230+


α και ξεχασα, χειροκινητο!

Jorgos
13-07-10, 10:24
Panos90,

Έχω (καινούργιο) 2λιτρο & καίω εντός πόλης 13/100, οπότε κράτα ότι το 2.5λιτρο είναι περισσότερα κυβικά, άλογα & αυτόματο.
Αν είναι ok το αυτοκίνητο σε όλα (κατάσταση & λεφτά), πάρτο χωρίς άλλες απορίες.
Εγώ τουλάχιστον, αυτό θα έκανα...-:)

giannis_compact
13-07-10, 13:05
Εμεις παντως παιδια εχουμε Χ3 2.0d και δεν καιει τιποτα..Πιο λιγο και απο το Ε46..Στο ταξιδι καιει γυρω στα 6,5-7 λιτρα με 150.Δεν εχει ασχημες επιδοσεις,καθε αλλο θα ελεγα.Ψαξ'το καλυτερα για ντιζελ φιλε μου.

Jorgos
13-07-10, 13:52
Σωστά.

Αν μένεις επαρχία Panos90, επιβάλλεται το diesel!

Nino
13-07-10, 13:59
και το σημαντικοτερο που δεν αναφερθηκε, δεν παει στο δρομο και στις στροφες βαρκα γυαλο (να γερνει) οπως αλλα suv.

panos90
16-07-10, 02:07
οσον αφορα τις στροφες οντως δεν γερνει, ειναι πολυ δεμενο αυτοκινητο,
τοσο δεμενο που οταν πεφτεις σε λακουβες τις καταλαβαινεις για τα καλα.. χωρις να κοπαναει (εξαρταται και την λακουβα βεβαια :p )
χαλαρα παιρνει καμπες σε αυτοκινητοδρομο με 200 και βαλε..

επισης ενα χαρακτηριστικο που εχει ειναι οτι το τιμονι στην ευθεια ειναι πουπουλο και στις στροφες σκληραινει μονο του και γινεται πολυ περισσοτερο ακριβες.
δεν ξερω γιατι το εκαναν ετσι βεβαια..
θα προτιμουσα να εχει την σπορ αισθηση συνεχεια.

επισης το χειροκινητο, σε πολλα κυβικα, ισως κουρασει μεσ την πολη..
αυτο το αμαξι ομως ειναι για ταξιδια σε βουνα και παραλιες.. οχι στενοσοκακα..

Nino
16-07-10, 08:18
επισης ενα χαρακτηριστικο που εχει ειναι οτι το τιμονι στην ευθεια ειναι πουπουλο και στις στροφες σκληραινει μονο του και γινεται πολυ περισσοτερο ακριβες.
δεν ξερω γιατι το εκαναν ετσι βεβαια..
θα προτιμουσα να εχει την σπορ αισθηση συνεχεια.

επισης το χειροκινητο, σε πολλα κυβικα, ισως κουρασει μεσ την πολη..
αυτο το αμαξι ομως ειναι για ταξιδια σε βουνα και παραλιες.. οχι στενοσοκακα..

Αυτο ειναι το servotronic, οταν ομως εισαι σταματημενος (παρκαρισμα )το τιμονι θα μπορουσε να ειναι πιο "ελαφρυ".
Μοναδικο μειονεκτημα αυτο.. το χειροκινητο μεσα στη πολη ειναι κουραστικο...εχει και αυτους τους ηχους κατα (στροφες κινητηρα) απο το διαφορικο που ενοχλουν!.

Monsta
16-07-10, 09:25
επισης το χειροκινητο, σε πολλα κυβικα, ισως κουρασει μεσ την πολη..

.

Δοκίμασε Forester 2.5XT χειροκίνητο μέσα στη πόλη και μετά θα καταλάβεις τι εστί κούραση. :p Το Χ3 σε χειροκίνητο είναι Seicento μπροστά του.

panos90
16-07-10, 09:28
ηχους απο το διαφορικο δεν εχω παρατηρησει,

καμια φορα στο πατημα του συμπλεκτη με 1η, αν γινει δυνατα το πατημα, ακουγεται ενας θορυβος σαν να παιζει κατι απο κατω.
Ακουγονται δηλαδη 3-4 τακ τακ. Και το 46αρι το ιδιο κανει ομως αν πατηθει με δυναμη.

γενικα η χ3 ειναι πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο,

εμας μια καμμενη ασφαλεια μας εχει βγαλει (αυτες που κοστιζουν μερικα cents) , μαλλον απο κινεζικο φορτιστη.
και το ξεφλουδισμα στο τιμονι που το εφτιαξαν και δεν εχει ξεφτισει τπτ ακομα.

αλλωστε σε μια λιστα της adac ηταν στην πρωτη 3αδα αξιοπιστιας αν θυμαμαι καλα.

το μονο μειων για μενα ειναι η καταναλωση, και οτι πρεπει να εισαι 100% σιγουρος οτι θες τετοιο αμαξι, γιατι πολλοι απο αυτους που εχουν χ3 θα εκαναν την ιδια δουλεια και με μια 4κινητη 5αρα. θα εκαιγε λιγοτερο και θα κατεβαζε την 5η στο κοφτη.
στο χ3 δεν κατεβαζει την 5η στον κοφτη λογω αεροδυναμικης :-(
και φαινεται αυτο γιατι μεχρι τα 170-180 ανεβαζει πολυ καλα.. μετα τρωει σκαλωμα.. λιγη ροπη παραπανω να ειχε :-p

panos90
16-07-10, 09:38
Δοκίμασε Forester 2.5XT χειροκίνητο μέσα στη πόλη και μετά θα καταλάβεις τι εστί κούραση. :p Το Χ3 σε χειροκίνητο είναι Seicento μπροστά του.

ενας τροπος "που εχω βρει" ωστε να μην εχει σκαμπανεβασματα το αυτοκινητο οταν το οδηγαω ειναι:
στις αλλαγες 1η 2α 3η να κραταω λιγο πατημενο γκαζι κατα την διαρκεια της αλλαγης, γινεται βουτηρο η αλλαγη ετσι.
αλλιως τις αλλαζεις 2-2 και τελειωνει η υποθεση.

ο πατερας μου την ειχε ξεκινησει σε φαναρι με τριτη και το πηρε χαμπαρι οταν πηγε να βαλει 2α :-p

Monsta
16-07-10, 10:41
ενας τροπος "που εχω βρει" ωστε να μην εχει σκαμπανεβασματα το αυτοκινητο οταν το οδηγαω ειναι:
στις αλλαγες 1η 2α 3η να κραταω λιγο πατημενο γκαζι κατα την διαρκεια της αλλαγης, γινεται βουτηρο η αλλαγη ετσι.
αλλιως τις αλλαζεις 2-2 και τελειωνει η υποθεση.

ο πατερας μου την ειχε ξεκινησει σε φαναρι με τριτη και το πηρε χαμπαρι οταν πηγε να βαλει 2α :-p

Εννοώ βάρος συμπλέκτη από άλλο πλανήτη. Όχι σκαμπανεβάσματα. Και μία αλλαγή με Forester είναι αρκετή για να το παρατήσεις στη μέση του δρόμου σε μποτιλιάρισμα και να γυρίσεις με ταξί.

Nino
16-07-10, 10:48
το χ3 2.0 diesel εχει ιση ή και λιγο μεγαλυτερη ροπη απο το χ3 3.0...
δεν φτανει να εχει μεγαλη ροπη πρεπει και να στροφαρει το αμαξι!!!
Στο διλιτρο τωρα που αναφερεσαι το προβλημα ειναι οτι ο Ν46 ειναι οριακα αξιοπρεπης για τον ογκο και το βαρος του αυτοκινητου.
Για αυτο το 2.5 που ειναι και το θεμα μας ειναι αλλο αμαξι καμια σχεση!!!!

υγ. αυτο το αλλαζεις δυο δυο πως το εννοεις?

Monsta
16-07-10, 10:58
υγ. αυτο το αλλαζεις δυο δυο πως το εννοεις?

Έλα ρε Γιάννη και συ :p από 1η πάει σε 3η και από 2α σε 4η. ΑΚόμα καλύτερα όμως από 3η σε 5η και από 4η σε 6η (δε ζορίζεται και το μοτέρ αν πηγαίνεις χαλαρά).

panos90
16-07-10, 11:44
Στο διλιτρο τωρα που αναφερεσαι το προβλημα ειναι οτι ο Ν46 ειναι οριακα αξιοπρεπης για τον ογκο και το βαρος του αυτοκινητου.
Για αυτο το 2.5 που ειναι και το θεμα μας ειναι αλλο αμαξι καμια σχεση!!!!


οτι ανεφερα ισχυει για το 3.0si, με διαφορετικες μηχανες δεν ξερω, δεν εχω οδηγησει.

θεωρω οτι το 2.5si με το 3.0si ειναι πανω κατω τα ιδια,
αν σκεφτει κανεις οτι ειναι και τα δυο εξακυλινδρα, ιδιος ηχος, ιδια συμπεριφορα, ιδια εσωτερικα (facelift μοντελα)..
απλα το 3.0si εχει καμποσο γκαζι παραπανω. (500cc και 50 αλογα η διαφορα τους)

για το 2-2 ναι εννοω αυτο που ειπε ο monsta :-p

Nino
16-07-10, 13:14
Έλα ρε Γιάννη και συ :p από 1η πάει σε 3η και από 2α σε 4η. ΑΚόμα καλύτερα όμως από 3η σε 5η και από 4η σε 6η (δε ζορίζεται και το μοτέρ αν πηγαίνεις χαλαρά).

Ενταξει αυτο καταλαβα και εγω προς τα πανω.. δεν πειραζει, προς τα κατω ομως....

Nino
16-07-10, 13:15
οτι ανεφερα ισχυει για το 3.0si, με διαφορετικες μηχανες δεν ξερω, δεν εχω οδηγησει.

θεωρω οτι το 2.5si με το 3.0si ειναι πανω κατω τα ιδια,
αν σκεφτει κανεις οτι ειναι και τα δυο εξακυλινδρα, ιδιος ηχος, ιδια συμπεριφορα, ιδια εσωτερικα (facelift μοντελα)..
απλα το 3.0si εχει καμποσο γκαζι παραπανω. (500cc και 50 αλογα η διαφορα τους)

για το 2-2 ναι εννοω αυτο που ειπε ο monsta :-p

το τριλιτρο ειναι κορυφαιο!!!!

panos90
16-07-10, 16:03
Ενταξει αυτο καταλαβα και εγω προς τα πανω.. δεν πειραζει, προς τα κατω ομως....

λιγο περιττο σχολιο..
σε βολτα με το 3.0si, απο 6η σε 3η στα 130 χιλιομετρα και αφημα συμπλεκτη λες και σε τσιμπησε σφιγγα στην πατουσα....
για τα δικα μου δεδομενα ηταν πολυ μα πολυ αποτομο.. με κολλησε στο καθισμα και τα ειδα ολα..

απορω με τα m3-m5-m6 που οδηγειτε τι αισθηση δινουν...
σαν ελευθερη πτωση μου κανει απλα καθεσαι.. :shok::shok::shok:

Monsta
16-07-10, 16:08
λιγο περιττο σχολιο..
σε βολτα με το 3.0si, απο 6η σε 3η στα 130 χιλιομετρα και αφημα συμπλεκτη λες και σε τσιμπησε σφιγγα στην πατουσα....
για τα δικα μου δεδομενα ηταν πολυ μα πολυ αποτομο.. με κολλησε στο καθισμα και τα ειδα ολα..

απορω με τα m3-m5-m6 που οδηγειτε τι αισθηση δινουν...
σαν ελευθερη πτωση μου κανει απλα καθεσαι.. :shok::shok::shok:

Ε αν δεν έκανες rev matching, λογικό δεν είναι ? Αλλά και από 6η σε 3η μου ακούγεται υπερβολικό, εκτός κι αν έπρεπε να τσαρουχώσεις το φρένο για κάποιο έκτακτο λόγο.

panos90
16-07-10, 16:20
γιατι υπερβολικο?

δεν ηθελα να φρεναρω.. το γκαζι τσαρουχωσα και αλλαξα στον κοφτη 7κ στροφουλες :-)

Monsta
16-07-10, 21:48
γιατι υπερβολικο?

δεν ηθελα να φρεναρω.. το γκαζι τσαρουχωσα και αλλαξα στον κοφτη 7κ στροφουλες :-)

Κατέβασες από 6η σε 3η για να αλλάξεις στις 7Κ ??? Ωραίος !!!

Την επόμενη φορά που θα κάνεις τέτοιο κατέβασμα, φρόντισε να είσαι υπό γωνία για να αρχίσεις το ντριφτάρισμα... thumb

Nino
17-07-10, 19:00
Κατέβασες από 6η σε 3η για να αλλάξεις στις 7Κ ??? Ωραίος !!!

Την επόμενη φορά που θα κάνεις τέτοιο κατέβασμα, φρόντισε να είσαι υπό γωνία για να αρχίσεις το ντριφτάρισμα... thumb

Την επομενη φορα αν το ξανακανει καλο θα ειναι να εχει συγγενη με εξουσιοδοτημενο συνεργειο...

panos90
17-07-10, 19:23
ρε σεις 130 ειχα στο κοντερ. η 2α πιανει 100αρα, τιποτα δεν παθαινει.

αμα ηταν να σπαει ετσι ευκολα θα ειχαμε σπασει οτι ειχαμε πιασει στα χερια μας..