PDA

Επιστροφή στο Forum : H Bugatti Veyron έπιασε τα 434,211 χλμ./ώρα…



ΜΙΧΑΛΗΣ
05-07-10, 09:08
Νεο ρεκορ γκινες απο την Bugatti.....:shok:

https://img203.imageshack.us/img203/5620/imagedbc.jpg

https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=152956&cid=12 (https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=152956&cid=12)


:rally::rally::rally:

scania124
05-07-10, 09:15
τα νούμερα αυτά έπιασε το συγκεκριμένο μοντέλο, όμως αυτά που προορίζονται για την παραγωγή θα έχουν ηλεκτρονικό κόφτη τα 415 χλμ./ώρα για λόγους… ασφαλείας αλλά και λόγω ελαστικών που σε αυτές τις ταχύτητες μπορούν πολύ εύκολα να σκάσουν και να συμβεί το μοιραίο.


ρε τι λενε αυτοι τωρα?????δηλαδη στα 415 χλμ/ωρα δεν ειναι επικυνδινο?????τα 435 τους πειραξαν?????

και τα λαστιχα στα 415 ειναι κρυα.....στα 435 ζεστενονται!!!!!!!!!!!!

Gregory_///M
05-07-10, 09:41
τα νούμερα αυτά έπιασε το συγκεκριμένο μοντέλο, όμως αυτά που προορίζονται για την παραγωγή θα έχουν ηλεκτρονικό κόφτη τα 415 χλμ./ώρα για λόγους… ασφαλείας αλλά και λόγω ελαστικών που σε αυτές τις ταχύτητες μπορούν πολύ εύκολα να σκάσουν και να συμβεί το μοιραίο.


ρε τι λενε αυτοι τωρα?????δηλαδη στα 415 χλμ/ωρα δεν ειναι επικυνδινο?????τα 435 τους πειραξαν?????

και τα λαστιχα στα 415 ειναι κρυα.....στα 435 ζεστενονται!!!!!!!!!!!!

:tease::whistle::worthy:

Stamatis
05-07-10, 09:50
Η μαγκια ειναι να πιανεις 400 χλμ με καταναλωση 3 λιτρα.
εκει να τους παραδεχτω, στα υπολοιπα νταξει, ευκολα βγαζεις οτι θες οταν δεν εχεις περιορισμο στο κοστος.

Konstantinos E60
05-07-10, 09:59
Που είναι ο 850 CSI να πατήσουνε?????

NickE60
05-07-10, 10:11
Η μαγκια ειναι να πιανεις 400 χλμ με καταναλωση 3 λιτρα.
εκει να τους παραδεχτω, στα υπολοιπα νταξει, ευκολα βγαζεις οτι θες οταν δεν εχεις περιορισμο στο κοστος.

+1 thumb

ή 400χλμ απόσταση με 3 λίτρα ...κι ας ήταν και με 80-100 την ώρα... :whistle:

TOMIS
05-07-10, 10:38
Από τα εντυπωσιακά στοιχεία της ειδικής αυτής Veyron είναι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα που είναι κοντά στα 2,2 δευτερόλεπτα, η ροπή των 1.250 Nm (!), αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις των 1,4 G . . .

oldcarskickass
05-07-10, 11:04
Πέρα από τα κτηνώδη νούμερα, κάτι άλλο καινοτόμο έχουμε;

NickE60
05-07-10, 12:29
Από τα εντυπωσιακά στοιχεία της ειδικής αυτής Veyron είναι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα που είναι κοντά στα 2,2 δευτερόλεπτα, η ροπή των 1.250 Nm (!), αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις των 1,4 G . . .


Πέρα από τα κτηνώδη νούμερα, κάτι άλλο καινοτόμο έχουμε;

στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7" thumb ...μπορεί να βγάζει και φτερά....

Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....

BILL007
05-07-10, 12:31
Ναι...Ρεκόρ κατανάλωσης για να πιάσει και να διατηρήσει τα 400+km/h -> 50Lt/100

scania124
05-07-10, 12:37
Ναι...Ρεκόρ κατανάλωσης για να πιάσει και να διατηρήσει τα 400+km/h -> 50Lt/100
λιγα λες!!!!!!!!!!

GEORGE316
05-07-10, 13:51
στο veyron υπαρχει και ενα οργανο που σου δειχνει ποση ιπποδυναμη χρησημοποιεις.
σε ταχυτητες ανω των 330- χιλιομετρων την ωρα χρειαζονται απιστευτες ιπποδυναμεις ωστε να μπορεσεις να νικησεις τους νομους της φυσικης και να εξαληψεις οπισθελκουσες.αλλωστε λεει οτι μεχρι τα 350 η veyron χρησιμοποιεις φυρω στους 370 ιππους.οι υπολοιποι 650 και χρησιμοποιουνται για να πιασει τα 400.......
αλλωστε με τιμη 1.600.000 ....ποιος θα την παρει?????
αυτος που σκεφτεται τη καταναλωση και σβηνει το αμαξι στη κατηφορα???

ghost-rider
05-07-10, 14:21
Αυτο με full speed σε 12 λεπτα αδειαζει το ντεποζιτο. Η καταναλωση του ειναι εξωφρενικη. Τα 1.4 g τουλαχιστον αν μιλαμε για πλευρικα τα πιανουν και αλλα αυτοκινητα.
Τωρα σιγουρα δεν μπορω να το παρω και μπορει να μη μου αρεσει γι αυτο, αλλα θα προτιμουσα μια sl65 AMG μιας και καπου αναφερθηκαν ζητηματα ροπης. 102 κιλα περιορισμενη γιατι το αρχικο νουμερο των 120 ηταν εξωπραγματικο. Κοιτα να δεις... Και μετα το σηκωνουν για πλακα σε κατι εξωφρενικες ιπποδυναμεις. Συνολικα το θεωρω πιο τιμια επιλογη. Αν μπορει να το θεσει κανεις ετσι.
Βεβαια ουτε αυτο μπορω να το παρω.
Κουβεντα να γινεται.

nikos ///M
05-07-10, 15:17
παιδια εχει βγει καλο αυτο?
γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορανε και πολλα!!!!!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Κωνσταντίνος
05-07-10, 16:52
Με γεμάτο ρεζερβουάρ, απο την στιγμή που θα σανιδώσεις το γκάζι και μείνεις ετσι (έστω ότι βρήκες τέοιο δρόμο), θέλει 12 ή 13 λεπτά να αδειάσει.
Πως λέμε greenpeace όχημα. Κάτι τέτοιο...

Stamatis
05-07-10, 17:00
ποτε δεν το συμπαθησα, ποτε δεν το λαχταρησα, ποτε δεν με κα β λωσε αυρο το αμαξι.
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
ενταξει, αν εισαι υπερπλουσιος να εχεις ΚΑΙ ενα τετοιο, δεν κανει κακο, αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι.
θα το παιρνατε;

Κωνσταντίνος
05-07-10, 17:08
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
Προσόν ικανό για να κάνεις καριέρα στην βιομηχανία του πορνό. Τίποτα άλλο


να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
:worthy:


αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι. θα το παιρνατε;
Οχι !

nikos ///M
05-07-10, 18:29
ποτε δεν το συμπαθησα, ποτε δεν το λαχταρησα, ποτε δεν με κα β λωσε αυρο το αμαξι.
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
ενταξει, αν εισαι υπερπλουσιος να εχεις ΚΑΙ ενα τετοιο, δεν κανει κακο, αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι.
θα το παιρνατε;

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
πολυ ωραιο παραδειγμα!!!!!!!!!!!
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

ghost-rider
05-07-10, 18:55
ποτε δεν το συμπαθησα, ποτε δεν το λαχταρησα, ποτε δεν με κα β λωσε αυρο το αμαξι.
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
ενταξει, αν εισαι υπερπλουσιος να εχεις ΚΑΙ ενα τετοιο, δεν κανει κακο, αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι.
θα το παιρνατε;

Ειλικρινα αμα μου δινε καποιος τοσα χρηματα να παρω μεταφορικο μεσο, θα επαιρνα μαχητικο αεροσκαφος.
Και πιο γρηγορα θα πηγαινα και θα ταν και πιο μουρη λεμε!

GiannisRob
05-07-10, 18:57
Ναι αλλα που θα το παρκαρες εξω απο το Μανιφικο? :D

ghost-rider
05-07-10, 19:09
Ναι αλλα που θα το παρκαρες εξω απο το Μανιφικο? :D

Ανετα! Θα επαιρνα ρε αυτο που κανει καθετους ελιγμους.

GiannisRob
05-07-10, 19:15
Ανετα! Θα επαιρνα ρε αυτο που κανει καθετους ελιγμους.

Ενα Harrier Jump Jet δηλαδη! Καλή επιλογή!

https://www.bb.ustc.edu.cn/ocw/NR/rdonlyres/Global/9/9A8E1047-CD6F-4A13-8B32-CD1B09FF8BF7/0/chp_harrier.jpg

ghost-rider
05-07-10, 19:26
Ενα Harrier Jump Jet δηλαδη! Καλή επιλογή!

https://www.bmwfans.gr/forum/

Α γεια σου! Ποσο το δινουν? Το παιρνω ετσι οπως ειναι και κερναω και καφε!

GiannisRob
05-07-10, 19:29
Μεταχειρισμενο, με λιγα χιλιομετρα? Κοιτα, αν θες απο τα πρωτα μοντελα της δεκαετιας του '60, οι τιμες ειναι ιδιατερα χαμηλες λογω τεκμηριου :D

Konstantinos E60
05-07-10, 19:30
Ενα Harrier Jump Jet δηλαδη! Καλή επιλογή!

https://www.bmwfans.gr/forum/

+1 !!!!!
Στο car.gr κανένα καλό μετεχειρισμένο δεν θα βρούμε????:th_Laie_67-1:

chief
05-07-10, 21:53
Εδω στη Λεμεσο έχουμε μια σε μαυρο-κοκκινο.
Δεν τον εχω δει ποτε τον ιδιοκτητη να πηγαινει παραπάνω απο 60 χιλιομετρα. Ουτε ενα "πατα" σε κανα φαναρι δεν τον εχω δει να κανει, και τον εχω πετυχει πολλές φορές.
Ετσι μου ερχετε την επομενη φορα που θα των πετυχω, να αρχισω τα μπατιλικια να θυμηθεί πως απολαμβάνουν αμαξι.

Εχουμε και carrera GT. Αυτος της δινει και καταλαβαίνει. Και από ήχο σκέτη κ-----λα.
Ισως γιατι ηταν πρώην κάτοχος Μ3:original:

BILL007
05-07-10, 22:37
Στο ebay το παίρνεις και με 20.000USD το harrier...
https://www.tgdaily.com/trendwatch-features/31811-man-buys-harrier-jet-on-ebay-for-20000

xaaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaax!!!!!!!:D:D:D:D:D

Χρίστος
05-07-10, 23:09
θυμαμαι χαρ/κα στο top speed για το συγκεκριμενο αμαξι ειχαν πει οτι θελει ανα περιπου 15 λεπτα γεμισμα βενζινη!!!!
Και μετα λετε τα ///Μ ρουφιχτρες...Τσιγκουνιδες!

stratos
06-07-10, 02:56
Εδω στη Λεμεσο έχουμε μια σε μαυρο-κοκκινο.
Δεν τον εχω δει ποτε τον ιδιοκτητη να πηγαινει παραπάνω απο 60 χιλιομετρα. Ουτε ενα "πατα" σε κανα φαναρι δεν τον εχω δει να κανει, και τον εχω πετυχει πολλές φορές.
Ετσι μου ερχετε την επομενη φορα που θα των πετυχω, να αρχισω τα μπατιλικια να θυμηθεί πως απολαμβάνουν αμαξι.

Εχουμε και carrera GT. Αυτος της δινει και καταλαβαίνει. Και από ήχο σκέτη κ-----λα.
Ισως γιατι ηταν πρώην κάτοχος Μ3:original:

Θα γίνει η βόλτα? :whistle:

GEORGE316
09-07-10, 08:55
ποτε δεν το συμπαθησα, ποτε δεν το λαχταρησα, ποτε δεν με κα β λωσε αυρο το αμαξι.
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
ενταξει, αν εισαι υπερπλουσιος να εχεις ΚΑΙ ενα τετοιο, δεν κανει κακο, αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι.
θα το παιρνατε;

snoopy,για να φτασεις σε σημειο να δωσεις 1.600.000 μαλλον υπερπλουσιος εισαι.
ειδαλως δεν γινεται να αποκτησεις τετοιο αυτοκινητο.μαζευοντας 100 ευρω το μηνα..............
ομως ειναι ενα αυτοκινητο που σε συγκριτικο περιοδικου (με dvd)το εκθειαζαν.
παραλληλα δε,ο αργος μεισον του top gear,οταν το σανιδωσε εμεινε καταπληκτος απο την αποδοση και το στησιμο του.

Driver M
09-07-10, 17:36
Ρε παιδιά, όταν μιλάμε για ένα τέτοιο κτήνος, ποιον μπορεί να ενδιαφέρει η κατανάλωση??
Δηλαδή οι τουρμποκινητήρες της bmw που θα έχουν ιπποδύναμη περίπου 600 άλογα, αναλογικά θα καίνε λιγότερο?
Και στην τελική, σε ποιο δρόμο στον πλανήτη μπορεί κανείς να κινηθεί για 10 λεπτά με 400+ χλμ ώστε να τον νοιάζει αν αδειάζει ή όχι το ρεζερβουάρ?

Μου φαίνεται ότι σκεφτόμαστε με πρακτική λογική για αυτοκίνητα που δεν προορίζονται για απλούς θνητούς.
Η veyron είναι ό,τι πιο γρήγορο μπορεί να αγοράσει κανείς με 4 τροχούς (δε μιλάω για ειδικές κατασκευές), χωρίς να είναι αποκλειστικά αυτοκίνητο πίστας και αυτό δεν παύει να είναι ένα μεγάλο επίτευγμα.

Κωνσταντίνος
09-07-10, 18:57
O παππούς έως τα 0-αρκετά του έριξε στα ώτα.
https://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM

Το πρόβλημα με το Veyron είναι πως, περισσότερο απο τις υπόλοιπες εταιρίες του group, μου θυμίζει volkswagen

330Ci
10-07-10, 00:20
στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7" thumb ...μπορεί να βγάζει και φτερά....

Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....

Εγώ θυμάμαι ακόμα εκείνη την απίστευτη εκπομπή του top gear οπου πήρε τηλέφωνο ο μάγκας απο τη bugatti μια εγγλέζικη ασφαλιστική εταιρεία για να ρωτήσει αν το ασφαλίζουν, και η αποστομωτική απάντηση της/του υπαλλήλου:
Veyron; τι είναι αυτό, Rover; :th_Laie_67-1:
Και φυσικά ΔΕΝ το ασφάλιζαν :whistle:

Stamatis
10-07-10, 10:05
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.

Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.

Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.

Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;

αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει

αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.

Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.

Stamatis
10-07-10, 10:05
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.

Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.

Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.

Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;

αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει

αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.

Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.

Stathis
10-07-10, 10:50
σωστος ο σινουπι.

Nino
10-07-10, 13:46
Αντε βρε ειναι τωρα εποχες να κυκλοφορεις με ανασφαλιστο οχημα...
:th_Laie_67-1:

Θα συμφωνησω και εγω με τον snoopy,περαν της ικανοποιησης της ματαιοδοξιας καποιων εμιροσειχηδων και λοιπων που ειναι στη λιστα του fortune, δεν εχει καμια μα καμια πρακτικη αξια,ουτε εχει να δωσει κατι στην αυτοκινηση και στην ιστορια που την ακολουθει.

E36-Hartge
10-07-10, 14:03
O παππούς έως τα 0-αρκετά του έριξε στα ώτα.
https://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM

Το πρόβλημα με το Veyron είναι πως, περισσότερο απο τις υπόλοιπες εταιρίες του group, μου θυμίζει volkswagen

Ο παππούς έχει ψυχή που παρά τα χρόνια του ακόμα δυσκολεύει αρκετά υπεραυτοκίνητα.

Nick bmwlover
10-07-10, 14:23
Γιατι το αλλο κουφο,χαζο?!Περιοριστη ταχυτητας για τα κομματια που θα βγουν στην παραγωγη στα 415χλμ:shok:!!!
Μην τον βαζεις καθολου ρε αδερφε...
Εισαι υποχρεωμενος να τον βαλεις για λογους ασφαλειας?!Δεν νομιζω,γιατι διαφορετικα θα τον εβαζες αρκετα πιο χαμηλα!!!
Αλλα αμα τον βαλεις πιο χαμηλα,ο αλλος που θα πληρωσει για να εχει κατι παρα πολυ ιδιαιτερο,θα δωσει τελικα τσαμπα λεφτα αφου στον δρομο τελικα θα παιζει με τα συνηθισμενα supercars κ ας εχει 1.200 αλογα...
Επομενως τον βαζεις στα 415χλμ για να μπορει ο αλλος να "δει" αυτο το νουμερο και να εχει πισω του ολους τους αλλους...
Κ σε ποιο κανονικο δρομο θα το "δει" αυτο το νουμερο?!Εεεε?!
Με τετοια ταχυτητα δεν κινδυνευει?!
Τι να το κανεις να το εχεις αμα δεν μπορεις να δεις,ζησεις τι πραγματικα κανει αυτο το αμαξι?!Οφθαλμολουτρο 1.600.000μ ευρω?!Ελεος!!!
Ενταξει ρε φιλε μπορεις να μην το πας εντελως στα ορια του!!!
Ε τοτε παιρνω ενα αλλο πιο φθηνο supercar με τετοιες επιδοσεις που δεν θα εχει μεγαλη διαφορα αφου κ με το bugatti δεν θα πηγαινω "τεζα"!!!
Συμπερασμα,οποιος μπορει κ θελει να το παρει αυτο το αμαξι,το βαζει σε γκαραζ-μουσειο,ετσι για να διαφερει απο τους αλλους...
Τιποτα αλλο!

330Ci
10-07-10, 22:40
Και ειδικά όταν με τα ίδια λεφτά μπορείς να έχεις στο γκαράζ μια ferrari, μια lambo, μια Aston martin, μια Μ6, μια 911 και 2-3 ακόμα για καθημερινή χρήση...λέμε τώρα...

oldcarskickass
11-07-10, 12:07
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.

Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.

Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.

Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;

αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει

αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.

Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.


Ξεχνάς και την δυνατότητα αλλαγής του ύψους εν κινήσει ΚΑΙ το μεταβλητό ποσοστό τετρακίνησης.

Και μιλάμε εν έτει 1981...

Χώρια ότι το ΔΕΝ το λυπήθηκε και το έχωσε ακόμα και στο Paris Dakar.

aristent
11-10-12, 07:03
στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7" thumb ...μπορεί να βγάζει και φτερά....

Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....

:whistle:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eJuh6pNvkkw (https://www.youtube.com/watch?v=eJuh6pNvkkw)


Η έκδοση Grand Sport Vitesse παρουσιάστηκε πέρσι στο Σαλόνι της Γενεύης και η Bugatti έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο βίντεο με πλάνα οδήγησης του εξωτικού αυτού supercar.

Για τη δημιουργία της Vitesse χρησιμοποιήθηκε η υποδομή της Grand Sport των 1000 ίππων και για την εμφάνιση και τις επιδόσεις αξιοποιήθηκε το set up της Super Sport.

Για να αυξηθεί η ιπποδύναμη και να φτάσει στους 1200 ίππους χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα μεγαλύτερα turbo με αντίστοιχα Intercooler, ενώ έγιναν και οι απαραίτητες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Από πλευράς ροπής πλέον έχουμε 1500Nm να φτάνουν και στους τέσσερις τροχούς που είναι ικανά να εκτοξεύσουν τη Vitesse σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα στα πρώτα 100km/h.

Η τελική ταχύτητα για τους λάτρεις των αριθμών φτάνει τα 410km/h

μπορει να μην εφτασε 1500 αλογα, αλλα εφτασε 1500Nm !!!!:thumbsup:

ntinos
11-10-12, 10:21
Την παλευουν να βγαλουν την ιπποδυναμη του Απολλων 11. :D

182.000.000 ιπποι.
Ολογραφως: Εκατον ογδοντα δυο εκατομμυρια

nik200
11-10-12, 10:51
το veyron ειναι η ναυαρχιδα ενος παγκοσμιου κολοσσου της αυτοκινητοβιομηχανιας, της vw...και σαν αυτο θα επρεπε να το δουμε και μονο...ας μην ξεχναμε οτι κανεις κατασκευαστης δεν εχει καταφερει κατι παρομοιο..και η ιδια η vw μπαινει μεσα αρκετα με το να τα πουλαει!!!!δηλαδη ειναι το benchmark τους...οσαναφορα το πιο γρηγορο εργοστασιακο αμαξι του κοσμου...

προσωπικα σαν επιτευγμα ειναι αξιοθαυμαστο..και ναι εδω ειμαι αντιθετος με το φιλο stamati...οταν πας να φτιαξεις κατι τετοιο ουτε η καταναλωση μετραει..ουτε η τιμη...και η αεροδυναμικη του ειναι πραγματι αλλου..καθως πηγαν σε ομαδες formula 1 και τους ειπαν οτι δεν ειχαν μετρησει ξανα πανω απο 350κμ/ω καθως τα μονοθεσια μεχρι εκει πανε..ουσιαστικα δηλαδη με αυτο το αμαξι η vw "πηγε στο φεγγαρι"...σε ενα αγνωστο κοσμο και τα καταφερε μια χαρα...ας μην ειμαστε λοιπον τοσο αυστηροι οταν καποιος μας παρεχει κατι που κανενας αλλος δεν εχει τολμησει...ναι δεν ειναι τελειο...αλλα μπορει να κανει κατι που ολοι οι υπολοιποι αδυνατουν!!!

Bitz
11-10-12, 11:33
Τα μονοθεσια με κατω τις πτερυγες ξεπαρνανε τα 400 χλμ.thumb

andreas72
11-10-12, 14:45
με 8.000 κυβικα 4 τουρμπινες και 16 κυλινδρους βγαζω και γω 500 χιλιομετρα.

Η πραγματικοτητα ειναι οτι αυτο το εκτρωμα των τριων τοννων, δεν ειναι αληθινο αυτοκινητο και δε θα γραψει καμια ουσιαστικη σελιδα στην ιστορια της αυτοκινησης. Ειναι ενα μπαουλο που τρεχει με 500...Τιποτα παραπανω......Και μονο που σκεφτομαι οποιαδηποτε συγκριση με ενα κομψοτεχνημα τυπου koenigsegg βαζω τα γελια.

ntinos
11-10-12, 14:50
Περυσινο το "νεο" βεβαια...

https://www.leftlanenews.com/worlds-fastest-skoda-goes-over-200-mph-at-bonneville-salt-flats.html

STREETRACING
11-10-12, 16:01
αν ειχα τη δυνατοτητα ενα αμαξι θα αγοραζα
McLaren F1

RallyArt
11-10-12, 16:30
Ρε παιδιά δεν διαφωνώ μαζί σας....
Αλλά άμα ήμουν εκατομμυριούχος θα είχα σίγουρα μία Veryon γιατί απλά θα μπορούσα:thumbsup:
Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα αμάξι 1000 ίππων και έχει την άνεση Bentley....
To Maclaren ναι γ@μ@ει αλλά είναι σαν καρτ ενώ η Veryon είναι μία χλίδα και έχει και χίλιους ίππους και πάς με 430:original:

https://www.germanexotics.com/wp-content/uploads/2012/05/hotel-hermitage-monaco-620x413.jpg

850CSI
11-10-12, 18:50
Nαι ρε φιλαρακια αλλα να τα κανω ΤΙ ολα αυτα για το συγκεκριμενο αμαξι οταν η Ferrari FXX σε πιστα το'δωσε πολλες μαπες μενοντας πολυ πισω και σε αρκετα χιλιομετρα κοντρας σε Autobahn ηταν ανημπορο να τη φταση,,,,,,,,,,,,,

mark e92
11-10-12, 19:02
αν ειχα τη δυνατοτητα ενα αμαξι θα αγοραζα
McLaren F1

Εγω θα επαιρνα την P1!!!!

A8hnaios
30-10-12, 19:37
H Bugatti Veyron έπιασε τα 434,211 χλμ./ώρα… :whistle:

https://cdn.news247.gr/eidiseis/auto/sto_dromo/article1980121.ece/BINARY/w660/Bugatti.jpg
Τόσο η Ferrari όσο και η McLaren είναι δύο πιθανοί αντίπαλοι που θα ήθελαν να πάρουν τα σκήπτρα από την Veyron, αλλά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν πρόκειται μείνει με σταυρωμένα τα χέρια.
Σύμφωνα με τι περιοδικό Automobile, που μόλις κυκλοφόρησε, η Bugatti εργάζεται πάνω σε ένα νέο σούπερ Veyron το οποίο θα παρουσιασθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το 2013. Θα βασίζεται στο SuperSport, αλλά θα έχει λιγότερο βάρος και έναν βελτιωμένο κινητήρα χωρητικότητας 8.0 λ. ή 9.6 λίτρων ο οποίος θα αποδίδει την εξωπραγματική ιπποδύναμη των 1.600 ίππων
Παράλληλα το βάρος της Veyron θα μειωθεί κατά 250 κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι με βάρος 1,6 τόνους και 1.600 ίππους, θα έχει ένα άλογο για κάθε κιλό.
Χάρη σε αυτή την τρελή ιπποδύναμη, το νέο μοντέλο της Veyron θα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 463 χλμ/ώρα :shok:

Με την παραγωγή της sedan Galibier να πηγαίνει συνεχώς προς τα πίσω χωρίς κανείς να γνωρίζει μέχρι που, η Bugatti φαίνεται να επικεντρώνεται σε πράγματα που θα ήθελε να κάνει. Και αυτά δεν είναι άλλα από το να διατηρήσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στην πλανήτη.

εδω (https://www.automobilemag.com)