PDA

Επιστροφή στο Forum : Ίσιωμα και βάψιμο Ζαντών



320d
20-03-10, 22:51
Θέλω να ισιώσω και να βάψω τις Ζάντες μου..

Τα καλύτερα έχω ακούσει για τον Πέττα και τον Στέργιο

Έχει κανένας προσωπική άποψη ή έχει δεί δουλειά απο τους παραπάνω?

Vasilis
20-03-10, 22:56
Θέλω να ισιώσω και να βάψω τις Ζάντες μου..

Τα καλύτερα έχω ακούσει για τον Πέττα και τον Στέργιο

Έχει κανένας προσωπική άποψη ή έχει δεί δουλειά απο τους παραπάνω?

σ αυτον που ειναι στο αιγαλεω...χαμηλα προς κηφισο στο δεξι μας χερι πριν βγουμε στον κηφισο......εχω παει παλια....κ ζαντες αυτοκινητου αλλα κ μοτοσυκλετας...!

εμεινα πολυ ευχαριστημενος κ αν χρειζοταν νομιζω οτι εκει θα ξαναπηγαινα.!

εχω ακουσει πολυ καλα λογια γενικοτερα..!

320d
20-03-10, 23:01
και οι 2 είναι επί της λεοφώρου αθηνών ο ένας στην γεφυρα κηφισού Πέττας

και ο Στέργιος λεοφώρο αθηνών στο ύψος της συμβολής της με την Λ. Θηβών


Και τα 2 αιγάλεω δεν είναι??Είμαι και ψηλοάσχετος απο Αθήνα..

320d
20-03-10, 23:02
σ αυτον που ειναι στο αιγαλεω...χαμηλα προς κηφισο στο δεξι μας χερι πριν βγουμε στον κηφισο......εχω παει παλια....κ ζαντες αυτοκινητου αλλα κ μοτοσυκλετας...!

εμεινα πολυ ευχαριστημενος κ αν χρειζοταν νομιζω οτι εκει θα ξαναπηγαινα.!

εχω ακουσει πολυ καλα λογια γενικοτερα..!

Το ξαναδιάβασα πάλι..

Στο Πέττα εννοείς..

Ευχαριστώ Βασίλη!

Vasilis
21-03-10, 00:33
ναι ....δικιο εχεις...ο πεττας ειναι εκει που πηγα...

απλα οπλισου με υπομονη γιατι εχει παρα πολυ δουλεια....!

Stamatis
21-03-10, 01:49
Πέττας, αν του εξηγήσεις τι θέλεις και έχεις και 4 ζάντες καβάτζα για να φορέσεις όσο περιμένεις.

Να του ξεκαθαρίσεις τι περιμένεις και τι πρέπει να κάνει.

sierra
21-03-10, 02:02